25-30 spacer güvenli olur mu? Bilmediğimden soruyorum. Bu aralar araştırmadayım ama güvenliği konusunda yeterince bilgi bulamıyorum. Görsel olarak katkısı büyük, yol tutuşuna olumlu etkisi var. Ama peki mesafe artınca yük nereye biniyor?
25-30 spacer güvenli olur mu? Bilmediğimden soruyorum. Bu aralar araştırmadayım ama güvenliği konusunda yeterince bilgi bulamıyorum. Görsel olarak katkısı büyük, yol tutuşuna olumlu etkisi var. Ama peki mesafe artınca yük nereye biniyor?
Yerinde dokunuşlarla çok güzel olmuş maşallah. Allah kaza bela göstermesin.
159 konunuzuda zevkle takip ettim.
Bende bu aralar mini yi verip A5 almayı düşünüyorum. Siz almadan önce araştırdınızmı kronik sorunları varmı yada dikkat etmemi önereceğiniz konular varmı ? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur.
M.Kemal ATATÜRK
selamlar
yağ yakma sorunu kronik.
kimisi 1000 km'de 1 litre istiyor, kimisi 2000 km'de bir istiyor. ama üst kapak açılıp revize yapılmamışsa bu motor her türlü yağ yakıyor.
sıkıştırmalı ve performanslı bir motor olduğu için ben normal gözüyle bakıyorum, o yüzden 1000 kilometrede eklediğim 45 liralık yağı çok kafama takmıyorum. ayda 45 lira arabaya ekstra harcayamayacaksam binmeyeyim.
onun dışında panoramik tavanlılarda yaştan dolayı ,su tahliyelerinin dibinden kaçırma yapıyor ve tavan döşemesi ıslanıyor. alırken tavanda leke görürseniz bilin ki ondan, tamiratı yapılıyor , sorunsuz kullanmaya devam ediyorsunuz.
onun dışında ledli stoplarda ledlerde sönmeler olabiliyor, onun da çözümü var,;
DIY tail light dead LED remplacement
bunun dışında yürüyende vs. kronik bir sıkıntı hiç duymadım, yaşamadım da.
tavsiye ederim. miniden sonra yakıtı üzmez.
sağ arka çamurluğa çomarın teki nazarlık bırakmış, problem değil zaten o bölgede 2-3 tane daha kapı vurma eziği vs. vardı , biraz daha biriksin yaza doğru boyatacağım hepsini, ancak çizenin çomarlığı hep baki kalacak
hiç bir zaman boya takıntım olmadı, çizik çarık herşeyi de her zaman boyattım, satarken de fotoğraflı şekilde alıcıya teslim ettim. yine aynı şekilde devam
yakın zamanda şu iğrenç boyalı marşpiyelleri de sökersem istediğim görüntü olacak inşallah.
![]()
şu mat krom rs5 ızgara için ne dersiniz? (fotoda marşpiyellere takılmayın , sökecek vakit bulamadım)
![]()
#100. post'un 2. fotosu çok şık durmuş, mevcutta hangisi var anlamadım ama ben olsam krom olanı takardım, siyah araçta krom detaylar çok şık oluyor çünkü.
Instagram : https://www.instagram.com/koroglu_ka...d1ZXBtM2czb2Ns
Blog : https://kaankoroglu.blogspot.com/
Youtube : https://www.youtube.com/@tamir_hane
Maşallah araca, hakkını veriyorsun eline sağlık, bence de orjinal kalsın panjur. Bende geçen hafta 2.0 Q a5 aldım müsait bir zamanda cadde de a5 toplantısı yapalım abi![]()
R.E.S
2 halide güzel![]()
Ama üstteki halinde (simsiyah) çerçeveyi mat gri yaparsanız bence güzel bir dokunuş olur yeterli olur. Birde ön plaka kare olursa yeter artar![]()
2. fotoğraftaki krom detaylar plakayla vs sırıtıyor bence. Fazla bir açık renk kombinasyonu var gibi. O haşin duruşa senin de sevdiğin üzere daha koyu tonlar daha çok yakışıyor bana göreŞu anki hali güzel bence.
Bir de 3'e m3, düz c'ye c63 veya brabus eklentisi takmak güzel görünse bile bir yerden sonra klişe ve nahoş geliyor.
Instagram : https://www.instagram.com/koroglu_ka...d1ZXBtM2czb2Ns
Blog : https://kaankoroglu.blogspot.com/
Youtube : https://www.youtube.com/@tamir_hane
Hayırlı olsun abi konuyu kaçırmışım . Jant seçimini sana yakıştıramadım![]()
Alfa Romeo Ankara
Alfin Otomotiv
Race Werks
arabayı aldığımda üstünde 5 kol jantlar vardı biliyorsunuz,heves heyecan yavaş yavaş geldim derken bir sürüş izlenimi edinemeden eve geldim.
ertesi gün gittim STGX spacer aldım. 120 km üzerinde hafif bir titreşim vardı ama lastiklerim kötüydü, sebebini buna bağlamıştım.
1 hafta sonra lastikleri yeniledim, 5 kol jantlar + spacer mevcuttu üzerinde, yine titreşim devam etti.
dedim heralde jantlar ömrünü doldurdu, gittim sıfır s5 jantı aldım, dükkandan çıktım ofise dönerken 120km bastım , araba zangır zangır titredi.
haftaiçleri arabayı kullanmadığım için yaklaşık 3 haftasonum sürekli balans denemeleri ile geçti. sabahları erken saatte sanayiye gitmeme rağmen işlemler bittiğinde trafiğe çıktığımda 120 basacak yer olmadığı için pazar sabahları çıkıp basıp yok olmadı diyip, 1 hafta sonra tekrar başka şekilde balansa giderek geçirdim haftasonlarımı.
Bostancı özsaygılıdaki genç kardeşimiz sağolsun, spacerın poryaya oturduğu yerde 0,1mm, jantın da spacer'a oturduğu yerde 0,1 mm boşluk olduğunu kumpasla ölçelere söyledi, kesinlikle bu şekilde olmaması gerektiğini söyledi yine yaldır yaldır maslağa gittik, gösterdik spacerları , biz her arabaya bu şekilde 0,1 boşlukla takıyoruz asla problem olmadı denildi, üstüne 1 saate yakın 4 lastiğe hassas balans yapıldı. saat oldu 12:00 tabi o sırada. çık gazla dediler.
çıktım gazladım eskisinden daha da beterdi, üstelik avrupa yakasına hakim olmadığım için sapağı da kaçırıp 1 saat de ekstra trafik çekince lanet olsun diyip balansın da parasını vermek için tekrar maslak'a girmeden mecburen eve döndüm sinir stres içinde. (buradan okurlarsa da haklarını helal etsinler, o spacerlarla o arabayı kullanabilmek için elimden gelen herşeyi yaptım ancak spacerlar %100 sorunlu.)
yaktığım benzine, kaybettiğim zamana, harcadığım efora, verdiğim balans paralarına mı yanayım napayım yakayım mı bu arabayı diye düşündüm.
madem spacer'ın oturduğu yerde de dudak kısmında da sorun var çıkarayım dedim.
çıkarttım, spacersız şekilde s5 jantları poryaya 0,1mm boşluk ile takıldı.
sonuç olarak titreşim biraz azalsa da yine titreşim vardı. daha önce jant alışverişi yaptığım 3 yer ile görüştüm, 3 'ü de asla boşluk olmaması gerektiğini , tornacıda jant göbeğinin açılıp, ortasına uygun bilezik yapılması gerektiğini söyleyince biraz tepem attı. sıfır janta ben niye göbek açtırayım.
Jantları maslak keskin'den almıştım, faturasıyla birlikte gittim.
Mehmet Bey ( gerçekten esnaf gibi esnafmış) , ekibiyle birlikte ilgilendi ve gerçekten jant göbeğinde 0,1mm'lik boşluğu gördü ve jantları iade aldı.
Benim 9. arabada totalde kullandığım 17. jant takımı, replica da kullandım orjinal de kullandım, hayatımda hiç 0,1mm boşluk olayı görmedim duymadım. Mehmet Bey de epey şaşırdı duruma.
Derken ne takıcaz ne edicez derken eldeki sınırlı seçeneklerden bakınırken , benim eskiden beri sevdiğim bir jant takıldı gözüme.
göbek 73,1 , poryaya 66,6 mm bilezik ile adapte edilebiliyor, bilezik elde mevcut hadi dedim takalım.
keskin maslak ekibi de çok özenli çalışarak montajı yaptı, yola çıktım ve yüzüm tekrar güldü..140 bile bastığımda en ufak titreşim yoktu, artık araba ip gibi gidiyordu
tekrardan teşekkür ediyorum Maslak Keskin'e.
tabi spacersız a5 sakat doğmuş çocuk gibi olduğu için, @smspacers şemsi ile irtibat halindeyiz, önümüzdeki hafta spacer işini de halledeceğim inşallah.
jantlar için de beğendiğim bir göbek takımı var onları da aldıktan sonra bitmiş halini tam olarak paylaşırım.
şimdilik sadece 1 fotoğraf ile tadımlık atalım.
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)