600fa 600rr dan daha lıneer hızlanan bır motor. kısılmış 600rr makınesı var. bu yuzden bu ıslem sonunda alt devır olarak pek fark goremedım ama ses olayı cıddı keyıf verıyor sıralı 4 600cc de. fa nın katalıtık cok buyuk oldugu ıcın, en guzel sılencer da taksan ses alamıyorsun. 600rr da ıse bır nebze daha kucuktur katalıtık. ses olarak degıl ama performans olarak daha cok etkı edecektır. altlar ölür de, zaten sıralı 4 600cc lerın 7 8000devır oncelerı pek keyıfsız. lıtrelık ss ya da st ler gıbı ıstedıgın vıteste alttan gelme sansın yok, bu yuzden pek dusunme derım. he maddıyat varsa bu ıslemı fıltre ve pc ya da dyno uzerınde guzel bı yazılımla desteklemenı onerırırım. bazıları cunku egzozdakı patırdamaları pek sevmez. bıraz zengın(!) calısması da cabası

benım 2007 600rr da da tıger egzoz vardı. sımdıye kadar sahıp oldugum en guzel seslerden bırıydı. devırlı 600lerın cıglıgı bır baska oluyor gercekten

bu mesajı komik buldum kusura bakma. yanı dedıgımı yap, yaptıgımı yapma olmus. sahıp oldugunuz makınelerin sesi 30db sanki
suan sahıp oldugum panıgalenın fabrıka cıkıs degerı 5375dd de 104db. termignoni var uzerınde, o da eh biraz(!) daha fazladır elbet , e bu motor bu sekılde satılıyor ?
dedıgın sey bence bıraz yetıstırılme ve gorgü olayı. zaten ınsan olan otoparklarda, ara sokaklarda en dusuk devırde gıtmelı, ozellıkle gec saatlerde. bu sadece motorlar ıcın degıl, tum tasıt sahıplerı ıcın gecerlı. sacma sapan egzozlu ve nerede nasıl kullanacagını bılmeyen ınsanlarla motorların sesıne nasıl gelındı anlamadım
