User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
32 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: S3 vs 1.8t Agu motor A3

  1. #1
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    S3 vs 1.8t Agu motor A3

    Arkadaşlar bilgili kişilerin yardımına ihtiyacımız var. Bugün k04 modlu 1.8t li makinalar, S3 parasına satılıyor. Tamam ikiside 1.8t ancak arada oldukça fazla ekipman farkı var. Quatro, Spor koltuklar, dış aksam, tamponlar vs. Birde s3 deki motor ne denli modlanabilir durumda.

    Kısacası 3-5 kuruş düşük fiyata alıp a3 mü modlamak mantıklı, yoksa direkt s3 alıp üzerini çıkmakmı??
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  2. #2
    coyete
    Misafir
    s3 modlarsın ama 350 ps ten sonra sanzumanı kırarsın

  3. #3
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iki motorda aynı oranda tune edilebilir durumda esasında.mekanik vs olarak parça sıkıntısı yaşatacak motorlar değiller.s3 lerin(APY) ecu ları daha yeni agu lara göre
    a3 alıp doldurmak daha mantıklı golf mk4 gti ve a3 1.8t makinaları 1e1 aynı. lakin mesela mk4 gti 130 kilo kadar daha ağır.
    tamamen zevk renk olayı..

  4. #4
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynı oranda yüklenebiliyorsa body-kit, spor koltuk ve quatro özellik farkınla S3 açık ara önde gider.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  5. #5
    turbo&quattro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Fort Lauderdale, FL
    Mesaj
    9.600
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    57 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    S3 alip yazilim ve incik boncuk seyler yapip yola devam

  6. #6

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo&quattro Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    S3 alip yazilim ve incik boncuk seyler yapip yola devam
    aynen

    +LND
    yaa herşeyi geçtim quattro yanii sırf bu yüzden +3-4 milyar verilir(bence)

  7. #7
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quatro olması çok önemli bir etken. S3.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  8. #8
    PROMINENT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.204
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yalnız s3 ler quatro değil haldex sonrası quatro olabiliyor..renk vsvs.ayarlarsınız kendinize göre.
    Kork!!sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak...

  9. #9
    fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    AnkarA
    Mesaj
    4.821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coyete Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    s3 modlarsın ama 350 ps ten sonra sanzumanı kırarsın
    onu kim diyo sana..hayırdır gc8 mi alıosun

    duzgun bi S3 un şanzımanını 350 beygırken kır kendimi keserim bırak S3 u normal a3 1.8T ninkini kır gene kendimi keserim..he tabi kasapsan bisey diyemiycem dogbox gibi kullanmaya calısırsan kırılır.

    kesinlikle S3 al 4 ceker ve şanzumanın hatrına o para verilir..hee dersenki ben 500 600 beygir yapıcam 4 ceker kaybınıa goz yumamam o zaman 1.8 T al ama ben olsam dusunmem S3 alırım.
    remaps.tr & Turbo Zone Garage

  10. #10
    coyete
    Misafir

    Wink

    Alıntı fatiii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    onu kim diyo sana..hayırdır gc8 mi alıosun

    duzgun bi S3 un şanzımanını 350 beygırken kır kendimi keserim bırak S3 u normal a3 1.8T ninkini kır gene kendimi keserim..he tabi kasapsan bisey diyemiycem dogbox gibi kullanmaya calısırsan kırılır.

    kesinlikle S3 al 4 ceker ve şanzumanın hatrına o para verilir..hee dersenki ben 500 600 beygir yapıcam 4 ceker kaybınıa goz yumamam o zaman 1.8 T al ama ben olsam dusunmem S3 alırım.
    fatii ben denedim ve gördüm kendini kesmeye gerek yok kendine yazık kırdımkı yazıyorum buraya
    sanzuman ıcın berline gittim aldım ve geldim 1800 euro bayıldım

  11. #11
    fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    AnkarA
    Mesaj
    4.821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coyete Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fatii ben denedim ve gördüm kendini kesmeye gerek yok kendine yazık kırdımkı yazıyorum buraya
    sanzuman ıcın berline gittim aldım ve geldim 1800 euro bayıldım
    sizin şanzumanın eli kulagındadır sizde patlamıstıro 350 beygirle veya 250 beygirle alakalı bisey degil tamamen şans..

    benim tanıdıklarım var S3 yukleyip a4 yukleyip sıfırdanda hayvan gibi kalkan insanlar ve daha birgunden birgune sizden baska audinin şanzumanından şikayet eden biri duymadım..

    heryeri bozulur amennahta audi şanzuman konusunda o kadar kotu degil


    tekrar diyorum araba duzgunse şanzuman duzgunse kesinlikle 350 beygirden kaynaklı bi kırılma soz konusu olamaz
    remaps.tr & Turbo Zone Garage

  12. #12
    coyete
    Misafir
    valla ben denedim ve gördüm şanzuman söküldügünde 4 .dişli tamamen bitikti gittim komple şanzuman aldım bunu yurd dişi forumlarında konuları mevcuttur

  13. #13
    fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    AnkarA
    Mesaj
    4.821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coyete Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla ben denedim ve gördüm şanzuman söküldügünde 4 .dişli tamamen bitikti gittim komple şanzuman aldım bunu yurd dişi forumlarında konuları mevcuttur
    peki sizden baska kac kisi 350 beygir s3 un şanzumanını güç sorunu yuzunden kırmıs onu arastırdınızmı?bence istisnayı bozmıyacak kadar azdır
    remaps.tr & Turbo Zone Garage

  14. #14
    coyete
    Misafir
    valla ben duymadım trde benden başka şanzıman kıran s3 lerın yenı kasalarınkı daha saglam ve daha dayanıklı
    ona bakarsan vw grubu golf 4 sanzımanı 6 defa patlattımm

  15. #15
    coyete
    Misafir
    bu arada bahsettim 8L den bahsediyorum
    8p daha dayanıklı

  16. #16
    fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    AnkarA
    Mesaj
    4.821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coyete Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla ben duymadım trde benden başka şanzıman kıran s3 lerın yenı kasalarınkı daha saglam ve daha dayanıklı
    ona bakarsan vw grubu golf 4 sanzımanı 6 defa patlattımm
    yaw golf 4 e falan bisey diyemem dogrudur
    remaps.tr & Turbo Zone Garage

  17. #17
    coyete
    Misafir
    yurt dısında yapılan aracların hemen hemen hepsinde farklı sanzumanlar bulunmakta çunki orjinal şanzumanı dayanmıyor ben bilmeden yüklendim ve kırdım araştırınca bu çıktı karşımıza

  18. #18
    fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    AnkarA
    Mesaj
    4.821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coyete Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yurt dısında yapılan aracların hemen hemen hepsinde farklı sanzumanlar bulunmakta çunki orjinal şanzumanı dayanmıyor ben bilmeden yüklendim ve kırdım araştırınca bu çıktı karşımıza
    dedigim gibi ilk defa sizden duydum bu serilerde bi şanzuman sorunu ceken..yurt dısındakiler 600+ guclerde dediginiz isleme ihtiyac duyabiliyolardır onu bılmıyorum bana sorsanız 600 u de rahat kaldırır..

    ama sanmıyorumki 350 hp S3 yapıpta şanzuman degistirsinler
    remaps.tr & Turbo Zone Garage

  19. #19
    UnnAmeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    TR-Ankara/Marmaris
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s3 le a3tekı 1.8t mekanık olarak neredeyse aynıdır.s3 bıldıgımız uzere daha cok extrası olan dolu bır aractır.normal kullanımda onden ceker olup ,gereklı durumlarda 4 cekere gecen haldex sıstemı mevcuttur.bu haldexı manuel olarak ıstedıgınız gıbı ayarlamaya yarayan haldex controller aftermarket olarak satılan bı mod. parcasıdır.agu nun dıgerlerınden farkı en az elektronık ,en fazla forged ınternal bılesenı ,tellı gaz kelebegı ve portları daha genıs olan emme manıfoldudur.s3 un bana gore en buyuk dezavantajı aktarma kaybı degıl ,a3e gore 300kg'a yakın daha agır olmasıdır.sanzıman olayına gelınce ,vag da cıkan 02j sanzımanlar yanı 5 ılerı olanlar genel ıtıbarıyle saglamdır.350-400whp ye kadar sıkıntısız kullananlar mevcut.fakat bunun ustundekı guclerde sıkıntı cıkardıkları oluyor.bunun yerıne yıne vag da cıkan 02m 6 ılerı sanzımanlar kullanılıyor.02m ler gercekten oldukca saglam bılınıyor ve 400+ guclerde cogu tuner bu sanzımanları tercıh edıyor.bu sanzımanı arastırdıgım zamanlarda forumlara bakarken hıc 02m kırabılen gormedım acıkcası.tabı "02m" sanzımanın genel kodu ,oranları ıse yarayan 4-5 tane 02m sanzıman var ,hepsı ıs gormez yanı.son olarak 02m sanzımanların ıcınde 2 tane dıff. dıslısı bulunuyor ,degısık bı sanzıman.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •