Çok yakın bir arkdaşım almayı düşünüyo benim bildiğim kadarıyla 90 beygir arac sizce alnır mı artıları eksileri nelerdir paylaşırsanız sevinirim....
Çok yakın bir arkdaşım almayı düşünüyo benim bildiğim kadarıyla 90 beygir arac sizce alnır mı artıları eksileri nelerdir paylaşırsanız sevinirim....
arkadaşımız polo tavsiye etmişte poloda şöyle bişey var 1 direksiyon 2 airbag koymuşlar başka hiç bişey yok ve fiyat 36.500 yani ford fiesta ile aynı fiyat fiestadaki donanımları saymaya gerek yok C sınıfı bir araçta olucak donanımlar var (arka camlar manuel poloda oto.)
Valla küçüklük sorun değilse alınabilcek bir araç ben düşünüyordum araca sığmadım =) 1.90 boy 101kg'yum arkaya falan geçtim oturdum boynumu eğdim o derece içi sıkıcı ve boğucu bir araç
Polo'ya gelince fiesta'dan 2 kat daha ferah ve geniş bir araç kol dayaması yarı otomatik kliması (klimatic ) 4cam otomatik 1.6 tdci 90hp (manuel ) aslında çok güzel bi araç ama fonksiyonal direksiyon ve sis farı opsiyonel olarak sunuluyor standart değil...biraz donanım eklendiğinde fiyatı uçup gidiyor
Livestrong
on numara araç özellikle 1.6tdci 90lığı hem ekonomi hem performans için ideal.yol tutuşu,ve direksiyonu çok zevkli,fakat uzun yolda sınıfının getirdiği özelliklerden dolayı çok konforlu değil.ben kronik bir sorununu duymadım.
bikere fiestanın 1.6 sının paketlisini almak gerekiyor. 36 lira veren 1 lira daha versin cruise control otomatik katlşanan aynalar sensörleri vs alsın derim. cruise control 100kmde 0,2-0,3lt. daha az yaktırıyor. ayrıca uzun yolda çok rahat edilir. cruise sadece sbt hızda gitmek anlamında algılamayın, araç kendi kendine hızlanıp kendi kendine yavaşlıyor tek tuşla.
polonun içi çok kalitesiz duruyor. son kasa golf kullanmış biri olarak hiç golfe benzer bir yanı yok. sadece dışını hoş yapmışlar. ayrıca performans verileri kağıt üzerinde polo önde dese bile 1.6 fiesta asfatta daha iyiymiş yapılan testlerde. fiestanın paketlisinde arka camlar orjinal siyah renk geliyor. bence fiesta 1.6 iyi derim.
N2O4-spec
Dizayn olarak fiesta daha yenilikçi fakat poloda çok yakışıklı..Hatta ufak sınıfta en yakışıklı ve yeni alınabilecek 2 araç diyebilirim..Fiyat ve donanım olarak fiesta kesinlikle bir adım önde..Mercekli farı olsun,gövde rengi kokpit koltuk tasarımları olsun fiestayı tercih ederim açıkçası..Zaten dizel alacak olsam başka arabaya bakmam..
daha önce kullanan biri olarak
sert kullanmaya elverişli konforu çok düşük olan bir araç yakıt yok denecek kadar az
2006 modeline kadar olanlarla ilgili düşündüklerim bunlar ama yeni kasalar hakkında bilgim yok.
Ford firması dizel teknolojisinde volkswagen'den bir adım önde.Çünkü volkswagen hala TDİ teknolojisini kullanıyor bir çok aracında.Ford ise 2002'de TDCİ yani Commonrail dizel teknolojisine geçti ve yakıt ekonomisi olarak TDİ motorlara nazaren daha az yakıt tüketiyor..Komfor bağlamında kıyaslamadan ziyade motor teknolojisi açısından bakılırsa Ford daha teknolojik bence..Eğer kıyaslamak istediğiniz model yeni Ford Fiesta ise kesinlikle Ford derim içi ile dış tasarımı ile harika bir dizaynı var![]()
fsunnetci hatalısın. Yeni VW ler CR.
Bahsi geçen yeni fiestaysa bence alınır. 90 hp motorların 109luklardan turbo ve yazılımı dışında hiçbir farkı yok. Zaten iki motorda PSA üretimi motorlar. Yılalrdır (2004 ten bu yana) focus ve c-max larda bu motor zaten kullanılıyor. 110 luk olanlarda garret gt1544 turbo var, 90 lık olanlarda mitsubishi td025-6t turbo var. 90 lıklarda turbodan şikayet edene pek rastlamadım. Değişken geometrili olsa bence daha iyi olurdu ama bu şekilde de sorun yaşatmıyor o makine.
Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami
--..-.----.-..
yeni kasa değil arkdaşlar araba bi önceki kasadan bahsediyorum ben
tamam eski kasaysa yine tavsiye ederim sorunsuz araç,benzinlisiyle 70bin km yaptım çok zvkli yol tutuşu harika(bence sınıfının en iyisi), go kart gibi ,direksiyon tepkileri çok iyi,ses sistemi tatmin eder net ve basslı, eğer ghia sına bakıyorsa donanımıda o sınıfa göre gayet iyi,2.elde peynir ekmek gibi satılır özellikle dizeli,parçası,bakımı ucuz,90hp dizelinide kullandım ,çok seri zaten motor kendini kanıtlamış,az yakar,her türlü rahat edilecek bir araç,dezavantaj olarak şehir içi orta sert süspansiyon yol tutuşa katkı yapsada uzun yolda biraz konforsuz kalabilir, çok sert kullanıldıysa 50binkm den sonra arka koltuk ve bagajdan gıcırtı sesleri gelir,ben hiç yaşamadım ama forumlarda şikayet eden çok, ama bozuk zeminde oluyor.arka koltuk ve diz mesafesi iri insanlar için az gelebilir.birde ASM otomatik şanzımandan uzak durun gerçi 90lıkta o şanzıman yok.
tavsiyem özellikle 1.6tdci 90hp sport tek kapı olanı.
bütçeniz ne kadarki?
eski kasa ise selefine göre altta kalmaya mahkum base i bi hayli eski aracın;
aşırı rahatsız süspansiyonları mevcut iç mekan kalitesi düşük buna istinaden tıkırtı takurtu mutlaka mevcut...konfora etki eden koltuklar falanda çok başarılı değil..
sert süspansiyonların avantajıda iyi yol tutuş ciddi iyi yol tutar buna dahil olan direksiyon tepkileri falanda gayet başarılıdır..
motoru ***** psa-ford yapımı sayısız modelde karşınıza çıkabilir sağlamdır çok çok az yakar o kasa için 90 hp gayet iyidir donanımı 90 hp olduğu için iyidir..
fiyatı ne alemde bilmiyorum ama yeni model selefine göre( clioIII,Corsa,207...) daha alttadır bütçe o civarlarda ise alınır tabikide..
arkası cok tatlı bırakıyor hafif bir drift yaparsın zorlandığı taktirde
sağlam ekonomik zevkli bi araç![]()
İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL
bizim fiestanın suspansiyonu gayet yumuşak.clio 3 ve polodan bariz yumuşak.2007 model bizimki
Eski kasadan bahsediyorsan süspansiyonları araç yapısı falan oldukça serttir ama sorunsuz sağlam bir araçtır...Clio ve polodan yumuşak diyen arkadaşın o araçlara bindiğine şüphe ederim benDonanım vs. olarakta eski fiestadan pek birşey beklemeye gerek yok
+sı sınıfına göre tartışılmaz yol tutuşu,sürüş keyfi ve sorunsuzluğudur.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)