Yukarda yazılan her şey doğru. Benim neredeyse gördüğüm bir çok twin spark motor 200 bin sınırlarındayken motor yapılmış. Yani bence 200 bin sınırındaki bir ts motor alfa romeo alınmaz.
147 gerçekten çok başarılı bir araba. Ve sınıfındaki araçlardan kötü değil. Eş değerleri torsiyon kullanıyorken 147'de mcpherson tipi yaylı sistem var uzun süredir. Yol tutuşu gerçekten iyi. Viraj demirleri ile bayağı bütünlük sağlıyor. Sanırım fransız eş değerindeki araçlarla beraber italyanlarda ön düzen elemanları hassas. Öyle kötü yola gelmez çabuk ses yapmaya başlar laçkalaşır. Salıncak (tabla) burçları çabuk deforme olur. Onun haricinde 147'de 1.6 ts iki motor var. Varyatörlü 120 bg varyatörsüz 105 bg olarak. Honda vtec, bmw vanos benzeri bir sistem. Ekstra gücü sağlayan bu parçanın maliyeti 1000 tl civarı sanırım eğer bozuksa dizel gibi sesli çalışır (ts kullanmadım kullanıcı yorumları bunlar) veya devrede olmaz. Eğer kafam rahat etsin 15 bg sorun değil dersen 105'lik olanlara bak. Bi de kronik olarak çok markaya özgü değil ama termostat bozulmaya çok müsait çok pahalı bir parça değil.
Onun haricinde distinctive donanım olup kırmızı sunroof ve bose'li olanlar satılırken bir tık daha önde.
Temiz bir araba alsan bile sırf öğrenci hesabı olacağı için tavsiye etmem. Ne bileyim özgün bir araç olmasın ama cebinde paran kalsın sanayi sanayi gezme. Asllında bu yazdıklarım çok ütopik şeyler değil ama en azından o yaştaki alfa romeolar yolda bırakmasa bile ay buramda bişey var modunda arabalar. İlgilenmezsen de can sıkıyor

Sevgilin yoksa sevgilin olur, varsa metres. Öğrenci adama bela olmayacak rahatça gezeceği bir araba lazım. Aylık belli para yiyen araba olmaz.
İlla alacaksan da yazdıklarıma ve standart bir arabada ne bakılması gerekiyorsa baktır. 30 bin arabanın ücreti ise piyasa şişik de olsa bir sene önce o paraya temiz 100 küsür binde iyi bir 1.6 ts distinctive geliyordu. Yine alınır. Ama cebinde total 30 bin varsa hiç düşünme bile
