User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: e46 318i Hakkında

  1. #1

    Üyelik
    Apr 2016
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    22
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question e46 318i Hakkında

    2007 otomatik cıvıcı sattıktan sonra almayı düşündüğüm araç

    2005 model 318i otomatik
    >1995 cc. 143hp. 200 Nm. Tork ( 4 silindir )

    Kısmetse m paket alıp veya yaptırıp kullanmayı düşünüyorum sitede 45-50.000 TL arasında düşük km'li temiz araçlar bulmuştum.
    ***Özellikle aracı alırken öncelikle nelerine baktırmalıyım ????
    Araç hakkında bilgilerinize ihtiyacım var gidişi,yol tutuşu,performans,rahatlık, benzin ve lpg'de yakıt tüketimi , kronik sorunlar , bakım masrafları,parça maliyeti vs. her tür konuda yazabilirsiniz...

    şimdiden teşekkür ederim

    iyi forumlar

  2. #2
    drago - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    3.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    LPG lisinden uzak dur, motor elektrik tesisatı çok uğraştırır. Yol tutuş bildiğimiz bmw kalitesi, 140 ile giderken otoban virajında sağ arka lastiğim yarıldı, en ufak bir kopma yapmadı, stabil araçtır. Performansı iyidir, 6 silindir 20 lerden iyi gidiyor diyeceğim utanmasam. Parçası ucuz değildir. Her ne kadar 2003ten sonra çözmüş olsalar da zincir ve sente atlama problemleri olabilir. Bu aracın sente ayarını yapmak çok zordur, bilen adam yapar. Araç lifte kalkar ve 1 kişi alttan sıkıştırır, 1 kişi de üstten sıkıştırıp ayarlar. Alelade bir serviste bakım görmüş vvt 3.18 çok üzmeye meyillidir. Aliminyum bloktur, hararete gelemez. Yakıtı ve performası vvt olmasından da kaynaklı iyidir ama çok narin motordur.

    45-50 o araç için çok fazla bu arada, bilgin olsun.

  3. #3
    msk_bmw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kocaeli-Gaziantep
    Mesaj
    593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok temizini bulursanız alın 150 lik 320 lerden daha iyi yürür, %20 daha az yakar. Üstte @Drago herşeyden bahsetmiş zaten. Yalnız temizi 45 den aşağı bu piyasada zor bulunur artık. Bakımlı bir araç alırsanız bakım masrafı aman aman pahalı olmaz. Yeter ki alırken iyi baktırın.
    ///M Rulez...

  4. #4

    Üyelik
    Apr 2016
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    22
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı drago Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    .
    Alıntı msk_bmw Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ..
    Hocam aslında doğru diyorsun hakkı değil en azından 5-10 bin fazlasına satıyorlar fakat temiz düşük km'linin piyasası bu şekilde insan alırken mecbur kalıyor bazen. Lpg olayına girmezsem düz vitesine yönelebilirim
    Bu arada piyasası nasıl sizce geri satmaya kalktığımda zorlar mı ?

  5. #5
    drago - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    3.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sunroof olmazsa zor satılır, sunroof varsa 16nın bile çok rahat satıldığını gördüm.

    Ama bmw profili bu ülkede çok düzgün bir profil değil, gece ararlar, meşgule atarsın yine ararlar, farklı numaralardan arayıp aracın fiyatı oymuş gibi davranırlar, aracını test etmeye gelirler kıçını atmaya çalışırlar. Daha ilk cümleden birinin dostumlu hitaplarına maruz kalırsın. Hele ki ankaradan bakacaksan, peygamber sabrı lazım.

  6. #6

    Üyelik
    Apr 2016
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    22
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı drago Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sunroof olmazsa zor satılır, sunroof varsa 16nın bile çok rahat satıldığını gördüm.

    Ama bmw profili bu ülkede çok düzgün bir profil değil, gece ararlar, meşgule atarsın yine ararlar, farklı numaralardan arayıp aracın fiyatı oymuş gibi davranırlar, aracını test etmeye gelirler kıçını atmaya çalışırlar. Daha ilk cümleden birinin dostumlu hitaplarına maruz kalırsın. Hele ki ankaradan bakacaksan, peygamber sabrı lazım.
    ne yazık ki ankaradan arayacağım çok çok temizini bulursam ve imkanım olursa belki şehir dışına çıkabilirim:S
    Telefon için bahsettiğiniz olay bizim milletin kronik sorunu
    Ben şahsen test ettiğim araca o şekilde yapamam utanırım yani, başkasının da gelip öyle kullanmasına izin vermem)

  7. #7

    Üyelik
    Apr 2016
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    22
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilgisi olan hocalarımızın yorumlarını bekliyorum

  8. #8
    E46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.577
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tuplusune bulaşma derim e46 im varken ustanin biri "Tüp taktirsaydin senle akraba olurduk demişti" ben 134binde sattım ne kadar iyi bakarsan bak ufak tefek arizasi oluyor. krank devir sensörü ekzoz sensoru gibi. Ancak fiyatlari pahali parcalar değil 100 150 liralik parcalardi . Suan 206 kullaniyorum onla kiyasladigimda bakim ve parca maliyetleri arasinda bariz fark var ancak genede goze batacak kadar yüksek olmuyordu. Diferansiyele iyi baktir derim oldukca pahali bir parca. Araci kesinlikle Iyi bir BMW ustasina gostermeden alma .Bendeki fabrikasyon M paket ve 18 jantti. Konforu jant lastikten dolayi biraz gerideydi nacak sunuda soyleyim genede konforlu bir araçtı. yol tutuşu ve surus zevki olarak bence çok başarılı. Sonradan M pakete cevirme islerine girme sakin derim. Orijinal M paketlerde salincaklar vs de M oluyor cok masrali olur. Birde boru gibi yakiyordu benzinde. Basmazsan (N45B16A motor) karışık kullanimda 100 liraya 240 km civarı gider. Durumun varsa 3.25 al derim her acidan tatmin eder, yaktığına da değer
    Peugeot 206 RC Feline -1.4 Hdi

  9. #9

    Üyelik
    Apr 2016
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    22
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E46 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tuplusune bulaşma derim e46 im varken ustanin biri "Tüp taktirsaydin senle akraba olurduk demişti" ben 134binde sattım ne kadar iyi bakarsan bak ufak tefek arizasi oluyor. krank devir sensörü ekzoz sensoru gibi. Ancak fiyatlari pahali parcalar değil 100 150 liralik parcalardi . Suan 206 kullaniyorum onla kiyasladigimda bakim ve parca maliyetleri arasinda bariz fark var ancak genede goze batacak kadar yüksek olmuyordu. Diferansiyele iyi baktir derim oldukca pahali bir parca. Araci kesinlikle Iyi bir BMW ustasina gostermeden alma .Bendeki fabrikasyon M paket ve 18 jantti. Konforu jant lastikten dolayi biraz gerideydi nacak sunuda soyleyim genede konforlu bir araçtı. yol tutuşu ve surus zevki olarak bence çok başarılı. Sonradan M pakete cevirme islerine girme sakin derim. Orijinal M paketlerde salincaklar vs de M oluyor cok masrali olur. Birde boru gibi yakiyordu benzinde. Basmazsan (N45B16A motor) karışık kullanimda 100 liraya 240 km civarı gider. Durumun varsa 3.25 al derim her acidan tatmin eder, yaktığına da değer
    318 için mi konuşuyorsunuz ?

  10. #10
    drago - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    3.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tekrar söylüyorum, hem valftronik, hem 4 silindir, hem hararete hiç gelemeyen bir aliminyum blok, hem illet bir tesisat hem de illet bir şanzıman problemi var(2003 modellerden sonra yok). Başka bir modele yürü derim.

  11. #11
    FET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    01
    Mesaj
    639
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu sahibinin affına sığınarak bende bir şey sormak istiyorum.
    2001 320 Ci otomatik LPG 'li için neler söyleyebilirsiniz? Nelere dikkat edilmeli?
    TeamPASAOGLU

  12. #12

    Üyelik
    Apr 2016
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    22
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FET Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konu sahibinin affına sığınarak bende bir şey sormak istiyorum.
    2001 320 Ci otomatik LPG 'li için neler söyleyebilirsiniz? Nelere dikkat edilmeli?
    benim konuya pek rağbet olmamış bari ben size yardımcı olayım
    Bildiğim kadarıyla makyajlı e46 320i ile aynı motora sahip
    2200 motor 170 hp seri makine fakat lpg'de az yakacağını düşünmeyin her türlü çok yakıyor gerçi bütçeye göre değişir.
    m paket tercih edilmeli birde yorulmamış temiz bir alet olması lazım
    ben şahsen kullanıcı kitlesini gördükçe e46 dan soğumaya başladım

  13. #13
    msk_bmw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kocaeli-Gaziantep
    Mesaj
    593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2001 320ci 150 lik M52 B20 TU motordur (eğer gray market değil ise) Malesef yürümüyor. Lpg sistemiyle birlikte neredeyse 1.5 ton ağırlığında, yavaş denebilecek eski tork konvertörlü otomatik şanızman, 15 yaşında 190 nm torka sahip atmosferik araç. Hızlı olsa fizik kuralları değişirdi zaten. Ama keyifsiz midir? Bence değil. Düzgününü alırsan keyifle sağdan sağdan binilir.
    ///M Rulez...

  14. #14

    Üyelik
    Apr 2016
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    22
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı drago Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    LPG lisinden uzak dur, motor elektrik tesisatı çok uğraştırır. Yol tutuş bildiğimiz bmw kalitesi, 140 ile giderken otoban virajında sağ arka lastiğim yarıldı, en ufak bir kopma yapmadı, stabil araçtır. Performansı iyidir, 6 silindir 20 lerden iyi gidiyor diyeceğim utanmasam. Parçası ucuz değildir. Her ne kadar 2003ten sonra çözmüş olsalar da zincir ve sente atlama problemleri olabilir. Bu aracın sente ayarını yapmak çok zordur, bilen adam yapar. Araç lifte kalkar ve 1 kişi alttan sıkıştırır, 1 kişi de üstten sıkıştırıp ayarlar. Alelade bir serviste bakım görmüş vvt 3.18 çok üzmeye meyillidir. Aliminyum bloktur, hararete gelemez. Yakıtı ve performası vvt olmasından da kaynaklı iyidir ama çok narin motordur.

    45-50 o araç için çok fazla bu arada, bilgin olsun.
    birde bir şey kafama takıldı
    sahibinden bakıyorum bu aracın 2005 modeline 129 beygir ... 2002-2004 modellerine 143 beygir .... 2002 altları zaten 118 hp
    2005 te bu aracın beygirinimi düşürmüşler anlamadım :S

  15. #15

    Üyelik
    Jan 2006
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.743
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    makyajsız 1.9 118 hp
    makyajlı 2.0 143 hp
    motor gücüne sahibindende bakılır mı yav

  16. #16
    msk_bmw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kocaeli-Gaziantep
    Mesaj
    593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    318i için;
    1998-2001 m43 b19 118 hp 180nm (e46)
    2002-2005 n42 b20 143 hp 200 nm (e46 lci)
    2005-2008 n46 b20 129 hp 200 nm (E90)
    ///M Rulez...

  17. #17

    Üyelik
    Apr 2016
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    22
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yahu bu 2003-2005 e46 320i 'ler neden bu kadar pahalı adam 62 bin istiyor üstelik hasar kaydı da var

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •