sağlam bir makina var diyelim ,
gayet mod`lu 4 çeker ,evo x veya subaru sti hatta nissan skyline olsun ..
kaç g görürüz köşelerde, virajlarda ??
üst sınırı bulmaya çalışıyorum
1.5g yi geçermiyiz ?
sağlam bir makina var diyelim ,
gayet mod`lu 4 çeker ,evo x veya subaru sti hatta nissan skyline olsun ..
kaç g görürüz köşelerde, virajlarda ??
üst sınırı bulmaya çalışıyorum
1.5g yi geçermiyiz ?
Sanırım Skyline GT-R daki G meter max 2G gösteriyordu. Birde bunu buldum
http://www.gtr.co.uk/forum/121475-ma...rnering-g.html
yeni bir gösterge projesi geliyor galiba![]()
standart R35 in 1.2 G gördüğünü biliyorum virajlarda...
geçersin, ama standart yol lastiği ile hiç sanmıyorum.
peki racing lerde kaç g görülüyo ? atıyorum 1.vites hiç sarmadan en iyi şekilde kalktın bilen varmı
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
5 vites programında yeni skyline denerken viarjlarda 1,5 g gectigini söylemişti![]()
İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL
1g yaklaşık olarak 10,81 m2/s ivmeye eşittir.
2 g nasıl yer bir insan virajda aklım almıyor, bayılırsın, aptal olursun bir yerini burkarsın.
Saniyeye 20 m2/s hızlanmaya çalışmak korkunç bir kuvvet ortaya çıkarır.
Built to fall....
geriye gitmemek için direksiyona canla başla tutunuyosun..
sıfırdan kalkmak zor olurda mesela ben 40,50 gibi gazı actıgm anda 110 oluyo o sıra ciğerlerimin geriye dogru suzuldugunu hıssedebılıyorumama kac g gelir hic bilemiyorum
tabı bırden ıvmelenmek ıcın dişli bi asfalta ihtiyacınız var yoksa cok sarıyo
remaps.tr & Turbo Zone Garage
jet pilotları kaç G ye kadar uyanık kalabiliyor?
F1 araclari hizlanmada 1.5 yi goruyor 200 km ye kadar. virajlarda 4 g frenajda ise 5 g ye kadar cikiyorlar.
bir yol otomobili 1.2 g falan gorebilir virajda.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
konu hakkında hiçbir fikir olmadan böyle rakamlar yazmak yanlış aslında ...
f1 araçları bile virajda 4 G ye kadar çıkıoyr , frenajda 4 e yakın ...
g yi de wiki de şu şekilde açıklamış - yanal yada dikey olarak yenilen 1 g , kişinin ağırlığı ile aynı boyutta yanal bir kuvvetle itilmesi anlamına geliyor ..
yani 75 kilo olan bir insan ivmelenme esnasında 1 g yediği zaman geriye doğru 750nm lik bir güç ile itiliyor..
ayrıca modern jet pilotlarının da 9 g ye kadar dayanabildiğini , G ye dayanma gücünün de geliştiriliebildiği yazılıyor..
konu da nereden nereye geldi , yani standart bir yol arabasının hele ki düz ivmelenirken 1 gibi bir rakam yemesi imkansız...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)