User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
25 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: G kuvveti hakkında

  1. #1
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    G kuvveti hakkında

    sağlam bir makina var diyelim ,
    gayet mod`lu 4 çeker ,evo x veya subaru sti hatta nissan skyline olsun ..

    kaç g görürüz köşelerde, virajlarda ??

    üst sınırı bulmaya çalışıyorum
    1.5g yi geçermiyiz ?

  2. #2
    deeperblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.869
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sanırım Skyline GT-R daki G meter max 2G gösteriyordu. Birde bunu buldum

    http://www.gtr.co.uk/forum/121475-ma...rnering-g.html

  3. #3

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeni bir gösterge projesi geliyor galiba

    standart R35 in 1.2 G gördüğünü biliyorum virajlarda...

  4. #4

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    Fransa
    Mesaj
    1.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    geçersin, ama standart yol lastiği ile hiç sanmıyorum.

  5. #5
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki racing lerde kaç g görülüyo ? atıyorum 1.vites hiç sarmadan en iyi şekilde kalktın bilen varmı
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  6. #6

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5 vites programında yeni skyline denerken viarjlarda 1,5 g gectigini söylemişti
    İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL

  7. #7
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EKEray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki racing lerde kaç g görülüyo ? atıyorum 1.vites hiç sarmadan en iyi şekilde kalktın bilen varmı
    hacı peki break boost yaptığında eke ile kaç G yiyosun

  8. #8
    vkarayel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    352
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 çekerken görülen G maksimum olabilirmi acaba ?

  9. #9
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vkarayel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0 çekerken görülen G maksimum olabilirmi acaba ?
    sıfır çizerken pek yüksek olmuyor G.

  10. #10
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hacı peki break boost yaptığında eke ile kaç G yiyosun
    1 1,5 yiyoruzdur hauehuae
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  11. #11
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    genelde ani ağırlık transferlerinde tutunmanın limitinde max g yi görebilirsiniz

  12. #12
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    42
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    1g yaklaşık olarak 10,81 m2/s ivmeye eşittir.
    2 g nasıl yer bir insan virajda aklım almıyor, bayılırsın, aptal olursun bir yerini burkarsın.

    Saniyeye 20 m2/s hızlanmaya çalışmak korkunç bir kuvvet ortaya çıkarır.
    Built to fall....

  13. #13
    fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    AnkarA
    Mesaj
    4.821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EKEray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki racing lerde kaç g görülüyo ? atıyorum 1.vites hiç sarmadan en iyi şekilde kalktın bilen varmı
    geriye gitmemek için direksiyona canla başla tutunuyosun..

    sıfırdan kalkmak zor olurda mesela ben 40,50 gibi gazı actıgm anda 110 oluyo o sıra ciğerlerimin geriye dogru suzuldugunu hıssedebılıyorum ama kac g gelir hic bilemiyorum

    tabı bırden ıvmelenmek ıcın dişli bi asfalta ihtiyacınız var yoksa cok sarıyo
    remaps.tr & Turbo Zone Garage

  14. #14

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    :))
    Mesaj
    403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1g yaklaşık olarak 10,81 m2/s ivmeye eşittir.
    2 g nasıl yer bir insan virajda aklım almıyor, bayılırsın, aptal olursun bir yerini burkarsın.

    Saniyeye 20 m2/s hızlanmaya çalışmak korkunç bir kuvvet ortaya çıkarır.
    bayıltır

  15. #15
    BlackEmperor
    Misafir
    jet pilotları kaç G ye kadar uyanık kalabiliyor?

  16. #16
    fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    AnkarA
    Mesaj
    4.821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    jet pilotları kaç G ye kadar uyanık kalabiliyor?
    üzerlerindeki özel kıyafetlerle ve özel eğitimlerle yanılmıyorsam 3-3,5 G ydi
    remaps.tr & Turbo Zone Garage

  17. #17
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    F1 araclari hizlanmada 1.5 yi goruyor 200 km ye kadar. virajlarda 4 g frenajda ise 5 g ye kadar cikiyorlar.

    bir yol otomobili 1.2 g falan gorebilir virajda.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  18. #18

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fatiii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    üzerlerindeki özel kıyafetlerle ve özel eğitimlerle yanılmıyorsam 3-3,5 G ydi
    konu hakkında hiçbir fikir olmadan böyle rakamlar yazmak yanlış aslında ...


    f1 araçları bile virajda 4 G ye kadar çıkıoyr , frenajda 4 e yakın ...


    g yi de wiki de şu şekilde açıklamış - yanal yada dikey olarak yenilen 1 g , kişinin ağırlığı ile aynı boyutta yanal bir kuvvetle itilmesi anlamına geliyor ..

    yani 75 kilo olan bir insan ivmelenme esnasında 1 g yediği zaman geriye doğru 750nm lik bir güç ile itiliyor..


    ayrıca modern jet pilotlarının da 9 g ye kadar dayanabildiğini , G ye dayanma gücünün de geliştiriliebildiği yazılıyor..


    konu da nereden nereye geldi , yani standart bir yol arabasının hele ki düz ivmelenirken 1 gibi bir rakam yemesi imkansız...

  19. #19
    fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    AnkarA
    Mesaj
    4.821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konu hakkında hiçbir fikir olmadan böyle rakamlar yazmak yanlış aslında ...


    f1 araçları bile virajda 4 G ye kadar çıkıoyr , frenajda 4 e yakın ...


    g yi de wiki de şu şekilde açıklamış - yanal yada dikey olarak yenilen 1 g , kişinin ağırlığı ile aynı boyutta yanal bir kuvvetle itilmesi anlamına geliyor ..

    yani 75 kilo olan bir insan ivmelenme esnasında 1 g yediği zaman geriye doğru 750nm lik bir güç ile itiliyor..


    ayrıca modern jet pilotlarının da 9 g ye kadar dayanabildiğini , G ye dayanma gücünün de geliştiriliebildiği yazılıyor..


    konu da nereden nereye geldi , yani standart bir yol arabasının hele ki düz ivmelenirken 1 gibi bir rakam yemesi imkansız...
    emin olarak bişey yazmadım zaten öyle hatırlıodum ama çok sallamışım
    remaps.tr & Turbo Zone Garage

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •