User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
94 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 206 RC performans problemi

  1. #20
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Egr valfi arza vermiş kirli gazları yakıp tekrar egzozdan dışarı atmaya yarıyor bu valf..Tekrar bi yazılım ataraktan sounu çözebilirsin.Egr iptalide yapabilirsin mümkünse

  2. #21
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o kirli gazı tekrar yakan parça egr olmasın??
    eğer egr ise iptal et gitsin iptali senin ve aracının yararına, ama çevrenin zararına.

  3. #22
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selamlar şimdi biz de ( 207 GT/RC) mi 95 oktan alalım?Ne dersiniz
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  4. #23

    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    870
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aşırı besleme ufak hacim motorlara sanırım oktan fazla olunca daha iyi geliyor ,,bu daha çok 2 litre eski peugeot motorlarında var

  5. #24
    BTU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye/Istanbul
    Mesaj
    176
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeniden aynı yazılımı(superchips) yüklettim arabaya. Performansı şimdi daha iyi ama yine de eskisi gibi değil (gibime geliyor) Arızalanan parça ise kanistermiş.

    Bu araç stock 177 HP ise ve superchipsin söylediğine göre chip ile 16HP alıyorsa şu an 193HP olması gerekiyor ama nedense bana hiç öyle gelmiyor. Sanki bişey tutuyor arabayı, arıza veren bir yeri de yok. Şanzımanda problem yaşıyorum şu an geçişlerde sorun oluyor, 5. vites kayboldu boşa geçiyor, debriyajı bıraktığımda bilye sesi geliyor. Ama baskı da sorun yok gibi. Bu durum çok etkiler mi performansı ? İlk başlarda şanzımandaki sorun böyle büyük değildi, hatta geçen şanzımanı kitlemek üzereydim neredeyse, öyle çatırtılar geliyordu ve vitese geçmiyordu ki korktum ve bıraktım. Ertesi gün hiç bişey olmamış gibi çalışmaya ve vites geçişlerine devam etti.

    Şu an 7.800 çeviriyor ve alt devirlerde tepkisinin eskisi gibi olmadığını düşünüyorum. Sanki önceden çok daha güçlüydü, 2. viteste kalkarken bile gaza yüklendiğimde alıp götürüyordu, şimdi en az 3000 devire çıkması gerekiyor. Alt devirleri güçlendirmek için ne yapabiliriz başka ? Aslında mevcut haline hiç dokunmadan performansının değişmesine üzülüyorum.

    Bir de şanzımanı hazır indirecekken kısaltmak istiyorum, ne önerirsiniz ? Son sürati etkilemesi çok önemli değil daha tepkili ve seri olmasını istiyorum sadece.

    Teşekkürler

  6. #25
    Muti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    565
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ole dendigi gibi direk 16 hp alamazsın ole bi kural yokki..
    en azından bi 10 hp alırsan ne ala.bence bi sanz. kontrol ettir derim.
    rc nin acıldıgı devir 4000 4500 gibi.o yuzdun onun altında pek bisey beklememek lazım.Birde eksoz boruları kaclık?eger gereginden fazla buyuklukte ise alt devirleri canlandırmak için daraltman lazım.bide kat. konvektor aracın uzerindemi?
    sanz. kısaltıcaksan 4.53 veya 4.27 oranında kısalt derim...

  7. #26
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracındaki VVT seleonidi arızalanmış olabilir. Arıza lambası yakmasını bekleme. Superchips 206 RC üzerinde çok verimli bir yazılım değil aslında. Şu an aracında yazılım haricinde başka bir işlem varmı filtre eksoz gibi. Bu arada kısa şanzıman istersen 17 77 elimizde mevcut. Fiyat 500 tl.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  8. #27
    R21TURBO 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    iZMiT \ North Carolina
    Mesaj
    1.284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Serviste yapılan yazılım güncellenmesi nedeni ile superchips tarih olmuş , bu nedenle güç kaybı yaşaman çok normal , öncelikle superchips , yada custom bir yazılımı tekrar yüklemen gerekecek..
    RC lerde güç kaybı yaşandığında ilk akla gelen vanos sistemi ile çalışan değişken zamanlamalı egzantrik açılarını kontrol eden selenoitler gelir , eğer arıza varsa işık yakmayabilir bağzen bu sistem tam randımanlı çalışır bağzen randımansız o anki duruma göre aracın gidişi ciddi değişir..Kontrol ettirmende fayda var..
    RC ye yapılan ilaveler performansını çok fazla ilerletmez zaten 206gti de kullanılan blok ve mechacrome tarafından modifiye edilmiş 206gti de kullanılan kapak ve işletim sistemi ile limitlerde yürüyen bir araç.. O yüzden en ufak arızada ciddi güç kayıpları yaşanıyor...
    Çok farklı speck leri dyno üzerinde denedim , en güzeli peugeot sport beyin , katalitik ve HKS 76mm son susturucu , ( Katalitik iptalini önermem , iptal edilirsede yazılım ile üzerindeki sensör bilgilerinin beyne gelmeside iptal edilmeli zira , katalitiğin girişindeki sensör AFR yi ölçer , katalitiğin çıkışındaki sensörde AFR yi ölçer ve bu iki ölçüm arasındaki farka göre işletim sistemi çalışır ) orj filtre.. ile tekere 120kw aldım ki bu en başarılı ölçümü idi..
    Atmosferik olarak harcadığın paranın karşılığını pek alamazsın.... 2200cc blok , smt6 yada pug sport beyin ve 4,18 lik şanzıman oranı ile tatmin edici güçler alınabilir.. Henüz atmozferikte bu kadar ileri giden olmadı diye biliyorum...
    ^^ Insallah ; Masallah ile maneviyatiniz gelisir , guzellesir. Arabani gelistirmek guzellestirmek istiyorsan , para harcamalisin. ^^

  9. #28
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    206gti kapağı değil 406 coupe ve 607 lerde bulunan EW12J4 kodlu VVT desteğine sahip 2.200cc motorun kapağı işlenerek 206 RC üstüne konmuştur. 206 RC deki VVT selenoidi 3 boğumlu modeli kronik sorun nedeniyle güncellenmiş ve 2 boğumlu hale gelmiştir. Parça numarası değişmiştir. Peugeot bir bülten ile tüm servislere bu yeni parçanın kullanılmasını duyurmuştur. Ayrıca şu Peugeot Sport beyin efsaneleri lütfen aşalım öğle bir beyin yada öyle bir yazılım yok. GrupN ecu diyorsan o dediğin bir beyin değil komple elektrik tesisatını dahi değiştiren araçtaki tüm sistemleri iptal eden ve şu an iyi bir tunerin yaptığı map kadar bile güç vermeyen servet değerindeki sadece homologasyonu olan bir zamazingolar toplamıdır. SMT6 bu araçta saçma bişi olur.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  10. #29
    Muti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    565
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vvt selenoidi acmazsa zaten aracta hava emiş sesi bile degisir.normal sesinden daha az cıkmıs olur.eger vvt selenoidi bozulmussa 10 hp civarında bi gerileme gorulebilir.kontrol ettirilmesi gerekir.

  11. #30
    R21TURBO 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    iZMiT \ North Carolina
    Mesaj
    1.284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    206gti kapağı değil 406 coupe ve 607 lerde bulunan EW12J4 kodlu VVT desteğine sahip 2.200cc motorun kapağı işlenerek 206 RC üstüne konmuştur. 206 RC deki VVT selenoidi 3 boğumlu modeli kronik sorun nedeniyle güncellenmiş ve 2 boğumlu hale gelmiştir. Parça numarası değişmiştir. Peugeot bir bülten ile tüm servislere bu yeni parçanın kullanılmasını duyurmuştur. Ayrıca şu Peugeot Sport beyin efsaneleri lütfen aşalım öğle bir beyin yada öyle bir yazılım yok. GrupN ecu diyorsan o dediğin bir beyin değil komple elektrik tesisatını dahi değiştiren araçtaki tüm sistemleri iptal eden ve şu an iyi bir tunerin yaptığı map kadar bile güç vermeyen servet değerindeki sadece homologasyonu olan bir zamazingolar toplamıdır. SMT6 bu araçta saçma bişi olur.

    Kapak konusunda yanılıyor olabilirim benim hatırladığım mechacrome un geliştirdiği bir kapak olduğu , blok 206gti olunca kapak da odur mantığını kurmuştum.. Yalnız peugeot sport beyin gördüm , paketi açıldı orjinal beyin sökülerek yerine bolt on konuldu.. Kategorisini bilmiyorum ama pistte yarışan mavi bir 206RC ye bağladılar.Tansel adında bir arkadaşın aracıydı tanılmıyorsam.. Saf bulup hikaye anlatıyorlar gibi değildi ama sen bu şekilde söyleyince acaba sazanamı bağlamışız düşündürücü..
    Dynoda tekerde 120kw ölçüldüğünde herkez çok iyi dedi ama MK1 clioRS içimden geçti.. Anca 200km den sonra yakalamaya başlıyorum oda clio nun 5.vitesinin uzunluğundan kaynaklanıyordur..
    ^^ Insallah ; Masallah ile maneviyatiniz gelisir , guzellesir. Arabani gelistirmek guzellestirmek istiyorsan , para harcamalisin. ^^

  12. #31
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende İspanyol bir sitede RC den GrupN aracına çevrimini adım adım gösterildiği sayfada sırf beyin için değişen parçaları görmüştüm. Kesinlikle öyle tak çalıştır bir beyin değil.

    http://www.peugeotsport-racingshop.c...PNO005_01.aspx

    3.373 Euro bu beyin.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  13. #32
    R21TURBO 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    iZMiT \ North Carolina
    Mesaj
    1.284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende İspanyol bir sitede RC den GrupN aracına çevrimini adım adım gösterildiği sayfada sırf beyin için değişen parçaları görmüştüm. Kesinlikle öyle tak çalıştır bir beyin değil.

    http://www.peugeotsport-racingshop.c...PNO005_01.aspx

    3.373 Euro bu beyin.
    Bahsettiğim aracı dağıttıklarını duydum en kısa zamanda gidip bir bakıyım , eğer beyni sökmüşlerse detaylı resimlerini çeker , varsa seri nosunu alırım.. Gerçek hp mi , pisikolojik hp mi veriyor araştırılınca anlaşılır herhalde....

    Peki 2200cc komple motora 206RC kapağının montajına ne dersin , yaklaşık 3000 lira gibi bir maliyeti çıktı.. Değermi ?
    ^^ Insallah ; Masallah ile maneviyatiniz gelisir , guzellesir. Arabani gelistirmek guzellestirmek istiyorsan , para harcamalisin. ^^

  14. #33
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.2 blok hacmini uzunluğundan alıyor. Long stroke makina yani. Uzun stroke makinalarda pekde devirlenme isteği olmaz. Ayrıca mevcut sıkıştırmasıda 10.5 oluyorki buda RC nin 11 sıkıştırması yanında düşük kalıyor. İlla fantezi yapılacak denilirse 2.2 blok 11.5 yada 12 sıkıştırma ile forged internaller ile tekrar toplanıp bir 206 rc üstüne atılırsa 206 rc nin kapağı eksoz ve emme manifoldu ile gayet torklu bir makina olur. Ama dediğim gibi devirlenme isteği pek olmaz. Sanırım 7500 maks limitler olur. Ama kolaylıkla 200 hp ler aşılır.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  15. #34
    R21TURBO 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    iZMiT \ North Carolina
    Mesaj
    1.284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.2 blok hacmini uzunluğundan alıyor. Long stroke makina yani. Uzun stroke makinalarda pekde devirlenme isteği olmaz. Ayrıca mevcut sıkıştırmasıda 10.5 oluyorki buda RC nin 11 sıkıştırması yanında düşük kalıyor. İlla fantezi yapılacak denilirse 2.2 blok 11.5 yada 12 sıkıştırma ile forged internaller ile tekrar toplanıp bir 206 rc üstüne atılırsa 206 rc nin kapağı eksoz ve emme manifoldu ile gayet torklu bir makina olur. Ama dediğim gibi devirlenme isteği pek olmaz. Sanırım 7500 maks limitler olur. Ama kolaylıkla 200 hp ler aşılır.
    Hazır denk gelmişken , şu an araçta oem yazılım , HKS76mm son susturucu , K&N kutu içi filtre var..Bu hali ile 175hp ölçüldü.... Sanırım yapılabilecekler
    K&N Typoon yaklaşık 600-700 lira
    Superchips 800 , costum 500 lira..
    4.18 2.0 hdi partner ayna mahruti 350 lira.

    Değermi ? , sen herhangibirşey yaptınmı ?
    Ne tavsiye edersin ?

    Konuyuda fena saptırdık
    ^^ Insallah ; Masallah ile maneviyatiniz gelisir , guzellesir. Arabani gelistirmek guzellestirmek istiyorsan , para harcamalisin. ^^

  16. #35
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    değer ama az vermiş sizinki biraz sanki üzerindekilerle

  17. #36
    Muti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    565
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kn typoon kit.
    sebring eksoz.
    yazılım. ile 169 whp aldık...

  18. #37
    R21TURBO 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    iZMiT \ North Carolina
    Mesaj
    1.284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı .CeM. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    değer ama az vermiş sizinki biraz sanki üzerindekilerle
    Az değil yaw , sadece son susturucu var başka herbişeyi standart.. Kutu içi K&N ile orj filitresi hiçbirşey fark ettirmiyo..
    ^^ Insallah ; Masallah ile maneviyatiniz gelisir , guzellesir. Arabani gelistirmek guzellestirmek istiyorsan , para harcamalisin. ^^

  19. #38
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kutu içi farketmez ama alttaki tüm kutuları temizleyip sisten çıkartınca yada sis farının altına sallayınca iyi oluyor.
    şanzımana gelince, bence kötü değil şanzıman, hatta iyi bile. benim vites geçişleri hala sıfır şanzıman gibi ki çekmediği eziyet kalmadı.
    filtre,chip,egzoz,egzoz kasnağına timingle 190+hp mümkün tabi. standart halinin 175hp verdiğini varsayarak.
    kapak ne kadar verimli tartışılır. aşırı beslemede isteklerimizi karşılıyor
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •