User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: D16Y4 verilerini bilen varmı?

  1. #1
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2.206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    D16Y4 verilerini bilen varmı?

    D16Y4
    Found in:
    1996-2000 EK1 Civic CXi,GL,GLi (New Zealand,Australia)
    ?
    1996-2001 EK1 Civic İ ES (Turkey)
    Displacement: 1,598 cc (97.5 cu in)
    Bore and Stroke : 75 x 79
    Compression : 9.4:1
    Power : 120 hp @ 6400 rpm
    Torque : 144 Nm @ 5000 rpm
    Redline : 6800 rpm
    Vavletrain : SOHC (? valves per cylinder)
    Fuel Control : OBD-2 PGM-FI

    bildigim kadar yazdım ........
    lütfen degerlerini hakında ayrıntılı bilgi verirseniz herkes için cok yararlı bilgiler olacagına inanıyorum aynı zaman da bu bilgileri http://en.wikipedia.org/wiki/Main_Page yükleyerek daha büyük kitlere yardımcı olacagımıza inanıyorum.

  2. #2
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2.206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eee yok mu bilen...

  3. #3
    nightkids_han
    Misafir
    ies motorumuydu bu?

  4. #4
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    96 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    ee yazmışsın ztn daha ne öğrenmek istiyosunki?

  5. #5
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2.206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Displacement : ?cc
    Bore and Stroke : ? mm × ? mm (? in × ? in)
    Rod Length : ? MM
    Rod/Stroke : ?
    Compression : 9.?:1
    Valvetrain : SOHC 4 valves per cylinder
    Power : 120 hp (? kW, ? ps) @ ? rpm
    Torque : ? ft·lbf (? kg/m, ? Nm) @ ? rpm
    Head Code : ?
    Piston Code : ?
    Redline : ? rpm
    ECU Code : ?

  6. #6
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2.206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nightkids_han Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ies motorumuydu bu?
    evt 1.6İ ES motor kodu.

  7. #7
    likedead - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ies motoru redline:7200 kardeşim benim ki öyle çeviriyo yani
    Sfi...

  8. #8
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2.206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaynak gösterebilecek varmı arkadaşlar yada elinde İES katalogu olan varsa bizlerle paylaşırsa cok iyi olur.

  9. #9

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İST - Tekirdağ - Muratlı
    Mesaj
    2.534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    d16y4 aun bılmedıgımız bı ozellıgımı var ?
    JLR Warranty Specialist
    CMAS *** Scuba & Free Diver

  10. #10

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İST - Tekirdağ - Muratlı
    Mesaj
    2.534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)



    JLR Warranty Specialist
    CMAS *** Scuba & Free Diver

  11. #11
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wikipedia'da düzelttim biraz ,
    bu bilgilerde yeter heralde sana ,







    **


    Tanıtım
    Honda'nin Gebze'deki fabrikasinda 1997 yili sonunda üretilmeye baslanan yerli Civicler'de 1.4 litre (90 HP) ve 1.6 litrelik (120 HP) motorlar bulunuyor. Civic'in 1.6 litrelik, 16 supapli modern motorunun 120 beygirlik gücü birçok 1.8 ve 2.0 litrelik rakibinden daha yüksek




    --------------------------------------------------------------------------------



    Tasarım, Gövde, İç Mekan
    Civic, gövdesinin ince ve yere yakin yapisi nedeniyle 4460 mm' lik uzunlugunu disaridan hissettirmemesine ve daha küçük görünmesine ragmen, kompakt sinifin en uzun otomobili. Ergonomik açidan hata bulunmamasina ve kullanilan plastigin kaliteli olmasina ragmen köseli iç mekan tasarimi ve sürgülü havalandirma kumandalari Civic'e puan kaybettiriyor. Honda Civic'in sert dolgulu koltuklari alçak konuslandirilmis. Ön ve arka koltuklarda diz ve bas mesafeleri yeterli. Sade gösterge paneli rahat okunuyor. Yüksek bagaj kapagina ragmen 390 litrelik bagaj hacmi bu siniftaki bir sedan için çok küçük. Arka koltuklari iki parça halinde yatirarak bagaji 600 litreye kadar genisletmek mümkün

    Motor, Performans
    Japonya ve Avustralya pazari için gelistirilen 1.6 litrelik motor 6400 d/d'de 120 HP güç, 5000 d/d'de 144 Nm maksimum tork üretiyor. Üst devirleri güçlü olan motor alt devirlerde cansiz; ayrica üst devirlere tirmanmakta da zorlaniyor. Performans degerleri 1.6 litrelik bir motor için yeterli olan Civic O'dan 100 km/s hiza 10.2 saniyede çikiyor; ancak 192 km/s olarak açiklanan son sürate ulasmakta zorlaniyor. Besinci viteste yapilan ölçümlerde test otomobili 60 km/s'den 100 km/s'ye 19.3 saniyede hizlandi. Esneklik degerlerinin kötü çikmasindaki en önemli etken, oranlari uzun seçilmis vites kutusuydu. Test sartlarinda yapilan ölçümlerde Honda Civic 100 kilometre mesafede 10.8 litre yakit tüketti. Bu tüketim degeri 1.6 litrelik bir motor için biraz yüksek. 45 litrelik küçük yakit deposu otomobilin menzilinin 418 kilometreyle sinirli kalmasina sebep olmus


    Yürüyen Parçalar ve Kullanım
    Çok turlu, hidrolik destekli direksiyon manevralarda hafif ama yüksek hizlarda sertleserek sürücüsüne güven veriyor. Civic, yüksek süratlerde de düz çizgide kararli bir sekilde gidiyor. Dört tekerlekteki çift salincakli süspansiyon sistemi orta sertlikte seçilmis. Düzde ve virajda basarili yol tutus özellikleri gösteren Civic son sürate yakin hizlara çikildiginda da kararli gidisini sürdürüyor. Önde disk, arkada kampanadan olusan fren sisteminde ABS opsiyon olarak sunulurken test otomobilimiz üst donanim seviyesinde oldugundan ABS'yle donatilmisti. 100 km/s hizda yapilan fren ölçümünde test otomobili 45 metre mesafede durabildi. Birçok Japon otomobilinde oldugu gibi Civic'te de lastik gürültüsü ve yüksek devirlerde motor gürültüsü kabin içine siziyor. 130 km/s sabit hizda yapilan gürültü ölçümlerinde Civic'in iç gürültü seviyesi 70 dB(A) olarak tespit edildi


    --------------------------------------------------------------------------------

    Standart Özellikler
    Elektrik kumandali ön ve arka camlar, merkezi kilit, immobilizer, elektrik kumandali dikiz aynalari, yükseklik ayarli hidrolik direksiyon, arka kafaliklar, radyo-teyp


    Fabrika Verileri
    Motor: Önde enlemesine yerlestirilmis, 4 silindir, üstten tek egsantrik, 16 supap, PGM-FI programli çok noktadan enjeksiyon Motor Hacmi: 1590 cc
    Çap/Strok: 75x90 mm Sıkıştırma Oranı: 9.4 :1
    Motor Gücü: 6400 d/d'de 88 kW (120 HP/DIN) Max. Tork: 5000 d/d'de 144 Nm
    Vites Oranları: 1-3.250, 2-1.909, 3-1.250, 4-0.909, 5-0.702, geri-3.153 Son Dişli: 4.058 :1
    Frenler: Önde hava kanalli disk, arkada kampana Bagaj Hacmi: 390/600 lt
    Boyut: 4460/1695/1390 mm Ağırlık: 1030 kg
    Lastikler: 185/66 R14

    Test Verileri
    Hızlanma Testi Esneklik (60-100 km/s) Testi

    0-50 km/s: 3.7 sn 4.Viteste: 11.7 sn
    0-100 km/s: 10.3 sn 5.Viteste: 19.3 sn
    0-130 km/s: 18.4 sn Max. Hız: 192 km/s
    Dönme Çapı: 10.8 m

    Gürültü Testi Diğer

    3.vites 50 km/s: 66 dB(A) 100 - 0 km/s Frenleme Süresi: 45 m/3.5 sn
    4.vites 100 km/s: 68 dB(A) Yakıt Tüketimi: 10.8 lt/100 km
    5.vites 130 km/s: 70 dB(A) Depo Kapasitesi: 45 lt
    Azami Menzil: 418 km
    -

    Motor Hacmi: 1590 cc 0-50 km/s : 3.7 sn
    Çap/Strok: 75x90 mm 0-100 km/s : 10.3 sn
    Sıkıştırma oranı: 9.4 :1 0-130 km/s : 18.4 sn
    Motor gücü: 6400 d/d'de 88 kW (120 HP/DIN) Esneklik (60-100 km/s)
    Max. tork: 5000 d/d'de 144 Nm 4.Viteste : 11.7 sn
    Vites oranları: 1-3.250, 2-1.909, 3-1.250, 4-0.909, 5-0.702, geri-3.153 5.Viteste : 19.3 sn
    Son dişli: 4.058 :1 Max. hız : 192 km/s
    Frenler: Önde hava kanallı disk, arkada kampana Dönme çapı : 10.8 m
    Bagaj: 390/600 lt İç gürültü
    Boyut: 4460/1695/1390 mm 3.vites 50 km/s : 66 dB(A)
    Ağırlık: 1030 kg 4.vites 100 km/s : 68 dB(A)
    Lastikler: 185/66 R 14 5.vites 130 km/s : 70 dB(A)
    100 - 0 km/s ve süresi: 45 m/3.5 sn
    Test tüketimi: 10.8 lt/100 km
    Depo kapasitesi: 45 lt
    Menzil: 418 km
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  12. #12
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2.206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanıcer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



    cok sagol daha net görebilecegim şekilde pm atarmısın ?

  13. #13
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2.206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Wikipedia'da düzelttim biraz ,
    bu bilgilerde yeter heralde sana ,







    **


    Tanıtım
    Honda'nin Gebze'deki fabrikasinda 1997 yili sonunda üretilmeye baslanan yerli Civicler'de 1.4 litre (90 HP) ve 1.6 litrelik (120 HP) motorlar bulunuyor. Civic'in 1.6 litrelik, 16 supapli modern motorunun 120 beygirlik gücü birçok 1.8 ve 2.0 litrelik rakibinden daha yüksek




    --------------------------------------------------------------------------------



    Tasarım, Gövde, İç Mekan
    Civic, gövdesinin ince ve yere yakin yapisi nedeniyle 4460 mm' lik uzunlugunu disaridan hissettirmemesine ve daha küçük görünmesine ragmen, kompakt sinifin en uzun otomobili. Ergonomik açidan hata bulunmamasina ve kullanilan plastigin kaliteli olmasina ragmen köseli iç mekan tasarimi ve sürgülü havalandirma kumandalari Civic'e puan kaybettiriyor. Honda Civic'in sert dolgulu koltuklari alçak konuslandirilmis. Ön ve arka koltuklarda diz ve bas mesafeleri yeterli. Sade gösterge paneli rahat okunuyor. Yüksek bagaj kapagina ragmen 390 litrelik bagaj hacmi bu siniftaki bir sedan için çok küçük. Arka koltuklari iki parça halinde yatirarak bagaji 600 litreye kadar genisletmek mümkün

    Motor, Performans
    Japonya ve Avustralya pazari için gelistirilen 1.6 litrelik motor 6400 d/d'de 120 HP güç, 5000 d/d'de 144 Nm maksimum tork üretiyor. Üst devirleri güçlü olan motor alt devirlerde cansiz; ayrica üst devirlere tirmanmakta da zorlaniyor. Performans degerleri 1.6 litrelik bir motor için yeterli olan Civic O'dan 100 km/s hiza 10.2 saniyede çikiyor; ancak 192 km/s olarak açiklanan son sürate ulasmakta zorlaniyor. Besinci viteste yapilan ölçümlerde test otomobili 60 km/s'den 100 km/s'ye 19.3 saniyede hizlandi. Esneklik degerlerinin kötü çikmasindaki en önemli etken, oranlari uzun seçilmis vites kutusuydu. Test sartlarinda yapilan ölçümlerde Honda Civic 100 kilometre mesafede 10.8 litre yakit tüketti. Bu tüketim degeri 1.6 litrelik bir motor için biraz yüksek. 45 litrelik küçük yakit deposu otomobilin menzilinin 418 kilometreyle sinirli kalmasina sebep olmus


    Yürüyen Parçalar ve Kullanım
    Çok turlu, hidrolik destekli direksiyon manevralarda hafif ama yüksek hizlarda sertleserek sürücüsüne güven veriyor. Civic, yüksek süratlerde de düz çizgide kararli bir sekilde gidiyor. Dört tekerlekteki çift salincakli süspansiyon sistemi orta sertlikte seçilmis. Düzde ve virajda basarili yol tutus özellikleri gösteren Civic son sürate yakin hizlara çikildiginda da kararli gidisini sürdürüyor. Önde disk, arkada kampanadan olusan fren sisteminde ABS opsiyon olarak sunulurken test otomobilimiz üst donanim seviyesinde oldugundan ABS'yle donatilmisti. 100 km/s hizda yapilan fren ölçümünde test otomobili 45 metre mesafede durabildi. Birçok Japon otomobilinde oldugu gibi Civic'te de lastik gürültüsü ve yüksek devirlerde motor gürültüsü kabin içine siziyor. 130 km/s sabit hizda yapilan gürültü ölçümlerinde Civic'in iç gürültü seviyesi 70 dB(A) olarak tespit edildi


    --------------------------------------------------------------------------------

    Standart Özellikler
    Elektrik kumandali ön ve arka camlar, merkezi kilit, immobilizer, elektrik kumandali dikiz aynalari, yükseklik ayarli hidrolik direksiyon, arka kafaliklar, radyo-teyp


    Fabrika Verileri
    Motor: Önde enlemesine yerlestirilmis, 4 silindir, üstten tek egsantrik, 16 supap, PGM-FI programli çok noktadan enjeksiyon Motor Hacmi: 1590 cc
    Çap/Strok: 75x90 mm Sıkıştırma Oranı: 9.4 :1
    Motor Gücü: 6400 d/d'de 88 kW (120 HP/DIN) Max. Tork: 5000 d/d'de 144 Nm
    Vites Oranları: 1-3.250, 2-1.909, 3-1.250, 4-0.909, 5-0.702, geri-3.153 Son Dişli: 4.058 :1
    Frenler: Önde hava kanalli disk, arkada kampana Bagaj Hacmi: 390/600 lt
    Boyut: 4460/1695/1390 mm Ağırlık: 1030 kg
    Lastikler: 185/66 R14

    Test Verileri
    Hızlanma Testi Esneklik (60-100 km/s) Testi

    0-50 km/s: 3.7 sn 4.Viteste: 11.7 sn
    0-100 km/s: 10.3 sn 5.Viteste: 19.3 sn
    0-130 km/s: 18.4 sn Max. Hız: 192 km/s
    Dönme Çapı: 10.8 m

    Gürültü Testi Diğer

    3.vites 50 km/s: 66 dB(A) 100 - 0 km/s Frenleme Süresi: 45 m/3.5 sn
    4.vites 100 km/s: 68 dB(A) Yakıt Tüketimi: 10.8 lt/100 km
    5.vites 130 km/s: 70 dB(A) Depo Kapasitesi: 45 lt
    Azami Menzil: 418 km
    -

    Motor Hacmi: 1590 cc 0-50 km/s : 3.7 sn
    Çap/Strok: 75x90 mm 0-100 km/s : 10.3 sn
    Sıkıştırma oranı: 9.4 :1 0-130 km/s : 18.4 sn
    Motor gücü: 6400 d/d'de 88 kW (120 HP/DIN) Esneklik (60-100 km/s)
    Max. tork: 5000 d/d'de 144 Nm 4.Viteste : 11.7 sn
    Vites oranları: 1-3.250, 2-1.909, 3-1.250, 4-0.909, 5-0.702, geri-3.153 5.Viteste : 19.3 sn
    Son dişli: 4.058 :1 Max. hız : 192 km/s
    Frenler: Önde hava kanallı disk, arkada kampana Dönme çapı : 10.8 m
    Bagaj: 390/600 lt İç gürültü
    Boyut: 4460/1695/1390 mm 3.vites 50 km/s : 66 dB(A)
    Ağırlık: 1030 kg 4.vites 100 km/s : 68 dB(A)
    Lastikler: 185/66 R 14 5.vites 130 km/s : 70 dB(A)
    100 - 0 km/s ve süresi: 45 m/3.5 sn
    Test tüketimi: 10.8 lt/100 km
    Depo kapasitesi: 45 lt
    Menzil: 418 km
    cok sagol cem abi bide şu ies EK4 Diyorlar abi buna da acıklama getirimisin benim bildigim EK1 İES ler

  14. #14
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2.206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanıcer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



    metin im elinde jdm d15b nin bu şekilde verileri varmı.

  15. #15
    Ahmetfikri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    1.638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cem eline sağlık gökte ararken yerde buldum

    civiclerde immo nasıl anahtarların içinde chip falan yok ama immo varmış farklı bi sistemmi

  16. #16
    JumboAli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    Honda35
    Mesaj
    2.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı likedead Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ies motoru redline:7200 kardeşim benim ki öyle çeviriyo yani
    d16y4 bıldıgım kadarıyla otomatık vıteslerde.

    benım otomatıkıgım d4'te kullandıgımda 6700 cevırıo arkadasın dedıgı gıbı ama arastırmak lazım.

  17. #17
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2.206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JumboAli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    d16y4 bıldıgım kadarıyla otomatık vıteslerde.

    benım otomatıkıgım d4'te kullandıgımda 6700 cevırıo arkadasın dedıgı gıbı ama arastırmak lazım.
    ali redline manuel 6800 rpm
    otomatik için tekrar bakarım.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •