Öncelikle herkese selam aracımın jantlarını 17 jantla değiştirdim arka jant genişliği 9.75 inç yani 10 inç üzerinde 225 45 17 lastik taktık aracın yanlaması kontrolü çok iyi oldu tabi araç yüksekti ve kamber açısı normal derecede idi ve daha sonra lastik üstüne kadar bastık arkalar normalden daha fazla kamber verdi ve araba yolu daha fazla tutmaya başladı. Benim aklıma kamber verince metre kareye düşen basınç arttığı için lastik yolu daha çok tutmaya başladı galiba burda kararsız kaldım.arka üst taşıyıcıyı kolu kesip uygun şekilde uzatarak kamberi düz konuma getirsem eski haline gelirmi gelirse ise bide 225 ten 245 e artıracam mantıken dahada kayması için
Not: orjinal 15 jantlar varken araba patanajı zor çekiyordu.taktığım 17 ler oem 15 den daha hafif xxr 527 modeli araç c180 w202 kasa
Ekstra not:trafiğe kapalı alanlarda yapıyorum bu hareketleri tamamen eylence amaçlı![]()