User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: Debriyaj Alt-Üst Merkez Büyütülmesi...

  1. #1
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Debriyaj Alt-Üst Merkez Büyütülmesi...

    yeni bir zihni sinir konum var... benim maserati ghiblinin debriyaj uzun zamandır devamlı hava yapıyordu, dün arabayı yıkattım biraz da yol yapayım dedim yolu uzatıp benzin aldım vs, nazar değdi haliyle debriyaj biranda kazık gibi oldu, evin garajına zor attım...

    bronz balatamı yapan Şahin abiyle de konuştuk, merkezi büyütmek debriyaj pedalını hafifletir mi diye.. o da hafifleteceği fikrinde, bu konuda deneyimi olan var mı? aracımın orj. merkezlerini bulamayacağım mecburen yine custom bir şeyler yapacağız, önereceğiniz bir marka model var mıdır?
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  2. #2
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tipini görmek adına, bu orj üst merkez


    bu da orj alt merkez
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  3. #3
    Mustafa Birsesli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    merkezi dagıt piston çapını ölç aynı çapta yerıne en uyumlusu nu tak
    egetuning service & performance

    DR.ECU CHIPTUNING İZMİR 05554042525

  4. #4
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mustafa Birsesli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merkezi dagıt piston çapını ölç aynı çapta yerıne en uyumlusu nu tak
    büyütme mi diyorsun?
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  5. #5
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bazen sonucu deneme yapmadan bilemezsin ya
    işte buda onlardan biri

  6. #6
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bazen sonucu deneme yapmadan bilemezsin ya
    işte buda onlardan biri
    evet sanırım deneyen kimse yok benimki gibi abidik gubudik arabası olanla az, parçası dünyada bile zor bulunan bir araca sahip olunca ya parçayı kendimiz üretiyoruz ya da çok daha sağlam olduğuna inandığımız parçaları kullanmayı tercih ediyoruz
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  7. #7
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi benim eski araci custom hidrolikliye cevirmistim piston caplari ve uzunluklari önemli benimkinin pedal strogu cok kisa kalmisti alt tarafa mitsubishi minibuslerin merkezini üstede vw üst merkezini kullandim. En önemli konu cap ve stroke daha sonrasi sıvıların sıkısma prensibine göre hesap kitaba kaliyor

  8. #8
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uzunluk kolay milden ayarlanır, çap olayı ise konunun ana fikri aslında, büyük çap daha yumuşak anl***** mı gelir?
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  9. #9
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    piston uzunlugunu milden ayarlamak bi ise yaramaz malesef, afaki konusuyorum senin debriyajini ayirmak icin alt silindir 7 cm hareket etmesi gerekiyorsa sen kisa bi silindiri 7 cm hareket ettiremezsin veya uzun bir silindir kullanirsan ana silindiride onu 7cm haraket ettirebilecek bir silindir secmelisin, milden ayarlamak sadece malzemeyi uydurmak icin gerekli capa gelirsek üst ve alt silindir ikiside ayni capta olursa mekanik hicbir avantaj elde edemezsin verdigin guc kadar alt silindir hareket eder ust silindirin capi arttikca daha az guc harciyarak ayni isi yaparsin.

  10. #10
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu buyutmek ya da kucultmekten cok, sistemin dogru calisabilmesi icin ne kadar bir basinca ihtiyaci oldugu. Bu bilinmedigi durumlarda orjinale sadik kalmak en dogrusu.

    Bu arada ana merkezin capini (bore) buyuttukce, pedala uygulamaniz gereken guc azalmaz artar fakat pedal travel kisalir, ona gore modlayin

    Basit bir mantik zaten, x birim pedal hareketiyle y birim siviyi hareket ettirmek icin z birim guc gerekiyorsa, yine y birim siviyi x/2 birim pedal hareketiyle ayni miktarda hareket ettirmek isterseniz, size 2z birim guc gerekecektir. Bore'u buyuttugunuzde olacak olan da tam olarak budur.
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  11. #11
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uzunluk kolay milden ayarlanır, çap olayı ise konunun ana fikri aslında, büyük çap daha yumuşak anl***** mı gelir?
    Abi müsadenle bende bir şey soracağım.

    Hidrolikli debriyajların bakımı yada tamiratını frencilermi yapıyor kime gitmek lazım ?
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  12. #12
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi müsadenle bende bir şey soracağım.

    Hidrolikli debriyajların bakımı yada tamiratını frencilermi yapıyor kime gitmek lazım ?
    en güzeli servis bence, frencilerden de yapanlar var ama parça vs lazım olunca iş başına kalıyor...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •