Mobilden yazıyorum dikkatlice okumaya calıştım .Şimdi üst devirlerde sıkıntı yok anladığım kadarıyla . Araç 160 lık dimi 3500 e kadar Komp. ile yürüyo diye biliyorum. Bence sıkıntı komp. de..
Mobilden yazıyorum dikkatlice okumaya calıştım .Şimdi üst devirlerde sıkıntı yok anladığım kadarıyla . Araç 160 lık dimi 3500 e kadar Komp. ile yürüyo diye biliyorum. Bence sıkıntı komp. de..
aracın sıkıntısı bence devirdaim başka forumlarda da bu tarz sıkıntılar yaşayanlar olduğunu okumuştum devirdaim kompresör sensör olarak birbirine paralel mi öyle bişeyleri var ondan dolayı kompresör sıkıntı yaratıyor
bişey daha bu araç stock anladığım kadarıyla , 2.0 bar peak mi atıyor dedin mi ben mi yanlış okudum ?
Devirdaim arızalı olduğu için kompresörü devreye sokamıyor bu yüzden alt devirlerde sorun yaşıyorsun. Tecrubem değil 1.4tsi 122 likte yaşadığım devirdaim sorunu nedeniyle okuduğum forumların içinde 1.4 160 lık motorda vardı, ister istemez bilgi sahibi oldum. Ayrıca bu sorun KESİNLİKLE KRONİK, PARÇA ÜRETİM HATALI İSTERSEN 3 BİNDE İSTERSEN 3 KM DE BU SORUNU YAŞAYAN MEVCUT. Kolay gelsin
Ayrıca yurtdışına mail atarsanız sorununuz en kısa sürede çözülür, forumdan seat cuprada sadece ses sorunu yaşayan bir abim bana ulaşmıştı, bu şekilde ilerledik, iyi niyetten işçilik dahi ödemeden devirdaimini değiştirdik.
Anladım hocam ben de öyle düşünmüştüm. Araba 2.0 peak atmıyor gösterge öyle gösteriyor. Göstergenin gösterdiğinin de 1,0 barı vakum, 1,0-1,1 barı da basınç
Yurtdışına mail atsam distiribütörünüzle iletişime geçiniz diye cevap gelecek diye düşünüyorum ama deneyeceğiim. Tam olarak nereye atmam gerekiyor mail adresi vs. yardımcı olur musunuz?
o sc elektronik kavramalidir, devirdaimden gecse bile kasnagi donmuyormu kasnagi donupte kavramiyosa baska bir problemde olabilir. benim teknemde sc li mesela basin dusuk olsa yakit yetistiremezse acmiyo scyi.. istersen vag com var verebilirim..
Biraz daha açabilir misiniz? Aynen sc elektronik. Dediğim gibi sorun ayda 6-8 kere başıma geliyor. Arabayı kapatıp 5 dk sonra çalıştırınca geçiyor. Bu yüzden elektronik bir sorun olabilir diye düşünüyorum. Vag com a da gerek yok hocam teşekkür ederim.
Şimdi servisten geliyorum. Usta sorunu görebilmiş. 6. Vites 160 da arabaya yüklenince hiç gitmiyor, bir düşük vitese alınca araba şahlanıyor dedi. Servis kompresörü test etmiş sıkıntı yokmuş sorun wg veya turboda diyorlar. Ama değil... Sinirden çıldıracam en sonunda o olacak.
3 Sene bindiğim, sıfır olarak satın aldığım sciroccom vardı.
Videodaki sesi dinleyemiyorum şuan için malesef ama tahminimce ses helikopterimsi bir ses ve debriyaja bastığında kesilip gaza bastığında veya rolantide beklerken ortaya çıkan bir ses.
Eğer ses bu şekildeyse bunun olayı bir tane hortumla alaklı. Ona yalıtım yapıldığında sorun çözülüyor. Scirocco forumu'nda da aynı dertten muzdarip bir çok kişi vardı, orada da yazılmıştı. Sorunu servis çözmüştü. İsterseniz link yollayabilirim.
Fakat gaza basınca aracın gitmemesi sıkıntılı bir durum. Kendi aracımda da 37.000 de iken bu durum baş göstermişti.
Gaza basıyorum fakar araç belirli bir hızı geçemiyor ve yakıt tüketimi artıyordu.Bunun sebebi 4.Pistonun basınç kesmesiydi. O dönem hatırlamıyorum ama tüm piston basınçları 11-13 arasındayken 4.piston 5.7 idi.
Servisle uzun uğraşlar sonucu, yaklaşık olarak net 2 ay sonunda garantiden komple motor değiştirmek zorunda kalmıştım.
Sebep olarak daimi olarak düşük hız, yüksek vites, düşük devirde araç kullanmak olduğu tarafıma bildirilmişti. Ki haksız da sayılmazlardı.
Forumda gördüm o konuyu evet bahsettiğin sesi biliyorum ama o ses değil. Piston basıncını kompresyona sokarak ölçtünüz değil mi? Servise söyleyim ona da baksınlar. Yalnız dediğiniz sorun tek pistonda çatlama vs gibi bir sorun olduğu zaman oluşuyor diye biliyorum. İnşallah o çıkmaz da bakalım yine de...
Evet kompresyon cihazına sokarak test yapıldı, hatta küçücük not kağıdı gibi bir rapor çıktısı alınıp bana verildi.
Bende çatlama yoktu, yanmaya bağlı basınç kesme mevcuttu. Ama yanma dediği şey alev alıp yanmak değil sadece tabiri böyleymiş.
Hatta o dönem aynı sorunu olan bir araç daha vardı doğuş'ta onu garantiye almamışlardı yanma oranı çok fazla garantiye alamayız deyip kenara ayırmışlardı.
ben konu sahibini okumuştum ama problem çok benzer, şimdi söyle sc elektronik kavramalı kasnağı motor çalıştığı sürece dönüyor. komut gelincede kavrıyo basmaya başlıyor.
bir düşük viteste şahlanıyorsa wesgate basınc kaçırıyor olabilir yada başka bir yerden basınç kaçıyor. turbo cortlasa belli eder ses yapar vs.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)