User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
27 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Race Chıp Pro - En Iyı Ayar Hangısı?

  1. #1
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Race Chıp Pro - En Iyı Ayar Hangısı?

    Aracım C2 HDI, Ecu Fast yazılım var power box ıle de beslemek ıstıorm, dun kemal ıle konuşurken race chıpler'ın arka tarafında 2 adet ufak vıda olduğunu oğrendım ve orayı açtım, ıkısıde 4'te duruo, en ıyı ayar hangısıdır? yada en açık en kapalı olma şeklı nasıldır..

    race chıp pro ıle mazot basıncına müdahale edebılıorz ama alt devıre müdahale edemıorz sanırım, bıde bu yandakı soket ne ışı yarıyor bılgısı olan var mı..?


    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  2. #2
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    şöyle bı vıdeo buldum ama bana turkçe mealını açıklayacak var mı ınternette araştırdım ama aracım ıçın uygun olan çızelgeyı harıtayı bulamadım..

    RaceChip Chiptuning Common-Rail - Manuelle Feineinstellung DE - YouTube
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  3. #3
    eser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    4.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence hic gerek yok eksozu yap gel programi guncelliyelim
    Alıntı diyadin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kanka fotoyla alakası yok,araba canlı bakınca sıfır gibi.2012 model 106 gti

  4. #4
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı eser Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence hic gerek yok eksozu yap gel programi guncelliyelim
    gelcem gelcem yazılım sonuna kadar açık olsada race chıp bı tık ışe yarıo dıe okudum bı yerde, elımdekı ımkanları sonuna kadar kullanmak ıstıorm..
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  5. #5
    eser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    4.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fantezi aramamani oneririm
    Alıntı diyadin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kanka fotoyla alakası yok,araba canlı bakınca sıfır gibi.2012 model 106 gti

  6. #6
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı eser Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fantezi aramamani oneririm
    bıze fantezıyı sen oğrettın..
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  7. #7
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Burdanda anlatayım googlede falan arayanlar sayfaya ulaşırsa yardımcı olur.
    soldaki pod devir bandı. sağdaki pod yakıt basıncını ayarlıyor.
    Almanyaya mail attığmda standart 1.4 hdi için önerilen en iyi değer B1 olduğunu yazmışlardı. Araçdaki işlemlere göre deneyerek en uygun ayar bulunabilir . Ben dyno üzerinde kendi aracım için en iyi değeri buldum. 5-10 hp kadar farklar oluşuyor. Çok açınca boğuluyo az açıyon yetmiyo vs ortasını bulmak lazım. Dyno vs imkanı olmayanlar B1 ayarlayıp Standart araçlar için( turbosu vs büyük olmayan) Devir bandı sabit kalmak üzere 2 gün B2 kullanırsın arıza yakmazsa B3 yaparsın baktın yakmıo 2 gün sonra B4 yaparak arıza yakana kadar yakıt basıncı arttırılır. örneğin Arıza yaktığı ayar B8 ise B7 ayarlanır bırakılır.
    Yazılımlı araçda box ne alaka bende çözemedim sonuçda açılıcak durumu zaten mapper açardı die düşünüyorum ama öyle olmuyor sanırım çünkü kendi aracımda 5-10 hp farkı gözle gördüm.

  8. #8
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı CRUEL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Burdanda anlatayım googlede falan arayanlar sayfaya ulaşırsa yardımcı olur.
    soldaki pod devir bandı. sağdaki pod yakıt basıncını ayarlıyor.
    Almanyaya mail attığmda standart 1.4 hdi için önerilen en iyi değer B1 olduğunu yazmışlardı. Araçdaki işlemlere göre deneyerek en uygun ayar bulunabilir . Ben dyno üzerinde kendi aracım için en iyi değeri buldum. 5-10 hp kadar farklar oluşuyor. Çok açınca boğuluyo az açıyon yetmiyo vs ortasını bulmak lazım. Dyno vs imkanı olmayanlar B1 ayarlayıp Standart araçlar için( turbosu vs büyük olmayan) Devir bandı sabit kalmak üzere 2 gün B2 kullanırsın arıza yakmazsa B3 yaparsın baktın yakmıo 2 gün sonra B4 yaparak arıza yakana kadar yakıt basıncı arttırılır. örneğin Arıza yaktığı ayar B8 ise B7 ayarlanır bırakılır.
    Yazılımlı araçda box ne alaka bende çözemedim sonuçda açılıcak durumu zaten mapper açardı die düşünüyorum ama öyle olmuyor sanırım çünkü kendi aracımda 5-10 hp farkı gözle gördüm.
    açıklama ıçın tşk edrm kemal, dedığın gıbı bı deneyecem bakalım nasl olcak..
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  9. #9
    sovalye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Racechipe yazdıgım mail ve cevabı.

    Dear Sir,

    the right switch regulates the activity of the chip in the rpm area. In the standard setting, the chip is active until approx. 3500 rpm. By changing the switch one step, the chip is ative approx. 100 rpm longer.
    With other questions we are available to you with pleasure. Please don't delete the old messages, just because we can answer you faster then.

    We hope this information was helpful for you.

    Kind regards
    Lunis Ait

    ** 20.01.2014 15:16, schrieb Sahin, Umit:
    Hi,
    I purchased pre-owned (which has used in skoda yeti 1.6 TDI engine) race chip module. As I specified in subject , my car is skoda Octavia. Could you help me about recommended setting for switches (left and right ).

    Also , do you mind if you give me a detail information for right switch, I will be grateful. I researched it for this switch in internet, but I could not find properly information. I found that following information for right switch. Is it true ?

    8 2700 / 3100
    9 2600 / 3200
    A 2500 / 3300
    B 2400 / 3400
    C 2300 / 3500
    D 2200 / 3600
    E 2300 / 3700
    F 2200 / 3800
    0 2100 / 3900
    1 2000 / 4000
    2 1900 / 4100
    3 1800 / 4200
    4 1700 / 4300
    5 1600 / 4400
    6 1500 / 4500
    7 1400 / 4600

    Best Regards..

    Umit.

  10. #10
    sovalye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada sagdaki yani ortada kalan deviri , digeri ise gücü arttırıyor.

  11. #11
    35AR5226 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ufak bi yazılımla 65 lik dci dan 80 hp aldım üstüne box la 97 hp aldım.... sonradan yazılım 110 luk oldu yine üstüne boxla 120 hp aldım yani box ayrı bi dünya ... bu arada birisi tork birisi hp ayarı olması gerek ve yanındaki port yazılım atılması için yani içinde mikrocip olduğundan dolayı . ve bunlara yazılım güncellenmesi oluyo haberiniz olsun
    1.5 dci AR Kangoo ..DSG Burak..


    Facebook; Burak İrem canoğlu

  12. #12
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    o zmn full açık 7-7 mı oluo?

    ben alt devırı ıyıleştırmek ıstıorm ve full açmak ıstıorm, ayarı kaç kaç yapmam lazm bılgısı olan var mı arkadaşlar..
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  13. #13
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı 35AR5226 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ufak bi yazılımla 65 lik dci dan 80 hp aldım üstüne box la 97 hp aldım.... sonradan yazılım 110 luk oldu yine üstüne boxla 120 hp aldım yani box ayrı bi dünya ... bu arada birisi tork birisi hp ayarı olması gerek ve yanındaki port yazılım atılması için yani içinde mikrocip olduğundan dolayı . ve bunlara yazılım güncellenmesi oluyo haberiniz olsun
    bılgı ıçın tşk edrm, bu guncellemeyı yazılımcılar yapabılıo mu..?
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  14. #14
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.094
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    bunların hepsi gergin clioyu gecmek için dimi faruk
    1881 - 193

  15. #15
    35AR5226 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    race chip ile ilgilenen firmalar yapabiliyo diye biliyorum bi araştırmanızda yarar var
    1.5 dci AR Kangoo ..DSG Burak..


    Facebook; Burak İrem canoğlu

  16. #16
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunların hepsi gergin clioyu gecmek için dimi faruk
    yaza doğru bışeyler yapmak lazm turbo enjektöre gırmeden elımden gelenı yapacam tesısatımı sokucem ve fatıhle deneyecem bugüne kadar benı geçemedı bundan sonrada geçmesıne ızın vermeyecem hahahha karşımda koltukta oturuo garıbım..

    Alıntı 35AR5226 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    race chip ile ilgilenen firmalar yapabiliyo diye biliyorum bi araştırmanızda yarar var
    tşk edrm..
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  17. #17
    sovalye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Faruk_Vtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o zmn full açık 7-7 mı oluo?

    ben alt devırı ıyıleştırmek ıstıorm ve full açmak ıstıorm, ayarı kaç kaç yapmam lazm bılgısı olan var mı arkadaşlar..

    Tabiki oyle olmuyor. Buradaki videoyu izlerseniz daha iyi anlaşılır. Her motor için sabit bir devir olayı var aslında. Mesela Common Rail için standart baslangıc aslında ortadaki yani sagdaki ayar için 1. Diger soldaki ile de gucu arttırarak deniyorsunuz. Sagdaki ile pek oynamanıza gerek yok gibi duruyor yani anladıgım ayarları ınanılmaz karısık değil aslında.. Her bir kademe (soldaki) gucu yaklaşık yuzde 1.5 arttırıyor. Bana mailde onerilen B-1 ayarı. Yani B demek guc ayarlamasında yaklaşık %5 gucun artması demek. Bunu kendiniz arttırarak motor arıza lambası yakana kadar devam etmek(ne kadar ugc istediğinize baglı olarak) ve arıza alınca da 2 kademe geriye alıp test edip orada bırakmak. Yani arıza verebileceğini videoda kendileri de soyluyor. Aslında guzelce acıklamışlar.

    RaceChip

    Ayrıca tekrar mail yazdıgımda gelen maili okuyunca ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız (videoyu izlemenizi azcık da ingilizceniz varsa anlayabilirsiniz gibi geliyor.)

    Cevapları..

    Dear Sir,

    many thanks for your request.

    Default setting is B/1. For more power try D/1 or E/2.

    With other questions we are available to you with pleasure. Please don't delete the old messages, just because we can answer you faster then.

    We hope this information was helpful for you.

    Kind regards

    Erik Rummel


    Sorum..

    Thanks for your quıck answer.

    What is the default setup for my car. (Skoda Octavia 1.6 tdi cr engine dsg ) Also , Is there a optimum setup which has determined by you for 1.6 CR engine.

    Thanks

    Umit.

  18. #18
    35AR5226 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    box direk alt devirleride acıyo zaten. dyno kağıdımdan biliyorum
    1.5 dci AR Kangoo ..DSG Burak..


    Facebook; Burak İrem canoğlu

  19. #19
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    ben araştırmalarımda B1 stock ayar olarak bulmuştum..

    tek tek denedım kademe kademe dedığınız gıbı ama arabam arıza ışığı yakmadı..

    en yüksek ayar B9 olarak mı geçıo pekı..?
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •