CRUEL Nickli Üyeden Alıntı
Burdanda anlatayım googlede falan arayanlar sayfaya ulaşırsa yardımcı olur.
soldaki pod devir bandı. sağdaki pod yakıt basıncını ayarlıyor.
Almanyaya mail attığmda standart 1.4 hdi için önerilen en iyi değer B1 olduğunu yazmışlardı. Araçdaki işlemlere göre deneyerek en uygun ayar bulunabilir . Ben dyno üzerinde kendi aracım için en iyi değeri buldum. 5-10 hp kadar farklar oluşuyor. Çok açınca boğuluyo az açıyon yetmiyo vs ortasını bulmak lazım. Dyno vs imkanı olmayanlar B1 ayarlayıp Standart araçlar için( turbosu vs büyük olmayan) Devir bandı sabit kalmak üzere 2 gün B2 kullanırsın arıza yakmazsa B3 yaparsın baktın yakmıo 2 gün sonra B4 yaparak arıza yakana kadar yakıt basıncı arttırılır. örneğin Arıza yaktığı ayar B8 ise B7 ayarlanır bırakılır.
Yazılımlı araçda box ne alaka bende çözemedim sonuçda açılıcak durumu zaten mapper açardı die düşünüyorum ama öyle olmuyor sanırım çünkü kendi aracımda 5-10 hp farkı gözle gördüm.