User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
32 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: vtec II dc headers-hks egzoz..

  1. #1
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    vtec II dc headers-hks egzoz..

    arkadaşlar amerıcadan dc seramık 4-2-1 headers ve hks tıtanıum egzozum gelıo,vtec II lerın 51 lık orta boruları varmış cat back tarzı bunların bızım araçlar ıçın uygun mu? yoksa duz boru yaptrsak daha ıyı performans verır? 51 lık orta borular krom mu? orta susturucu takabılıomyz o borulara??bı de kat ıptalı olunca ışık yakıo onu nerde sondurebılırz bılgısı olanlar arkadaşlar yardmcı olsun? tşklr..
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  2. #2
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    51mm paslanmaz krom düz boru yatır kardeşim, kat iptal meselesıne gelınce sensör yanıltıcı bır parca ıle arıza ışıgını yakmıyosun o nasıl bır parca dersen eger tarıf edeyım 40mm boyunda 30 çapında bır demır malzemye bır tarafı erkek dıger tarafı dişi olacak şekilde m18x1.5 diş hatvesınde 15mm si 14 çapında delınerek gerı kalan kısmı 3mm delınerek bır parca yapılacak yanı sensörün okudugu gaz mıktarı düşürülecek bu sebeple arıza yakmayacak hepımızınkı öyle başka sorun olursa cevaplamaya çalışırız

  3. #3
    devilboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kıvrımsız krom düz boru çok güzel oluyor headersta var simota filtre kit alırsan süper olur ben kat iptalinde sorun yaşamadım 1 kere yandı söndürdüm daha hiç yanmadı
    PROJECT 01

  4. #4
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    sımota caı gelıo zatn bırınz bursada bırınz adanada oturuosn sanrm,ıstnbl ıçın egzozcu onerıcek var mı,ıskender ustayı aradk sıra var,1 ay snraya randevu verıo bayrampaşada savaş usta varmış orayı duyan oneren var mı?

    bı de yanlş hatrlamıosam sıtenızde 51lık krom orta boru satılıktı 50 lıraya ama lınkı bulamadm bulup buraya eklersenız çok sevınırm tşklr..
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  5. #5
    ocean0636 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    07
    Mesaj
    4.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben 2010 yeni civic e kat ıptalı yaptırdım. Sensör girişleri doğru yerinde oldugu ıcın arıza lambası yanmadı fakat, bi kaç saat redline kullanıldıgı zaman sensorden cok fazla hava gectıgı ıcın arıza lambası yanıyor. Akü kutup basını sokup takıyoruz, ısık sonuyor
    Gunluk kullanımda kolay kolay lamba yakmaz fakat gezmek amacıyla cıktıgınız bazı zamanlarda cok sıkarsanız yakabılıyor dedıgım gıbı

  6. #6
    JDM VTİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.805
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Faruk_Vtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sımota caı gelıo zatn bırınz bursada bırınz adanada oturuosn sanrm,ıstnbl ıçın egzozcu onerıcek var mı,ıskender ustayı aradk sıra var,1 ay snraya randevu verıo bayrampaşada savaş usta varmış orayı duyan oneren var mı?

    bı de yanlş hatrlamıosam sıtenızde 51lık krom orta boru satılıktı 50 lıraya ama lınkı bulamadm bulup buraya eklersenız çok sevınırm tşklr..
    iskender usta her zaman öyle bildiğim kadarıyla

  7. #7
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı ocean0636 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 2010 yeni civic e kat ıptalı yaptırdım. Sensör girişleri doğru yerinde oldugu ıcın arıza lambası yanmadı fakat, bi kaç saat redline kullanıldıgı zaman sensorden cok fazla hava gectıgı ıcın arıza lambası yanıyor. Akü kutup basını sokup takıyoruz, ısık sonuyor
    Gunluk kullanımda kolay kolay lamba yakmaz fakat gezmek amacıyla cıktıgınız bazı zamanlarda cok sıkarsanız yakabılıyor dedıgım gıbı
    desene ılk 1-2 gun durmadan kaputu açıcaz zuhahah..

    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iskender usta her zaman öyle bildiğim kadarıyla
    ıskender..
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  8. #8
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vtec2 de en iyi egzoz setup ı. dc 4-2-1 ceramic race headers. zaten dc 4-2-1 de kat. iptal oluyor kendiliğinden ve sensör yanıltıcı üstünde geliyor. sona kadar susturucusuz 51 mm borular. en sona free flow bi egzoz. ben megan racing carbon kullanıyorum silencerlı çok memnunum.

    vtec2 de egzantrikli arabada 60 mm denedik catback geri düşürdü arabayı sonrasında 51 lik yaptık aynı ayarla yürümeye başladı. 60 lık falan yapmayı hiç deneme.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  9. #9
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    4-2-1 yollattm zatn alt devırler ıçın,sensor olayıda orta susturucu ıle alakalı dıe bılıyorum,orta susturucu olması bı bakıma daha ıyı yanı ben takırmayı duşunuyorum sıkıştırmayı çoğalttığı ıçın? yksa boyle bı gerçek yok mu? HKS nın 51lık egzozunu bulamadk 60lık aldm 51lık boruda sıkıntı yaratmaz sanrm..

    sıtenızde 51lık orta boru satan bırı vardı lınkını kaybettm,hatrlayp bulan olursa lutfn eklesn..
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  10. #10

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul_
    Mesaj
    37
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bazılarıda vtec2 icin 48 lik borunun iyi oldugunu soyluyor.en iyi performansı hangi setup veriyor egzosda bende merak ediyorum.

  11. #11
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    51lık en ıdealı,48 ufak kalır..
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  12. #12
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Faruk_Vtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    51lık en ıdealı,48 ufak kalır..
    denedinizmi ?
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  13. #13
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    ankarada bı abımz denedı en ıyı sonuç 51den alındı..
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  14. #14
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Faruk_Vtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4-2-1 yollattm zatn alt devırler ıçın,sensor olayıda orta susturucu ıle alakalı dıe bılıyorum,orta susturucu olması bı bakıma daha ıyı yanı ben takırmayı duşunuyorum sıkıştırmayı çoğalttığı ıçın? yksa boyle bı gerçek yok mu? HKS nın 51lık egzozunu bulamadk 60lık aldm 51lık boruda sıkıntı yaratmaz sanrm..

    sıtenızde 51lık orta boru satan bırı vardı lınkını kaybettm,hatrlayp bulan olursa lutfn eklesn..
    yok o alt devir üst devir muhabbeti vtec2 de malesef tam tersi. 4-1 ile altların daha iyi olur. 4-2-1 ile 4000 devirden sonrası. ben 4-1 de kullandım 4-2-1 de. 4-1 i söküp 4-2-1 taktığımda 1,5 boy daha ileriye taşımıştım aracı. orta susturucun içi çıkıntılı olanlardan olursa altlarda biraz iyileşirsin fakat bu sefer üstlerde biraz kesmeye başlıyor. ben orta susturucuyu ses azalsın diye koymak istiyorum dersen eğer yine içi düz devam eden bi orta susturucu kullan.

    he benim için alt devir önemli değil sesinde problemi yok ben rolling yaparım diyorsan en iyi setup 4-2-1 ve sona kadar düz boru. bunun haricindeki her egzoz setup ı seni azda olsa üstte geriye düşürür.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  15. #15
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    misal ben emrenın gerisine düşüyorum 4-1 dc ile

  16. #16
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı despe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok o alt devir üst devir muhabbeti vtec2 de malesef tam tersi. 4-1 ile altların daha iyi olur. 4-2-1 ile 4000 devirden sonrası. ben 4-1 de kullandım 4-2-1 de. 4-1 i söküp 4-2-1 taktığımda 1,5 boy daha ileriye taşımıştım aracı. orta susturucun içi çıkıntılı olanlardan olursa altlarda biraz iyileşirsin fakat bu sefer üstlerde biraz kesmeye başlıyor. ben orta susturucuyu ses azalsın diye koymak istiyorum dersen eğer yine içi düz devam eden bi orta susturucu kullan.

    he benim için alt devir önemli değil sesinde problemi yok ben rolling yaparım diyorsan en iyi setup 4-2-1 ve sona kadar düz boru. bunun haricindeki her egzoz setup ı seni azda olsa üstte geriye düşürür.
    4-1 headers race dıe geçmıo zatn stock manıfoldn aynısı 4-2-1 bı vtecle 4-1 drag yaparsa roll yaparsa 4-2-1 1 veya 1.5 boy atıo yanı doğrumu? benm ıçın alt devr bıraz onemlı yanı ısteksz 3000'e kadar sonra bıraz açılma yapıo ama dedgn gıbı en ıdealı 4-2-1 51 komple senın orta boru krom mu?

    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    misal ben emrenın gerisine düşüyorum 4-1 dc ile
    senın borular duz 51 mı? egzoz fıltre ne var? arac dynoya çıktımı??
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  17. #17
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    borular düz 51, filtre aem dryflow, emme manıfoltu d16y4, headers dc 4-1 , hp 125.6 6300 d/d

  18. #18
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben headers falan taktığım zamanlarda hep aynı arabayla rolling yapıyordum. farkı orda gördük. zaten 4-1 i 3-4 hafta falan kullandım.

    borunun krom olması sadece seste farklılık yaratır krom boruda biraz daha fazla ve yırtıcı bi ses oluyor vtec2 de. bendekiler krom değil şu an.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  19. #19

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.530
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence 51 lik boru fazla gelir farukcum 48 lik yapmanı öneririm
    ben eski aracımda (1.6 ies) hem 51 lik hemde 48 lik kullandım
    48 lik ile 51 lik boru ile ayrı ayrı 48 lik borusu olan ies ile denedim
    bende 51 lik varken 1 boy 48 lik varken ise başabaş yürümüştük setuplarımız aynıydı
    4-2-1 headers cai son susturucu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •