arkdaşlar biliosunuz gerçi ama 3.20 v6 24v 150 hplik benzinli düzgün yürürlü 1 araç war, neler uygulanabilir bu araca atmosferik olarak egzantirik , manifold vb... warmıdır ?
arkdaşlar biliosunuz gerçi ama 3.20 v6 24v 150 hplik benzinli düzgün yürürlü 1 araç war, neler uygulanabilir bu araca atmosferik olarak egzantirik , manifold vb... warmıdır ?
motor tork konusunda sıkıntılı bi motor (190nm) ..işe ilk oradan bşlamalı bence 325 prçaları vs vs ..güzel sonuçlar elde edile bilir..
sadce chip azda olsa tatmin etmişti beni ..hoş tatminlik söz konusu kullanıcıya kalmış bişi tabikide..
Standart yüksek BMW modellerinin parçaları ile ucuza iyi rakamlar alabilirsin. 325i emme manifoldu gaz kelebeği falan kullan mesela. Sonrasında güzel bir egzoz sistemi ve hava filtresinin üstüne çip yaparsın.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
V6 olmuyor be, 2lt v6 motor eski Fordlarda, Maseratilerde çıkarBMW de V8 den küçük V yok
Düz yani sıralı 6 BMW makinaları...
e36'nın 2. el pazarında 3.20 ile 23, 25, 28 vs modelleri arasında büyük fiyat farkladı olmadığı için (gerçi 28 ler biraz yukardadır) kulağıma gelen böle niyetlerde ilk söyleyeceğim şey aracı değiştirmesi oluyor. Çünkü elde bulunan 3.20i yerine belki biraz ekleyelerek 2.5lt 192HP 3.25i modeline ya da gene 2.5lt olan 170HP 3.23i modeline binebilirsin...birinde 20 diğerinde 42HP karda olursun. 3.20i ye atmosferik 42HP güç almak için para harcarsan zaten sana 3.25i den pahalıya gelir
Ama gene de tercij meselesi, yoksa egzantriğindne tut headersına kadar herşey takarsın, bunları marka alabilir ya da daha güçlü modellerinkilerden de temin edebilirsin, uyum derecesini de araştırısan şaşırtıcı şeyler çıkıyor.
gercekten atmosferık dusunuyorsan sana guzel fıkırler sunabılırımornegın 2.8 stroker kit yapıcaksın!!bende e36 286 lık m3 war benım yaklasık 1 yada .5 boy arkamdan gelıyordu ama sadece stroker la degıl kısa felanda takmıstık araca!!! 2 sene once e36 320 ye yaptık we ınanılmaz bı guc elde ettık !!!
öncelikle m50 veye m52 b20 motorunu açıyoruz... krank piston kapak vs komple b28 (328) in mütün malzemelerini giydiriyoruz. 2800cc oluyor. EK olarak dbilass ın m52 b28 ler için ürettiği 285derece egzantriğini sipariş geçiyorsun geliyo bi güzel takıyosun (tabi bu egzantrik kit olarak geliyo yay şapka sibop gibi ) ve e36 m3 ün headers ını bi güzel takıp arkaya kadar düz boru (63mm) ve son çıkışada kafana göre bir egzost takıyorsun. devamı olarak almanyadan superchips istiyosun spec lerini belirterek geliyor onuda taktıkmı. taktık
sonuç : 280 290hp güç ek olarak birazda hafiflet aracı ki m3 ü geçmek için gerek yok ama kpro typer geçicem diyorsan biraz hafifletmek gerekalayına comolokko diyip dalıyosun rolling alemine
REŞİT Tuning iyi biliyo bu 328 olaylarını
![]()
motor 2.0 dan 2.8 e geçtiği için maliyet biraz fazla gözükür yani nerden baksan herşey dahil 5 6 lira giider...
ERAYIN söledıklerı hoş ama malıyet 5-6 yı gecmezse ıyı oluruygun fıat cunku..
320lerın ust kapak sınırlı bıraz sanırım egzantrıge emmeye pek verımlı deıl..
tek chıple bıle fena olmaz ama arac...
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)