PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : passat 1.8T egzoz sistemi hk.



flexamin
26-01-2011, 13:16
aracımda hafta sonu kat iptalini yapıcam. Bu sırada da komple 60 lık düz boru son susturucuya kadar son susturucu orjinal olarak kalıcak ( aracın çok sesli olmasını istemiyorum)

Hafta sonu yapmayı planladığım işlemler

* Ecs N75H
* Kat iptali
* 60'lık komple düz boru (son susturucuya kadar)

aracımda olanlar :D

* Aem Dryflow
* Forge 007 DV

+ ları ve - leri ne olur sizce?

flexamin
26-01-2011, 13:43
yada son susturucu yu ibs ışık abinin kendi üretimi olan vortex mi koysam yoksa leon top sport un son susturucusunu mu yoksa üzerinde olan orjinal mi kalsın ?

cagonk
26-01-2011, 16:03
-n75h üzerinde bulunan orjinal n75 e göre daha agresif turbo basıncı sağlar.gaz pozisyonuna göre daha erken boost ve peak 0.2 bar civarında fazla boost alırsınız.
- kat iptali orjinal k03 turboda pek bir işe yaramıyor.eğer mevcut kat.ınız tıkalı değil ise size sadece kötü kokan egsoz ve muayene sırasında tekrar takmak kalır.
-60 lık komple egsoz yine k03 turboda size sesten başka pek birşey getirmeyecektir.polis cevirmesi yada baş ağrısı sorun değil diyorsanız yaptırabilirsiniz.

bence passat 1.8t nin sağlam egsoz sistemi k03 turbonun maksimum değeri olan 195-200hp nin sağlıklı elde edilmesinde hiçbir probleme neden olmamakta.egt verileride sınırlar dahilinde kalmaktadır.

CasabLanca
26-01-2011, 16:27
yaptıktan sonra farkını görmek istersen bana haber ver :hehe:

lnd_samet
26-01-2011, 16:43
n75 kullanıpta cidden basınç arttıgını gözle gören varmı yahu?
0.2 ne demek
ciddi bi rakam:)

douu
26-01-2011, 16:48
60lık düz boru arkasına orjinal son susturucu takılırsa aracı cok sıkar.. satılıklarda bahsi geçen cut out sisteminden temin etseniz bi tane ? kısa bi 60lık boru ardından cut out takıp istediginiz zaman acıp kapatarak hem sessiz gezebilir hemde gürültülü ve performanslı olarak gezebilirsiniz ;)

lnd_samet
26-01-2011, 17:47
k03 le cutout un birişe yarayacagını düşünmüyorum....

cagonk
26-01-2011, 17:51
n75 kullanıpta cidden basınç arttıgını gözle gören varmı yahu?
0.2 ne demek
ciddi bi rakam:)

j valf ile 1.1 olan peak in 1.4 vurduğunu görmüştüm.h biraz daha yumuşak j den.

lnd_samet
26-01-2011, 17:52
peak atıyor
peki sonrasında boost nerelerde?
aynı basınçmı yoksa yüksektemi devam ediyorsunuz

lnd_samet
26-01-2011, 18:02
Volkswagen Passat B5 FWD 1.8T > Engine > Electrical > ES#122 Race N75 Frequency Valve - RACEN75VALVEKT-A (http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Passat_B5-FWD-1.8T/Engine/Electrical/ES122/)

ürün burada
özellikleri de burda
PSİ cinsinde 1-3 arttırım vardır diyor
1 barın 14 psi oldugunu biliyoruz

-ki vwwortexte ki yazılarda chiplenmemiş araçta faydası olunmadıgı söylenmekte
araç yazılımsız,
yanii
bu n75 in tek derdi peak'i stabil tutmak
ve ben taktıktan sonra evet peakle boost arasındaki farkın dah azaldıgı aracın bi anda kafa kaldırmak yerine zımbır zımbır gittiğini yaşadıgımdan dolayı diyorum
yanii aracın attıgı peak önemli değildir benim bildigim boost'u önemlidir?
yanlış biliyorsam düzeltin:)

anlatmak istediğim arkadaş n75 takıcam basınc yükselecek diyor-bu yanlışşşş:)

flexamin
26-01-2011, 19:09
bugün bir tanıdığımda orta susturucuyu söktürüp komple düz 60 lık yaptırma dedi. turbo açana 1750 devire kadar araba yığılır dedi napcağımı şaşırdım

acaba sadece kat iptali yapsam mı ?

yoksa 60 lık mı ?

hafta sonu ona göre işlem yapııcam

hafta sonu için 2 tane seçenek var

* 60 lık düz boru + kat iptali + n75
- sadece kat iptali + n75

1-2 ay sonra da yazılım yapılcak .

şuan peak 0.7 , 0.4 - 0.5 cont

yavuz364
26-01-2011, 19:24
Ben bu konudan hiç bişi anlamadım :D Ben bütün kombinasyonları denedim..
Hatta şuanda K04 te deniyorum, 76lık egzozum üstüne cut outum vardı. ancak 1500 devirde bile egzozun açık olmasının en ufak bi zararını görmedim :)
Eğer bu güç yeter, çok birşey istemiyorum aynı zamanda sessiz de olsun diyorsanız 60lık yapmanın hiç bi zararı olmaz..
N75 e de para vermenize gerek yoktu K03 için orjinal N75 yeterli olur zaten :) yazılım yapmanız yeterli... Zaten yazılım yaptırmayacaksanız bu yaptıklarınız ve yazdıklarımız boşa demektir..

Spook
26-01-2011, 19:25
http://forums.generationdub.com/showthread.php?t=29236&page=1

flexamin
26-01-2011, 19:27
yok yazılım yapılcak 1-2 aya kadar.

yani şuan muallaktayım

kat ın yerine düz boru yapılcak düz borunn çapı 60 lık :) sonrası 55 lik boru heralde (orjinal çap) ozmn arabayı sıkmaz mı ?

bu nedenle 60 lık sona kadar düz boru yaptırayım diye düşünmüştüm

yavuz364
26-01-2011, 19:30
bi kere yazılım yapıldığında basıncınız da bi hayli açılacak, o yüzden orjinal çapı düşünmeniz zaten yanlış..
en az 60mm olmalı.. adamlar orjinal çapı orjinal basınca göre koymuşlar, basınç açmak demek egzozu da büyütmek demek bi anlamda, turbo araçta bu orantı çok daha yüksek..

yok yazılım yapılcak 1-2 aya kadar.

yani şuan muallaktayım

kat ın yerine düz boru yapılcak düz borunn çapı 60 lık :) sonrası 55 lik boru heralde (orjinal çap) ozmn arabayı sıkmaz mı ?

bu nedenle 60 lık sona kadar düz boru yaptırayım diye düşünmüştüm

flexamin
26-01-2011, 19:36
bi kere yazılım yapıldığında basıncınız da bi hayli açılacak, o yüzden orjinal çapı düşünmeniz zaten yanlış..
en az 60mm olmalı.. adamlar orjinal çapı orjinal basınca göre koymuşlar, basınç açmak demek egzozu da büyütmek demek bi anlamda, turbo araçta bu orantı çok daha yüksek..

senin dediğine göre ozman kat iptali + sona kadar 60 lık düz boru ?

peki sonda orjinal susturucu kalsa orjinal susturucunun girişini de 60 lığa çevirsem nasıl olur ?

yavuz364
26-01-2011, 19:38
komple 60 olurda sonda küçük olursa olmaz, ama diğer türlü de ses artar..
o yüzden benim fikrim orjinal kalsın, ortaya kadar 60lık sonra vana, yada vanasız olacaksa, ortaya free flow güzel bi 60lık susturucu, sonda da 60lık bi susturucu çok güzel olur.. ama aşırı sessiz olur ya :)

senin dediğine göre ozman kat iptali + sona kadar 60 lık düz boru ?

peki sonda orjinal susturucu kalsa orjinal susturucunun girişini de 60 lığa çevirsem nasıl olur ?

flexamin
26-01-2011, 19:42
komple 60 olurda sonda küçük olursa olmaz, ama diğer türlü de ses artar..
o yüzden benim fikrim orjinal kalsın, ortaya kadar 60lık sonra vana, yada vanasız olacaksa, ortaya free flow güzel bi 60lık susturucu, sonda da 60lık bi susturucu çok güzel olur.. ama aşırı sessiz olur ya :)

sessiz olsun ama işe yaramış olsun :D diorum

flexamin
26-01-2011, 21:18
başka tecrübesi olan :D düşüncesi olan :D

şöle bir egzoz setupı da olabilir :D 60 lık düz boru orta iptal sonda da leon cupra r oem son susturucu sizce nasıl olur?

düz boru ile alt devir çok ölür mü turbo açana kadar? çok hissedermiyiz? ölmesini

Görkem
26-01-2011, 21:57
60 lık borular stock son susturucu temiz işte serdar,,boşver sen egzozcuyu zaten turbonuz erken doluyo 1500 devire kadar araba ölse ne ölmese nolur :) ................

cagonk
26-01-2011, 22:27
peak atıyor
peki sonrasında boost nerelerde?
aynı basınçmı yoksa yüksektemi devam ediyorsunuz

hiç bir n75 1.8t motorda k03 ü stabil tutamaz.istediğin modelini dene.turbo çok küçük.hemen boost kaybediyor devir arttıkça.tekrar söylüyorum n75j yada h peak basıncı arttırır, devamlı basıncta bir miktar stabilizasyon sağlar ama k03 turbonun nefesi bellidir.bir yere kadar.
kendi j valf tecrübem:
stock ecu: peak 0.8 cont 0.55 civarı ve 5000den sonra düşüş.
1 bar ecu: peak 1.4 cont 1 civarı ve 5000den sonra düşüş.
pedal-boost pozisyonunda aşırı agresiflik, trafikte aracın kontrolünün zorlaşması.

lnd_samet
27-01-2011, 08:23
zaten sorunda şurda burada orj. yazılımlı bir 1.8T ye n75 takılıyor ve durduk yere basıncın artmasından bahsediliyo o yanlışı düzeltmeye calısıyoruz;)