Orijinalini görmek için tıklayınız : 2 Jz Mi RB 26 Mi ?
Aralarinda ki farklar sadece motor olarak soruyorum spool degerleri minimum ve max orjinal kapaklarla cikaracaklari gucler modifiyeye yatkinliklari kronik sorunlari vs kisacasi haklarinda herseyi bilmek istiyorum.Sececek olsaniz hangisini neden secersiniz ?
standart kapak ile 1000hp mumkun, parcasi rb26ya gore daha ucuz oldugundan kesinlikle 2jz secerdim ;)
standart kapak ile 1000hp mumkun, parcasi rb26ya gore daha ucuz oldugundan kesinlikle 2jz secerdim ;)
+1
2jz + sıngle gt42 :) rb26 da fena değil ama mantıklısı 2jz
2JZ
stock kapak + stok emme manifoldu
bir yıgın parca secenegi
RB26 ya göre daha uygun parcalar
DogukanB
24-02-2010, 16:24
+ eşsiz sesi:D
sportinger
24-02-2010, 16:29
benceede sesi yeter...
dragon07
24-02-2010, 17:14
2jz derim gt42 li olsa kafi :)
2jz nin sesi bi harika ama ben rb26 diyorum :)
motoru araca göre seçmek daha mantıklı 200 sx olsa rb26 koyarım ama bi s2000 olsa kesinlikle 2jz ikisininde ikinci elleri aynı para yükleyecek olduktan sonra ikisinede aynı paralar harcanır.
mz3 e rb26 koyuluncada güzel oluyor :)
initial-D
24-02-2010, 17:40
japonyada olsam rb26 koyarım bende.
ama tr de yapıcaksam 2jz.
bide marka önemli.200sx e rb26 koyarım mesela
Burak Kasim
24-02-2010, 17:57
Bencede 2JZ.
Hem projen daha uyguna gelir, hemde RB26 parcasi bekledigin kadar 2JZ de beklemessin.
RB26 parcasi stocklayan yok USA'de, mecburen Japonyadan gelcek ozel siparisle buraya sonrada sana gelcek, baya uzun soluklu bi proje olur.
initial-D
24-02-2010, 18:08
yada stock motora filtre egzos yazılım yapılıcaksa sadece 0 km rb26 motor getiriyor dediler nissan türkiye.
Parca bollugu bekleme suresi disinda benim icin asil onemli olan hangisi daha verimli sorunsuz daha cok guc ve Tork verir ? Bende 2 jz seviyorum amamantik cercevesin de dusunmek arti ve eksilerini ogrenmek istiyorum...
yada stock motora filtre egzos yazılım yapılıcaksa sadece 0 km rb26 motor getiriyor dediler nissan türkiye.
Fiyat bilgisi verdiler mi ?
initial-D
24-02-2010, 18:50
Fiyat bilgisi verdiler mi ?
görkemin 200sx konusunda geçmişti.4-5 sene önce ona 0km ca18det için 10,000demişler.bende rb26yı sormadım bile demişti.0km rb26dett getirebiliyorlar demişti.görkem yada başka birisi.tam hatırlamıyorum.ama şuan 0km RB26yı 15,000den aşağı getirmezler heraldeki 2jz ye karşı direk bi dezavantaj.
verim olayına net bişey diyemem ama 2jz için hem daha çok parça var hem daha çok modlayan var hemde parça getirme kolaylığı var.
supranın üst kapağının ve flow unun rb26dan daha iyi olması sayesinde turboyu iyi dolduğurduğu ve yüksek güçleri alabilidiğini,rb26nında 2jz den daha iyi bi yağlama ve soğutmasının olduğunu söylüyolar.
Yuzbasioglunun Sahibi yan komsum ondan fiyat kiyaslamasi yapacaktim.Biraz arastirdim 2 side standart kapakla 1000 hp olabiliyor.Buyuk turbolu setuplar oldugu icin genellikle her iki motorda da turbonun ne kadar erken gelecegicok sorun olmaz sanirim...
Maxiboost
24-02-2010, 19:15
standart kapak 1000hp sonra gelde sevme şu japonları :D + hacim 2jz için
initial-D
24-02-2010, 19:27
rb 26 standart egzantrikleriyle 650hpye çıkıyormu?onu bilen varmı peki?
yada 2 araçta sadece filtre egzos ve yazılımla kaç hp çıkarır.kalan herşeyleri stockken
RB26 nın kol boyu çok kısa. Stroker için sorun yaratabilir.
ilkay325i
24-02-2010, 21:08
2JZ Derim Bende :D
http://astrx.files.wordpress.com/2007/01/2jz.jpg
Yuzbasioglunun Sahibi yan komsum ondan fiyat kiyaslamasi yapacaktim.Biraz arastirdim 2 side standart kapakla 1000 hp olabiliyor.Buyuk turbolu setuplar oldugu icin genellikle her iki motorda da turbonun ne kadar erken gelecegicok sorun olmaz sanirim...
sen trok ıstıyorsan eger rb yı secıceksın. ama rb nın makınası pahalıdır sanzumanı ucuz. ben rb de aldım 2jz ıle takas ettım. fıyatlar hemen hemen aynı. rb daha torklu oluyor bazı ses 2jz yeter demıs ama rb nın sesı yabana atılacak cınsten deıl. param var dersen RB yaparsın parcalar ıkı katı para. uyguna guclu olsun dersen 2jz yaparsın bu kadar kısa ve öz anlatım. stock kapak 1000hp derken stock egzntrık vs den bahsetmıyoruz ıslenmemıs kapaktan bahsedıyoruz. 600hp 500nm tork gıbı 2jz cogu stock aprcasını kırıyor. he dynoda 1000 cıkaran var mı var ıtırazımız var mı yok ama sadece dynoda cıkar. rb nın mekanıgı daha saglam. 2jz de bazı oem parcalar deıstırılıyor ve bu parcalar pahalı. rb de ıhtıyac duymuyorsun mesela. eger ımkanın varsa RB den sasma derım. bu arada bu motorlardan 1000hp almak ıcın krank yatak saplama cap olarak cok cıddı ıslemler lazım bunlarıda TR de yaptırır mısın bılmem. turbo taktık 1000hp olmuo yanı ıs o kadarda kolay deıl.
Burak Kasim
25-02-2010, 06:14
sen trok ıstıyorsan eger rb yı secıceksın. ama rb nın makınası pahalıdır sanzumanı ucuz. ben rb de aldım 2jz ıle takas ettım. fıyatlar hemen hemen aynı. rb daha torklu oluyor bazı ses 2jz yeter demıs ama rb nın sesı yabana atılacak cınsten deıl. param var dersen RB yaparsın parcalar ıkı katı para. uyguna guclu olsun dersen 2jz yaparsın bu kadar kısa ve öz anlatım. stock kapak 1000hp derken stock egzntrık vs den bahsetmıyoruz ıslenmemıs kapaktan bahsedıyoruz. 600hp 500nm tork gıbı 2jz cogu stock aprcasını kırıyor. he dynoda 1000 cıkaran var mı var ıtırazımız var mı yok ama sadece dynoda cıkar. rb nın mekanıgı daha saglam. 2jz de bazı oem parcalar deıstırılıyor ve bu parcalar pahalı. rb de ıhtıyac duymuyorsun mesela. eger ımkanın varsa RB den sasma derım. bu arada bu motorlardan 1000hp almak ıcın krank yatak saplama cap olarak cok cıddı ıslemler lazım bunlarıda TR de yaptırır mısın bılmem. turbo taktık 1000hp olmuo yanı ıs o kadarda kolay deıl.
+1
RB26 gercekten guzel bi motor ama projeyi ikiye katlar hem parasal hemde zamansal acidan.
Oncedende dedigim gibi 2JZ butun parcalarinin tehminini Amerikadan yaparsin.
Custom Pistonlarina kadar girsen max 1-1.5 ayda hersey elinde olur.
B.Aktepe
25-02-2010, 09:03
+1
RB26 gercekten guzel bi motor ama projeyi ikiye katlar hem parasal hemde zamansal acidan.
Oncedende dedigim gibi 2JZ butun parcalarinin tehminini Amerikadan yaparsin.
Custom Pistonlarina kadar girsen max 1-1.5 ayda hersey elinde olur.
bu tanıdık geliyor bir yerden :D
sen trok ıstıyorsan eger rb yı secıceksın. ama rb nın makınası pahalıdır sanzumanı ucuz. ben rb de aldım 2jz ıle takas ettım. fıyatlar hemen hemen aynı. rb daha torklu oluyor bazı ses 2jz yeter demıs ama rb nın sesı yabana atılacak cınsten deıl. param var dersen RB yaparsın parcalar ıkı katı para. uyguna guclu olsun dersen 2jz yaparsın bu kadar kısa ve öz anlatım. stock kapak 1000hp derken stock egzntrık vs den bahsetmıyoruz ıslenmemıs kapaktan bahsedıyoruz. 600hp 500nm tork gıbı 2jz cogu stock aprcasını kırıyor. he dynoda 1000 cıkaran var mı var ıtırazımız var mı yok ama sadece dynoda cıkar. rb nın mekanıgı daha saglam. 2jz de bazı oem parcalar deıstırılıyor ve bu parcalar pahalı. rb de ıhtıyac duymuyorsun mesela. eger ımkanın varsa RB den sasma derım. bu arada bu motorlardan 1000hp almak ıcın krank yatak saplama cap olarak cok cıddı ıslemler lazım bunlarıda TR de yaptırır mısın bılmem. turbo taktık 1000hp olmuo yanı ıs o kadarda kolay deıl.
Benim için dediğin gibi güç ve sorunsuzluk önemli.RB26 herne kadar supra hayranı olsam da daha sağlam makina görünüyor araştırmalarıma göre...Kapak olarak tabiki işlenmiş kapaktan bahsediyorum bende.Bu işleri layıkıyle yapacak bir ustam var ki aratırmasını yapıyorum ;) RB26 4x4 olduğu için şanzumanı daha sağlamdır mantık olarak doğru mu ???
Bilen var mı ???
+1
RB26 gercekten guzel bi motor ama projeyi ikiye katlar hem parasal hemde zamansal acidan.
Oncedende dedigim gibi 2JZ butun parcalarinin tehminini Amerikadan yaparsin.
Custom Pistonlarina kadar girsen max 1-1.5 ayda hersey elinde olur.
2 JZ ve RB 26 için japonya"da tanıdıklarım var :icon_tup: ABD"yle işim olmaz ;)
rb lerde push type pull type olam kuzere ıkı tıp snazuman secenegı var. eger 4x4 ypıcaksan push type r33 rb26 4x4 sanzumanı stock dıff ler ıle 800whp gıbı bır gucu elde edıyor. r34 rb26nın 600hp gıbı bır gucte front dıff + kovanı patlattıgını bunun ıcın r33 kovanı ve on dıff kullandıklarını okumustum. pull type sanzuman ıse r32 sanzumanı bu sanzuman ıcın degerler cok dusuk 500hp gıbı. bu sanzumanın da ıkı turlu cozumu var push a cevırebılıyorsun ya da kovanı r33 yapıyorsun. saglamlık bakımından o senın bıraz kasınmana bakar. stock olarak dusunursen rb herzaman daha fazla guc ve tork cıkarıyor. japonya arastırmasına gore. ama usa arastırmasına gore 2jz cok guc cıkarıyor. cenk e de bu yuzden katılıyorum usa de sanırım dısneyjet dyno bol. cunku japonların bu testlerı daha ıyı yaptıgı kesın. yalan gucler yok 800hp full stock r34 var. ama 800hp 2jz ıcın en basıt krank kasnagını deıstırmen gerekıyor :)
sanzumanlarda ufakta olsa degısıklıkler mevcut. ama rb26 ıcın sanzumanda sıkıntı cekmezsın makına r33 r34 makınası olur ıse.
8.000rpm
25-02-2010, 10:16
rb lerin yüksek devir çevirmesi + sesi
2jz nin torku + sesi
cidden her ikisi de muhteşem makineler , ben karar veremem şahsen , ikisini de isterim :D
800 hp stock rb26dan çıkmaz:) 2jznin toleransı daha fazla hem hacim avantajıda var hemde motor elemanları rbye göre daha iyi stock 2jz krankı 2100 2200hplerde kullanılabiliyor 80 90psi turbo basıncında methanolle drag kovalayanlar var
r32 r33 şanzımanlar borg warner üretimidir limitleri 650 700hp aslında hp olarak vermemem gerekir ama tork olarak düşük güçlerde kırılır, r34 getrag şanzımana sahiptir supra ile birebir oranları vardır 4 çeker olduğu için transfer vardır bütünleşik
r33 r32ler biraz daha narin olduğundan genelde r34ün şanzımanı yürür elemanları kullanılır onlarda yada 5 ileri bw şanzımanın içi toplanır genelde demyim %90 kırılır o şanzıman
rb26nın stock çıkabileceği güçler 650 700hp beygir gücü veriyorum torkları hatırlamıyorum, 2jz bu güçleri nerdeyse orijinal yakıt sistemiyle çıkarır tabi istisnalar olucaktır 800whp civarı kolları risk oluşturur ama 1000 1100whp tamamen stock shortblocku kullanan uzun süredir hemde drag kovalayan yarışan insanlar mevcut bunu rbde yapabilmek pek mümkün değil, ayrıca belirli güçlerden sonra rbye gömlek çakmakta gerekebilir
şanzıman kolay iş çeviriciler var os giken üretimi vardı sanırım basit aparatla pull push değişimi yapılır fakat amaç önemli ne amaçla o debriyajı kullanıcaksanız o seçmeniz doğru olur
ben dynoya pek inanmam ama 2jznin nasıl güçler çıkardığını pistte daha rahat görebilirsiniz çok güzel swap rb26lar var 8s koşan otm ama benzer modifikasyonlarla aynı swaplar 7 koşuyor çok rahat şekilde 2jz ile buna hacim farkımı dersiniz başka bişeymi dersiniz bilemem supranın kapağı rb kadar iyi olmasada çok kötü kapak değil ciddi iyi üfler eğer uygun şekilde işlenirse ve uygun egzantriklerle kullanılırsa seri üretim egzantriklerden bahsetmiyorum rb bu konuda çok avantajlı çok daha agresif egzantrikler seri üretim şekilde çok daha kolay bulunabiliyor 2jzye 12mm lifte sahip bi egzantriği netten alamazsınız en azından:) eğer agresif bi setup toplanıcaksa zorluk açısından bana göre 2jz daha zor olur rb26ya daha kolay stock strok krank bulabilirsiniz dry sump bulabilirsiniz 2jznin amerikada kolay yapılması birazda yarış takımlarının çok fazla üzerinde ar ge yapmasından bullish efantis scranton brothers adını unuttuğum bi kaç firma ciddi şekilde geliştirdiler bu motoru bu yüzden çoğu yarış serisi değişti yada kıstılamalar getirildi
kendi fikrim 2jz>rb26:)
800 hp stock rb26dan çıkmaz:) 2jznin toleransı daha fazla hem hacim avantajıda var hemde motor elemanları rbye göre daha iyi stock 2jz krankı 2100 2200hplerde kullanılabiliyor 80 90psi turbo basıncında methanolle drag kovalayanlar var
r32 r33 şanzımanlar borg warner üretimidir limitleri 650 700hp aslında hp olarak vermemem gerekir ama tork olarak düşük güçlerde kırılır, r34 getrag şanzımana sahiptir supra ile birebir oranları vardır 4 çeker olduğu için transfer vardır bütünleşik
r33 r32ler biraz daha narin olduğundan genelde r34ün şanzımanı yürür elemanları kullanılır onlarda yada 5 ileri bw şanzımanın içi toplanır genelde demyim %90 kırılır o şanzıman
rb26nın stock çıkabileceği güçler 650 700hp beygir gücü veriyorum torkları hatırlamıyorum, 2jz bu güçleri nerdeyse orijinal yakıt sistemiyle çıkarır tabi istisnalar olucaktır 800whp civarı kolları risk oluşturur ama 1000 1100whp tamamen stock shortblocku kullanan uzun süredir hemde drag kovalayan yarışan insanlar mevcut bunu rbde yapabilmek pek mümkün değil, ayrıca belirli güçlerden sonra rbye gömlek çakmakta gerekebilir
şanzıman kolay iş çeviriciler var os giken üretimi vardı sanırım basit aparatla pull push değişimi yapılır fakat amaç önemli ne amaçla o debriyajı kullanıcaksanız o seçmeniz doğru olur
ben dynoya pek inanmam ama 2jznin nasıl güçler çıkardığını pistte daha rahat görebilirsiniz çok güzel swap rb26lar var 8s koşan otm ama benzer modifikasyonlarla aynı swaplar 7 koşuyor çok rahat şekilde 2jz ile buna hacim farkımı dersiniz başka bişeymi dersiniz bilemem supranın kapağı rb kadar iyi olmasada çok kötü kapak değil ciddi iyi üfler eğer uygun şekilde işlenirse ve uygun egzantriklerle kullanılırsa seri üretim egzantriklerden bahsetmiyorum rb bu konuda çok avantajlı çok daha agresif egzantrikler seri üretim şekilde çok daha kolay bulunabiliyor 2jzye 12mm lifte sahip bi egzantriği netten alamazsınız en azından:) eğer agresif bi setup toplanıcaksa zorluk açısından bana göre 2jz daha zor olur rb26ya daha kolay stock strok krank bulabilirsiniz dry sump bulabilirsiniz 2jznin amerikada kolay yapılması birazda yarış takımlarının çok fazla üzerinde ar ge yapmasından bullish efantis scranton brothers adını unuttuğum bi kaç firma ciddi şekilde geliştirdiler bu motoru bu yüzden çoğu yarış serisi değişti yada kıstılamalar getirildi
kendi fikrim 2jz>rb26:)
usa bakma semıh japan bak. 2jz nın 400-500tork arası kırmadıgı stock parcası yok. rb26dett full stock 800hp alan fırma mines amuse yolda nedır ne deıldır bılmem drag mrag anlamam. 2jz ıyıdır cok ıyıdır ben olsam 2jz yaparım az para harcarım cok guc alırım. ama rb26 yapana atılacak bır motor deıl ozellıkle tork ısteyen devır ısteyen bır kısı ıcın. 2jz ye full stock kapak 9000 donen gormedım :)
2jz>rb26dett (bol hp bol parca uygun fıyat)
rb26dett>2jz (teknoloji)
japan bakalım tamam jun bakalım amuse a bak içinde titanyum koluna kadar dolu o makineler:) supra 400 500nmde motor kırmaz kırıyorsa sorun vardır bunu açık ve net yazarım ha ne kırar biliyomusun oda kasnak tensionerini kırar bi motor parçası kırmaz
2jzye sadece yay egzantrik yapsan eğer alt taraf iyiyse 8500 dönersin komple topla 9500 10000 10500 dönersin 86x86mm motor dönmemen için bi neden yok
japonlar rb sever ama bana göster 2jz kadar toplanıp yarıştırılan kaç tane rb var:) ucuz pahalı vs o seçimdendir ama 2jz iyidir rbde ne teknoloji var? kapak biraz daha iyi stock olarak düşünürsek internal her halükarda 2jznin daha üstün,
rbdede stock 9000 dönen zor görürsün ha görürsün 2 kez çevirirsin 3.de kırabilirsin şans bu supradada aynı, o motoru stock olarak 120 130bin milde 650 700whp civarı kırmak için 10 dönen adamlar biliyorum ha kırdıklarıda kapak değildi segmandı
ben usa japon falan pek bilmem güçlü motor iyi motor nerdeyse belli eder kendini avustralyada 2100hp civarı veren 2jz var ama motor dynosu çokta umrumda değil :) ama 90psi methanolle stock krank rb26 gösterirsen memnun olurum :)
Day Walker
25-02-2010, 10:36
2jz derim hem parça bulunabilirliği daha fazla
800 hp stock rb26dan çıkmaz:) 2jznin toleransı daha fazla hem hacim avantajıda var hemde motor elemanları rbye göre daha iyi stock 2jz krankı 2100 2200hplerde kullanılabiliyor 80 90psi turbo basıncında methanolle drag kovalayanlar var
r32 r33 şanzımanlar borg warner üretimidir limitleri 650 700hp aslında hp olarak vermemem gerekir ama tork olarak düşük güçlerde kırılır, r34 getrag şanzımana sahiptir supra ile birebir oranları vardır 4 çeker olduğu için transfer vardır bütünleşik
r33 r32ler biraz daha narin olduğundan genelde r34ün şanzımanı yürür elemanları kullanılır onlarda yada 5 ileri bw şanzımanın içi toplanır genelde demyim %90 kırılır o şanzıman
rb26nın stock çıkabileceği güçler 650 700hp beygir gücü veriyorum torkları hatırlamıyorum, 2jz bu güçleri nerdeyse orijinal yakıt sistemiyle çıkarır tabi istisnalar olucaktır 800whp civarı kolları risk oluşturur ama 1000 1100whp tamamen stock shortblocku kullanan uzun süredir hemde drag kovalayan yarışan insanlar mevcut bunu rbde yapabilmek pek mümkün değil, ayrıca belirli güçlerden sonra rbye gömlek çakmakta gerekebilir
şanzıman kolay iş çeviriciler var os giken üretimi vardı sanırım basit aparatla pull push değişimi yapılır fakat amaç önemli ne amaçla o debriyajı kullanıcaksanız o seçmeniz doğru olur
ben dynoya pek inanmam ama 2jznin nasıl güçler çıkardığını pistte daha rahat görebilirsiniz çok güzel swap rb26lar var 8s koşan otm ama benzer modifikasyonlarla aynı swaplar 7 koşuyor çok rahat şekilde 2jz ile buna hacim farkımı dersiniz başka bişeymi dersiniz bilemem supranın kapağı rb kadar iyi olmasada çok kötü kapak değil ciddi iyi üfler eğer uygun şekilde işlenirse ve uygun egzantriklerle kullanılırsa seri üretim egzantriklerden bahsetmiyorum rb bu konuda çok avantajlı çok daha agresif egzantrikler seri üretim şekilde çok daha kolay bulunabiliyor 2jzye 12mm lifte sahip bi egzantriği netten alamazsınız en azından:) eğer agresif bi setup toplanıcaksa zorluk açısından bana göre 2jz daha zor olur rb26ya daha kolay stock strok krank bulabilirsiniz dry sump bulabilirsiniz 2jznin amerikada kolay yapılması birazda yarış takımlarının çok fazla üzerinde ar ge yapmasından bullish efantis scranton brothers adını unuttuğum bi kaç firma ciddi şekilde geliştirdiler bu motoru bu yüzden çoğu yarış serisi değişti yada kıstılamalar getirildi
kendi fikrim 2jz>rb26:)
Açıklamalar için saol ;) Standart motorla şanzuman kafa kafaya gidiyor anladığım kadarıyla... Motor yüklenirse şanzuman takviyesi yada değişimi gerekecek.Yüksek devir güç tork sağlamlık vs bakımından incelersek RB26 bir tık önde görünüyor o zaman...
Bu arada 90 psi = 6.20527 bar ben mi yanlış okuyorum ?
kaç aydır yazı yazmayan adam 2jz ye laf gelince bülbül oldu :hehe:
standart motorla şanzımanı kafa kafaya giden rb26 2jz değil getrag çok sağlam şanzımandır kıran nadir insanlar var
eğer devir çevirilicekse ikiside çevirir emin olun orjinal pompasıyla 10 çeviren 2jzler var amaç buysa eğer tork derseniz o birazda size kalmış öyle bi motor toplarsınz tork manyağı olur yeterki doğru parçaları bi araya getirin
Bu arada 90 psi = 6.20527 bar ben mi yanlış okuyorum ?
evet 90psi methanol ki bu şu an yapılan bişey değil 4 5 yıl önce yarışan motorlardı
B.Aktepe
25-02-2010, 10:47
semih yaşıyormuş :)
standart motorla şanzımanı kafa kafaya giden rb26 2jz değil getrag çok sağlam şanzımandır kıran nadir insanlar var
eğer devir çevirilicekse ikiside çevirir emin olun orjinal pompasıyla 10 çeviren 2jzler var amaç buysa eğer tork derseniz o birazda size kalmış öyle bi motor toplarsınz tork manyağı olur yeterki doğru parçaları bi araya getirin
Şu an herşey araştırma aşamasında ne kadar çok bilgi o kadar iyi parça fikir doğru setup :icon_tup:
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=13858&highlight=bullish
semih abi verdiğin bilgiler için teşekkür ederim.arşivlik yazı olmuş hepsi :)
ygtkrmdnz
25-02-2010, 11:45
:icon_tup:
http://s3assets.nextnewnetworks.com/2849_medium.jpg
olcay_bora
25-02-2010, 12:19
rb26 nın sesi bi hoş ama 2jz derim
japan bakalım tamam jun bakalım amuse a bak içinde titanyum koluna kadar dolu o makineler:) supra 400 500nmde motor kırmaz kırıyorsa sorun vardır bunu açık ve net yazarım ha ne kırar biliyomusun oda kasnak tensionerini kırar bi motor parçası kırmaz
2jzye sadece yay egzantrik yapsan eğer alt taraf iyiyse 8500 dönersin komple topla 9500 10000 10500 dönersin 86x86mm motor dönmemen için bi neden yok
japonlar rb sever ama bana göster 2jz kadar toplanıp yarıştırılan kaç tane rb var:) ucuz pahalı vs o seçimdendir ama 2jz iyidir rbde ne teknoloji var? kapak biraz daha iyi stock olarak düşünürsek internal her halükarda 2jznin daha üstün,
rbdede stock 9000 dönen zor görürsün ha görürsün 2 kez çevirirsin 3.de kırabilirsin şans bu supradada aynı, o motoru stock olarak 120 130bin milde 650 700whp civarı kırmak için 10 dönen adamlar biliyorum ha kırdıklarıda kapak değildi segmandı
ben usa japon falan pek bilmem güçlü motor iyi motor nerdeyse belli eder kendini avustralyada 2100hp civarı veren 2jz var ama motor dynosu çokta umrumda değil :) ama 90psi methanolle stock krank rb26 gösterirsen memnun olurum :)
lan semıh bı b16 bıde 2jz lem bu kadar fantık olma. bızde dedık 2jz daha cok derece yapan var daha cok kullanan var. ama emın ol bunda rb nın aftermarket urunlerının daha pahalı olması on sırada gelıyor. ona bakarsan ford un cosworth makınasına adamlar r34 yuruyen r33 yuruyen takıyor 7 sec kosuyorlar. ve adamlar 1200whp deıl 800whp cık. gercek beygırden bahsedıyorum ben beygıre takılmam zamana takılırım. ozaman cosworth motor daha ıyı 4 sılındır :):)
2jz tımıng tensıoner bracket kırıo 500nm den snra herkes kırıo. o kırılınca yanında baska seylerde kırılabılıyor. orneklerı var. bak 2jz ıyıdır ama rb ondan ustundur bana gore de bu boyledır. ama ben yaparsam mutlaka 2jz yaparım. zten rb yı canadaya yollayıp 2jz alan adamım. senın benden bılgın ustun ama rb nın ustunlugunu hıce saymamak lazım.
lan semıh bı b16 bıde 2jz lem bu kadar fantık olma. bızde dedık 2jz daha cok derece yapan var daha cok kullanan var. ama emın ol bunda rb nın aftermarket urunlerının daha pahalı olması on sırada gelıyor. ona bakarsan ford un cosworth makınasına adamlar r34 yuruyen r33 yuruyen takıyor 7 sec kosuyorlar. ve adamlar 1200whp deıl 800whp cık. gercek beygırden bahsedıyorum ben beygıre takılmam zamana takılırım. ozaman cosworth motor daha ıyı 4 sılındır :):)
2jz tımıng tensıoner bracket kırıo 500nm den snra herkes kırıo. o kırılınca yanında baska seylerde kırılabılıyor. orneklerı var. bak 2jz ıyıdır ama rb ondan ustundur bana gore de bu boyledır. ama ben yaparsam mutlaka 2jz yaparım. zten rb yı canadaya yollayıp 2jz alan adamım. senın benden bılgın ustun ama rb nın ustunlugunu hıce saymamak lazım.
link var mi :)
ben rbyi hiçe saymam kesinlikle toplamak istediğim motorlardan biridir oda ama 2jz ondan üstün hacim olsun diğer şeyler olsun rbninde orijinal olarak güzel üstünlükleri var emme manifoldu vs güzel bana göre biraz daha, r34 şanzımanı suprayla aynı zaten fark yok oranına kadar aynı ama r33 hakkında aynı şeyi söyleyemem o gazoz kapağı gibi dökülüyo güçlü bi motorla kullanılırsa tabi 4 çeker oalrak düşünerek söyledim:)
başka motora girersek çok motor var efsane 4 silindir ama düz 6da 2jz nin üzerine çok ciddi yarış motorları hariç pek yok rb bi çıt aşağıda :) 4 silindir diyince aklıma çok başka makineler geldi briden:)
link var mi :)
verırım ama aksam
ben rbyi hiçe saymam kesinlikle toplamak istediğim motorlardan biridir oda ama 2jz ondan üstün hacim olsun diğer şeyler olsun rbninde orijinal olarak güzel üstünlükleri var emme manifoldu vs güzel bana göre biraz daha, r34 şanzımanı suprayla aynı zaten fark yok oranına kadar aynı ama r33 hakkında aynı şeyi söyleyemem o gazoz kapağı gibi dökülüyo güçlü bi motorla kullanılırsa tabi 4 çeker oalrak düşünerek söyledim:)
başka motora girersek çok motor var efsane 4 silindir ama düz 6da 2jz nin üzerine çok ciddi yarış motorları hariç pek yok rb bi çıt aşağıda :) 4 silindir diyince aklıma çok başka makineler geldi briden:)
k20 mı hahaha
typer alırım keyfme bakarım :D az once yazıcaktım dedım sımdı ortalık karısır ahahah makarasına tabıkıde konuyu katletmeyelım :D:D
:) ı ıh k20den eski motorlar şimdi fosil sayılır onlar:) 80lere biraz gitmek lazım
ben bi tane cosworth biliyorum ben 72psida güzel bi güç verdi bi arkadaşım turbo yollamıştı ona bi tanede avrupadan 76mm bi cosworth biliyorum oda güzeldi spool iyiydi:)
B.Aktepe
25-02-2010, 12:49
http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs176.snc3/20377_304400483996_202914013996_3616125_4537192_n. jpg
http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs276.ash1/20377_304400493996_202914013996_3616126_1885171_n. jpg
http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs276.ash1/20377_304400443996_202914013996_3616122_7358320_n. jpg
http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs176.snc3/20377_304400458996_202914013996_3616123_4880025_n. jpg
http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs196.snc3/20377_304400473996_202914013996_3616124_6691041_n. jpg
http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs196.snc3/20377_304400523996_202914013996_3616129_8370200_n. jpg
http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs176.snc3/20377_304407868996_202914013996_3616161_3750579_n. jpg
görkemin 200sx konusunda geçmişti.4-5 sene önce ona 0km ca18det için 10,000demişler.bende rb26yı sormadım bile demişti.0km rb26dett getirebiliyorlar demişti.görkem yada başka birisi.tam hatırlamıyorum.ama şuan 0km RB26yı 15,000den aşağı getirmezler heraldeki 2jz ye karşı direk bi dezavantaj.
verim olayına net bişey diyemem ama 2jz için hem daha çok parça var hem daha çok modlayan var hemde parça getirme kolaylığı var.
supranın üst kapağının ve flow unun rb26dan daha iyi olması sayesinde turboyu iyi dolduğurduğu ve yüksek güçleri alabilidiğini,rb26nında 2jz den daha iyi bi yağlama ve soğutmasının olduğunu söylüyolar.
sıfır Rb26 sadece blok -manifoldlar - turbo 32.000 tl serviste
sıfır Rb26 sadece blok -manifoldlar - turbo 32.000 tl serviste
Çok para :) Japonya ve çevremin gözünü seveyim :cool:
timing belt tensioner 300dolarlik parca boyle seylere bosuna takilmayin fiyat performans olarak 2jz herzaman onde, saglamlik konusulmasi zor hedef guc belli degil cunku ;)
:) ı ıh k20den eski motorlar şimdi fosil sayılır onlar:) 80lere biraz gitmek lazım
ben bi tane cosworth biliyorum ben 72psida güzel bi güç verdi bi arkadaşım turbo yollamıştı ona bi tanede avrupadan 76mm bi cosworth biliyorum oda güzeldi spool iyiydi:)
tbı cnm audı ler var 80 lere ınersek :)
timing belt tensioner 300dolarlik parca boyle seylere bosuna takilmayin fiyat performans olarak 2jz herzaman onde, saglamlik konusulmasi zor hedef guc belli degil cunku ;)
1000 hp plus ;) Hatta tekerde olsa daha da güzel olur ...
hedefi bin yaparsan eger dyno arabasi olur, aktarmayi nasil cozeceksin asil onda yogunlasmak lazim debriyaja 6bin dolar vermeye hazirmisin mesela ?
1000 hp plus ;) Hatta tekerde olsa daha da güzel olur ...
bu guclerı cıkarmak bıraz zor. he arac 700hp olur herkesı gecer ozamn 1000hp dersın orneklerı mevcut. ama baska bır arac ıle dyno su ıspatlanmıs denemesını gorunce gercekler ortaya cıkar. 1000hp ve uzerı guclere ben zor ınanırım. sahıs fıkrım. bu yuzden arac hazırlarken 1000hp dıe deıl ne cıkarsa dıe hazırlarsanız sızın ıcın daha ıyı olur. ben 500hp cıvıc e bınıyorum bundan once 700hp denen cıvıcle benım arabamın alakası yok. ama onların beygırıne gore ben 1000hp falan ım. ben acıkcası 1000hp tr de arac olduguna ınanmıyorum. hele teker gucune hıc ınanmıyorum. benım 500 beygır cıvıcım boyler gıdıyorsa 1000 olanları merak edıyorum hakıkaten
hedefi bin yaparsan eger dyno arabasi olur, aktarmayi nasil cozeceksin asil onda yogunlasmak lazim debriyaja 6bin dolar vermeye hazirmisin mesela ?
İş debriyajla kalsa sadece bir debriyaja 6 bin dolar vermeye hazırım ;)
Dyno arabası değil 1000 hp yol arabası düşünüyorum ben :icon_tup:
initial-D
25-02-2010, 13:30
1000 hp plus ;) Hatta tekerde olsa daha da güzel olur ...
hangi otomobile koymayı düşünüyorsun,özel değilse?
B.Aktepe
25-02-2010, 13:30
bu guclerı cıkarmak bıraz zor. He arac 700hp olur herkesı gecer ozamn 1000hp dersın orneklerı mevcut. Ama baska bır arac ıle dyno su ıspatlanmıs denemesını gorunce gercekler ortaya cıkar. 1000hp ve uzerı guclere ben zor ınanırım. Sahıs fıkrım. Bu yuzden arac hazırlarken 1000hp dıe deıl ne cıkarsa dıe hazırlarsanız sızın ıcın daha ıyı olur. Ben 500hp cıvıc e bınıyorum bundan once 700hp denen cıvıcle benım arabamın alakası yok. Ama onların beygırıne gore ben 1000hp falan ım. Ben acıkcası 1000hp tr de arac olduguna ınanmıyorum. Hele teker gucune hıc ınanmıyorum. Benım 500 beygır cıvıcım boyler gıdıyorsa 1000 olanları merak edıyorum hakıkaten
+1.............................
bu guclerı cıkarmak bıraz zor. he arac 700hp olur herkesı gecer ozamn 1000hp dersın orneklerı mevcut. ama baska bır arac ıle dyno su ıspatlanmıs denemesını gorunce gercekler ortaya cıkar. 1000hp ve uzerı guclere ben zor ınanırım. sahıs fıkrım. bu yuzden arac hazırlarken 1000hp dıe deıl ne cıkarsa dıe hazırlarsanız sızın ıcın daha ıyı olur. ben 500hp cıvıc e bınıyorum bundan once 700hp denen cıvıcle benım arabamın alakası yok. ama onların beygırıne gore ben 1000hp falan ım. ben acıkcası 1000hp tr de arac olduguna ınanmıyorum. hele teker gucune hıc ınanmıyorum. benım 500 beygır cıvıcım boyler gıdıyorsa 1000 olanları merak edıyorum hakıkaten
Benim derdim herkesi geçip en hızlı olmak değil.Öyle bir derdim olsa subarumu yükler en hzılı olurdum ;) Şu an 550 hp civarın da kararında bıraktım onu...Ben yapılmamısı yapmak zevk arabası kırılmayacak sağlam bir proje düşünüyorum :icon_tup:
biraz benzin karisimi ve 200shot ile neden cikmasin cikar cikar ;)
hangi otomobile koymayı düşünüyorsun,özel değilse?
Az biraz daha müsade ;) Önce herşeyi kafam da ve ustamla şekillendirmem gerek...
biraz benzin karisimi ve 200shot ile neden cikmasin cikar cikar ;)
Onur ben onu subaruda yapardım yapacak olsaydım bir şekilde ;) Benim istediğim katkısız nossuz benzin oktanı vs hariç motor gücü....
Az biraz daha müsade ;) Önce herşeyi kafam da ve ustamla şekillendirmem gerek...
ustan? .
ustan? .
Peak garage serdar ;)
initial-D
25-02-2010, 13:35
Az biraz daha müsade ;) Önce herşeyi kafam da ve ustamla şekillendirmem gerek...
tamamdır,istediğin gibi bişey yaparsın umarım:)
Germanian
25-02-2010, 13:37
Sesi ve msupra yüzünden 2jz derim bende dünyada 2jz motorla çok ii güçler çıkaranlar war neden sizde yapamıyasınız ki:soru:
dedigin gucu 97 oktan ile turbo amerikandan alirsin, madem herkesi gecme kaygisi yok ozaman gt42 cokcok yeter sana :)
Benim derdim herkesi geçip en hızlı olmak değil.Öyle bir derdim olsa subarumu yükler en hzılı olurdum ;) Şu an 550 hp civarın da kararında bıraktım onu...Ben yapılmamısı yapmak zevk arabası kırılmayacak sağlam bir proje düşünüyorum :icon_tup:
ama o guclerde kırılmıcak makına olmaz makına kırlıcak kı o gucler oldugu bellı olsun. proje saglam olsun bızde severek ızleyelım.
dragon07
25-02-2010, 15:46
temiz 40k dolar gider diye düşünüyorum :)
1000hp tr sartlarında zevksiz ve kullanıssız olur diye düşünüyorum.yere veremedikten sonra.
bana göre msupra bu konuda çok basarılı ve saglam bi arac...oda 600-700 gibidir.
ama o guclerde kırılmıcak makına olmaz makına kırlıcak kı o gucler oldugu bellı olsun. proje saglam olsun bızde severek ızleyelım.
:) Kırılacak bana devamlı sorun çıkartacak proje kalsın...Güçlü sağlam ve kaliteli bir setup olsun istiyorum ben :icon_tup:
İnşallah yakında başlayacağım projeye ;) yaz sonu gibi biter umarım...
Bu arada ben subiyle 500 + hpyle sadece sanzumanı kırdım çok şükür :)
Böyle sorunsuz bir makina istiyorum ben ...
amam bak kendin de sölüosun 500 hp şanzuman diye :)
1000 hp dile kolay neleri kırarsın neleri :)
ben az bişi kaşındım şanzumanı komple dogradım
amam bak kendin de sölüosun 500 hp şanzuman diye :)
1000 hp dile kolay neleri kırarsın neleri :)
ben az bişi kaşındım şanzumanı komple dogradım
Gc8 in en zayıf halkası şanzumandır :) Çok bile dayandı bana o...
O yüzden en başından acele etmeden ince eleyip sık dokuyup herşeyin hesabını kitabını yapmak istiyorum...
Cüneyt abi valla 2jz diyorum ve projeni merakla bekliyorum :)
gt42 ile pompa benzini ile 700de kalir bence :)
3.4L ve gt55li supra tadından yenmiyor valla 250 shot ile beraberrrr:) lag mag yok yook oluo :)
ohh my god :icon_tup:
ben 5-6 tane 2jz tune ettim 3 tanede rb26 tune etttim
2jz derim Rb çok pahalı ayrıca 3.4L ve gt55li supra tadından yenmiyor valla 250 shot ile beraberrrr lag mag yok yook oluo
Rb26 da çok eylenceli bir makina ama inanilmaz pahalı bence gereksize giriyor
2jz beygir konusunda çok cüretkar rb26 biraz daha cimri :)
ben 5-6 tane 2jz tune ettim 3 tanede rb26 tune etttim
2jz derim Rb çok pahalı ayrıca 3.4L ve gt55li supra tadından yenmiyor valla 250 shot ile beraberrrr lag mag yok yook oluo
Rb26 da çok eylenceli bir makina ama inanilmaz pahalı bence gereksize giriyor
2jz beygir konusunda çok cüretkar rb26 biraz daha cimri :)
RB26"dan ucuz olması dısında 2jz daha çok güç çıkartıyor ve komplike öyle mi ?
Konusalım serdarla bakalım o ne diyecek...
2 side 1000hp+ için tasarlanmış resmen buna laf denmez.ama 2jz rb26'dan daha fazla güç çıkardığı ortada.potansiyel olarak tepkisel oLarak 2jz rb26'dan daha iyi
+ stock makine 1017whpdir rekor 2 yıl gazlandı bu setupla.2jz ile
Az biraz daha müsade ;) Önce herşeyi kafam da ve ustamla şekillendirmem gerek...
ne oldu proje? uygulayacakmısınız.
iki motordan da ayni gucu cikarmak icin rb ye iki kat fazla para harcaman lazim, 2jz ye 20K ise rb ye 40K.
Rb cok fantastik bir makina ama kasa ve teknolojisi olmadan sirf motor olarak dusundugumuzde 2jz cok daha verimli ve efektif. 2jz blok, kapak amerikada zibil sifirlari bile uygun, rb tirmalatir adami ama ters giderse;) sirf adam gibi bir kapak setubi rbde yaklasik 10k ya yaklasik, en azindan mutlaka alman gereken yag pompasi 1650 usd, 2jz de krali 450 usd;)
bilmem anlatabildim mi? birde koyacagin arabaya gore secmen lazim, cunku emme egzoz manifoldlari tam ters taraflarda, ondan sonra fren merkezidir, direksiyondur vsdir montaj cok sikinti olur;)
ne oldu proje? uygulayacakmısınız.
Proje başladı yavaş yavaş ilerliyoruz...
iki motordan da ayni gucu cikarmak icin rb ye iki kat fazla para harcaman lazim, 2jz ye 20K ise rb ye 40K.
Rb cok fantastik bir makina ama kasa ve teknolojisi olmadan sirf motor olarak dusundugumuzde 2jz cok daha verimli ve efektif. 2jz blok, kapak amerikada zibil sifirlari bile uygun, rb tirmalatir adami ama ters giderse;) sirf adam gibi bir kapak setubi rbde yaklasik 10k ya yaklasik, en azindan mutlaka alman gereken yag pompasi 1650 usd, 2jz de krali 450 usd;)
bilmem anlatabildim mi? birde koyacagin arabaya gore secmen lazim, cunku emme egzoz manifoldlari tam ters taraflarda, ondan sonra fren merkezidir, direksiyondur vsdir montaj cok sikinti olur;)
Korhan başladık biliyorsun projeye...2 kuruş fazla olsun iyisi olsun ;) Her zaman yapalıcak birşey değil....
Allah yardımcım olsun :)
+ stock makine 1017whpdir rekor 2 yıl gazlandı bu setupla.2jz ile
Bu arkadaş rahmetli oldu dimi :( Toprağı bol olsun ...
initial-D
25-06-2010, 15:17
2 kuruş faazla ise RB26 mı?:)hayırlı olsun,kolay gelsin
Evet RB26 tesekkur ederim...
hayırlı olsun rb26 26 olarakmı kalıo:)
Evet RB26 tesekkur ederim...
ilgiyle beklediğim proje detaylarını merak ediyorum :soru:
boosted_pug
25-06-2010, 23:37
http://astrx.files.wordpress.com/2007/01/2jz.jpg
:) :D
Sr22DeT Silvia
26-06-2010, 00:14
görkemin 200sx konusunda geçmişti.4-5 sene önce ona 0km ca18det için 10,000demişler.bende rb26yı sormadım bile demişti.0km rb26dett getirebiliyorlar demişti.görkem yada başka birisi.tam hatırlamıyorum.ama şuan 0km RB26yı 15,000den aşağı getirmezler heraldeki 2jz ye karşı direk bi dezavantaj.
verim olayına net bişey diyemem ama 2jz için hem daha çok parça var hem daha çok modlayan var hemde parça getirme kolaylığı var.
supranın üst kapağının ve flow unun rb26dan daha iyi olması sayesinde turboyu iyi dolduğurduğu ve yüksek güçleri alabilidiğini,rb26nında 2jz den daha iyi bi yağlama ve soğutmasının olduğunu söylüyolar.
Bu bilgilerde bir yanlışlık olmasın? Ben blok kırınca sr20det Nissan Kuzey otodan fiyat almıştım sıfır blok 3500tl boş üst kapak 2250tl ve sr20det full dolu makine 23.000tl + kdv 2 ay önce bana liste maillediler 10.000 e 15.000 e bunlar hikaye olur bendeki rakamlara göre..Ki 3 sene önce alınan bazı parçaların mailleride var farklı arkadaşlarımdan kaputtur fardır onlarda bugünkü rakamlarla aynılar 40tl fark yok!
peki fiyatlar ne arkadaşlar bilen var mı 2jz yada rb26 için ortalama fiyatları neler ne kadara bulunabilir ?
GTR R32 Turan
27-06-2010, 00:37
yeterki ikiside olsun da çamur dan olsun.
(RB262JZ)
swapcenter
27-06-2010, 18:43
bencede ikiside güzel motor:)
peki fiyatlar ne arkadaşlar bilen var mı 2jz yada rb26 için ortalama fiyatları neler ne kadara bulunabilir ?
Faturali 20 - 25 milyar arasi motor sanzuman tesisat vs...
bencede ikiside güzel motor:)
Dunyanin en iyi iki motoru bence :)
s50b32'yi de unutmayalım :)
s50b32'yi de unutmayalım :)
Bu iki motorun yanin da biraz celimsiz kaliyor o :)
Dunyanin en iyi iki motoru bence :)
:icon_tup:
arkadaşlar hiç yok mu satan alan 2jz fiyatları nelerdir bilgisi olan ? sanzumanla beraber yada tek ?
http://www.suprastore.com/su2jraen.html
yapılı motor alırsan %18 kdv ekle 1000 lira civarı gümrük 1500 tl cıvarı kargosu ikinci el alırsan gümrüğe takılır %90 amerika fiyatı 5000 dolar şanzıman tesisat dahil
arkadaşlar hiç yok mu satan alan 2jz fiyatları nelerdir bilgisi olan ? sanzumanla beraber yada tek ?
Ciddi alicisiysan sana bir fiyat çıkartayım :) Tam olarak istediğin nedir hangi arabaya swaplayacaksin ?
Ciddi alıcı olmayan ama ilerde almayı düşünene de fiyat çıkartmaz mısın Cüneyt baba?
http://www.suprastore.com/su2jraen.html
yapılı motor alırsan %18 kdv ekle 1000 lira civarı gümrük 1500 tl cıvarı kargosu ikinci el alırsan gümrüğe takılır %90 amerika fiyatı 5000 dolar şanzıman tesisat dahil
Dediğin kadar kolay olmuyor maalesef...
dragon07
15-07-2010, 22:52
antalyadan pert supra aldılar acaba kaça aldılar :):) ???
ankaradaymış
Ciddi alıcı olmayan ama ilerde almayı düşünene de fiyat çıkartmaz mısın Cüneyt baba?
Almaya niyetlendigin de çıkaralım fiyatı arada fark olmasın :)
Sen ortalama bişeyler söyle bana. Bakarsın s50b30 e21'e girer , e36 ya da 2jzgte girer :) Hiç belli olmaz...
antalyadan pert supra aldılar acaba kaça aldılar :):) ???
ankaradaymış
30 milyar vermiştim vermemişti...
Sen ortalama bişeyler söyle bana. Bakarsın s50b30 e21'e girer , e36 ya da 2jzgte girer :) Hiç belli olmaz...
Faturali 20 - 25 milyar arasi motor sanzuman tesisat vs...
Demisim zamanın da ama bastan fiyat çıkartmak gerek...
dragon07
15-07-2010, 22:57
cüneyt abi ben bi fiyat duydum ama öm ayarım sana :) emin olmamakla birlikte...
cüneyt abi ben bi fiyat duydum ama öm ayarım sana :) emin olmamakla birlikte...
Bekliyorum kardesim mesajini...
Mesajini aldım.
Faturaliysa ve motorun durumu iyiyse güzel fiyat...
Gerçi benim verdigim fiyata yakın.
Dediğin kadar kolay olmuyor maalesef...
sıfırları rakkamlar tam söylediğim gibi teslim süresi 2 ayı bulur konteynırla geleceği için. ikinci eli resmi olarak sokmak zor sadece ticari numune der getirirsin satışı olmaz kolay olmadığını biliyorum bu konuda ciddi bilgim ve araştırmışlığım var belki yakında bende bir sürpriz yapabilirim :D:D o yüzden yapacağın projeyi ilgiyle bekliyorum
doğan_1981
28-07-2010, 20:20
ikimotorunda yüklenmesi çok pahalı ..sanıldığı kadar ufak parçalarla yüksek beygir vermiyolar.kıbrısda ikisinide gördüm.hatta rb hala yükleme aşamasında ben kesinlikle rb derim..patlasada sorun değil..burası adına konuşuyorum 2000euroya almayanı dövüyolar
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.