PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Peugeot Vs Citroën



-ER-
12-11-2009, 23:06
Arkadaşlar..
Sizce kalite anlamında ,
malzeme,
işçilik,
Tasarım,
Marka güvenirliği yani her anlamda karşılaştıırsanız

TechTurkey hangi markayı tercih eder merak ediyorum.

Oylarınızı bekliyorum :)




ASIL AMACIM MARKA İMAJI
2 markadan biri seçmeye zorluyorum sizi MARKA olarak seçin ;)

-ER-
12-11-2009, 23:08
Şuraya giren arkadaşlar'a bir soru daha girdiniz okudunuz oy vermek çok mu zorunuza gidiyor ?

Schumi
12-11-2009, 23:09
Ortak platform kullanıyorlar yol tutuş ve sürüş keyfi benzer. Malzeme ve işçilik farkı var. Ben şimdi 407 hayatta almam ama C5 alırım. Ama Citroen tuhaf şirket. Çamurluk içleri kaput altı vs.vs. boyamaz. Nerden kısacağını bilmez. Peugeot'tan fazla elektronik kullanmaya başladılar.

Ortak kullanmadıkları tek platform C2. Ama malzeme olarak Citroen sanki bir adım önde gibi. Ama servis olsun marka güvenirliliği olsun Türkiye için Peugeot'un gerisinde. İkinci elide keza öyle.

gökan
12-11-2009, 23:10
erel ıkı markada bırıbırıne cok yakın zaten model varmı ornk c5 yada pejo 308 gıbı

TünayK
12-11-2009, 23:11
al bırını vur otekıne:)

erkin006
12-11-2009, 23:12
fransızmı aman aman...ama citroen daha bi kalite...bakınız problemli pug 407 307 vs...

-ER-
12-11-2009, 23:12
yok asıl amacım Marka imajını öğrenmek 2 markadan birini tercih edecek olsanız hangisini tercih edersiniz.

Model de sınırlamıyorum genelleme yapıyorum.

Peugeot yada Citroen kanka soru bu hangisi :)

elpadre
12-11-2009, 23:13
cıft yumurta ıkızlerıı denınebılıcek kadar yakınlar

-ER-
12-11-2009, 23:13
al bırını vur otekıne:)

Vurda hangisi illaki birinden biri ağır basacak hangisi ?

-ER-
12-11-2009, 23:14
cıft yumurta ıkızlerıı denınebılıcek kadar yakınlar

2kizlerden biri her zaman kötü çocuk olur hangisi iyi çocuk genel anlamda insanların gözünde onu amaçlayan bi anket sadece :)

TünayK
12-11-2009, 23:15
Vurda hangisi illaki birinden biri ağır basacak hangisi ?

pejutu alıp cıtroen vurayım:) walla arasında pejutu secerım ben:)

-ER-
12-11-2009, 23:17
pejutu alıp cıtroen vurayım:) walla arasında pejutu secerım ben:)

heh yaa verin oy verin sadece merak ettim yani almancı olun caponcu olun ama verin oy :D 2sinden biri :D

ERkut 205
12-11-2009, 23:18
Motor yol tutuşu olarak birbirlerine çok üstünlüklerinin olduğunu pek sanmıyorum.
Görsel açıdan citroen eskiye nazaran daha göze hoş arabalar üretiyor.
Sorun çıkarma açısından ise peugeot daha dayanıksız diyorum...

Schumi
12-11-2009, 23:18
yok asıl amacım Marka imajını öğrenmek 2 markadan birini tercih edecek olsanız hangisini tercih edersiniz.

Model de sınırlamıyorum genelleme yapıyorum.

Peugeot yada Citroen kanka soru bu hangisi :)

Marka olarak Peugeot seçerim. Ama Citroen'in logosu çok güzel :D Simetrik :D

Makyajlı 307 yerine C4.
Makyajlı C4 yerine 308.
C2 yerine 206.
Makyajlı yada makyajsız 207 yerine en son C3.
407 yerine yerine kesinlikle C5.

Seçimlerim bu şekilde olurdu. :D

tender06
12-11-2009, 23:18
bu saatten sonra fransıza girmem büyük konuşmayım ama girmem girersemde pugla girerim yine :)

Schumi
12-11-2009, 23:19
heh yaa verin oy verin sadece merak ettim yani almancı olun caponcu olun ama verin oy :D 2sinden biri :D

Şimdi senin merakın felan yoktur. Yiit'e karşı gene bişiler çeviriyorsundur. :D

alicancalis
12-11-2009, 23:19
peugeot ne kadar iyi anılmasada efsaneleşmiş kaç tane modeli var. bence tabiki peugeot.

205 gti, 106gti, 306 gti bunlar birçoğumuzun unutamayacağı arabalar. Citroen'de ne var? Bir tek dünya ralli şampiyonluğu. Oda zaten üretimdeki modelle alakası olmayan bir araç...

-ER-
12-11-2009, 23:21
Şimdi senin merakın felan yoktur. Yiit'e karşı gene bişiler çeviriyorsundur. :D

:D :D :D :D :D :hahaha:

Yok merak ettim genel imajı ne 2 markanın

yiit
12-11-2009, 23:22
Şimdi senin merakın felan yoktur. Yiit'e karşı gene bişiler çeviriyorsundur. :D

eheeh aynen öyle :) bunu her geçtiimde kendi 1600 cc aracım ile bunun 2000 cc aracını bu konuyu açar :D

SONE-R
12-11-2009, 23:22
sadece C5 için Citroen. onun dışında ikisi de tercih edilmez.. ama C5 çok güzel... citroene yakışmamış :D

renault_f1
12-11-2009, 23:23
peugeot derim citroen'nin acil 1 dizayner a ihtiyacı war :D

SONE-R
12-11-2009, 23:24
peugeot derim citroen'nin acil 1 dizayner a ihtiyacı war :D

C5 i gördün mü?

Schumi
12-11-2009, 23:25
eheeh aynen öyle :) bunu her geçtiimde kendi 1600 cc aracım ile bunun 2000 cc aracını bu konuyu açar :D

Sende bir kere geçme bakalım ne olucak bu sefer. :) Zaten arkadaş dediğin bir kere geçilmeli hızlıda olsa. :D

Eworen
12-11-2009, 23:25
C5 citroen e fazla olmuş orası kesin :D
yani gereğinden fazla güzel her yönüyle
genel olarak peugeot daha iyidir..

yiit
12-11-2009, 23:26
peugeot derim citroen'nin acil 1 dizayner a ihtiyacı war :D

307 yi 308 i 3008 i yapan 'DİZAYNER' i öldürmek lazım o zaman :)

Ahmet_28
12-11-2009, 23:27
bendede daha önce peugeot vardı.bu sefer citröen aldım ve vazgeçmeyi düşünmüyorum ama citröen kalite olarak bir adım önde bence.ileride değiştirmeyi düşünürsem gene citröen alacam keyifli araba bence tabi herkes farklı düşünüyor

Schumi
12-11-2009, 23:27
http://static.blogo.it/eurocarblog/citroen-c3-2010-01/CitroenC3_2010_01.jpg

Bu valla hoşuma gitti.

Ahmet_28
12-11-2009, 23:28
c3 mü bu ?

yiit
12-11-2009, 23:29
eet yeni c3

yiit
12-11-2009, 23:30
http://www.carsuk.net/wp-content/gallery/citroen-ds3-official/citroen-ds3-1.jpg

:rolleyes:

-ER-
12-11-2009, 23:30
Motor yol tutuşu olarak birbirlerine çok üstünlüklerinin olduğunu pek sanmıyorum.
Görsel açıdan citroen eskiye nazaran daha göze hoş arabalar üretiyor.
Sorun çıkarma açısından ise peugeot daha dayanıksız diyorum...

Bu arada bişi fark ettim TR ye verilen araçlarda neden se yürüyen aksamları düzgün asfalt a uygun yollamışlar Bakınız.

http://img682.imageshack.us/img682/605/adszsvq.png


Bence yürüyen aksamlarında herkezin dediği habire ses geliyo demesi normal :)
Bide genel olarak kullanan insanlar her marka için geçerli çok lambur lumbur gidiyor.
Bende 2 senedir alt takımda bi sıkıntı yok :)

Bu arada bu 2000 model bir 306 Gti ın özelliklerindendir

Cem.B
12-11-2009, 23:36
ben peugeot diyorum daha sportif çizimleri var citroene göre

öncel
12-11-2009, 23:36
ikiside psa grubunun markaları.

grubun başında peugeot var,yani patron peugeot:)

unutulmaması gereken bişey var psa grup tüm yenilikleri ilk önce citroen'e koyar,test eder,
eksiklikleri giderip peugeotta kullanır.

407 eskimiş bi model ama 408 çıktığında göreceksinizki c5 ten daha üstün olacak.
tabiki marka olarak peugeot'un tr de geçerliliği daha yüksek.

-ER-
12-11-2009, 23:38
ikiside psa grubunun markaları.

grubun başında peugeot var,yani patron peugeot:)

unutulmaması gereken bişey var psa grup tüm yenilikleri ilk önce citroen'e koyar,test eder,
eksiklikleri giderip peugeotta kullanır.

407 eskimiş bi model ama 408 çıktığında göreceksinizki c5 ten daha üstün olacak.
tabiki marka olarak peugeot'un tr de geçerliliği daha yüksek.

:icon_tup: azını yiiim :D CİT ciler okuyun okuyun :D ahahaha

yiit
12-11-2009, 23:39
öyle bi dünya yok tabide. çnkü pejoda bi teknoloji yok zaten esp den başka :D

fangio
12-11-2009, 23:40
peugeot ne kadar iyi anılmasada efsaneleşmiş kaç tane modeli var. bence tabiki peugeot.

205 gti, 106gti, 306 gti bunlar birçoğumuzun unutamayacağı arabalar. Citroen'de ne var? Bir tek dünya ralli şampiyonluğu. Oda zaten üretimdeki modelle alakası olmayan bir araç...

Citroen malesef Türkiye'de marka imajı açısından zayıftır. Peugeot'un en büyük avantajı distribütör kullanmadan direk kendi üzerinden kontrol edilmesidir. Ancak Citroen'de bu malesef böyle değil ve hal böyle olunca ülkede satılan araç sayısı bakımından Peugeot öne geçiyor. Bununla beraber kullandıkları aynı sarf malzemeyi Pug çok daha fazla adet getirdiğinden fiyatlar arasında uçurum doğuyor.

2. olarak malesef Citroen tarihini pek bilmediğiniz belli ki koskoca firmayı sadece dünya ralli şampiyonasına bağlamışsınız. 2CV modeli dünyada ford model T ve vw beetle'dan sonra en çok satılan 3. araçtır... DS serisi ise gelmiş geçmiş en iyi tasarıma sahip otomobiller arasında gösterilen Vaktiyle De Gaulle tarafından da kullanılmıştır.

Hidro pnomatik süspansiyon ve direksiyon ile virajda hareketli farlar o dönemde kullanılmıştır. Hidro pnomatik sonra yerini hidro aktif süspansiyona bırakmıştır...

2CV, DS modelleri, SM, CX döneminin çok üzerinde donatılmıştır.

İlk marş dinamosu, ilk önden çekişli seri üretim ve ilk dizel seri üretim araçlar ilk aydınlatma hep Citroen ile gelmiştir. bir dönem Maserati dahil bünyesinde bulunmuş ve yanlış hatırlamıyorsam SM modelinde Maserati Bora motoru vardır.

1976 da finansal kriz yüzünden son el değiştirme ile bugünkü PSA bünyesine katılmıştır ve açıkası uzun yıllar PSA'nın gölgesindeydi.

Bugün baktığımızda ben aralarında malesef bir fark göremiyorum. Sadece tasarım konusunda Citroen bir adım öndedir. Çünkü tasarımlar 406'dan sonra malesef Pininfarina'nın tasarımlarının türevi haline geldi. Bildiğim kadarıyla bugüne kadar amiral gemisi Peugeot'tu ancak artık Citroen DS ile premium model üreteceklerini iddia ettiklerinden yer değiştirirler mi bilinmez. :confused:

-ER-
12-11-2009, 23:41
Avrupanın en büyük 2. otomobil üreticisidir.
1974 yılında Fransa'da kurulmuştur. İsmi Peugeot Societe Anonyme'nin kısaltmasıdır.

yiit
12-11-2009, 23:44
1934
Citroën “dünyada ilk önden çekişli otomobil”in seri üretimine başladı.

pejo daha portakalda vitamin. :D uzar bu konu kapicam az kaldı :)

levent
12-11-2009, 23:44
c segmentine kadar pejo, c den itibaren citroen alırım ben.

öncel
12-11-2009, 23:45
http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/hp1.php

buyrun inceleyin efendim;)

yiit
12-11-2009, 23:46
1955
1955 yılında Citroën dünyanın fren disklerini standart olarak sunan ilk otomobili DS’i icat etti. Yüzyılın otomobili olarak övgülere doymayan DS, “ gerçekleşen bir düş, bir mucize” olarak tanımlanmıştı. Tanrıça anlamına gelen “deesse” kelimesinin okunuşu olan DS, otomotiv dünyasına bir mit olarak girdi ve hep öyle kaldı.

vs vs pejo hala portakalda vitamin.

-ER-
12-11-2009, 23:49
Kankacım 1894 de de Peugeot otomobil üretiyordu :)

yiit
12-11-2009, 23:49
1978
“Dünyanın ilk en hızlı turbosuz otomobili” La CX 2500 Diesel’i icat etti. Aynı yıl yine “dünyanın ilk tam elektronik ateşleme sistemine sahip otomobili” La LNA’yı satışa sundu.

still vitamin

öncel
12-11-2009, 23:50
http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot bu daha ayrıntılı:)

-ER-
12-11-2009, 23:51
http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot bu daha ayrıntılı:)

Evet onu inceliyorumda işte verimli bi ingilizce olmayınca sıkıntı oluyor :)

öncel
12-11-2009, 23:53
Evet onu inceliyorumda işte verimli bi ingilizce olmayınca sıkıntı oluyor :)

al bendende o kadar kardeşim:D

valla bir peugeot satıcısı olarak peugeot derim ben:D

citroenin partronu peugeot,daha ötesi yok:D:D:D

fangio
12-11-2009, 23:53
Yiğit, tam gaz devam :D

çirkin ördek 2CV'nın ne kadar marifetli olduğunu da unutmamak lazım ;)

yiit
12-11-2009, 23:54
1989
1989 yılına gelindiğinde Citroën, herkesi yine şaşırttı. Dünyanın ilk hidroaktif süspansiyonlu otomobili XM sahnedeydi

ben pecoda hala bi teknoloji göremiyorum. :D neyse oda olur biz verirsek

Göki,ZD
12-11-2009, 23:55
2side birbirinden tırt işim olmaz ne spor nede binmelik araba olarak

Schumi
12-11-2009, 23:55
Birşeyleri ilk yapmış olmak tarihe geçmek tabiki güzel şey. Ama eski zaman eski zamandır. O yüzden günümüze bakmak gerekir.

fangio
12-11-2009, 23:56
creative technology :)

Low-Rider
12-11-2009, 23:57
honda hayat onda:D:D

TarikS
12-11-2009, 23:58
1978
�Dünyanın ilk en hızlı turbosuz otomobili� La CX 2500 Diesel�i icat etti. Aynı yıl yine �dünyanın ilk tam elektronik ateşleme sistemine sahip otomobili� La LNA�yı satışa sundu.

still vitamin

ahauahahha :D :D :D :hahaha:

pejo'nun araclarini citroen'ee tercih ederim en azindan daha guzel gorunuyorlar :)

Cem.B
12-11-2009, 23:59
ne kadar ekmek o kadar köfte olayını yapıolar bence ikiside

-ER-
13-11-2009, 00:01
Ben bişi yazmıyorum. bi bilgim yok teknolojiler hakkında ama eşşek değillerdir illaki vardır :)
Türkçe bir bilgi edinemediğim için :) ama aferin citroen e çok gerekli şeyler yapmış gerçekten.
şuan çok revaçta bi teknoloji bütün modellerinde kullanılmış.
Ve diğer markalarda çok verimli olduğu için süspansüyon teknolojinisi hemen almışlar :)

ahmetbaha-drs
13-11-2009, 00:02
Sadece 2CV-DS-Eski-Yeni C5 ve mükemmel gözüken Citroen C6 için bile Citroen diyebilirim..:)

-ER-
13-11-2009, 00:02
honda hayat onda:D:D

Kanka sen bari düz mantıklı arkadaşlarımız gibi yapma.

Soru açık ve bariz bir şekilde ortada neden diretiyosunuz :D

ya o ya o diyeceksin 2sinden biri yahu :) oyunu ver kanka ama hayatta onda değil :D

O zaman biz hayatı bulamadık :D

yiit
13-11-2009, 00:07
Sadece 2CV-DS-Eski-Yeni C5 ve mükemmel gözüken Citroen C6 için bile Citroen diyebilirim..:)

kesinliklee.

http://www.citroen.co.uk/assets/images/gallery/new-cars/c5-saloon/exterior/download/c5-saloon-001.jpg

http://www.desktop-wallpapers.org/cars/citroen/citroen-c6-parade-1600x1200.jpg

Low-Rider
13-11-2009, 00:07
Kanka sen bari düz mantıklı arkadaşlarımız gibi yapma.

Soru açık ve bariz bir şekilde ortada neden diretiyosunuz :D

ya o ya o diyeceksin 2sinden biri yahu :) oyunu ver kanka ama hayatta onda değil :D

O zaman biz hayatı bulamadık :D

ahaha yok ya her araba güzel benim için a sı b si c si yok

ama peugeot tasarım olarak her zaman daha güzel gelmiştir gözüme , citroen'e ısınamadım bir türlü c5-c6 ve grand picasso dışında

-ER-
13-11-2009, 00:08
Hayda farkla PUG alması gerekiyordu lan yiit modluğunu kullanarak bizim oylarımı çaldın ahahaha :D

fangio
13-11-2009, 00:09
yanlış hatırlamıyorsam citroen traction avant'ta godfather serisinde kullanılmıştı. Onu da es geçmemek lazım. Güzel bir şaheserdir.

-ER-
13-11-2009, 00:11
yiğitcim :D fotoğraf yükleyerek prim yapmaya çalışma gözzzüüüm :)

yiit
13-11-2009, 00:12
yiğitcim :D fotoğraf yükleyerek prim yapmaya çalışma gözzzüüüm :)

ya sen şu yürümeyen 306 nı satsan da bi 2001 vts alsak herşey çözülecek biliyosun dimi :D

Göki,ZD
13-11-2009, 00:13
ya sen şu yürümeyen 306 nı satsan da bi 2001 vts alsak herşey çözülecek biliyosun dimi :D

iyide neden vts alıyor 106 dururken

-ER-
13-11-2009, 00:16
PEUGEOT'un oynadığı filmeler (http://www.imcdb.org/vehicles_make-Peugeot.html?PHPSESSID=fba0cbc8bf0d1595124ec3551aa 6c91c)



CITROEN'in oynadığı filmler (http://www.imcdb.org/vehicles_make-Citro%EBn.html?PHPSESSID=fba0cbc8bf0d1595124ec3551 aa6c91c)

yiit
13-11-2009, 00:16
iyide neden vts alıyor 106 dururken

106 sıktı artık temizide zor sağından solundan ses gelir kanser eder :D

Göki,ZD
13-11-2009, 00:21
106 sıktı artık temizide zor sağından solundan ses gelir kanser eder :D

saxo sayısı kadar temiz 106 var koç yada c2 alsın rolentiye baglasın:hehe:

yiit
13-11-2009, 00:22
saxo sayısı kadar temiz 106 var koç yada c2 alsın rolentiye baglasın:hehe:

kanka rölantisi bozuk ama 300 kg 106 geçiyo nası olcek :D

Göki,ZD
13-11-2009, 00:25
kanka rölantisi bozuk ama 300 kg 106 geçiyo nası olcek :D

ben geçemeden 106 geçtim deme kanka bak bekliyorum halen :hehe: tecavüz kaçınıkmaz zevk al artık :hahaha:

yiit
13-11-2009, 00:27
senden bahsediyodum zaten kanka :D başka 300 kg 106 mı var :D

hadi iyi geceler

erel sana gelsin

http://ipt.olhares.com/data/big/182/1824755.jpg

TheAce
13-11-2009, 00:27
psa direkt olarak tutabilecek, herkesime hitab eden ve fiyat aralıkları daha geniş olan modelleri peugeot da kullanıyor. citroen ise daha çok test amaçlı araçlar üretiliyor gibi. citroende hep farklı çizgileri deniyorlar. atıyorum eski c5 ile yenisi arasında dağlar kadar fark var neredeyse hiçbiryeri aynı değil. ayrıca çoğu citroen donanım olarak full geliyor. servis ağı konusunda citroen geride kalsada, 1 bilemediniz 2 seneye peugeot ve citroen aynı galerilerde satılıp aynı servislerde tamir edilecek...

_cAgdAsH_
13-11-2009, 00:31
hatırası var deyip fanatiklik yaptım tabii ki pug dedim ve 1 sayı öne geçirdim markamızı :D

Bulut Y.
13-11-2009, 00:31
ve benım oyumla durum eşitlendiiiiii

ps: pejoya oy verdim :D

Göki,ZD
13-11-2009, 00:31
senden bahsediyodum zaten kanka :D başka 300 kg 106 mı var :D

ya bırak bu işleri 300 kg mış 2 mizin söktüğü kgları tartsak sen benden fazla sökmüşsündür o kesin hem senin speclerin benden fazla yay şapkan var :hehe:

http://trade.globalmt.net/imagearea/SellingImages/YAY.jpg
http://site.mynet.com/hurtacsapka/mynet_resimlerim/kc2509_04_1_.jpg

-ER-
13-11-2009, 00:32
senden bahsediyodum zaten kanka :D başka 300 kg 106 mı var :D

hadi iyi geceler

erel sana gelsin

http://ipt.olhares.com/data/big/182/1824755.jpg

http://images.forum-auto.com/mesimages/403868/8604peugeot106maxi.jpg

Göki,ZD
13-11-2009, 00:33
ya erel maxi 306 yıda daniel geçti
http://www.youtube.com/watch?v=JRKBxp0czYY 3buçuk kişi ile bide 2ye 2 deneme olsaydı hardcore olurdu :hehe:

-ER-
13-11-2009, 00:39
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/12/Peugeot_405_T16_Pikes_Peak.jpg

-ER-
13-11-2009, 00:42
ya erel maxi 306 yıda daniel geçti
http://www.youtube.com/watch?v=JRKBxp0czYY 3buçuk kişi ile bide 2ye 2 deneme olsaydı hardcore olurdu :hehe:

Kanka bu sektörün içinde olduğum için biliyorum.
Bunu zaten sizin gibi sektörün dışındaki insanlarda bilmesi çok tabi hem normal değil
hemde bir başka açıdan V6 modifiyeli sözde ama en azında 306 Maxi yi Peugeot dan başka bişi daha geçebilmiş değildi dönemnde ;)

-ER-
13-11-2009, 00:46
ya bırak bu işleri 300 kg mış 2 mizin söktüğü kgları tartsak sen benden fazla sökmüşsündür o kesin hem senin speclerin benden fazla yay şapkan var :hehe:

http://trade.globalmt.net/imagearea/SellingImages/YAY.jpg
http://site.mynet.com/hurtacsapka/mynet_resimlerim/kc2509_04_1_.jpg

ahahahahahahahah çok iyiydi olm ahahahah akoptum

renault_f1
13-11-2009, 00:48
C5 i gördün mü?

pug 407 yenilenince görücez

-ER-
13-11-2009, 00:53
Söylentiye göre

408

http://2.bp.blogspot.com/_YSNRkLCvook/Rx4Hg4o6hGI/AAAAAAAAAUo/gUz-SwiClBA/s1600/408-2.jpg

http://www.otoparkim.com/wp-content/uploads/2009/01/peugeut-408.jpg


birde böyl değişik bişi var ama bu 408 değildir

http://i40.tinypic.com/2yujama.jpg

-ER-
13-11-2009, 00:56
http://img527.imageshack.us/img527/2683/41198772peugeot908qi4.jpg

http://img136.imageshack.us/img136/7735/1695peugeot908rcconceptin4.jpg

http://www.otocenneti.com/wp-content/uploads/2007/09/peugeot-908-rc-concept.jpg

http://www.autoblog.nl/images/wp/Parijs/Peugeot%20908%20RC%205.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4c/Peugeot_908_RC_rear.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/15/Peugeot_908_RC_rear_2.jpg

BlackEmperor
13-11-2009, 00:57
2 siden herhangi birine iltifat dahi yapmak istemiyorum ama öncü firma citroendir

Berkan
13-11-2009, 00:57
Citroen o içi donemeyen cevresi donen direksiyon simidinden mümkünse vazgecsin :D



http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/12/Peugeot_405_T16_Pikes_Peak.jpg

Saygılar Sevgiler Ari Vatenen :D

Climb Dance :icon_tup:

edLnXzAwHVc

TheAce
13-11-2009, 00:57
http://auto.sport.free.fr/photo/PEUGEOT-309-gti16-1326.jpgsöylentiye göre 309 gti :D

EMG
13-11-2009, 00:58
Biri b.ksa diğeri kaka:D 106gti için pejo seçtim

DetailEF
13-11-2009, 00:58
19. yüzyılın ilk on yılında, ilk Peugeot yarış otomobilleri, yarışlarda rekabet etmek üzere hazırlanan standart üretim otomobillerdi. Kazanılan ilk yarış 1894 Paris-Rouen “atsız araba yarışması” idi. Bir yıl sonra, dünyada ilk kez yapılan Paris-Bordeaux-Paris yarışında sürücü Koechlin ve teknisyen Rubichon’a emanet edilen bir Peugeot ilk sırada yer alırken, ilk dört sıra üç Peugeot’ya aitti.

Grand Prix Peugeot modelleri L 76 ile doğdular. Pilot Georges Boillot 1912’de Dieppe’de yapılan Automobile Club de France Grand Prix yarışını kazandı. Boillot, Amiens yarış pistinde 1913’de bir 5.6 litre EX3 ile bunu tekrar başardı; ikinci sıradaki Jules Goux ile çifte zafer kutlandı. Bu büyük başarıları Fransa’da, Sicilya’da, İspanya’da ve Belçika’da başka zaferler takip etti.

Peugeot’lar aynı zamanda rekortmen otomobillerdir. Örneğin aerodinamik gövdesi ve uzun kuyruğu nedeniyle “la Torpille” (torpil) diye adlandırılan L76, Nisan 1913’te İngiltere’de Brooklands yarış pistinde daha önce bir uçağın elinde bulunan 170 km/s dünya hız rekorunu kırmıştır!

En ünlü başarı 1913 yılının Mayıs ayında Indianapolis 500 mil yarışında elde edildi. Kazanan pilot Jules Goux bir kahraman olmuştu! Teknik olarak ultra modern L76 üstten eksantrik milli ve silindir başına dört valflı bir 7598 cc monoblok ünite ile hareket ettiriliyordu. Bu büyük dört silindirli motor yarı küresel yakma hücresi, beş aşamalı krank mili ve kuru karter ile 148 hp güç üreterek otomobilin 190 km/s hıza ulaşmasını sağlamıştı. 1914 ve 1915’te, Arthur Duray ve Mario Resta’nın Peugeot’ları bu etkinlikte ikinci sırayı alırken, Dario Resta Lyons’da 1914’teki ACF Grand Prix yarışına katılmış olan 4.5 litrelik bir otomobille 1916’da bu yarışı kazandı. Benzer bir otomobili kullanan Howdy Wilcox 1919’da tekrar galip geldi.

Uluslararası başarılar birbirini takip etti. 1919’da, André Boillot 2.5 litrelik bir L 25’in sürücüsü olarak Targa Florio’yu kazandı. Ve tekrar Sicilya’da 1925’te Florio Kupası’nı kazanan Peugeot oldu.

Peugeot aynı zamanda valfsız motorlu otomobiller ile de parlak sonuçlar elde etmiştir. Tours’da yapılan 1923 ACF Grand Prix yarışında, 176 S ve 174 S modelleri ilk üç sırayı elde etmişlerdir! Bir sonraki yıl Lyons’da yapılan aynı etkinlikte bir 174 S tekrar kazanmıştır.

-ER-
13-11-2009, 00:59
http://auto.sport.free.fr/photo/PEUGEOT-309-gti16-1326.jpgsöylentiye göre 309 gti :D

demek istediğini anlamadım ciddimisin yoksa bilmiyormuydun :)
Bu araç gerçek :)

Eworen
13-11-2009, 01:01
kardeşleri birbirine düşman ettiniz yahu resmen :D

DetailEF
13-11-2009, 01:03
Dünya Ralli Şampiyonu 205

Peugeot, Talbot Sport’un 1981’de kurulması ve Jean Todt’un yarış direktörü olarak atanması ile kendisini tamamen Dünya Ralli Şampiyonası’na verdi. Açıkça ifade edilen hedef şampiyonluğu kazanmaktı. Büyük verimlilikle görev hızla ve muhteşem şekilde yerine getirildi.

Rekor sürede tasarlanan 205 Turbo 16 B grubunda GTI ile aynı zamanda, Şubat 1984’te sunuldu. Arkada orta konumda enlemesine monte edilmiş, 1.8 litre, dört silindirli, 16 valflı türbolu motor 200 hp üretiyordu. 20 tanesi yapılmış olan yarış modelinde, önce 320 hp sonra 450 hp sunuldu. Böyle bir gücü yola iletmek için bütün tekerleklerden çekiş zorunlu idi.

Otomobil beş yarışla sınırlı bir programın parçası olarak 1984 Dünya Şampiyonası’na katıldı. Bir çeşit deneme koşusu. Korsika Turu ilk yarış etkinliği idi. Çok yeni olmasına rağmen, 205 T16 ilk yarış yılına damgasını vurdu. İlk zafer Ari Vatanen’in birinci olduğu Finlandiya 1000 Göller Rallisi’nde geldi. Bu başarıyı San Remo Rallisi ve İngiliz etkinliği RAC takip etti. Yeni başlanan bir programda beş yarışta üç zafer, ilerisi için çok ümit vericiydi.

1985 sezonunun 205 T16 için şampiyonluğu kazanma tutkusu ile büyük yıl olması bekleniyordu. Üç pilot, Ari Vatanen, Timo Salonen ve Bruno Saby o ana kadar Walter Röhrl ve Stig Blomqvist’in Audi Quattro’suna karşı koyacaklardı. Peugeot on bir rallide en az yedi zafer kazanarak rekabeti kırmak istiyordu. Peugeot, Timo Salonen’in Dünya Şampiyonu Pilot unvanı ile ilk Dünya Ralli Şampiyonu unvanını kazanmıştı.

Lancia Delta S4 gibi yeni süper otomobillerin gelmesine rağmen, 205 Evolution 2 altı başarı ile 1986 yılının hakimi olacaktı. Usta 2. dünya unvanını kazanırken Juha Kankkunen pilot şampiyonluğunu kazandı.

Ancak 1986 bu muhteşem başarının son sezonu olacaktı, zira Fédération Internationale du Sport Automobile (Uluslararası Otomobil Sporları Federasyonu) Grup B’yi tasfiye etme kararı aldı. Bu nedenle Peugeot başka ufuklara, Paris-Dakar ve Afrika Rally-Raids’e döndü.

-ER-
13-11-2009, 01:05
Ver bilgiyi ve bilgiyi izmir güzeli bi arada şu CMS nin o E5 mi nedir orası oradaki reklamınıda koysana Şehir güzel kızlar güzel jantlar neden güzel olmasın ahahah :D

TheAce
13-11-2009, 01:07
demek istediğini anlamadım ciddimisin yoksa bilmiyormuydun :)
Bu araç gerçek :)

bilmemek ne kelime :) eskiden dayım sahibiydi... 308 den sonra ne çıkarıcaklar merak ediyorum sadece...

DetailEF
13-11-2009, 01:07
Ver bilgiyi ve bilgiyi izmir güzeli bi arada şu CMS nin o E5 mi nedir orası oradaki reklamınıda koysana Şehir güzel kızlar güzel jantlar neden güzel olmasın ahahah :D

Daha devam edeyim mi? Yoksa durayım mı? :D

-ER-
13-11-2009, 01:08
bilmemek ne kelime :) eskiden dayım sahibiydi... 308 den sonra ne çıkarıcaklar merak ediyorum sadece...

hee ne bilim bi an öle zannettim :) Onu bende çok merak ediyorum ama heralde 3000 lere geçicekler heralde

TheAce
13-11-2009, 01:09
hee ne bilim bi an öle zannettim :) Onu bende çok merak ediyorum ama heralde 3000 lere geçicekler heralde

ya sıkıntı 3008 ide çıkarttılar, bütün suv 4x4 konsepti araçları zaten 3000 lere 4000 lere taşıdılar :) merakla izliyoruz rakamlar bitti :D

DetailEF
13-11-2009, 01:09
ya sıkıntı 3008 ide çıkarttılar, bütün suv 4x4 konsepti araçları zaten 3000 lere 4000 lere taşıdılar :) merakla izliyoruz rakamlar bitti :D

Yol biter rakam bitmez :hahaha:

TheAce
13-11-2009, 01:19
Yol biter rakam bitmez :hahaha:

rakamları bırakıp harfe geçmesinler yoksa :)

DetailEF
13-11-2009, 01:19
rakamları bırakıp harfe geçmesinler yoksa :)

Fransızları seviyorum hem konuşmaları, hem öpüşmeleri süper ötesi bence:p

TheAce
13-11-2009, 01:21
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e8/PeugeotRC-revised.jpg/800px-PeugeotRC-revised.jpg

peugeot rc

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d6/Peugeot4002(2003)1.JPG/800px-Peugeot4002(2003)1.JPG

4002

Killah
13-11-2009, 01:25
Peugeot 10krktr

DetailEF
13-11-2009, 01:29
Bir sanayi destanı

Peugeot’nun sanayi macerası, un fabrikasından dönüştürülmüş bir çelik dökümhanesine doğmuştur. Bu mekandan, 1818’de patent alınan ve çok daha karlı bir faaliyet olan soğuk haddeleme için ayrılmıştır. Soğuk haddeleme faaliyeti mamul maddeler, testereler ve saat mekanizmaları üretimine imkan vermiştir. İhraç edilmeye başlanan ürünlerin kalitesi sayesinde başarı ve zenginliğin gelmesi gecikmemiştir. Bu kalite aslan ambleminde sembolize edilmiştir.

Peugeot daha sonra birçok farklı üretim çeşitlerine yönelmiştir. Üretim yüzyılın tüm el işlerini temsil eden çok sayıda alet ve ürünleri kapsamıştır. 1840 yılında, şirket ilk kahve değirmeni ile atölyeden mutfağa girmiştir. Bu 1930’ların başında elektrikli versiyona geçerek 1975 yılına kadar devam etmiştir. Ünlü kahve değirmeni profesyonel kullanım amacıyla restaurant ve kafelerde de görülmüştür. Daha sonra bir karabiber değirmeni ortaya çıkmıştır. Patentli öğütme sistemi ile aşınması imkansız olup, bugün hala üretilmektedir ve dünyanın dört bir yanında milyonlarca adet satılmıştır.

Aslan, kadınların dünyasına da girmiş(:D), 1867’den 1936’ya kadar üretilen dikiş makineleri sunmuştur.

Prusya ordularından kurtulan Montbéliard bölgesi refaha ulaşmıştır. Rekabete “Grand Bi”, üç tekerlekli bisikletler ve bisikletler de katılmıştır. Daha sonra, ütüler, 1920’den sonra çamaşır makineleri, telsiz telgrafın icadıyla radyo takımları ve 1960’larda ilk gıda işlemcisi Peugimix ve birçok ürün dahil, elektrikli ev aletleri ortaya çıkmıştır.

19. yüzyılın ortasında Valentigney ve Beaulieu’da daha sonra otomobil üretecek olan yeni fabrikalar kuruldu. Bir otomobil öncüsü olan Armand Peugeot otomobilin geleceğinin benzinli motorda olduğunu biliyordu. Serpollet ile birlikte kısa bir dönem buharlı üç tekerlekli bisiklet imalatından sonra Daimler motorundan yararlanmak istemiş ve Gottlieb Daimler ile Fransa’da Daimler’in imalat lisansına sahip olan “Panhard et Levassor” şirketi ile bir anlaşma yapmıştır. 1891’den itibaren benzinle çalışan ilk seri Peugeot Type 3 dört tekerlekli araçlar üretilmeye başlanmıştır.

Başarı hızla gelmiştir. Ama bundan önce, Armand Peugeot otomobil işini motorlu arabaya karşı çıkan kuzeni Eugène’in diğer imalat bölümlerinden ayırmak durumunda kalmıştır. 1896’da Société des Automobiles Peugeot adlı şirketi kurmuş ve otomobillerini imal etmek için Audincourt’ta yeni bir fabrika inşa ettirmiştir. Ayrılmanın kayıt ve şartları içinde Eugène’in şirketi “Fils de Peugeot Frères”in otomobil imal etmesi yasaklanmış, “Société des Automobiles Peugeot”nun da aletler, iki tekerlekli araçlar, üç tekerlekliler ve seleli dört tekerlekliler imal etmesi yasaklanmıştır.

1905 yılında, Eugène’nin oğulları Lion-Peugeot olarak bilinen popüler modeller üreten ilk otomobil markalarını lanse etmişlerdir. 1910’da iki markanın birleşmesiyle düzen tekrar sağlanmıştır. İlk ticari araç Type 13, 1895’de ortaya çıkarılmıştır. Peugeot tarafından tasarlanan ve imal edilen ilk motor bir sonraki yıl ortaya çıkmıştır. Franche-Comté bölgesi dışında yer alan ilk fabrika 1897’de Fives-Lille’de kurulmuştur.

Birleşmeden sonra, Audincourt, Lille, Beaulieu ve Valentigney’deki dört fabrikaları ile grup önemli bir sanayi gücüne sahip olmuştur. I. Dünya Savaşı’ndan önce Peugeot, Fransa üretiminin yarısını oluşturan 10.000 adet otomobil üretmiştir.

Bununla birlikte, şirket savaştan sonra bazı mali güçlükler yaşamıştır. Borç içinde kalmış, borçlanmak zorunda bırakılmış ve 1926’da en karlı iş olan bisiklet yasal olarak otomobilden bağımsız hale gelmiştir. Automobiles Peugeot ve Cycles Peugeot olarak iki şirket oluşturulmuştur.

1925’de, 100.000. Peugeot fabrikadan çıkmıştır. 1929’da üretim olanakları, 1912’de kurulan Sochaux Fabrikası’nda yoğunlaştırılmıştır. 201’in başarısı şirketin 1930 bunalımından nispeten yaralanmadan çıkmasını sağlamıştır.

II. Dünya Savaşı’ndan sonra 203 ile tek model politikası uygulanmıştır. Bu 204’ün lanse edilmesiyle 1965 yılında sona ermiştir. Aynı yıl grup şirketlerini yöneten holding Peugeot SA faaliyete geçmiştir. Daha sonra markanın ikinci üretim sitesi olması planlanan Mulhouse’daki fabrikanın inşaatına başlanmıştır.

1970’lerin başında Peugeot 2. büyük Fransız imalatçısı olarak 500.000 otomobil üretmiştir. 1966’da Renault ile bir anlaşma imzalanmıştır. Bu anlaşmanın ilk sonucu Volvo’nun katılması ile 1971’de V6 PRV motorun imalatı olmuştur. Renault ile bu ortaklık dahilinde Douvrin’de bir fabrika açılmasını başka gelişmeler de takip etmiştir: ticari araçlar ve yolcu taşıyıcı araçların üretimi için 1981’de Fiat ile, ardından dizel motorların geliştirilmesi için 1998’de Ford ile, küçük motorlu modeller için 2001’de Toyota ile ve bir sonraki yıl benzinli motorlar için BMW ile anlaşmalar yapılmıştır.

1976’da Citroën’in kontrolünün alınmasının ardından (Kontrolünüz bizde akıllı olun diyor ki :D) PSA Peugeot-Citroën kurulmuştur. PSA, 2 yıl sonra Chrysler’in üç Avrupa iştirakini satın almıştır. Aynı anda İngiltere’de Poissy, Ryton ve İspanya’da Villaverde endüstri tesislerini bünyesine katmıştır.

Küreselleşme adına Peugeot, uluslararası büyümesini 1985’te Çin pazarına girerek kanıtlamıştır. Porto Real, Brezilya Fabrikası’nın 2001 yılındaki açılışı ve bunu Arjantin’de bir tesisin açılışının takip etmesi de Peugeot markasının bu bölgedeki varlığını güçlendirmiştir.

Schumi
13-11-2009, 11:15
http://faimg1.forum-auto.com/mesimages/234186/205%20t16%20origine%20ouvert.jpg
http://www.weetstraw.com/images/articles/34/peugeot-205-t16-2.jpg
http://i145.photobucket.com/albums/r233/georgimas/106_maxi_look_dimma.jpg
http://racingaccidents.files.wordpress.com/2009/07/peugeot_206_wrc_-_side_view.jpg

Güzel olmak suçmu :D

mmustu
13-11-2009, 11:17
al bırını vur otekıne:)

+mmustu :icon_tup:

CeM öZeR
13-11-2009, 11:23
Bence citroen kendini çok geliştirdi.Oyum citroen'den yana.Peugeot halen bazı çürük arabalarını makyajlayıp satma derdinde.Citroen C5 yönüyle ağır basıyor.Ticarileri hemen hemen aynı.Bineklerdede birbirinden ayrılan peugeot 407- citroen C5 , 308 ve C4 var.308 le C4 hakkında fikrim yok.C5 bence 407'yi katlar. :D Ama model kapasitesi düşük olmasına karşın daha derli toplu araçları olduğu için citroen derim.Şahsi fikrim...

emretorlak
13-11-2009, 11:36
Bu anketin objektif sonuçlar verebilmesi için kesinlikle bir 3. şık eklenmesi lazım.

c) İkisi de aynı bence farketmez.

Zorunlu olarak seçim yaptırmak gerçek sonuçları vermez diye düşünüyorum.Ama 3. bir şık olursa a) ve b) şıkları gerçekten markalar arası seçim yapmış kişileri gösterir.

Sefa_vts
13-11-2009, 11:45
citröen binek konusunda inanılmaz durumda.. exclusive c5 e binen ya da yeni picassoya bineniniz varsa beni alıyacaktır.. peugeot ise hala 206 çıkarsın..

mur_84
13-11-2009, 12:10
bana kalırsa TR'de peugeot her şekilde önce.. ;)

mur_84
13-11-2009, 12:12
[QUOTE=Schumi;973522]http://faimg1.forum-auto.com/mesimages/234186/205%20t16%20origine%20ouvert.jpg
http://www.weetstraw.com/images/articles/34/peugeot-205-t16-2.jpg
[IMG]

bu T16 diye mi geçiyor???

yiit
13-11-2009, 12:46
citröen binek konusunda inanılmaz durumda.. exclusive c5 e binen ya da yeni picassoya bineniniz varsa beni alıyacaktır.. peugeot ise hala 206 çıkarsın..

ahaahahhhhh

ikiyüzaltı artı :D

http://www.dieselstation.com/pics/2009-Peugeot-206-Plus-car-wallpapers.jpg

Tuner
13-11-2009, 13:31
aynı b.kun farklı renkleri bu iki marka zaten iki markadada alıcağım tek araba var saxovts yada 106GTI tip olarak gönlüm GTI daha çok kayıyor ama kalitede saxo önde

karar veremedim ama oyum pugdan yana.

RCkid
13-11-2009, 13:39
ikisinin denk modellerine bakarım yakışıklı olanı seçerim

VeNoM_35
13-11-2009, 14:07
direk marka ayrımı yapamıyorum çünkü mesela 107-c1 aynı zaten farketmez:) 207-c3 arasında 207 seçerim, 308-c4 arasında 308 seçerim, 407-c5 arasında c5 seçerim, 607-c6 arasında c6 seçerim, ticariler de farketmez, 308 cc, c4 picasso falan filan işte:D

tuner faruk
13-11-2009, 14:34
Peugeot:icon_tup:

-ER-
13-11-2009, 17:20
Bu anketin objektif sonuçlar verebilmesi için kesinlikle bir 3. şık eklenmesi lazım.

c) İkisi de aynı bence farketmez.

Zorunlu olarak seçim yaptırmak gerçek sonuçları vermez diye düşünüyorum.Ama 3. bir şık olursa a) ve b) şıkları gerçekten markalar arası seçim yapmış kişileri gösterir.

Zaten amacım 2 marka arasında tercih yaptırmak tercih yapacaok olursan hangisi olur ama 2si arasında :)

-ER-
13-11-2009, 17:21
+mmustu :icon_tup:

Bir birine vurun vurdurun die yapmadım anketi :)

Oylayın 2i arasında tercih yapın dedim yanlışmı yazmışım ?

Anlatım bozukluğum varsa özür dileirm

öncel
13-11-2009, 17:24
peugeot,peugeot,peugeot.............

Shadow_Dancer
13-11-2009, 17:31
ahaahahhhhh

ikiyüzaltı artı :D

http://www.dieselstation.com/pics/2009-Peugeot-206-Plus-car-wallpapers.jpg

Yalnız hindistan ve uzak dogu pazarında bunun aynısının önünü arkasını degiştirip citroen markası adı altında satıyorlar..

emretorlak
13-11-2009, 18:17
peugeot,peugeot,peugeot.............

Kanka özgürün rcyi gördün göreli pejo markasına olan tüm antipatin aşka dönüştü:hahaha:

öncel
13-11-2009, 19:13
Kanka özgürün rcyi gördün göreli pejo markasına olan tüm antipatin aşka dönüştü:hahaha:

yooo:Dözgürün rc keyifli makina

ama ekmek yiyoruz peugeottan:D:D

biliyosunki ben capon balıklarını daha çok seviyorum;):heyoo:

-ER-
13-11-2009, 19:30
206 + dien arkadaşıma :D


http://www.chinacartimes.com/wp-content/2007/10/c2-vts.jpg


http://www.chinacartimes.com/wp-content/2007/10/c2-vts1.jpg

Maxiboost
13-11-2009, 19:31
Citroen :) belki pug gibi diildir :D

-ER-
13-11-2009, 19:31
http://carplace.virgula.uol.com.br/wp-content/uploads/2008/08/peugeot-citroen-c2-vts-004.jpg

barışbazan
13-11-2009, 20:18
peugeota kötü tırt dandik sorunlu diyen arkadaşlar acaba kaç peugeot kullandılar??
efsane 205 GTI 306 GTI 309 GTI tasarımıyla boyun döndüren 406 coupe ne cabuk unutuldu?
ya 98 yılının tasarımı olmasına 11 sene geçmesine rağmen hala güzel duran 206:)
citroen in 3 tekerlekle gittiği yıllar unutulmasın veya ralli geçmişi ..
EREL bi konu açmış hangisi diye rekabete çevirmeyin olayı lütfen.2 side güzel markalardır zevkler ve renkler tartışılmaz ama.PSA kenara atılacak bir kuruluş değil hele Peugeot hiç değil.
Kimse yokken 1889 da PEUGEOT vardı.
saygılar:)

barışbazan
13-11-2009, 20:21
106 GTI ı da unutmuşum:)

turkerrr
13-11-2009, 20:25
ikisinide tercih etmem ama peugeot a attım oyumu neden bilmiyorum ama hiç citroen kullanmadığım için olabilir :D

emretorlak
13-11-2009, 23:18
ikisinide tercih etmem ama peugeot a attım oyumu neden bilmiyorum ama hiç citroen kullanmadığım için olabilir :D


Bu anketin objektif sonuçlar verebilmesi için kesinlikle bir 3. şık eklenmesi lazım.

c) İkisi de aynı bence farketmez.

Zorunlu olarak seçim yaptırmak gerçek sonuçları vermez diye düşünüyorum.Ama 3. bir şık olursa a) ve b) şıkları gerçekten markalar arası seçim yapmış kişileri gösterir.

Anlatmak istediğim buydu işte:rolleyes:

SONE-R
14-11-2009, 10:14
Kimse yokken 1889 da PEUGEOT vardı.
saygılar:)

doğrudur ama boynuz kulağı fersah fersah geçmiş hocam.. eller aya giderken pejo yaya kalmış... :)

barışbazan
14-11-2009, 12:01
yaya kalmış diyorsunuz da motor ödülünü kategorisinde gene 207 RC ile Peugeot aldı:)ya herneyse her inişin bir çıkışı vardır diyelim:)

Dragger
14-11-2009, 12:04
Citroen ;)

Berkan
14-11-2009, 12:35
Yalnız hindistan ve uzak dogu pazarında bunun aynısının önünü arkasını degiştirip citroen markası adı altında satıyorlar..


206 + dien arkadaşıma :D


http://www.chinacartimes.com/wp-content/2007/10/c2-vts.jpg


http://www.chinacartimes.com/wp-content/2007/10/c2-vts1.jpg


http://carplace.virgula.uol.com.br/wp-content/uploads/2008/08/peugeot-citroen-c2-vts-004.jpg



ahahaha tam kaçak ilişki meyvesi olmuş bu :hahaha::hahaha::hahaha:

cenk
14-11-2009, 12:43
al bırını vur otekıne:)

aynen :D....

ygtkrmdnz
14-11-2009, 12:46
Peugeot'da performans seçeneği daha fazla ve karoser tasarımı olarak puglar daha ön planda oluyor.. Ama 106'dan inip saxoya binince saxo biraz daha iç mekanda başarılı daha bir güvenli gibi :) Pug diyorum ne olursa olsun son modelleri (207 gt,207 Rc vs..) de başarılı bence.. Cıtroen'ın artık atağa geçmesi lazım saxo vts günlerine dönmesi için :)

-ER-
14-11-2009, 13:08
aynen :D....

:bravo::bravo: Evet gerçekten çok açıklıyıcı olmuş yorumndan dolayı sanada çok teşekkür ederiz.

2si arasındaki marka tercihin böylece anlamış olduk sağol. daha birşey yazmanıza gerek yok :)

cem
14-11-2009, 13:14
Ereli kızdırmayin :)) Secimim peugeot , citroen iyi calisiyo peugeotu yakalamak icin oldukca guzel isler basardilar ama geçmişten bugune kadar incelenirse peugeot bir adim daha ondedir citroenden.

TheAce
14-11-2009, 13:16
türkiyede, citroen peugeot aynı çatı altında birleşip aynı yetkili servise girdiği zaman o zaman psa araçları satışarını 2 ye katlamasada, 1.5 kat en az artacaktır. citroeni almak isteyen insanların çoğu servisten sıkıntı çeker 2. elde ucuz gittiğinden yakınır.

-ER-
29-12-2009, 01:05
Alayına PEUGEOT :D

merve
29-12-2009, 01:30
http://i40.tinypic.com/2yujama.jpg

bu herneyse çizgileri çok iyi duruyo yalnız..

Yigit-Y
29-12-2009, 01:34
Citroën tartışmasızdır bu hususda...

C5 gibi ortada olan bir araç varken pug olayı mantıksız kalır....

gti serisine vts ile cevap veren bir marka....

rallide c4 ile kapışan bir marka...

Citroën her yönde her anlamda pugdan üstündür benim gözümde...

merve
29-12-2009, 01:38
konuya cevap ise tabiyki peugeot.. aksi olsa citroen sahibi olurdum zaten :D
araba satın alma konusu geçince veya kendim araba almayı düşünürken citroen aklıma dahi gelmeyen bir marka.. tasarım olarak bana hiç hitap etmiyor (c5 güzel olmuş sadece). peugeot tasarımda çok daha önde bence..
benim peugeot taki tercihimde belli zaten..

Yigit-Y
29-12-2009, 01:40
pug photoshop olayını güzel beceriyor allahı var şimdi ...

yiit
29-12-2009, 01:46
erel hortlatma şu konuyu sıkılmadınmı artık :D