Orijinalini görmek için tıklayınız : Üst kapak
Üst kapak taşlama payı neye göre belirleniyor?
Taşlama payı bitmiş kapak son kez taşlanır mı ?
Kapak her sökülmede taşlanmak zorunda mı?
2 kere taşlanmış kapağı açıp ince conta koysak sıkıntı yaşar mıyız ?
Motor: 4A-FE
Üst kapak taşlama payı neye göre belirleniyor?
Taşlama payı bitmiş kapak son kez taşlanır mı ?
Kapak her sökülmede taşlanmak zorunda mı?
2 kere taşlanmış kapağı açıp ince conta koysak sıkıntı yaşar mıyız ?
Motor: 4A-FE
Merhaba
Forum adabı-alışkanlığı ilk önce ilgili bölümde kendinizi tanıtırsanız daha samimi - doğru olur.
Üst kapak taşlama payı neye göre belirleniyor?
Taşlama payı bitmiş kapak son kez taşlanır mı ?
Kapak her sökülmede taşlanmak zorunda mı?
2 kere taşlanmış kapağı açıp ince conta koysak sıkıntı yaşar mıyız ?
Motor: 4A-FE
eksiledim ama cevap vereyim.
Kapağın üzerinde taşlama sınırını gösteren bir sınır olur, o sınıra kadar tolerans dahilindedir.
Taşlama payı bitmiş kapak taşlanmaz / taşlanmamalı.
Kapak söküldüğünde kapakçı da eğrilik kontrolü yapılır, hararet gören kapaklar genel olarak gözle görülmeyecek ama ölçü aleti ile anlaşılacak eğrilmeler yaşayabilir.
Kapağın neden söküldüğü ile bu çok alakalı. Her seferinde kontrol etmek gerekir, taşlama ya da toz paso dedikleri üzerinden talaş kaldırma işine kapakçı kararar verecek.
2 kere taşlanmış kapaktan kalan taşlama sınırı ne durumda ona bakmak lazım.
ince contadaki amaç nedir ? sıkıştırmayı artırmak mı ?
eksiledim ama cevap vereyim.
Kapağın üzerinde taşlama sınırını gösteren bir sınır olur, o sınıra kadar tolerans dahilindedir.
Taşlama payı bitmiş kapak taşlanmaz / taşlanmamalı.
Kapak söküldüğünde kapakçı da eğrilik kontrolü yapılır, hararet gören kapaklar genel olarak gözle görülmeyecek ama ölçü aleti ile anlaşılacak eğrilmeler yaşayabilir.
Kapağın neden söküldüğü ile bu çok alakalı. Her seferinde kontrol etmek gerekir, taşlama ya da toz paso dedikleri üzerinden talaş kaldırma işine kapakçı kararar verecek.
2 kere taşlanmış kapaktan kalan taşlama sınırı ne durumda ona bakmak lazım.
ince contadaki amaç nedir ? sıkıştırmayı artırmak mı ?
Kapak taşlandıktan ortalama 100-150 km sonra tekrar hararet vs görmeden söküldü
Even ince contadaki amaç sıkıştırmayı yükseltmek.
Kapak taşlandıktan ortalama 100-150 km sonra tekrar hararet vs görmeden söküldü
Even ince contadaki amaç sıkıştırmayı yükseltmek.
Demekki kapakçı bir şeyleri yanlış yapmış, ya da kapağı toplayan hatalı bir şeyler yapmış.
Hararet sorununu aramak lazım öncelikle.
turboman
23-02-2024, 09:35
Kapak eğer çok taşlandıysa kalın conta takılır,eğer ince conta takılırsa tekrar hararet yapma riski yüksek olur. Eğer sıkıştırma yüksek olsun dersen orjinal conta ile zaten yükselecektir kapak taşlandığı için. Bu işlemleri yaparken özel çelik conta yaptırırsanız daha dayanıklı olur.
Bluttbeton
23-02-2024, 19:07
7afe conta takacaksan büyük ihtimal avans sorunun olacak kapak 2 kere taşlanmışsa ayrıca hararet görme durumunda direk kapak çatlıyor benden demesi contanın metal olmasından dolayı.
7afe conta takacaksan büyük ihtimal avans sorunun olacak kapak 2 kere taşlanmışsa ayrıca hararet görme durumunda direk kapak çatlıyor benden demesi contanın metal olmasından dolayı.
Alt devirlerde Lpg ile kullanılıyor Lpg nin oktan yüksek altları kurtarmaz mı avans açısından?
Bu haliyle hararet gram oynamıyor ama ince contayla yükselir mi?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.