Orijinalini görmek için tıklayınız : B ve C segment HB önerisi
Herkese merhabalar,
Başlıkta belirttiğim gibi B ağırlıklı nadirde olsa C segment Hb araç bakıyoruz. Bütçe max 270k civarı.
Otomatik olsun, yaşı ne kadar yeni ve paketi ne ksdar yüksek olursa iyi olur kafasındayız.(2015 üstü geneli baktıklarımızın).
Dizel aslında önceliğimizdi ama araba yapsa yapsa ayda max 500-750km yapacağı için benzinde bakıyoruz. Bir kaç tane örnek araç paylaşacağım aklımızda. Kullanan eden varsa yorumlarını beklerim.
1- Peugeot 208 1.2 Puretech 110 HP + EAT6 => 2016 GT-LINE / ALLURE paketi bakıyoruz.tam otomatik ve dolu olması üste taşıdı tercihte. Pek şikayet eden yok ama biraz fazla yakıyor gibi bi kaç yorum gördüm. Bidr bu kasanın 2019 olanı var Signature paket. Onlarda neredeyse bunlarla aynı fiyattan başlıyor. Bu kombinasyon için özellikle yorumlarını bekliyorum pek bilgiye ulasamadım netten
2 - Vw Polo 1.4 tdi + DSG => Yakıtı çok iyi deniyor ama üstteki araca göre biraz boş. 2. Seçeneğe atma sebebi; çok sesli ve titreşimli çalışıyor diyorlar polo gruplarında. Birde şans tabi ama cogu kullanıcıda turbo vs masraf cıkarıyormuş tam baktıgımız kilometrelerde (120k-140k). Bu iki etkenden biraz gözümden düştü, bu yorumları ni kaç kez alınca
3 - Renault Clio 1.5 dci + edc => Bunda da bütçeye bi ihtimal makyajlı ICON paket yakalanabilir pazarlıkla. Ama çok araştırmadım - vs yönü varsa.
4 - Renault Megane 1.5 DCI + EDC => Megane 4 ler 280-290dan başlıyor, pazarlıkla düşündüğümüz fiyata yaklaştırabilsek düşünülür mü touch paket vs? Bir kroniği yada alma dediğiniz bi noktası var mıdır? Çoğu firma cıkması gibi duruyor düşükten yükseğe sıralayarak baktıgım için :)
5 - Skoda Fabia 1.0 + DSG - 110 Hp => bu da bütçe civarı ama pug a göre vs boş, ama yakıtıdır gidişidir yada üzecek bir durumu var mıdır hiç fikrim yok.
Biraz uzun oldu kusura bakmayın. Her türlü yorum ve önerilere acığım
Ben renocu olduğumdan mıdır nedendir megane 4 ve clio 4 mantıklı geliyor.
Bu ara ben de araç değiştirmeyi düşünüyorum. 1.5 dci ve edc ikilisini ben seviyorum yalnızca biraz titreme oluyor diyorlar şanzumanda fakat sorun çok duymadım.
Baktığım araçlar içinde benim de 208 bulunuyor. Cam tavanlı vs bulunursa bence güzel olur. Bagaj hacmi clio ya göre daha düşük sanırım.
Araçların hiçbirini kullandım diyemem. Daha teknik bilgiye sahip birileri illaki çıkacaktır.
İşte megane 4 yetse bütçeye onu bire alacaktı ama aşıyor :)
bi 208 buldum piyasanın altında ama adam değişeni yok sadece boyası var diyor kapıda. Orta direkt kazadan ötürü bir küçük işlem var diyor. Tramerde zaten 4-5k gibi birşey.
Orta direğin böyle işlemli olması ileri de değer kaybettirir mi yada bir sıkıntı teşkil eder mi? Ama emsalleri uçuk değilse fiyatı onlara göre makul
İşte megane 4 yetse bütçeye onu bire alacaktı ama aşıyor :) bi 208 buldum piyasanın altında ama adam değişeni yok sadece boyası var diyor kapıda. Orta direkt kazadan ötürü bir küçük işlem var diyor. Tramerde zaten 4-5k gibi birşey.
Orta direğin böyle işlemli olması ileri de değer kaybettirir mi yada bir sıkıntı teşkil eder mi? Ama emsalleri uçuk değilse fiyatı onlara göre makul
Valla baktığım araçlarda boyaya ben bakmıyorum kaput-ön tampon hariç fakat direklerde işlem beni soğutuyor araçtan.
Ne olur ne olmaz, direkler bence önemli.
2015 ibiza'm var 1.2 tsi 90HP style paket. Yakıt olarak baya memnunum parçaları da öyle uçuk kaçık değil. Fabia'dan daha geniş olduğunu söyleyebilirim. Dijital klima yokuş kalkış desteği direksiyonda multimedya tuşları 4 cam otomatik. Style plus paketlerde katlanılabilir ayna full link teyp falan mevcut otomatik olanları da sizin bütçeleriniz civarlarında. 90 - 110 km sabit hızla Samsuna gittim yazın yarım depo yakıt harcadı (750 Km). En önemlisi bir çoğu çok düşük kilometre ve boyasızlar.
Valla baktığım araçlarda boyaya ben bakmıyorum kaput-ön tampon hariç fakat direklerde işlem beni soğutuyor araçtan.
Ne olur ne olmaz, direkler bence önemli.
Dediğiniz gibi lokal vs çok takılmıyoruz, genelde değişensiz ve tramere bakıyoruz . Ama sordugum araç 25-30k aşağı gibi piyasasına göre. Zaten 4-5 ilanı var kendileri belirliyor gibi, ondan sonraki aracın kilometresi 50 binde bide ondan fiyat farkı herhalde.
Sözde bi filo kiralamış, yıllarca tek kadın müdür sürmüş. Full yetkili servis bakımlı, ama sağdan bi kaza sonucu iki kapı botalı, orta direkte de cok kucuk işlem var dedi telde. Değişen vs yok sadece kapıların boyanması için sök tak olmuş dedi serviste. Tabi orta direkt hasar alıp kapılar nasıl değişmiyor o da bi soru işareti :)
AliGizda
29-03-2022, 14:01
Dediğiniz gibi lokal vs çok takılmıyoruz, genelde değişensiz ve tramere bakıyoruz . Ama sordugum araç 25-30k aşağı gibi piyasasına göre. Zaten 4-5 ilanı var kendileri belirliyor gibi, ondan sonraki aracın kilometresi 50 binde bide ondan fiyat farkı herhalde.
Sözde bi filo kiralamış, yıllarca tek kadın müdür sürmüş. Full yetkili servis bakımlı, ama sağdan bi kaza sonucu iki kapı botalı, orta direkte de cok kucuk işlem var dedi telde. Değişen vs yok sadece kapıların boyanması için sök tak olmuş dedi serviste. Tabi orta direkt hasar alıp kapılar nasıl değişmiyor o da bi soru işareti :)
Danışmanlığa gittiğim bir şirkette müdürde Polo vardı, 4 yol ağzında kontrolsüz giren bir aracın sol kapıdan vurması sonucu çok küçük bir hasar için bir kapıyı değiştirip, bir kapıyı boyamış ve direğe de boya yapmışlardı. Hasar kapının alt kuşağında olmasına rağmen araba 50.000 TL ederken jant, lastik ıvır zıvır değiştirip 12.000 TL hasar kaydı işlemişlerdi yetkili serviste. Hasar fotoğrafları belki serviste vardır, bir rica ile sorun derim.
Danışmanlığa gittiğim bir şirkette müdürde Polo vardı, 4 yol ağzında kontrolsüz giren bir aracın sol kapıdan vurması sonucu çok küçük bir hasar için bir kapıyı değiştirip, bir kapıyı boyamış ve direğe de boya yapmışlardı. Hasar kapının alt kuşağında olmasına rağmen araba 50.000 TL ederken jant, lastik ıvır zıvır değiştirip 12.000 TL hasar kaydı işlemişlerdi yetkili serviste. Hasar fotoğrafları belki serviste vardır, bir rica ile sorun derim.
Benzer bi olay gelmiş başınıza :) Dediğinizi bi araştırıp öyle deneyeyim satıcıyla konuşup. Aklıma gelmemişti, sagoljn yönlendirme için
Grimlord
29-03-2022, 17:46
Signature paket allureden daha boş, sadece yıl avantajı mevcut. O kasanın son yılı olduğu için sanıyorum o isimle sundular, cam tavan ve bir kaç opsiyon harici dolu değil. Onun dışında GT line yada allure olursa çok daha mantıklı olacaktır. Tam otomatik Aisin şanzuman motorla oldukça uyumlu. Yakıt 7 litre üzeri olacağını sanmam. 3 silindirli olması tek düşündürecek şey olmalı, titreşim ister istemez oluyor.
Diğer araçlara göre daha sert bir araçtır, özellikle süspansiyon.
Eger çok fazla fiyat farkı yoksa ben olsam vag grubu ile devam ederdim. Ne yazık ki ikinci elinin zayıf olduğunu düşünüyorum.
İlanla alakam yok, değerlendirilebilir 990946490
Güzel bir jant ve yay yapılıp, arka bagajdaki çıplak görüntü için de cupra spoyler falan uydurulabilirse değişik bir araç ortaya çıkabilir
İmkan oldukça da far, cupra tampon, kol dayama vs yavaş yavaş doldurulur :)
Signature paket allureden daha boş, sadece yıl avantajı mevcut. O kasanın son yılı olduğu için sanıyorum o isimle sundular, cam tavan ve bir kaç opsiyon harici dolu değil. Onun dışında GT line yada allure olursa çok daha mantıklı olacaktır. Tam otomatik Aisin şanzuman motorla oldukça uyumlu. Yakıt 7 litre üzeri olacağını sanmam. 3 silindirli olması tek düşündürecek şey olmalı, titreşim ister istemez oluyor.
Diğer araçlara göre daha sert bir araçtır, özellikle süspansiyon.
Eger çok fazla fiyat farkı yoksa ben olsam vag grubu ile devam ederdim. Ne yazık ki ikinci elinin zayıf olduğunu düşünüyorum.
İlanda bi iki tane kalmış, onlarda şu an bütçemi aşıyor. Alternatif olarak;
2016 C4 1.6 BlueHdi + EAT6 => Comfort TechnoPlus bulduk. Arabanın tam otomatik eat olması ve motor kombinasyonu çok hoşumuza gitti. Ortalama bi arabaya görr de dolu. Ekranlı ve carplay olması de + :))
Kullanan varsa kronik vs yada sıkıntısı varsa söyleyebilirseniz sevinirim
İlanda bi iki tane kalmış, onlarda şu an bütçemi aşıyor. Alternatif olarak;
2016 C4 1.6 BlueHdi + EAT6 => Comfort TechnoPlus bulduk. Arabanın tam otomatik eat olması ve motor kombinasyonu çok hoşumuza gitti. Ortalama bi arabaya görr de dolu. Ekranlı ve carplay olması de + :))
Kullanan varsa kronik vs yada sıkıntısı varsa söyleyebilirseniz sevinirim
EAT şanzımanlı bir araba üzmez. DSG kadar hızlı değil. DSG'den 1 tık daha fazla yakıyor. Ama kesinlikle çok daha sorunsuz problemsiz. Ve sürüşüde prüzsüz.
EAT şanzımanlı bir araba üzmez. DSG kadar hızlı değil. DSG'den 1 tık daha fazla yakıyor. Ama kesinlikle çok daha sorunsuz problemsiz. Ve sürüşüde prüzsüz.
Aynen hocam, bütçeme max vag grubundan 1.2 tsi fabia, polo yada 1.4 tdi polo alınıyor max 2016 kasa. Onun yerine GT LINE 208 alırdım dedim gırtlak dolu, ama onlarda az 2 tanesi ilandan kalkınca kalanlar bütçeme yakın değil :)
C4 baya kombinasyon bakımından (motor-şanzıman) hoşuma gitti. Üsttekilerle aynı para neredeyse, C segmenti, dizel 120bg-300tork ve 2016 model bu da :). Sadece biraz sert yorumları var direksiyon ve suspansiyon manasında.
Adblue hakkında bir bilgim yok, biraz ondan muzdarip galiba bu motoru kullanan psa grubu. Bunun bellirli bi km değişmesi yeterli mi? Yoksa bi kere değiştirmek yeterli mi sıkıntu çıkardığında?
Aynen hocam, bütçeme max vag grubundan 1.2 tsi fabia, polo yada 1.4 tdi polo alınıyor max 2016 kasa. Onun yerine GT LINE 208 alırdım dedim gırtlak dolu, ama onlarda az 2 tanesi ilandan kalkınca kalanlar bütçeme yakın değil :)
C4 baya kombinasyon bakımından (motor-şanzıman) hoşuma gitti. Üsttekilerle aynı para neredeyse, C segmenti, dizel 120bg-300tork ve 2016 model bu da :). Sadece biraz sert yorumları var direksiyon ve suspansiyon manasında.
Adblue hakkında bir bilgim yok, biraz ondan muzdarip galiba bu motoru kullanan psa grubu. Bunun bellirli bi km değişmesi yeterli mi? Yoksa bi kere değiştirmek yeterli mi sıkıntu çıkardığında?
2019 sonunda eşime sıfır cam tavan 208 Signature aldım 1.2 Puretech 120 hp EAT6. Gayet seri keyifli bir arabaydı. Direksiyon kulakçığı olmamasını çok aradım. Donanımı gayet güzeldi rakiplerine göre. 2021 de 2008 ile değiştirene kadar sorunsuz kullandım. Sabah akşam trafikte Eyüp - Bahçeköy (Maslak üzerinden) işe git gel ortalaması eşimin kullanımı ile sanırım 7.5 litreydi. Bu arada gerçekten seri bir araç.
Bende 3008 SUV dizel var. Adblue sorunu yaşamadım. Ama Facebook da sorun yaşayan gördüm. Şuan en büyük sorun Peugeot'ta benzin depoları ve adblue depoları Ukrayna'da üretiliyormuş. O yüzden parça tedariğinde servis sıkıntı yaşayabiliyor. Aslında depo değilde pompanın üstündeki elektronik bişi adblue dan kristallenmeden bozulabiliyor. Servis komple depo değiştiriyor ve sanırım 3008'lerde herhalde 7000 TL tutuyor. Ama piyasada artık sadece gerekli parçanın bulunup sadece onun değiştirildiğini okudum. Benim başıma gelirse direk Adblue iptal ettiririm. Garanti uzatmam olmasına rağmen. İkinci kere bozulanı hiç duymadım ama. Birde eski araçlarda da hiç duymadım. Sadece 3008'lerde gördüm Adblue depo sorununu.
2019 sonunda eşime sıfır cam tavan 208 Signature aldım 1.2 Puretech 120 hp EAT6. Gayet seri keyifli bir arabaydı. Direksiyon kulakçığı olmamasını çok aradım. Donanımı gayet güzeldi rakiplerine göre. 2021 de 2008 ile değiştirene kadar sorunsuz kullandım. Sabah akşam trafikte Eyüp - Bahçeköy (Maslak üzerinden) işe git gel ortalaması eşimin kullanımı ile sanırım 7.5 litreydi. Bu arada gerçekten seri bir araç.
Bende 3008 SUV dizel var. Adblue sorunu yaşamadım. Ama Facebook da sorun yaşayan gördüm. Şuan en büyük sorun Peugeot'ta benzin depoları ve adblue depoları Ukrayna'da üretiliyormuş. O yüzden parça tedariğinde servis sıkıntı yaşayabiliyor. Aslında depo değilde pompanın üstündeki elektronik bişi adblue dan kristallenmeden bozulabiliyor. Servis komple depo değiştiriyor ve sanırım 3008'lerde herhalde 7000 TL tutuyor. Ama piyasada artık sadece gerekli parçanın bulunup sadece onun değiştirildiğini okudum. Benim başıma gelirse direk Adblue iptal ettiririm. Garanti uzatmam olmasına rağmen. İkinci kere bozulanı hiç duymadım ama. Birde eski araçlarda da hiç duymadım. Sadece 3008'lerde gördüm Adblue depo sorununu.
Eyvallah hocsm bilgilendirmeniz için.
Dediğim gibi ilandaki 208 ler biraz bütçe üstü, bi c4 bulduk piyasasının altında. Bi üst segment olması dizel+eat6 olmaso açıkçası cezbetti. Dün satıcıya sordugumda klasik 100k km’de triger değişti yazmış. Ama orijinal adblue’su üstündeymiş , herhalde daha bugüne kadar sıkıntı yaşatmamış.
İptal edilmesinin bir zararı vs var mı?
Eyvallah hocsm bilgilendirmeniz için.
Dediğim gibi ilandaki 208 ler biraz bütçe üstü, bi c4 bulduk piyasasının altında. Bi üst segment olması dizel+eat6 olmaso açıkçası cezbetti. Dün satıcıya sordugumda klasik 100k km’de triger değişti yazmış. Ama orijinal adblue’su üstündeymiş , herhalde daha bugüne kadar sıkıntı yaşatmamış.
İptal edilmesinin bir zararı vs var mı?
Adblue eskiyen birşey değil normalde. Arıza yapmadığı sürece değişmesi gerekmiyor. Egzoz gazına bir enjektör ile ÜRE sıvısı püskürtüp emisyon azaltma işlevi olan bir parça. Araç için bir zararı yok. Çevre için biraz var. Ne kadar var dersen Adblue icadı öncesi dizellerden daha az. Bir depo adblue ortalama 15-20 bin km gidiyor. En son 80 tl ye doldurmuştum depoyu. Masraflı bi tüketimi yok. Hatta sizinki Euro 6 olarak önceki emisyon ise daha da az tüketimi vardır adblue dan.
Adblue eskiyen birşey değil normalde. Arıza yapmadığı sürece değişmesi gerekmiyor. Egzoz gazına bir enjektör ile ÜRE sıvısı püskürtüp emisyon azaltma işlevi olan bir parça. Araç için bir zararı yok. Çevre için biraz var. Ne kadar var dersen Adblue icadı öncesi dizellerden daha az. Bir depo adblue ortalama 15-20 bin km gidiyor. En son 80 tl ye doldurmuştum depoyu. Masraflı bi tüketimi yok. Hatta sizinki Euro 6 olarak önceki emisyon ise daha da az tüketimi vardır adblue dan.
Anladım hocam, tekrardan sağolun bilgilendirmeleriniz için baya oturdu kafama. Bakalım gözüme kestirdiğimiz aracın sahibi açarsa telefonları görüşeceğiz. Dediği gibiyse Istanbuldan-Antalya yapacağız :) onun için detay ogrenmeye calısıyorum araç hakkında forumdan :) Boşa gidip masraf etmeyelim de.
Flood oldu çok ama, bu araçlarda soft yazılım zarar verir mi? Remaps 150hp 350 torq ‘a cıkarıyormuş stage1 ile :)
Anladım hocam, tekrardan sağolun bilgilendirmeleriniz için baya oturdu kafama. Bakalım gözüme kestirdiğimiz aracın sahibi açarsa telefonları görüşeceğiz. Dediği gibiyse Istanbuldan-Antalya yapacağız :) onun için detay ogrenmeye calısıyorum araç hakkında forumdan :) Boşa gidip masraf etmeyelim de.
Flood oldu çok ama, bu araçlarda soft yazılım zarar verir mi? Remaps 150hp 350 torq ‘a cıkarıyormuş stage1 ile :)
Valla ben garanti uzatmalı 65 bindeki aracıma çıkma turbo aldım. Hibrit yaptırdım. Ama henüz taktırmadım. Şanzımana güveniyorum. 180 hp leri hedefliyorum. Stok 120hp olan 1.6 bluehdi motora 145 diyorlar normalde 150 mi olmuş. 130 hp 1.5 yeni motorda 150-155 diyorlardı galiba.
Valla ben garanti uzatmalı 65 bindeki aracıma çıkma turbo aldım. Hibrit yaptırdım. Ama henüz taktırmadım. Şanzımana güveniyorum. 180 hp leri hedefliyorum. Stok 120hp olan 1.6 bluehdi motora 145 diyorlar normalde 150 mi olmuş. 130 hp 1.5 yeni motorda 150-155 diyorlardı galiba.
Kendi sayfalarında başka marka ile karıştırmadıysam öyle yazıyordu :). Dediğim gibi C4 şuan için cepte gibi, ama GtLine’ı satan arkadaşta bugün düştü, ikisi neredeyse kafa kafaya geldi. Anne-Baba da binecekleri için C4 istiyolar ama 208 arkası hakkında bir fikrim yok. Şu an çok tereddütteyim :)
C4 bazında ;
+ Aile için geniş. + Dizel olup az yakması az da olsa. +208 kadar olmasa da technoplus paket sayesinde dolu. +Dizel hp/tork yazılım sonrası keyif aldırır gibi.
- Sert yorumu baya var. - Gt line gibi cam tavan vs yok :) - Biraz ağır araç, sürüş olarak nasıldır bilemedim
Pug 208
+ Tam genç işi, opsiyonlar tarafından baya çekiyor. 1080 kilo civarı oldugu içinde sürüş ve gidişi iyi diyolar.
- Arka oturma alanı küçük ise dert bize. - Istanbul içi trafik derdi yok ama 7.5-8den asagı yakan görmedim. - motor 3 silindir oldugu için belli kilometreden sonra titreşimi hissettirmeye başlıyormuş sözde.
** 1.2 pug motorunda yazılım hakkında ne düşünüyorsunuz? 3 silindir zaten fantezi aramaya gerek var mıdır :)
Kendi sayfalarında başka marka ile karıştırmadıysam öyle yazıyordu :). Dediğim gibi C4 şuan için cepte gibi, ama GtLine’ı satan arkadaşta bugün düştü, ikisi neredeyse kafa kafaya geldi. Anne-Baba da binecekleri için C4 istiyolar ama 208 arkası hakkında bir fikrim yok. Şu an çok tereddütteyim :)
C4 bazında ;
+ Aile için geniş. + Dizel olup az yakması az da olsa. +208 kadar olmasa da technoplus paket sayesinde dolu. +Dizel hp/tork yazılım sonrası keyif aldırır gibi.
- Sert yorumu baya var. - Gt line gibi cam tavan vs yok :) - Biraz ağır araç, sürüş olarak nasıldır bilemedim
Pug 208
+ Tam genç işi, opsiyonlar tarafından baya çekiyor. 1080 kilo civarı oldugu içinde sürüş ve gidişi iyi diyolar.
- Arka oturma alanı küçük ise dert bize. - Istanbul içi trafik derdi yok ama 7.5-8den asagı yakan görmedim. - motor 3 silindir oldugu için belli kilometreden sonra titreşimi hissettirmeye başlıyormuş sözde.
** 1.2 pug motorunda yazılım hakkında ne düşünüyorsunuz? 3 silindir zaten fantezi aramaya gerek var mıdır :)
Valla benim 3008 ile eşimin 2008 arasında en büyük fark sessiz ve titreşimsiz motor. Evet 3 silindirin ufak bir titreşimi var ama dizel yanında neredeyse çalışmıyor gibi. Çok çok daha sessiz. 208'in arkası daha dar bunu 4 kişi binince hissedersiniz baya. Ve İstanbul'da 7 litre altı çok zor otomatik 1.2 puretech için.
Valla benim 3008 ile eşimin 2008 arasında en büyük fark sessiz ve titreşimsiz motor. Evet 3 silindirin ufak bir titreşimi var ama dizel yanında neredeyse çalışmıyor gibi. Çok çok daha sessiz. 208'in arkası daha dar bunu 4 kişi binince hissedersiniz baya. Ve İstanbul'da 7 litre altı çok zor otomatik 1.2 puretech için.
Yani şu an aradayız :) Başka araçta pek kestiremedik bütçeye göre. Aynı motor + şanzıman 308 bakalım dedim onların boşu bile 320dan başlıyor neredeyse. Aynı kombin olmasına rağmen 175 kilo daha hafif hızlanması bile 2 sn farklı :) Megane 4 'ler aynı şekil, değişensizi felan 325-330'dan başlıyor gibi, ve boş gibi yani.
Dediğinize dönecek olursam bi karşılaştırma ile bakayım dedim de; genişlikte 208' daha geniş duruyor yanlış değilse sahibinden :D Ama uzunluk 25-30 santim kısa, o da herhalde arka diz mesafesini etkiliyordur sizin diyişinize göre. Biraz arada kaldık, artık peder de ne derse moduna giriceğiz gibi :)
Son bir soru olarak; c4 ve 208 'in piyasası nasıldır? Aslında ikiside yeni tip şanzıman + motor. Çok duracaklarını sanmam ama herhalde bir megane vs. gibi de gitmezler.
https://i.hizliresim.com/su3xosz.png
Yani şu an aradayız :) Başka araçta pek kestiremedik bütçeye göre. Aynı motor + şanzıman 308 bakalım dedim onların boşu bile 320dan başlıyor neredeyse. Aynı kombin olmasına rağmen 175 kilo daha hafif hızlanması bile 2 sn farklı :) Megane 4 'ler aynı şekil, değişensizi felan 325-330'dan başlıyor gibi, ve boş gibi yani.
Dediğinize dönecek olursam bi karşılaştırma ile bakayım dedim de; genişlikte 208' daha geniş duruyor yanlış değilse sahibinden :D Ama uzunluk 25-30 santim kısa, o da herhalde arka diz mesafesini etkiliyordur sizin diyişinize göre. Biraz arada kaldık, artık peder de ne derse moduna giriceğiz gibi :)
Son bir soru olarak; c4 ve 208 'in piyasası nasıldır? Aslında ikiside yeni tip şanzıman + motor. Çok duracaklarını sanmam ama herhalde bir megane vs. gibi de gitmezler.
https://i.hizliresim.com/su3xosz.png
208 in piyasası hızlı ama C4 ü bilmiyorum açıkçası. Ama onunda çok duracağını sanmam ilana düşünce.
Allah razı olsun tekrardan , yordum biraz :)
İstanbul içi diye ilk galiba PUG’a bakacağım peder beyi kandırırsam. Sadece 2 kapı boyalı ama 12k gibi bir hasarı vermiş sözde servişte yapıldıgından . 61 bin kmde. İç büyüklüğü başta olmak üzere içimize sinerse onu alacağız gibi :) Yoksa 2. Alternatif antalya yolları gözüküyor c4 için. :)
208 in ekstra kontrol edin dediğiniz bir parçası vs var mıdır? 3 silindir motorları hiç bilmiyoruz da. Yazılım atan da görmedim neredeyse, yorum yapabilecek var mıdır? Yazılım atılması hakkınsa
Merhaba tekrardan,
İstanbul içi 2 adet 208 GtLine baktık ama ikisi de kafamıza yatmadı, açıkçası birsz turşulardı ama ilanlar sağolsun öyle demiyolardı. Bir de peder arkaya dar buldu doğal olarak. B segmentindeki emsallerinden genişliği büyük olmasına rağmen boyundan bir tık dar gibi. Aslında ben 1.84 o da 1.70 ama civic ve 308e alışınca bunu istemedi.
Rotayı f/p aracımız C4 e çevirdik gibi. Pazarlıkla 2015-2016 b segment yerine yukarıdaki kombinasyon araç alınabiliyor. Bir iki düşüncem var; adblue arızası, + klasik arka süspansiyon sesi varmış bizim 308 deki gibi. Tabi sürüşünü de hiç bilmiyorum nasıldır vs :). Herhalde yazılıma uyumlu kombinasyon, onu yapıp biraz iyileştiririz inşallah
Konu kilitlenebilir, 2016 308 aldık son dakika :) Herkese yorumları için teşekkürler, Schumi ekstra olarak tekrardan sağolun
Konu kilitlenebilir, 2016 308 aldık son dakika :) Herkese yorumları için teşekkürler, Schumi ekstra olarak tekrardan sağolun
Hayırlı olsun. Konusunu açarsın artık.
Hayırlı olsun. Konusunu açarsın artık.
Sağolasın abi, tabi tabi. Biraz toplayayım açıcağım inş. Diğer 308 konumun yanına :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.