Orijinalini görmek için tıklayınız : Jaguar xj long yardım
Hepinize iyi akşamlar. 2010 2013 model arası Jaguar xj long alma kararı verdim fakat yedek parça, bakım, vergi, yakıt tüketimi, servis ağı, konfor, performans, gibi şeylere pek hakim değilim aranızda bu aracı kullanan birileri varsa bana yazabilirler mi
Ben bir araç beğendim: https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-jaguar-sahibinden-bakimli-ve-ekstrali-jaguar-xjl-3.0d-long-portfolio-882273471/detay
B16 nickli üye bir konuda Jaguar tamircisiyiz demişti belki o bilgi verebilir ama 10 yaşında 200k km üstü Jaguar, bu ülkede bu piyasada dev kumar bence
B16 nickli üye bir konuda Jaguar tamircisiyiz demişti belki o bilgi verebilir ama 10 yaşında 200k km üstü Jaguar, bu ülkede bu piyasada dev kumar bence
Şuna rus ruleti desek daha doğru olur :) :cool
Ford AJD-V6/PSA DT17
bu motoru kullanıyor olsa gerek, motor kodunu aratınca pek birşey çıkmadı.
bir çok araçta kullanılıyormuş, Land Rover lar kullandığı için parça bulmak çok zor olmasa gerek fakat problemlimidir bilemem.
motor şanzıman çok dert olmasada, elektronik diğer parçalar çok sıkıntı çıkarabiliyor. İngiliz arabaları ile ilgili hep elektronik problemler çıkarabilir diyorlar.
Ben bu kadar yüksek bir Km de dizel araba almazdım. Benzinli olsa bence daha iyi olur
TolgaEsentepe
29-01-2021, 12:14
yılan gibi tam nick e gidecek araba
Ford AJD-V6/PSA DT17
bu motoru kullanıyor olsa gerek, motor kodunu aratınca pek birşey çıkmadı.
bir çok araçta kullanılıyormuş, Land Rover lar kullandığı için parça bulmak çok zor olmasa gerek fakat problemlimidir bilemem.
motor şanzıman çok dert olmasada, elektronik diğer parçalar çok sıkıntı çıkarabiliyor. İngiliz arabaları ile ilgili hep elektronik problemler çıkarabilir diyorlar.
Ben bu kadar yüksek bir Km de dizel araba almazdım. Benzinli olsa bence daha iyi olur
Range rover ile birçok parçası aynı iyi bakılmış bir araç ise ok fazla üzmeyebilir
Range rover ile birçok parçası aynı iyi bakılmış bir araç ise ok fazla üzmeyebilir
valla benim şahsi fikrim, yüksek km de dizel araba almamak, 2. el jaguar hiç almamak.
evet kulağa hoş geliyor, güzel bir araba iç mekanda çok iyi ama, aldıktan 5 ay sonra full dijital kadran çalışmaktan vazgeçerse tatsız olacaktır, veya saçma sapan elektriksel bir problemden dolayı sürekli servis sanayi gezmek bütün keyfi kaçırır.
ben olsam bu paraya, C veya 3 serisi alır binerdim. tabiki bu tamamen kendi yorumlamam.
valla benim şahsi fikrim, yüksek km de dizel araba almamak, 2. el jaguar hiç almamak.
evet kulağa hoş geliyor, güzel bir araba iç mekanda çok iyi ama, aldıktan 5 ay sonra full dijital kadran çalışmaktan vazgeçerse tatsız olacaktır, veya saçma sapan elektriksel bir problemden dolayı sürekli servis sanayi gezmek bütün keyfi kaçırır.
ben olsam bu paraya, C veya 3 serisi alır binerdim. tabiki bu tamamen kendi yorumlamam.
Aynen öyle. Araç iyi bakılmış bir araç ise uzun süre keyifle binilebilir bir araç olur ama bakımsız bir araç ise gerçekten dedikleriniz bir bir çıkar. Ama benim paylaştığım aracın durumu iyi gibi duruyor sadece km biraz yüksek
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-jaguar-sahibinden-bakimli-ve-ekstrali-jaguar-xjl-3.0d-long-portfolio-882273471/detay
Ufak tefek arızalar olabilir fakat elektronik arıza olursa kötü olur
Bende nedense ilandaki aracın sahibisiniz gibi hissiyat oluştu :)
230 binde jaguarı bana hediye etseler marşa basmadan bir galericiye vs yollardım.
Bende nedense ilandaki aracın sahibisiniz gibi hissiyat oluştu :)
230 binde jaguarı bana hediye etseler marşa basmadan bir galericiye vs yollardım.
:bravo::allaalla:
cok kelepirse alinir...
Cok sicak olan yerlerde ic mekada sorunlar yaratabiliyor bir cok luks arac gibi...
Buradakilerin genellikle sunrooflarinda calismama, sikisma sorunu olabiliyor. Lakin burasi asiri sicak ve nemli. Istanbul gibi yerlede cok sorun olmaz
Yine sicaktan dolayi ic aksamdaki dugme vb cok kullanilan parcalarda asinma-erime tarzi bir sey olusuyor...
Bu yazdiklarim elbette buranin iklimi ile alakali. Lexustan bmw sine kadar tum premium modellerde goruluyor...
Ben ic aksam ve kalite hissi bakimindan 7 serisi ve s serisinden kesinlikle daha basarili buluyorum...
Her hafta kendim icin kovaliyorum bir tane 5 lite supercharged :)
Turkiye sartlarinda elbette riskli bir arac...
Cok cok kelepirse dusunun derim..
Hondafatih
02-02-2021, 14:19
Aynı aracı şuan şöför olarak kullanmaktayım aracın motor,şanzuman konusunda şuana kadar sıkıntısını görmedim arkada oturan sağa sola yaylanmaktan çok sıkıldı(gerçekten çok esnek) şehir içinde uzunluktan dolayı nadiren dar sokaklarda kamyon edası yaratıyor. Tam şehirlerarası araç 200 km sabit hızla hiç yorulmadan a noktasından b noktasına rahatlıkla ulaşırsın.
İçerde tavan perdesi 0.5mm hep açık kalıyor tam kapanma olmuyor sürekli dpf hatası veriyor kapı anahtarı derisi sürekli yapıştığı bölgeden ayrılıyor.
Aynı aracı şuan şöför olarak kullanmaktayım aracın motor,şanzuman konusunda şuana kadar sıkıntısını görmedim arkada oturan sağa sola yaylanmaktan çok sıkıldı(gerçekten çok esnek) şehir içinde uzunluktan dolayı nadiren dar sokaklarda kamyon edası yaratıyor. Tam şehirlerarası araç 200 km sabit hızla hiç yorulmadan a noktasından b noktasına rahatlıkla ulaşırsın.
İçerde tavan perdesi 0.5mm hep açık kalıyor tam kapanma olmuyor sürekli dpf hatası veriyor kapı anahtarı derisi sürekli yapıştığı bölgeden ayrılıyor.
Üstad o dediğini Egea'da sağlıyor. A'dan B'ye 200'le gidemiyorsun sadece, gidersen ölüyorsun. :D
DPF hatası genelde yeni dizellerin problemi sanırım. Ben Volvo'da yaşadım XC90'da. Araç 27.000 km'de katalik dağıttı.
Benim egea'da devirsiz kullanınca yapıyor.
Adblue olanlarda daha az bu problemin yaşandığı söylendi ama doğrusu bilemiyorum.. (Volvo'dan bahsettim)
aybarsdnr
02-02-2021, 20:15
Üstad o dediğini Egea'da sağlıyor. A'dan B'ye 200'le gidemiyorsun sadece, gidersen ölüyorsun. :D
DPF hatası genelde yeni dizellerin problemi sanırım. Ben Volvo'da yaşadım XC90'da. Araç 27.000 km'de katalik dağıttı.
Benim egea'da devirsiz kullanınca yapıyor.
Adblue olanlarda daha az bu problemin yaşandığı söylendi ama doğrusu bilemiyorum.. (Volvo'dan bahsettim)
Hocam Adblue olanlarda da nox sensörü vs arızası çok fazla. Yeni nesil araçlarda dizeller mutlaka problem çıkartıyor.
Aynı aracı şuan şöför olarak kullanmaktayım aracın motor,şanzuman konusunda şuana kadar sıkıntısını görmedim arkada oturan sağa sola yaylanmaktan çok sıkıldı(gerçekten çok esnek) şehir içinde uzunluktan dolayı nadiren dar sokaklarda kamyon edası yaratıyor. Tam şehirlerarası araç 200 km sabit hızla hiç yorulmadan a noktasından b noktasına rahatlıkla ulaşırsın.
İçerde tavan perdesi 0.5mm hep açık kalıyor tam kapanma olmuyor sürekli dpf hatası veriyor kapı anahtarı derisi sürekli yapıştığı bölgeden ayrılıyor.
İç mekanda bu tip arızalar bir jaguara yakışmaz. Kapı anahtarı derisi yapıştığı yerden ayrılıyor derken ne demek istediğnizi pek anlayamadım.
cok kelepirse alinir...
Cok sicak olan yerlerde ic mekada sorunlar yaratabiliyor bir cok luks arac gibi...
Buradakilerin genellikle sunrooflarinda calismama, sikisma sorunu olabiliyor. Lakin burasi asiri sicak ve nemli. Istanbul gibi yerlede cok sorun olmaz
Yine sicaktan dolayi ic aksamdaki dugme vb cok kullanilan parcalarda asinma-erime tarzi bir sey olusuyor...
Bu yazdiklarim elbette buranin iklimi ile alakali. Lexustan bmw sine kadar tum premium modellerde goruluyor...
Ben ic aksam ve kalite hissi bakimindan 7 serisi ve s serisinden kesinlikle daha basarili buluyorum...
Her hafta kendim icin kovaliyorum bir tane 5 lite supercharged :)
Turkiye sartlarinda elbette riskli bir arac...
Cok cok kelepirse dusunun derim..
Evet özelliklede arabanın içindeki krom detaylar. Resmen ben %100 gerçek kromum plastik üzeri parlak boya değilim diye bağırıyor. Ve bu iç mekan bana bentley’i anımsatıyor.
İç mekanda bu tip arızalar bir jaguara yakışmaz. Kapı anahtarı derisi yapıştığı yerden ayrılıyor derken ne demek istediğnizi pek anlayamadım.
Benzer hataları diğer premium markalarda da sayabilirim. Hatta video eklemesi kolay olsa direk örnek gösteririm benim garajdan :)
155 bin tl tramer,232 bin km de,600 küsür bin tl.
Rüyamda görsem anahtarı elime almam :D
orhansah
04-02-2021, 09:31
araba müthiş sakın alma
Hondafatih
04-02-2021, 14:26
İç mekanda bu tip arızalar bir jaguara yakışmaz. Kapı anahtarı derisi yapıştığı yerden ayrılıyor derken ne demek istediğnizi pek anlayamadım.
kilit açma anahtarının üstündeki kauçuk malzeme
Hondafatih
04-02-2021, 14:31
Üstad o dediğini Egea'da sağlıyor. A'dan B'ye 200'le gidemiyorsun sadece, gidersen ölüyorsun. :D
DPF hatası genelde yeni dizellerin problemi sanırım. Ben Volvo'da yaşadım XC90'da. Araç 27.000 km'de katalik dağıttı.
Benim egea'da devirsiz kullanınca yapıyor.
Adblue olanlarda daha az bu problemin yaşandığı söylendi ama doğrusu bilemiyorum.. (Volvo'dan bahsettim)
:) her gücü yeten araba 200 km hızla gidebiliyor günümüz koşullarında ama aşırı güven veren soluksuz rahat rahat gidebilen lüx segment araba ile gitmek ayrı bir zevk :)
Diğer araca nazaran daha düşük km li daha az tramer kayıtlı daha dolu olan bir araç daha buldum
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-jaguar-auto-berat-tan-jaguar-xj-long-isitma-sogutma-masaj-eglence-paket-884308792/detay
Diğer araca nazaran daha düşük km li daha az tramer kayıtlı daha dolu olan bir araç daha buldum
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-jaguar-auto-berat-tan-jaguar-xj-long-isitma-sogutma-masaj-eglence-paket-884308792/detay
Edit:bu araç diğer araçtan daha betermiş arka makyaj aynaları falan yerinden çıkmış
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.