Orijinalini görmek için tıklayınız : Çift Çıkış Egzoz ve Son Susturucu Hk.
Herkese selamlar,
Mercedes W204 kasa coupe aracımıza çift çıkış egzoz yaptırmayı düşünüyorum, aracın orijinalinde tek çıkış mevcut. Bu konuyla alakalı sormak istediğim birkaç soru var.
Öncelikle hem çevreyi rahatsız etmemek adına hem de dikkat çekip ceza yememek adına egzozda ciddi bir değişikliğe gitmeyi düşünmüyordum aslında. Fakat son susturucunun iptali olmadan çift çıkış yapılması tahminimce çok mümkün değil gibi. Son susturucu üzerinden aktif çift çıkışa döndürmek mümkün müdür?
Eğer değilse nasıl bir yöntem izlenebilir, nasıl daha sağlıklı yapılabilir? Y pipe üzerinde iki ya da tek spor susturucu yapılabilir mi, yoksa susturucular çok mu gereksiz olur? Arabanın alt devirlerinin ölmemesi vs açısından hangisi daha sağlıklı olur?
Daha önce egzozla alakalı hiçbir şey yaptırmadığım için fiyat konusunda da pek bir fikrim yok, nasıldır piyasası?
Şimdiden teşekkür ederim.
son susturucunun çıkışından yapılacak yeni çıkışa boru çekmek en kolay yöntem olur
son susturucunun çıkışından yapılacak yeni çıkışa boru çekmek en kolay yöntem olur
Eksisi artısı olur mu diğerlerine göre?
Eksisi artısı olur mu diğerlerine göre?
ses istemediğiniz için en mantıklı ve en kolay yöntem bahsettiğim olur ancak ben olsam son susturucuyu iptal edip gelen boruyu y pipe ile iki tarafa verip iki tane de custom son susturucu koyardım. bu şekilde ses bir miktar artar yalnız.
ses istemediğiniz için en mantıklı ve en kolay yöntem bahsettiğim olur ancak ben olsam son susturucuyu iptal edip gelen boruyu y pipe ile iki tarafa verip iki tane de custom son susturucu koyardım. bu şekilde ses bir miktar artar yalnız.
Maliyet açısından ortalama verebileceğiniz bir fiyat var mıdır bu ilk bahsettiğiniz ve y pipe için ayrı ayrı? Ya da önerebileceğiniz bir yer varsa ben fiyat alayım.
Herkese selamlar,
Mercedes W204 kasa coupe aracımıza çift çıkış egzoz yaptırmayı düşünüyorum, aracın orijinalinde tek çıkış mevcut. Bu konuyla alakalı sormak istediğim birkaç soru var.
Öncelikle hem çevreyi rahatsız etmemek adına hem de dikkat çekip ceza yememek adına egzozda ciddi bir değişikliğe gitmeyi düşünmüyordum aslında. Fakat son susturucunun iptali olmadan çift çıkış yapılması tahminimce çok mümkün değil gibi. Son susturucu üzerinden aktif çift çıkışa döndürmek mümkün müdür?
Eğer değilse nasıl bir yöntem izlenebilir, nasıl daha sağlıklı yapılabilir? Y pipe üzerinde iki ya da tek spor susturucu yapılabilir mi, yoksa susturucular çok mu gereksiz olur? Arabanın alt devirlerinin ölmemesi vs açısından hangisi daha sağlıklı olur?
Daha önce egzozla alakalı hiçbir şey yaptırmadığım için fiyat konusunda da pek bir fikrim yok, nasıldır piyasası?
Şimdiden teşekkür ederim.
Sadece egsos kafası değiştirilerek sorun çözülür. Sanayide envai çeşit kafa modelinden biri tercih edilir.
+'sı, -'si olmaz.
Google'dan bile model bulunabilir.
Egzos Ucu | Nikelaj Dış Kaplamalı | Fiyatları ve Ceşitleri (https://www.hepsiburada.com/egzos-nikelajlari-c-26051?wt_gl=cpc.6817.dsa.nelk.oto-oto-ses-ve-goruntu-sistemleri&gclid=CjwKCAjw2Jb7BRBHEiwAXTR4jWmA85Fnqr62lvpk6fLP WPb6AdIGk7q6RDTBDmvfmG9num7pljXBrBoCEfoQAvD_BwE)
Son susturucu iptal edilip yerine 2 ayrı spor son susturucu da konabilir ancak hem maliyet artar hem de yüksek ses olur. Marka modele göre çift haneli bin liralara kadar maliyet çıkabilir.
Sadece egsos kafası değiştirilerek sorun çözülür. Sanayide envai çeşit kafa modelinden biri tercih edilir.
+'sı, -'si olmaz.
Google'dan bile model bulunabilir.
Egzos Ucu | Nikelaj Dış Kaplamalı | Fiyatları ve Ceşitleri (https://www.hepsiburada.com/egzos-nikelajlari-c-26051?wt_gl=cpc.6817.dsa.nelk.oto-oto-ses-ve-goruntu-sistemleri&gclid=CjwKCAjw2Jb7BRBHEiwAXTR4jWmA85Fnqr62lvpk6fLP WPb6AdIGk7q6RDTBDmvfmG9num7pljXBrBoCEfoQAvD_BwE)
Uç aldım Evren hocam zaten, black series w204 c63 uçlarından aldım fakat aktif çift çıkış olsun istiyorum. Çok bilgim dahilinde olmadığı için susturucu sonrasında eklenmesi mi daha mantıklı, y + spor susturucular mı daha mantıklı bir de yer tavsiyesi amacıyla yazdım
ercan26esk
19-09-2020, 18:41
şöyle olabilir yalnız egzoz boru hattında yer varsa cut out şeklinde sistemde yapılır siz yine çift çıkışınızı yapın oem son susturucu dursun fakat onun gerisini cut out valfi koyularak bu işlemi yapabilirsiniz kapalı iken herşey oem sessizliğinde cut out valfini açınca direk en kısa yoldan egzoz gazı çıkacak ses olarak biraz gürültü olur en azından şehir içi kapalı halde sorun çıkarmaz kimse anlamaz..
şöyle olabilir yalnız egzoz boru hattında yer varsa cut out şeklinde sistemde yapılır siz yine çift çıkışınızı yapın oem son susturucu dursun fakat onun gerisini cut out valfi koyularak bu işlemi yapabilirsiniz kapalı iken herşey oem sessizliğinde cut out valfini açınca direk en kısa yoldan egzoz gazı çıkacak ses olarak biraz gürültü olur en azından şehir içi kapalı halde sorun çıkarmaz kimse anlamaz..
Aslında cut outlar da ilgi çekici gelmiyor değil, teşekkür ediyorum hocam öneriniz için. Anlaşılan bi ustaya gidip ne yapılabilire arabanın altını gördükten sonra karar vermek lazım :)
ercan26esk
19-09-2020, 19:59
Aslında cut outlar da ilgi çekici gelmiyor değil, teşekkür ediyorum hocam öneriniz için. Anlaşılan bi ustaya gidip ne yapılabilire arabanın altını gördükten sonra karar vermek lazım :)
ben cut out valfi almıştım icat çokta güzel çalışıyordu istediğim oem susturucu kalacak geriden bir yerden verecektik baktım hiç yer yok tekrar varex e döndüm bu şekilde kullanıyorum en azından kapalı halde dikkat çekmiyor sesi kesiyor böyle devam ediyorum ...
Maliyet açısından ortalama verebileceğiniz bir fiyat var mıdır bu ilk bahsettiğiniz ve y pipe için ayrı ayrı? Ya da önerebileceğiniz bir yer varsa ben fiyat alayım.
ilk bahsettiğim işçilik istemeyen kolay bir işlem ustasına göre 50-100 tl çift custom susturucu 1000-2000 civarı olur. Ankarada olsaydınız önerebilirdim ancak istanbuldasınız sanırım
i-vtec07
20-09-2020, 15:35
Hiç mi ses istemiyosunuz hocam ? Bence son iptal edilip y şeklinde yapılması en temiz yöntem. Sanırım araç 1.6 turbo biraz hamurdar keyiflide olur .
ilk bahsettiğim işçilik istemeyen kolay bir işlem ustasına göre 50-100 tl çift custom susturucu 1000-2000 civarı olur. Ankarada olsaydınız önerebilirdim ancak istanbuldasınız sanırım
2000e kadar çıkarsa bu ay egzozsuz geziyoruz mecbur :D Teşekkür ederim önerileriniz için
Hiç mi ses istemiyosunuz hocam ? Bence son iptal edilip y şeklinde yapılması en temiz yöntem. Sanırım araç 1.6 turbo biraz hamurdar keyiflide olur .
Hocam ses istemiyor değilim, istiyorum aslında fakat caddebostan taraflarında çevirme, polis kontrolü vs fazla yapıldığından dikkat çekmeyecek bir şeyler arayışındayım. Şuan dediğiniz gibi custom susturucusuz y pipe daha çekici geliyor. Pazartesi bi ustalarla görüşelim bakalım hangisine nasıl fiyat verecekler :) Teşekkür ederim
Egzoz işi artık ciddi pahalı oldu.
Marka egzozcuları geçtim sokak arası dandik egzozcular bile abuk subuk paralar çekiyorlar.
Ben ilk m5 egzoz ucuna döndüğümde 1000 tl gibi bir rakam verdim, sonra memnun kalmayıp tekrar yaptırdım 2000 tl de öyle gitti. Sonuçta 3000 TL verip egzoz ucu takmış oldum, ne ses var ne birşey bildiğin uç sadece.
İyi düşünüp doğru karar vermek lazım, sonrasında benim gibi iki kez para vermeyin.
Uç aldım Evren hocam zaten, black series w204 c63 uçlarından aldım fakat aktif çift çıkış olsun istiyorum. Çok bilgim dahilinde olmadığı için susturucu sonrasında eklenmesi mi daha mantıklı, y + spor susturucular mı daha mantıklı bir de yer tavsiyesi amacıyla yazdım
amaç görüntü ise 1 uç daha al, herhangi bir yerde montajını yaptır.
amaç ses ise 2 tane spor son susturucu veya 2 uçlu bir spor son susturucu.
Bostancı sanayi - Gider egsos Mustafa ustaya giderdim ben vakti zamanında.
Egzoz işi artık ciddi pahalı oldu.
Marka egzozcuları geçtim sokak arası dandik egzozcular bile abuk subuk paralar çekiyorlar.
Ben ilk m5 egzoz ucuna döndüğümde 1000 tl gibi bir rakam verdim, sonra memnun kalmayıp tekrar yaptırdım 2000 tl de öyle gitti. Sonuçta 3000 TL verip egzoz ucu takmış oldum, ne ses var ne birşey bildiğin uç sadece.
İyi düşünüp doğru karar vermek lazım, sonrasında benim gibi iki kez para vermeyin.
Yavuz abi valla çok haklısın, zaten o yüzden sizlerden fikir almak istedim, bir şey yaptırıp sonradan pişman olup keşke dememek için. Uç olup da ses olmayınca içimde kalacak, yaptırınca da saatli bomba gibi nerede ceza yiyeceğim diye bekler miyim diye düşünüyorum :D Sen uçları taktırırken nasıl tercih ettin abi?
amaç görüntü ise 1 uç daha al, herhangi bir yerde montajını yaptır.
amaç ses ise 2 tane spor son susturucu veya 2 uçlu bir spor son susturucu.
Bostancı sanayi - Gider egsos Mustafa ustaya giderdim ben vakti zamanında.
Aynen abi, görüntü olarak şunu yakalamayı amaçlıyorum zaten
https://i.hizliresim.com/lHRtkA.jpg
Haftaiçi hem süreyyayı hem gideri ziyaret etmeyi düşünüyorum bakalım hangisi içimize daha çok sinerse.
Ben son susturucu sonrası sağ solu ayırdım. Son susturucu sökmek işime gelmedi. Hem cold startta ciddi ses olacaktı hem de son susturucu olmayınca turbo arabada alt devirler ölüyor.
Egzozlar da güzel tercih olmuş maceraya gerek yok, siyah olması da ayrıca güzel.
Boost Up
21-09-2020, 08:36
Mercedeslerde son susturucuyu sökünce ahım şahım bir gürültü olmuyor. Sadece vites geçişlerinde ufak bir fart oluyor hepsi o. Hatta polis sesten anlamayabilir bile, ancak eğilip baktığında susturucuyu görmezse sıkıntı olabilir:D
Mercedeslerde son susturucuyu sökünce ahım şahım bir gürültü olmuyor. Sadece vites geçişlerinde ufak bir fart oluyor hepsi o. Hatta polis sesten anlamayabilir bile, ancak eğilip baktığında susturucuyu görmezse sıkıntı olabilir:D
Hocam bunu söylediğiniz iyi oldu, tek son iptali olan örnek bulamamıştım hiç. Bunu da dikkate almak lazım. Teşekkür ederim :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.