Orijinalini görmek için tıklayınız : Peugeot 308 1.6 Bluehdi Değişim İşlemleri
egomanyag
09-05-2020, 16:15
Merhabalar
Bende peugeot 308 1.6 bluehdi 120'lik araç var ve şehir içi yakıt biraz azalsın hafif de yürüsün istiyorum. rolling falan bu arabayla açıkcası düşünmüyorum. 19 inç RCZ jant'ı var araç zaten çok hantal onu da toparlamış oluruz :rolleyes:.
Turbo olarak GTD1244VZ olduğu için bu turboyu hibritleyip, stage 2 yazılımla beraber, 8 lt intercooler, adblue, downpipe, egr iptali vs düşünüyorum. 180-190 beygir alarak aracı hafif yürütmek istiyorum. Fakat sıkıntım şu her şey tamam ama intercooler işini bir türlü çözemedim. Piyasa da custom yapanlar 1900-2000 tl'lere gelmiş durumda.
Biraz araştırma sonucu rcz'nin intercooler'ı güzel soğutma sağlayacağını düşünüyorum. Aynı şekilde downpipe ve susturucuları belki spor yaparım ondan emin değilim açıkcası.
Aracım EAT6 şanzumana sahip o yüzden maksümum 440nm'lere kadar çıkabiliyor, o yüzden 400-410nm'den fazlasını yapmamak en sağlıklısı olacak gibi.
Şu anda K&N kutu içi hava filtresi mevcut. Stage 2 yazılımla birlikte her şeyin düzgün şekilde çalışacağını umut ediyorum. Aramızda hdi motoru yükleyip tecrübe edenler bilgi verebilirse çok memnun olurum. Bu olur bu olmaz gibisinden.
Her türlü bilgiye ve yoruma açığım. Biliyorum dizel araçların hata toleransı benzinliye göre daha iyi fakat yineden dizelde nelere dikkat etmem lazım ?
Cevaplar için şimdiden teşekkür ediyorum. :)
1244 hybrid 180 beygir biraz zor gibi
Merhabalar
Bende peugeot 308 1.6 bluehdi 120'lik araç var ve şehir içi yakıt biraz azalsın hafif de yürüsün istiyorum. rolling falan bu arabayla açıkcası düşünmüyorum. 19 inç RCZ jant'ı var araç zaten çok hantal onu da toparlamış oluruz :rolleyes:.
Turbo olarak GTD1244VZ olduğu için bu turboyu hibritleyip, stage 2 yazılımla beraber, 8 lt intercooler, adblue, downpipe, egr iptali vs düşünüyorum. 180-190 beygir alarak aracı hafif yürütmek istiyorum. Fakat sıkıntım şu her şey tamam ama intercooler işini bir türlü çözemedim. Piyasa da custom yapanlar 1900-2000 tl'lere gelmiş durumda.
Biraz araştırma sonucu rcz'nin intercooler'ı güzel soğutma sağlayacağını düşünüyorum. Aynı şekilde downpipe ve susturucuları belki spor yaparım ondan emin değilim açıkcası.
Aracım EAT6 şanzumana sahip o yüzden maksümum 440nm'lere kadar çıkabiliyor, o yüzden 400-410nm'den fazlasını yapmamak en sağlıklısı olacak gibi.
Şu anda K&N kutu içi hava filtresi mevcut. Stage 2 yazılımla birlikte her şeyin düzgün şekilde çalışacağını umut ediyorum. Aramızda hdi motoru yükleyip tecrübe edenler bilgi verebilirse çok memnun olurum. Bu olur bu olmaz gibisinden.
Her türlü bilgiye ve yoruma açığım. Biliyorum dizel araçların hata toleransı benzinliye göre daha iyi fakat yineden dizelde nelere dikkat etmem lazım ?
Cevaplar için şimdiden teşekkür ediyorum. :)
EAT6 lı hibrit turbolu araç gördünüz mü yurt dışında. Bendede 3008 SUV var 1.6 120 EAT6. Seneye hibrit düşünebilirim garantisi bitince ama sağlam bir tork konvertörlü şanzıman olmasına rağmen hibrit ile sonrası soru işareti.
egomanyag
02-06-2020, 11:15
EAT6 lı hibrit turbolu araç gördünüz mü yurt dışında. Bendede 3008 SUV var 1.6 120 EAT6. Seneye hibrit düşünebilirim garantisi bitince ama sağlam bir tork konvertörlü şanzıman olmasına rağmen hibrit ile sonrası soru işareti.
Merhabalar, biraz fazlasıyla araştırma yaptım. 2 aydır bu konu üzerinde herkese her yere sorarak bir sonuç koydum ortaya. Öncelikle şanzumanlar hybrid turboyu kaldırabiliyor bir sıkıntısı yok fakat arabadan alabileceğiniz beygiri çok limitliyor. Örnek vermem gerekirse Stage 1 olarak çıktığım bu yola stage 2 ile devam edeceğim. İşte downpipe’ı, filtresi, motor yağı, stage 1 yazılımı derken araçta yaklaşık 170 beygirlik bir güç alabildik (daha tam detaylı olarak bitmedi). Baktığımızda da bu şanzuman zaten maksimum 440nm tork’a dayanıyor. Maksimumları zorlamadan tutsak desek 400-420 nm civarında bir torkta yani 200 küsür beygirlerde EAT6 şanzumanlı bir araç için limit olacaktır. Manuel olsa tadından yenmez ama EAT6 da böyle. Kısacası aklımdan şu geçiyor madem ben bu beygirleri alamayacağım. Aradaki fark için masrafa gerek var mı? Şimdilik yok fakst ileride çok sıkılırsam tatmin etmemeye başlarsa, bu seçeneği de düşünüyorum(şanzumanı ele almadan :))
Mehmetmert
02-06-2020, 12:39
Stage1 170hpsinden ziyade adblue,dpf,egr iptallerinden ne zaman vazgeçmeye başlayacağız acaba :(
egomanyag
02-06-2020, 19:10
Stage1 170hpsinden ziyade adblue,dpf,egr iptallerinden ne zaman vazgeçmeye başlayacağız acaba :(
Haklısınız hocam :). Zaten bu işlemleri yapmadan önce de ben TEMA'ya ağaç bağışında bulunuyordum. Bu işlemlerden sonra da aynı şekilde gene fidan bağışı yaptım. En azından böyle vicdanımızı rahatlatıyoruz diyelim :). Çoğu kişinin bunu bile yapmadığını düşünüyorum.
Mehmetmert
02-06-2020, 19:33
Haklısınız hocam :). Zaten bu işlemleri yapmadan önce de ben TEMA'ya ağaç bağışında bulunuyordum. Bu işlemlerden sonra da aynı şekilde gene fidan bağışı yaptım. En azından böyle vicdanımızı rahatlatıyoruz diyelim :). Çoğu kişinin bunu bile yapmadığını düşünüyorum.
Evet bencede öyle ama sorun çıkarmayacaksa bence sökmeyin. Bagajdan araba çalışırken bir şey alsanız bile kokusu sizi zehirlemeye yetiyor :(
Tarzanjumbo
03-06-2020, 02:00
Problemsiz dpf in sökülmemesi gerek bence de kamyona dönüyor araba...
Merhabalar, biraz fazlasıyla araştırma yaptım. 2 aydır bu konu üzerinde herkese her yere sorarak bir sonuç koydum ortaya. Öncelikle şanzumanlar hybrid turboyu kaldırabiliyor bir sıkıntısı yok fakat arabadan alabileceğiniz beygiri çok limitliyor. Örnek vermem gerekirse Stage 1 olarak çıktığım bu yola stage 2 ile devam edeceğim. İşte downpipe’ı, filtresi, motor yağı, stage 1 yazılımı derken araçta yaklaşık 170 beygirlik bir güç alabildik (daha tam detaylı olarak bitmedi). Baktığımızda da bu şanzuman zaten maksimum 440nm tork’a dayanıyor. Maksimumları zorlamadan tutsak desek 400-420 nm civarında bir torkta yani 200 küsür beygirlerde EAT6 şanzumanlı bir araç için limit olacaktır. Manuel olsa tadından yenmez ama EAT6 da böyle. Kısacası aklımdan şu geçiyor madem ben bu beygirleri alamayacağım. Aradaki fark için masrafa gerek var mı? Şimdilik yok fakst ileride çok sıkılırsam tatmin etmemeye başlarsa, bu seçeneği de düşünüyorum(şanzumanı ele almadan :))
Sizin araç şuan Stage 1 olarak orjinal turbo üzerinde DP ve yazılım ile 170 hp mi ? Normalde dp olmadan 140-145 veriyorlardı. Sizdeki nasıl 170 oldu. Çok mu açık yazılım. Duman ne vaziyette. Birde şahsen DPF sökmeden hibrit bana 180 verse o bile yeterli. Ben kesinlikle sökmem DPF. Gram duman olsa ifrit oluyorum. EGR iptal ederim ama %99. Adblue da arıza yapmazsa kalsın 3 kuruş masrafı sorun değil bana.
mikelazi
04-06-2020, 11:53
dpf üzerindeyken egt ne olucak.
egr kapanınca,emmeye giden duman dpf ye gidecek.buda daha fazla kurum,daha fazla rejenasyon.
stg1 yazılım tercih edip dpf-egr iptal etmek bence daha faydalı ve uzun ömürlü.
dpf li hibrid-stg2 yazılım çok mantıklı gelmiyor bana.dyno üzerinde 170-180ler çıksada işi otobanda gazlama olunca iat ve egt şişer.hele yazın ciddi fark olur.
[QUOTE=egomanyag;8661048]Merhabalar, biraz fazlasıyla araştırma yaptım. 2 aydır bu konu üzerinde herkese her yere sorarak bir sonuç koydum ortaya. Öncelikle şanzumanlar hybrid turboyu kaldırabiliyor bir sıkıntısı yok fakat arabadan alabileceğiniz beygiri çok limitliyor. Örnek vermem gerekirse Stage 1 olarak çıktığım bu yola stage 2 ile devam edeceğim. İşte downpipe’ı, filtresi, motor yağı, stage 1 yazılımı derken araçta yaklaşık 170 beygirlik bir güç alabildik (daha tam detaylı olarak bitmedi). Baktığımızda da bu şanzuman zaten maksimum 440nm tork’a dayanıyor. Maksimumları zorlamadan tutsak desek 400-420 nm civarında bir torkta yani 200 küsür beygirlerde EAT6 şanzumanlı bir araç için limit olacaktır. Manuel olsa tadından yenmez ama EAT6 da böyle. Kısacası aklımdan şu geçiyor madem ben bu beygirleri alamayacağım. Aradaki fark için masrafa gerek var mı? Şimdilik yok fakst ileride çok sıkılırsam tatmin etmemeye başlarsa, bu seçeneği de düşünüyorum(şanzumanı ele almadan :))[/QUO
selam ...
gerekli herşeyi anlattım zaten :)
Merhabalar, biraz fazlasıyla araştırma yaptım. 2 aydır bu konu üzerinde herkese her yere sorarak bir sonuç koydum ortaya. Öncelikle şanzumanlar hybrid turboyu kaldırabiliyor bir sıkıntısı yok fakat arabadan alabileceğiniz beygiri çok limitliyor. Örnek vermem gerekirse Stage 1 olarak çıktığım bu yola stage 2 ile devam edeceğim. İşte downpipe’ı, filtresi, motor yağı, stage 1 yazılımı derken araçta yaklaşık 170 beygirlik bir güç alabildik (daha tam detaylı olarak bitmedi). Baktığımızda da bu şanzuman zaten maksimum 440nm tork’a dayanıyor. Maksimumları zorlamadan tutsak desek 400-420 nm civarında bir torkta yani 200 küsür beygirlerde EAT6 şanzumanlı bir araç için limit olacaktır. Manuel olsa tadından yenmez ama EAT6 da böyle. Kısacası aklımdan şu geçiyor madem ben bu beygirleri alamayacağım. Aradaki fark için masrafa gerek var mı? Şimdilik yok fakst ileride çok sıkılırsam tatmin etmemeye başlarsa, bu seçeneği de düşünüyorum(şanzumanı ele almadan :))
selam ...
gerekli herşeyi anlattım zaten :)
Nerede anlattınız ? Bizde faydalanalım. :)
Stage1 170hpsinden ziyade adblue,dpf,egr iptallerinden ne zaman vazgeçmeye başlayacağız acaba :(
naptın bu başlı başına bir sektör :D
Mehmetmert
19-06-2020, 14:57
dpf üzerindeyken egt ne olucak.
egr kapanınca,emmeye giden duman dpf ye gidecek.buda daha fazla kurum,daha fazla rejenasyon.
stg1 yazılım tercih edip dpf-egr iptal etmek bence daha faydalı ve uzun ömürlü.
dpf li hibrid-stg2 yazılım çok mantıklı gelmiyor bana.dyno üzerinde 170-180ler çıksada işi otobanda gazlama olunca iat ve egt şişer.hele yazın ciddi fark olur.
Cok yanlis bir dusunce, duzgun yapilam bir arabada zaten duman olmaz. Dpf’e duman gidicek durumu burads curuyor.
1.6 tdi 90 hp ile 2.0 tdi 150/190/240 ayni dpf ve egr kullanıyor. Ama nasil oluyorsa 1.6araba dpf dolduruyor :) Zaten egtyi artiran en buyuk etmen duman, duman olursa dpf olmasada egt yuksek olur...
Matematik cok basit, afr salliyorum degerleri,
15 birim hava girsin, 1 birim yakit girsin afr degeri 15:1=15 bu degerlerdr araba90hp diyelim
30 birim hava girsin, 2 birim yakit girsin afr degeri 30:2=15 yani 2 kat hava ve 2 kat yakit sokulsa bile bu degerler yakalanabilir.
Zaten turbonuzdsn cikan havayi sogutamiyorsaniz, egtnizde fırlıyor ise bu suç dpfin degil.
mikelazi
19-06-2020, 15:18
Cok yanlis bir dusunce, duzgun yapilam bir arabada zaten duman olmaz. Dpf’e duman gidicek durumu burads curuyor.
1.6 tdi 90 hp ile 2.0 tdi 150/190/240 ayni dpf ve egr kullanıyor. Ama nasil oluyorsa 1.6araba dpf dolduruyor :) Zaten egtyi artiran en buyuk etmen duman, duman olursa dpf olmasada egt yuksek olur...
Matematik cok basit, afr salliyorum degerleri,
15 birim hava girsin, 1 birim yakit girsin afr degeri 15:1=15 bu degerlerdr araba90hp diyelim
30 birim hava girsin, 2 birim yakit girsin afr degeri 30:2=15 yani 2 kat hava ve 2 kat yakit sokulsa bile bu degerler yakalanabilir.
Zaten turbonuzdsn cikan havayi sogutamiyorsaniz, egtnizde fırlıyor ise bu suç dpfin degil.
2 tane araba koyalım.
ikiside stg1 yazılım.ikisinide aynı firma yazsın.dediğin gibi ikiside 30birim hava 2 birim yakıt.yani senin tabirinle düzgün yazılan 2 araç ;)
a- araç sadece yazılımlı. egr-dpf üzerinde
b-araç yazılım,dp,egr iptal
dip gaz soluksuz bırakmadan 200km yol yapalım.
-yol sonunda egt-iat-yağ ısısı hangisinin yüksek olur.
-hangisinin ort. yakıtı daha düşük olur
-hangisi 200km.sonundaki varış noktasına daha çabuk varır.
ve neden???
Mehmetmert
19-06-2020, 17:44
2 tane araba koyalım.
ikiside stg1 yazılım.ikisinide aynı firma yazsın.dediğin gibi ikiside 30birim hava 2 birim yakıt.yani senin tabirinle düzgün yazılan 2 araç ;)
a- araç sadece yazılımlı. egr-dpf üzerinde
b-araç yazılım,dp,egr iptal
dip gaz soluksuz bırakmadan 200km yol yapalım.
-yol sonunda egt-iat-yağ ısısı hangisinin yüksek olur.
-hangisinin ort. yakıtı daha düşük olur
-hangisi 200km.sonundaki varış noktasına daha çabuk varır.
ve neden???
Abicim ben 1449 bigturbo setup ile 70.000km DPF EGR Üstünde 200hp kullandım.Düzgün yapılan bir arabada 500km'de ayağını gazdan çekmezsen bir şey olmaz...
Ben 220'den aşağı düşmedim bu yol boyunca...Bunu her şekilde kanıtlayabilirim...
http://i.hizliresim.com/4PQpDJ.jpg (http://hizliresim.com/4PQpDJ)
Zaten stage1 için konuşmaya bile gerek yok, bir araba duman atıyorsa o arabanın egt'si yüksektir. Dumanlı DPF EGR iptalli arabanın EGT'si dumansız düzgün yazılmıştan aşağı olamaz en iyi ihtimal aynı olur. En azından tdi için böyle. Rica ediyorum arabada bozulacak şey kalmayana kadar iptal etmeyin artık bir şeyleri
egomanyag
19-06-2020, 18:16
Sizin araç şuan Stage 1 olarak orjinal turbo üzerinde DP ve yazılım ile 170 hp mi ? Normalde dp olmadan 140-145 veriyorlardı. Sizdeki nasıl 170 oldu. Çok mu açık yazılım. Duman ne vaziyette. Birde şahsen DPF sökmeden hibrit bana 180 verse o bile yeterli. Ben kesinlikle sökmem DPF. Gram duman olsa ifrit oluyorum. EGR iptal ederim ama %99. Adblue da arıza yapmazsa kalsın 3 kuruş masrafı sorun değil bana.
Hocam 170 beygir değil fakat hedefimiz o idi açıkcası. Normal stage 1 zaten 150-155 yapıyor aracı. Şuan tahminimce 160-165 veriyor. Yazılımı bir tık fazla açtık. İşte k&n hava filtresiydi osu busu derken buralara geldik. Motor sağlığı için yazılım öncesi bakım yapıldı filtreler değişti. Yağ olarak motul spesific konuldu ki ucunu açtığımız yazılım bizi zarara sokmasın. Bu arabalar hibrit turbo ile 180 hp çok rahat görüyor fakat intercooler şart. Stage 2 gene bi tık fazla açılmış yazılımla 190 görülebilir. Şunu unutmamak gerek otomatik şanzuman o kadar güçlü değil. Dizel olduğu için tork çok yüksek o yüzden beygiri çok kısıtlıyor. Max alabileceğimiz 200 beygirler olacaktır. Dpf sökmeden 180 hp çok rahat görebilirsiniz hibrit ile. Ama birazcık duman olur bence. Benim yazılımcı biraz uğraştı hard yazılımda neredeyse duman hiç yok, sadece yük altında çok az ve vites değiştirirken gazı boşaltırken azıcık atıyor. Bende öyle duman içinde gezmeyi sevmiyorum açıkcası. Stage 2 için dpf’yi geri takıp hibrit ile devam edebilirim bende ama şuan tabi stage 1 ile gidiyoruz bakalım. Ad blue konusunda, zaten bildiğimiz gibi çok sıkıntılı bir parça. Yazılımla birlikte tıkanmalar rejenerasyon sorunlark ortaya çıkıyor. Açıkcası kıytırık bir yazılım için bu kadar pahalı parçadan olmak istemedim. Aynı şekilde dpf de öyle, tıkanmaz ama ömrü kısalır.
Hocam 170 beygir değil fakat hedefimiz o idi açıkcası. Normal stage 1 zaten 150-155 yapıyor aracı. Şuan tahminimce 160-165 veriyor. Yazılımı bir tık fazla açtık. İşte k&n hava filtresiydi osu busu derken buralara geldik. Motor sağlığı için yazılım öncesi bakım yapıldı filtreler değişti. Yağ olarak motul spesific konuldu ki ucunu açtığımız yazılım bizi zarara sokmasın. Bu arabalar hibrit turbo ile 180 hp çok rahat görüyor fakat intercooler şart. Stage 2 gene bi tık fazla açılmış yazılımla 190 görülebilir. Şunu unutmamak gerek otomatik şanzuman o kadar güçlü değil. Dizel olduğu için tork çok yüksek o yüzden beygiri çok kısıtlıyor. Max alabileceğimiz 200 beygirler olacaktır. Dpf sökmeden 180 hp çok rahat görebilirsiniz hibrit ile. Ama birazcık duman olur bence. Benim yazılımcı biraz uğraştı hard yazılımda neredeyse duman hiç yok, sadece yük altında çok az ve vites değiştirirken gazı boşaltırken azıcık atıyor. Bende öyle duman içinde gezmeyi sevmiyorum açıkcası. Stage 2 için dpf’yi geri takıp hibrit ile devam edebilirim bende ama şuan tabi stage 1 ile gidiyoruz bakalım. Ad blue konusunda, zaten bildiğimiz gibi çok sıkıntılı bir parça. Yazılımla birlikte tıkanmalar rejenerasyon sorunlark ortaya çıkıyor. Açıkcası kıytırık bir yazılım için bu kadar pahalı parçadan olmak istemedim. Aynı şekilde dpf de öyle, tıkanmaz ama ömrü kısalır.
İstanbul'da olsanız bir gelip gidişi görmek isterdim açıkçası. Merak ediyorum normal stage 1 in üstünde bir EAT6 lı araç nasıl keyifli diye.
mikelazi
22-06-2020, 08:30
Abicim ben 1449 bigturbo setup ile 70.000km DPF EGR Üstünde 200hp kullandım.Düzgün yapılan bir arabada 500km'de ayağını gazdan çekmezsen bir şey olmaz...
Ben 220'den aşağı düşmedim bu yol boyunca...Bunu her şekilde kanıtlayabilirim...
http://i.hizliresim.com/4PQpDJ.jpg (http://hizliresim.com/4PQpDJ)
Zaten stage1 için konuşmaya bile gerek yok, bir araba duman atıyorsa o arabanın egt'si yüksektir. Dumanlı DPF EGR iptalli arabanın EGT'si dumansız düzgün yazılmıştan aşağı olamaz en iyi ihtimal aynı olur. En azından tdi için böyle. Rica ediyorum arabada bozulacak şey kalmayana kadar iptal etmeyin artık bir şeyleri
sulu coolerlı tdi ile normal coolerı kıyaslamıyorsundur inş.
o zaman bende kendi aracımdan örnek vereyim.
crdi aracım dp-egr-komple eksoz-stg1 yazılım eksoz emisyonu stock golften daha az çıktı.bu arada duman sıfır.-0- zaten duman işine kılımdır.hiç sevmem.
dumana takmışsın duman yoksa egt olmaz diye.bu aracı 4 sene stg1 yazılımla(hiç yazılımı değişmeden)dpf üzerinde-dpf içi boş ve DP lı kullandım.egt yi iat ı sürekli okudum.egt temiz 150-200derece düşüyor. iat çok değişiklik olmadı.ama daha zor yükseliyor,daha çabuk soğuyordu.
buda dpf üzerinde 200-210u zor gören araç-dp sonrası temiz 230 yapıyordu.
ben kimseyi zorlamam sök veya tak diye.ama sen 1449 lu dpf üzerinde 200hp olduğunu düşünüyorsan.DP ile 210-220hp olurdun.daha az yakardın.turbon daha az strese girerdi.105bin km.de dpf doldurmazdı ;) zamanında söküp DP ye geçseydin :)
3 sorumuda cvp.sız bırakmışsın.ben cvp vereyim.
-yol sonunda DP li olan aracın egt-iat-yağ ısısı daha düşük olurdu.(aynı yağ turbo milinde dolaşıyor)
-DP,egr iptal olan daha az yakar.
-kesinlikle daha hızlı ve daha sağlıklı yürür.
Mehmetmert
22-06-2020, 10:27
Abicim tekrar selam, downpipeli yani katalizoru veya dpf’i ne ise sokulmus bir aracin stock tdidan daha az emisyona sahip oldugunu soyledigin icin ben daha fazla seninle yorumlasmak istemiyorum :) Tesekkurler, iyi gunler.
mikelazi
22-06-2020, 10:58
:))))))
sen yazmadınmı düzgün yazılımla duman olmaz.
hani 30/2 birim :) falan.buyur kanıtladım bende sana.hemde tüv türk kanıtlı
o kadar yazılan,çizilenden bir buna takıldın yani :) cvp.larımı aldım zaten.esas ben teşekkürler ederim.
Mehmetmert
28-06-2020, 12:07
:))))))
sen yazmadınmı düzgün yazılımla duman olmaz.
hani 30/2 birim :) falan.buyur kanıtladım bende sana.hemde tüv türk kanıtlı
o kadar yazılan,çizilenden bir buna takıldın yani :) cvp.larımı aldım zaten.esas ben teşekkürler ederim.
Ya abi Allah için rica ediyorum neyi kanıtladın ya ? Benimde TÜV Türktte arabamın emisyonu sıfır çıktı, neyin kanıtı bu ? 1.6 tdi araba elektrikli sıfır emisyonlu nasıl olabiliyor? Firmalar milyar dolarlar harcarken, güzelim motorlar emisyonu karşılamayıp üretimden kalkarken, benzinli arabada bile opf filtresi takılan devirde bu forumda kalkmış DPF&Egr iptalli yazılımlı arabanın orjinalden daha düşük emisyon sağladığını kanıtladım diyorsun.
Almanya bizi gerçekten kıskanıyor, benim dizel arabam Tüv'ün asla kalibre edilmemiş cihazında elektrikli gibi emisyonu çıakrken, bizim sanayiinin dpf&egr iptalli yazılımlı aracı daha düşük emisyon karşılıyor. Mail atalım topluca tüm mühendislierini kovsunlar
mikelazi
29-06-2020, 08:22
Ya abi Allah için rica ediyorum neyi kanıtladın ya ? Benimde TÜV Türktte arabamın emisyonu sıfır çıktı, neyin kanıtı bu ? 1.6 tdi araba elektrikli sıfır emisyonlu nasıl olabiliyor? Firmalar milyar dolarlar harcarken, güzelim motorlar emisyonu karşılamayıp üretimden kalkarken, benzinli arabada bile opf filtresi takılan devirde bu forumda kalkmış DPF&Egr iptalli yazılımlı arabanın orjinalden daha düşük emisyon sağladığını kanıtladım diyorsun.
Almanya bizi gerçekten kıskanıyor, benim dizel arabam Tüv'ün asla kalibre edilmemiş cihazında elektrikli gibi emisyonu çıakrken, bizim sanayiinin dpf&egr iptalli yazılımlı aracı daha düşük emisyon karşılıyor. Mail atalım topluca tüm mühendislierini kovsunlar
bu kadar yazıp çizdiklerimizden bir bunamı takıldın :))) demekki diğer iddalarıma sende katılıyorsun
yok benimki sıfır çıkmadı.iki arkadaş aynı makinaya girdik.ikimizde sıcak motorduk.önce ben,sonra tdi girdi.elimize verilen kağıtta benim emisyon daha düşüktü :) derdin benle değilki yaz tüv Türke
bu arada almanya değil.dünya bizi kıskanıyor.teyy teyy.
adamların konusunu katlettik haaa...
Mehmetmert
29-06-2020, 17:12
Abi vallahi kendimi kötü hissediyorum, dediklerini kabul etmemekle birlikte kalanlarada cevap verdiğimi düşünüyorum :) Bencede daha fazla katletmeyelim konuyu, iyi forumlar diliyorum :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.