Orijinalini görmek için tıklayınız : A3 tdi yazılım
izmirlicem
19-04-2019, 17:56
1 aya kadar yazılım yaptırmayı düşünüyorum. Araç 2018 a3 dsg. 2 cr firması turbo basıncı açmadan 140-145 hp vaad ediyor. Diğer firmalar basınç açıyor sanırım. 1.6 Tdi grubunda yazılımlı kullananlar memnunlar mı? Zaten her dk gazlamıyorum arada ivmelenmesi iyileşse basınca biraz daha yürüse bana yeter. Birde aynı kullanımda yazılımsız ve yazılımlı yakıtlar ne durumda?
Her yiğidin Yoğurt yemesi farklıdır.
Basıç açmak onemlı degıl o basıncı nerede ve nasıl yeterlı kadar açmak onemlıdır..
Kımın en saglam en stabıl sorunsuz yaptıgını araç yaptıgını araştırıp ona göre yazılımınızı yaptırabılırsınız.
Selam,
Turbo basıncı açmadan o kadar güç nasıl alınabiliyorki ?
Mehmetmert
19-04-2019, 20:04
Merhaba , bunu gerçekten firma yetkilisi mi soyledi?
2cr den forumlardaki insanlar memnun gözüküyor amma velakin Facebook'ta epey kendini reklam yapıyor geçen 2.0tdi caddy 190 beygir yaptığını paylaşmıştı millet memnun ama ben yaptırır mıyım hayır çünkü sürekli yazılım yaptırdığım yer var bu oranın kötü olduğu anlamına gelmez ben bilmediğim için yaptırmam yani
Caner B.
19-04-2019, 20:34
Basınç açmadan dua ile mi alıyorlar beygirleri?
Grimlord
19-04-2019, 21:15
En az beygiri veren firmaya yaptırın derim :D
Konuyu görünce benimde dikkatimi çekti basınç açmadan nasıl oluyor diye dedim bir cahillik yapmiyim oluyordur belki sormadım o yüzden :)
izmirlicem
19-04-2019, 22:11
o caddy şu an malatyada, 2.0 tdi 102 liği bende abartıyolar 190 hp yok artık demiştim, bilindik sağlam bir firmanın listesine baktım oda 185 hp diyordu. sebebi aynı motor aynı turboyu hem 102 likte hemde 140 lıkta kullanmaları sanırım. Turbosuda kaldırıyor ki güvenilir yazılım firmasıda o kadar güç alabiliyor.
izmirlicem
19-04-2019, 22:13
Hava-yakıt karışımı dendi bana. Hatta eğer biraz basınç açarsak stg1 plus yazılımı ile 167 hp oluyor dendi. Ama dpf iptalide gerekiyormuş
izmirlicem
19-04-2019, 22:19
Evet kesinlikle soft 140-145 hp bandında basınç açmıyoruz dendi.
ercan26esk
19-04-2019, 22:24
basınç açmadan güç anca oynarsan avans ayarını oynarsın oda belli bir yere kadar güç sağlar diye düşünüyorum kontrolsüz avans ayarı da motor ciddi zarar verir yapılacaklar belli örnek veriyorum stok turbo basıncı 1 bar sa bunu 1.3-1.4 geçip hava yakıt ona göre ayarlanırsa çok güzel temiz iş çıkar kendi aracım stok turbo 0.5 basıyor şu an hibrit ile 1.5 bar yürüyorum deli gibi de basıyorum birşey yok şükür...
rain man
19-04-2019, 22:25
Hava yakıt karışımı dediği şey neymiş acaba.
Zaten mevzu hem yakıtı hem de havayı yani basıncı artırmak. Kelime oyunu yapmış. Ben 2cr firmasını kurumsal bulmuyorum. Itici bir de o youtuber takılan elemanlar.
Paşaoğlu dr.ecu şaşmamak gerek. Illa butik yazılımcı isteniyorsa ben racewerksten yaptırdım çok da memnun kaldım. Belki setup' a göre soft yazdı ama sorunsuzluk namına ben öyle istemistim ki 3 yıldır da biniyorum. Yazılımla alakasız saçma sorunları saymazsak gayet memnunum.
Mehmetmert
19-04-2019, 22:27
Hava-yakıt karışımı dendi bana. Hatta eğer biraz basınç açarsak stg1 plus yazılımı ile 167 hp oluyor dendi. Ama dpf iptalide gerekiyormuş
Basınç açmadan hava oranıyla nasıl oynanıyormuş :D
izmirlicem
19-04-2019, 23:10
Malatyada bu işi yapan ecufast var yaptırısam ecufastte yaptırırım zaten. Remaps te aslında olabilir ama bulunduğum yerde oda yok ve fiyatları yüksek. 2cr bana zaten uzak kilometre olarak. Sadece basınç açmadan oluyormu gerçekten onu öğrenmek istemiştim. Peki 1.6 tdi 116 hp diye geçenlerin stock basıncı ne kadar ?
Basınç açmadan olduğuna bende inansam turbom biraz miyavlıyor gidip yaptırırım:)
Basınç yoksa Muska var :)
63owen63
20-04-2019, 10:20
Bahsi geçen firmaya dair bir fikrim yok fakat 'basınç açmadan ' cümlesini yanlış anlamış olabilir misiniz ?
1- Hiç basınç değerleriyle oynamadan sabit tutularak o gücü alıyoruz denilmek istenmişse bu mümkün değil,
2- ' Basınç açmıyoruz ' yani aslında yazılımımız basınç odaklı, basınçla yürütme meyilli değil, oyüzden x firmalar 140 hp için 1.6 bar basıyorsa biz bunu 1.3-1.4 gibi tutuyoruz anlamında, basınca asılmıyoruz söylemek istemiş olabilir.
BlackMamba
20-04-2019, 10:49
Basınç açmıyoruzdan kastı acaba fazla basınç açmıyoruz olabilir mi?
Yoksa nasıl olacak merak ediyorum :D
mikelazi
20-04-2019, 11:27
bir sıra face.gruplarında tdi daki gizli gücü bulduk ayaklarıyla atar gider yapıyorlardı.
ErayCerit
20-04-2019, 11:36
2CR adana ile görüştüğümde yazılım için (1.4 140 Leon FR ) bana da basınç açmadan stage 1 yazılım yapıyoruz vs. gibilerinden konuştu,oldu teşekkürler diyip ayrıldım oradan :) sadece yakıt verip hava vermeden nasıl bir yazılım yapacaktı acaba
Balistique
21-04-2019, 05:18
Farkli farkli araclarima powershop - pasaoglu - rsa - dr.ecu da yazılım yaptırmış birisi olarak fikrimi ve yaşadıklarımı anlatayım diğer arkadaşlara yol gösterir umarım.
Dr. da 2 aracıma yazılım yapıldı 125 lik golf ve 150 lik leon ikiside birbirinden beter oldu. Özgünde çok ilgilenmedi sonrasında ve servis bakımına gireceğim zaman güncelleme diye stok hale getirirken güncelleme bedelini yapıştırdı. Bu yazılım firmaları arasında en memnun olmadığım Dr.Ecu dur.
Powershop ta baycu 150 lik act golfume yazılım yaptı. Araba biraz basınc gorunce limp mode a gecıyordu. Abant yolunda sollama yaparken kamyon altına girmekten Allah korudu.
Rsa da hibrit turbo yaptırdım. Bahsi geçen 210 hp 300nm tork değerleri dynoda 165hp 255nm tork çıktı. Alt devirler benim için çok önemli demiştim uygulama öncesi şöyle iyi olur böyle iyi olur aynı kalır dendi ama malesef araba altlarda can çekişiyordu.
Paşaoğlu Bekir sağolsun herzaman ilgi alaka gösterir hakkını yiyemem. Yaptırdığım aracımdanda memnundum ama Genel olarak yoğun oluyolar zaman sıkıntısı yaşanıyor peyderpey. Paşaoğlu ile sıkıntım olmadı.
Gelelim 2CR deneyimime ; Şimdi bende burda yorum yapan bazı arkadaşlar gibi önyargılı bakmıştım ama gerek yaptıkları araçlar, gerek olumlu müşteri dönüşleri ve en önemlisi müşteri ile olan bilgi paylaşımı ve işlemlerin dyno üzerinde öncesi sonrası şekilde yapılıp hayali ihracata girişmemeleri bence en büyük artıları.
Rsa yazılımlı hibrit turbolu golf 7 dsg aracım Rsa yazılımında 1.4 bar da 165 hp 255nm verirken 2CR yazılımda 1.2 barda 180 hp 300 tork veriyor ve en önemlisi altı üstü devir bandı gayet düzgün ve olması gerektiği gibi.
Anlaşılan herşey sadece basınç açmakla olmuyor.
Bu işin teknik ve uygulanması yanında 2CR ekibi ( Ümit bey ve Buğrahan ) her konuda dinleyip bilgilendirerek uygulama yapıyor. 45dk da yazılımı oku-yaz hadi eyvallah değil. Benim aracımla 4-5 saat uğraşıldı. Yapılan herşey anlatılarak bilgi verildi. Esnaflık olarakta çok memnun kaldım ve düşünen herkese kesinlikle tavsiye ederim.
Kimseyi kötülemek için yazmadım bunları ama sonuçta bunlar benim tecrübelerim. Birilerini bilmeden etmeden yargılamak çok akıllıca değil. Seversiniz sevmessiniz herkesin şahsi görüşüdür saygı duyarım.
Benim için bu veya bundan sonraki araçlarımda yazılım vs. işlerimde 2CR tek tercihimdir.
-Murat Özcan-
21-04-2019, 10:01
1 aya kadar yazılım yaptırmayı düşünüyorum. Araç 2018 a3 dsg. 2 cr firması turbo basıncı açmadan 140-145 hp vaad ediyor. Diğer firmalar basınç açıyor sanırım. 1.6 Tdi grubunda yazılımlı kullananlar memnunlar mı? Zaten her dk gazlamıyorum arada ivmelenmesi iyileşse basınca biraz daha yürüse bana yeter. Birde aynı kullanımda yazılımsız ve yazılımlı yakıtlar ne durumda?
Merhaba, aracınız sanırım 105 hp yada 110 hp olarak geçiyor.
Benim aracım Golf 6 Tdı Dr.Ecu yazılım var çok memnunum.
Bahsettiğiniz gibi sürekli benimde hızla işim yok bastığım da kendi çapında gidiyor ivmelenmesi güzel.
Tabi bilindik markalara yaptırmanızı tavsiye ederim Dr.Ecu&Team Paşaoğlu..
Madem herkes yazılım yaptığı firmaları yazmış.bende yazayım reklam amaçlı değil kesinlikle. Ben yaklaşık 10 senedir pschiptuning barbaros bayrak ta yaptırıyorum. Mahalleden arkadaşım ve forumda da mevcut arkadaşım sayesinde zamanında tanışmıştım. 5-6 tane araba yaptırdık hepsinden memnun kaldık. Ama genel olarak forumlarda falan ismi geçmiyor pek bilinmiyor mu yoksa reklamı mı yok bilemicem ama ben her zaman memnun kaldım Barbaros abimin ilgi alakası ve sorunsuzluğundan. O yüzden başka yerde macera aramadım hiç
rain man
21-04-2019, 11:53
Farkli farkli araclarima powershop - pasaoglu - rsa - dr.ecu da yazılım yaptırmış birisi olarak fikrimi ve yaşadıklarımı anlatayım diğer arkadaşlara yol gösterir umarım.
Dr. da 2 aracıma yazılım yapıldı 125 lik golf ve 150 lik leon ikiside birbirinden beter oldu. Özgünde çok ilgilenmedi sonrasında ve servis bakımına gireceğim zaman güncelleme diye stok hale getirirken güncelleme bedelini yapıştırdı. Bu yazılım firmaları arasında en memnun olmadığım Dr.Ecu dur.
Powershop ta baycu 150 lik act golfume yazılım yaptı. Araba biraz basınc gorunce limp mode a gecıyordu. Abant yolunda sollama yaparken kamyon altına girmekten Allah korudu.
Rsa da hibrit turbo yaptırdım. Bahsi geçen 210 hp 300nm tork değerleri dynoda 165hp 255nm tork çıktı. Alt devirler benim için çok önemli demiştim uygulama öncesi şöyle iyi olur böyle iyi olur aynı kalır dendi ama malesef araba altlarda can çekişiyordu.
Paşaoğlu Bekir sağolsun herzaman ilgi alaka gösterir hakkını yiyemem. Yaptırdığım aracımdanda memnundum ama Genel olarak yoğun oluyolar zaman sıkıntısı yaşanıyor peyderpey. Paşaoğlu ile sıkıntım olmadı.
Gelelim 2CR deneyimime ; Şimdi bende burda yorum yapan bazı arkadaşlar gibi önyargılı bakmıştım ama gerek yaptıkları araçlar, gerek olumlu müşteri dönüşleri ve en önemlisi müşteri ile olan bilgi paylaşımı ve işlemlerin dyno üzerinde öncesi sonrası şekilde yapılıp hayali ihracata girişmemeleri bence en büyük artıları.
Rsa yazılımlı hibrit turbolu golf 7 dsg aracım Rsa yazılımında 1.4 bar da 165 hp 255nm verirken 2CR yazılımda 1.2 barda 180 hp 300 tork veriyor ve en önemlisi altı üstü devir bandı gayet düzgün ve olması gerektiği gibi.
Anlaşılan herşey sadece basınç açmakla olmuyor.
Bu işin teknik ve uygulanması yanında 2CR ekibi ( Ümit bey ve Buğrahan ) her konuda dinleyip bilgilendirerek uygulama yapıyor. 45dk da yazılımı oku-yaz hadi eyvallah değil. Benim aracımla 4-5 saat uğraşıldı. Yapılan herşey anlatılarak bilgi verildi. Esnaflık olarakta çok memnun kaldım ve düşünen herkese kesinlikle tavsiye ederim.
Kimseyi kötülemek için yazmadım bunları ama sonuçta bunlar benim tecrübelerim. Birilerini bilmeden etmeden yargılamak çok akıllıca değil. Seversiniz sevmessiniz herkesin şahsi görüşüdür saygı duyarım.
Benim için bu veya bundan sonraki araçlarımda yazılım vs. işlerimde 2CR tek tercihimdir.
Merak ettim ne yaparak bunu başardılar? Denklem çok basit çünkü. Donanım olarak daha büyük turbo veya daha fazla sıkıştırma sağlamıyorsanız tüm mesele artan hava ve yakıttan ibaret. O kadar gizli silaha göre yok bence :)
Balistique
21-04-2019, 14:04
Kimsenin reklamini yapmiyorum. Herkes gibi para verdim hizmet aldim ve goruslerimi dile getirdim. Sorgulanacak bir terbiye yok ortada. Insanlar kime gitmek istiyorsa gidebilir.
Terbiye ve ahlak onemli. Hic tanimadigin bilmedigin insanlar hakkinda parali asker vs. hos degil. Yon verir vermez ben yasadiklarimi yazdim. Benim imzamda "sahibimin" adi yazmiyor.
Peki Neoldu mesela arabana berrbat oldular anlatsana bana ?
Balistique
21-04-2019, 15:21
Peki Neoldu mesela arabana berrbat oldular anlatsana bana ?
Hatitlamazsin belki ama golf 7 tsi ve a3 tsi beraber gelmistik aksam uzeri. Araba gitmiyordu. 100 uzerine cikinca zor ivmeleniyordu. Stok halinden keyifsizdi. Leon a yaptiginiz yazilimdada ayni seyleri yasadim. Hatta sen yazilimi yaptiktan sonra cok fark hissetmedim stok halinden dynoya cikaralim demistim. Araba dynoda bikac kez kesmisti. Sonuc ondada cok farkli olmadi.
Hatitlamazsin belki ama golf 7 tsi ve a3 tsi beraber gelmistik aksam uzeri. Araba gitmiyordu. 100 uzerine cikinca zor ivmeleniyordu. Stok halinden keyifsizdi. Leon a yaptiginiz yazilimdada ayni seyleri yasadim. Hatta sen yazilimi yaptiktan sonra cok fark hissetmedim stok halinden dynoya cikaralim demistim. Araba dynoda bikac kez kesmisti. Sonuc ondada cok farkli olmadi.
Ben seni bu sekilde gönderdimmi ? plakan nedir?
Balistique
21-04-2019, 15:28
Bu konuyla ilgili sana geldim. Sorunlarimi anlattim guncelleme yaptigini soyledin ama degisen bisey olmadi aracta. Golf un plakasi 34 NG 3022. Leonun plakasi 34 FR 8770 di.
ben seni dynoya cıkarıp saldımmı beygirsiz ? hatırlamayaçalıştığım seyler var mazur gör programdan 4 ay sonramı aklına geldi peki gitmediği ? bana açıklarmsıın pls
2016-11-02 18:25:06 tarihindede leon unu yapmışım evet ama 150 liklerin Turbolarından dolayı ben açmadığımı yaklaşık 3 senedir söylüyorum açtırmakistiyorsanız ya hybridleyin yada Safe standartlar iinde kesinlikle ben üstünü açmadığımı söylerim başındada sana bunu söylemşimdir eminim 2016-11-02 20:18:22 yaklaşık 2 saatte sanırım uğraşmısım dosyanla 45 dk gibi düşünmedim bunu ama
Balistique
21-04-2019, 15:44
Dynoya leonu cikarmistik. Sen ok dedin, oldu dedin. Bende ciktim gittim. Bu isin teknik kismini bilmem. Leon zaten bikac ay sonra satildi. Ustune cok dusmedim. Golfe yazilim yapilan tarih 2017 haziran civarlariydi. Yazilimdan sonra tatil vs 2-3 ay gecti. Zaten en buyuk sikintiyi tatil gidis donusu uzun yolda hissettim. Sonra sana geldim guncelleme yaptim ok dedin. Ciktim gittim sonra degisen bisey olmayinca bidaha ayni seyleri yasamak istemedim. Senden sonra pasaogluna gittim. Bekir ayar yapti cok daha iyi oldu fark hissedilir derecede artti. Ha benim aracimda sorun olabilirdi belki ama ayni sorunlar a3 te yasadi.
Balistique
21-04-2019, 16:00
Arac teste cikti yazilimdan sonra bi turladik geldik leonla sonra ben fark hissetmedigimi soyleyince dynoya cikti. Tabiki bu surec 45 dk dan fazla surdu. Benim leonla ilgili yukardaki bahsettiklerinin hicbirini konusmadik. Belki baska arac sahipleriyle olabilir ama benimle degil. A3 te tsi 150 likti oda forumda uye ben unutsam o hatirlar. Mesele zaten ekstreme gucler degil. Safe bi yazılım istedim. Benim aracim actsiz leondu turbosuda ihi markaydi. Stage 1 de olsa gidis olarak stoktan iyi olmasini bekliyor insan haliyle. Ben o aracimda ve 125 lik golfte o hissiyati senin yazilimlarinda alamadim.
Dynoya leonu cikarmistik. Sen ok dedin, oldu dedin. Bende ciktim gittim. Bu isin teknik kismini bilmem. Leon zaten bikac ay sonra satildi. Ustune cok dusmedim. Golfe yazilim yapilan tarih 2017 haziran civarlariydi. Yazilimdan sonra tatil vs 2-3 ay gecti. Zaten en buyuk sikintiyi tatil gidis donusu uzun yolda hissettim. Sonra sana geldim guncelleme yaptim ok dedin. Ciktim gittim sonra degisen bisey olmayinca bidaha ayni seyleri yasamak istemedim. Senden sonra pasaogluna gittim. Bekir ayar yapti cok daha iyi oldu fark hissedilir derecede artti. Ha benim aracimda sorun olabilirdi belki ama ayni sorunlar a3 te yasadi.
Aama 4 ay sonra Getirdiğin araba Golf ben herzaman söylüyorum 150 lik aracı ben cok açmam insanlarla kötü olmak istemiyorum az olsun az beygirli olsun turbo kırıldığı zaman ben insnanlara Mahcup olmak yerine yapmamak yada söylemek benim açımdan daha mantıklı sen olsan ne yapmayı planlarsın ben kendimce doğru olanı yaptım egerki kalbini kırdıysak kusura bakma ama geleip bu derdini benle paylaşmanı isterdim
Ayrıca bu platform hepimizin ilgilenemiyor olabilirim ama kimseninde yaısını cevapsız bırakma derdinde değilim tekrardan kusurumuz var ise affola.
Nisan 2017 evet haziran deil
Balistique
21-04-2019, 16:11
Bosver Dr. 2 sene gecti ustunden. Suan iyiyim yazilimimdan memnunum. Sadece konu geregi tecrubelerimi yazdim. Keske forumda herkes senin gibi yaklassa. Eyvallah.
dediğim gibi Ben yazılımlarım dyno üstünde öncesi sonrası olarak kanıtlayabilrim aksini idda ediyorsan buyur gel deneylim (eski hal olmadıığıiçin bişiy diyemem tabiiki hissedip hisssetmediğini ne anladığını ben bilmemm istmiyorum dediğin taktirde standart a çevirip ücretini iade ederdik burda benimle sonra 1 kere bile konuşmadan bunu buraya yazmanın yok öle ettiler böyle ettiler sanki dövmüşüz asalmişiz kovmusuz gbi yazmanın manası yok arabana güle güle bin ama ilk yazmadan bunu benimle konuşman tercihim olurdu ii günler
olsn yapıcak bişiy yok :)
Balistique
21-04-2019, 16:21
Golfte sana geldim anlattim derdimi. Biseyler yaptin tamam dedin bende ok dedim gittim. Yine fark olmayinca artik ustune dusmedim. Paranin derdinde degilim o yuzden o diyaloglara girmedim seninle. Kovdular dovduler gibi bisey yazmadim neyse onu soyledim. Sadece bakim icin stoga cevirip tekrar yazilimi atinca ekstra ucret almanizi elestirdim. Dedigim gibi uzun zaman gecti 2 senefir ne bi yere yazdim bunu neden paranin pesine dustum. Konuyu gorunce yasadiklarimi anlattim. Sadece senin firmanla degil iyisi kotusuyle hangi firmayla ne yasadiysam objektif olarak yazdim. Allah yolunu bahtini acik etsin.
ALLAH ( cc ) kimseyi " anlamadığı işlerde ahkâm kesecek " kadar UKELA
Kafasının çalışmadığı noktada araştırmak yerine alay etmeyi tercih edecek kadar EDEPSIZ,
" Nasıl güç alınıyoki yeaa dua ile mi muska ile mi diyecek kadar TERBIYESIZ "
Gücün sadece basınç, hava yakıt karışımı ya da avanstan ibaret olduğunu sanıp, aksini açıklayana karşı SAYGISIZ
Yaratmasın. Rabbim yaratıyorsa da vardır hikmeti o bize düşmez dua ederiz ancak, bunlar can sıkıcı...
O sis + park + 8cm press gezenlerin grubu motosportturkey kıvamına geliyor gruplar her geçen gün.
Techturkey ise çok seviyeli bir forum, çok güzel bilgiler var almasını bilene.. Ama saygısızlar da diz boyu.
-------
Burada konu DR ECU değldi, konu RSA'nın Vw Bullet " balistique *arkadaşımızı boş vaadler ile kandırmış olmasıydı.
Fakat arkadaşımız hem forumda hem burada bu kadar bilgi kirliliğinin üzerine bir açıklama yapmış hem de tecrübelerini paylaşmıştır.
İlk izlenimde " paralı asker " diyenler de oldu fakat konunun paralı asker olmadığı anlaşılınca gerekli düzenlemeler de yapılmış.
Ben buradan sağduyulu davranışı ile hepimize örnek olacak şeffaf forumculuk tutumu, düzgün izahati için DR ECU Özgün Güleç ve semihekim ( DR ECU BURSA ) teşekkür ediyorum.
İnsanlar tartışmasını da bilmeli, nazik davranışları için teşekkür etmesini de bilmeli. Kimse sağa sola çekmesin.
Balistique hocam öncelikle Geçmiş olsun.. sizin yaşadığınız sorunları ben şuan memnunum dediğiniz firma ile yaşadım..Bu saaten sonra bana 2CR yazılım yapıyor üste para veriyor dese gitmem.
Siz yaşadığınız olayı anlatmışsınız bende anlatayım
Aracım 1.6 tdi Seat leon CLH motor 2014 model.. Zamanında bu bahsi geçen firmaya gittim Stage 1 yazılım atıldı. bir süre kullandım tabi bi şeylern ters gittiğine dair bi şüphelerim olmaya başladı. ama çözemiyordum
bir gün anlık tüketim göstergesinde aracım 2 3 4 full gaz gidiyorum araba devir döndükçe normalde tüketim artması gerekiyor ama burada belli bi yerden sonra düişmeye başlıyor
normalde düşmemesi lazım diye düşündüm. aradım firmayı gel düzeltelim dediler. hazır gidicekken DP yapayım aracıma dedim.
Dp yaptım gittim dpf egr off yapıldı hesapta. bu arada araç 3-4 saat yattı yani kapı önünde firma sahibini bekledim.
Daha araba ısınmadan bi gaza oturmalar istoç içindeyiz daha yola çıkmadık.. motor soğuk
Herneyse yola çıktık sanki firma aracı gibi sürüş hareketleri virajlara saçma sapan girmeler vs..
ondan sonra benim arabamda kusur aramaya başladılar yok lastiklerin ötüyor ötmemesi lazım bu araba kazalı mı kapı aralık gibi saçma şeyler :)
Dönüş yolundayız ışıklarda kalkışta drag pistindeyiz gibi kalkmalar. bir şeyler ispatlamaya çalışıyor gibi çok iyi gidiyor araç gibi göstermeye çalışmalar.
herneyse finalde.. benim arabam debriyaj kaçırıyor turbo ötüyor oldu..
Ben dükkana giderken arkadaşmla gittim. ne turbo ötmesi duyduk nede debriyaj kaçırması gibi bi sorun.. tmm eyw dedik eve dönücez yola çıktık.
araba yolda arıza yaktı. 2 3 gün sonra tekrar gelmemi söyledi. gittiğimde ise egr m bozuk olduğunu söyledi :)
biz ne işlem yapmıştık araca ? dpf egr off .. kapalı olan bir şey nasıl olurda oradan arıza verir ?
sonra efendim dp mi kim yapmış ne kadar kötü bir dp gibi söylemlerde bulundu.. bunu kendisine ilk geldiğim zaman kaputu bile açmadı hani deniyor ya
log almadan araçlara bakmıyoruz.. öyle bi şey olmadı benim aracımda bodozlama iş yapıldı .
Sonra arıza veren sorunu dosyasını başkasından alacağını ve benim tekrar ücret ödemem gerektiğini söyledi ama. ücret ALMADI.
dosya atıldı çıkıldı yola denendi arıza yok. bende dedim burada belli değil uzun yolda sorun çıkıyor
Bana verdiği cevap sende çok soru soruyorsun oldu..moralim bozuk bi şekilde eve döndüm tabi içim hiç rahat değil..
Orjinal yazılıma dönmek istedim. Aracımın orjinal dosyasını atması istedim kendisinden..
yok veremem gel orjinale çevireyim dedi. Yanınada gitmek istemiyordum tavırlarından dolayı.
Arabayı satma gibi planlarım oldu sonra vazgeçtim.. kendisinin atmış olduğu yazılımıda 1 ay içinde sildirdim başka firmaya geçerek..
Dediğim gibi 2CR firması bedava yazıyor üste para veriyor dese bu saaten sonra kapısının önünden geçmem.
Sen bana iki kez geldin, birincisinde yazılım istedin ikincisinde + DPF EGR iptali. İkisini de yerine getirdik te türlü bananelerle dosyayı göndermemi istedin çünkü kimin gazıyla yazdığını ve kimlerin dosya istettirdiğini biliyorum âš ï¸
Dosyalarımı kimseyle paylaşmak zorunda değilim. Her markanın kendine göre prensipleri ve kuralları vardır.
Senin bu prensipler işine gelmediği için 1 yanına 5 koyarak memnun kalmadım diyorsun. Ama benim bundan haberim bile yok. Hatta davet edildiğin halde bile gelmiyorsun çünkü arıza yaktı söylemin yalan. Geldiğinde açığa çıkacaktı yalanın.
2CR adana ile görüştüğümde yazılım için (1.4 140 Leon FR ) bana da basınç açmadan stage 1 yazılım yapıyoruz vs. gibilerinden konuştu,oldu teşekkürler diyip ayrıldım oradan :) sadece yakıt verip hava vermeden nasıl bir yazılım yapacaktı acaba
Ben ramazanda sahura kalkıp sünneti yapıyorum ama oruç tutmadığım için farzı alamıyorum öyle bir durum var gibi eray bey
Edit ; yazılım konusuna beni dahil etmeyin ben eray beyle tartışmak istiyorum :D
Mehmetmert
21-04-2019, 21:33
Ben ramazanda sahura kalkıp sünneti yapıyorum ama oruç tutmadığım için farzı alamıyorum öyle bir durum var gibi eray bey
Edit ; yazılım konusuna beni dahil etmeyin ben eray beyle tartışmak istiyorum :D
Bende yeni bir sey kesfettim sahura kalkiyorum ama yemek yemeden geri yatıyorum.Sonra sabah kahvalti yapiyorum aksama daha az acikiyorsun.Bizimde tarzimiz boyle yemek-su oranini ayarliyorum ben buldum :D
Oncelikle selamlar,
Gonul isterdiki yapmis oldugumuz 100 uzerindeki tsi hybrid projesi sahibi gibi sizinde beklentilerinizi karsilasmakdi ancak
her ne kadar bunun icin cok calissakda sizleri memnun edememis bundan dolayi uzgun oldugumuzu belirtmek isteriz.
Proje araclari ozellikle standart araclardan farkli olarak herkese hitap etmeyebiliyor bazen biz iyi anlatamiyoruz bazende karsimizdaki
bizim anlattiklarimizi anlayamiyor ancak bilinen bir gercek varki kim sorun yasadiysa kapimiz acik sonuna kadar yardim etmisizdir buna mesut
beyde dahil.Yeni yaziliminizi iyi gunlerde kullanmanizi dileriz..
2cr firmasi sahibi oldugunu soyleyen beyefendi bizi tanimadan etmeden kandirmis vaadler vermis gibi sozler sarf etmis kendisini bu konuda muhatap
almadigimizi bildirmek isteriz.Kendisine onerimiz musterilerimizin uzerinden kendine reklam calismasi yapmamasi olacakdir.Gordugumuz luzum uzerine yazmak
isterizki malesef bu firma bizi kendisine rakip olarak gormekte ve her platformda hakkimizda asilsiz suclamalarda bulunmaktadir.Bugune kadar ciddiye alip
cevap vermek istemedik halada ciddiye aldigimizi soyleyemeyecegim ancak artik gerektigi yerde gerekdigi sekilde cevap verecegimizden hic supheniz olmasin..
Herkese keyifli forumlar dileriz..
oo olay sertleşmiş :) ozaman söyle yapalım
125 lik
150 lik
180 lik
2.0 Tfsi
2.5Tfsi
HEPSİNİ YAPALIM yarışalim ne dersiniz :) yaw takılmayın beyler sakin olun reklam kokuyor azıcık ama işte herkeslere herseyleri begendiremessiniz :)
oo olay sertleşmiş :) ozaman söyle yapalım
125 lik
150 lik
180 lik
2.0 Tfsi
2.5Tfsi
HEPSİNİ YAPALIM yarışalim ne dersiniz :) yaw takılmayın beyler sakin olun reklam kokuyor azıcık ama işte herkeslere herseyleri begendiremessiniz :)
1.4 TSİ la rx8 ini geçerimmmmm ?
Amacım firmaları lekelemek değil. Lakin ben 2cr ile 2 sene önce multijet Giulietta yaptırmıştım. Bu arada soft yazılım Dpf üstünde dumansız. Yakıt tüketimim pompa ile uyumlu.
Ve giulietta grubumuz vardı.
Dr ecu
Paşapğlu
Megachips
2-3 firma daha vardı
Hepsi ile rol yapıyorduk hiç biri geçememişti. Hatta bir arkadaş dr ecu ya tekrar gidip aracını açtırmıştı. Dpf üstünde dumanlı gene geçememişti.
Ben olayda geçme geçilmeden Ziya’da sorunsuz uzun süre kullanmaya bakıyordum. Ben 150 k kullandım sorun yaşamadım.
Tekrar diyorum dr ecuyu çok taktir ediyorum lakin günlük kullanılan araçlarda 2cr daha başarılı geliyor bana . Dr ecu biraz daha Japon ve hard araç odaklı gibi geliyor bana
1.4 TSİ la rx8 ini geçerimmmmm ?
kardeşim Rx sana kalin
gelir 6 adına inelim öle görüşelim kaqrdeşi 7,1 7,2 lerin beni kesmez :D
Dr ecu biraz daha Japon ve hard araç odaklı gibi geliyor bana
motorun japonu almanı italyanı cini olmaz işleyis tartı aynıdır silnidrii fark etmez kesinlikle yanlış afr afr dir basınc basınctır
1000 beygir yapan 100 de yapar yanlış düünceni düzelteyım
bşzim 100 de olsa 1000 de olsa günlük kullanılmayan arac sayılı 10deildir :)
motorun japonu almanı italyanı cini olmaz işleyis tartı aynıdır silnidrii fark etmez kesinlikle yanlış afr afr dir basınc basınctır
1000 beygir yapan 100 de yapar yanlış düünceni düzelteyım
Olayın çok matematiksel hesaplamalarını bilmem. Lakin 1000 yazan 100 yazad ise, dr ecu giden arkadaş x yazılım lı firma aracını geçemiyorum diye gitti ve dpf üstünde dumanlı araçla geldi, öncekine göre daha iyiydi ama gene geçememişti.belki dr ecu yoğundu ilgilenemedi bilemem. Tekrar. diyorum amacım hiç bir firmaya leke atmak değil. Bir önceki aracın megacips yazılım lı idi. Onda da memnun kalmıştım arkadaş tavsiyesi ile 2cr ile tanıştım. Orijinal haritaya yakın bir devir bandı oluyor.
Ben şunun kanısında yım. Her motor he ünitenin ayrı bir uzmanlık alanı inçe ayarları vardır. 2cr tsı- tdı - multijet grubunda ciddi olarak takip ediyorum başarılı araçları var soft dosya halinde.
Tabi 5 bar mı açıyor bilmem. Ben kendi yaşadığım olaylardan tecrübe ediniyorum. 2cr müşteri odaklı biraz kafa yoruyor. İleride yoğunluktan bu başarısını devam ettirir mi bilemem. O onun esnaflığına kalmış.
Yukarıda arkada şikayetlerini olumsuz durumları Belirtmiş.
Ekleyeyim 2cr ile aracımı yaz, yazılımlı araçlar ile roll yapacağım diye gitmedim. Günlük kullanım için yaz dedim. Sonra grup ile tanıştım bir gece roll e gittim. Ümitsiz bir vaka görüyordum aracımı sonuç olarak hep tanınmış firmalar var. Fakat o gece hepsini geçmiştim
Güzel bir his duygu olmuştu. Bu arada araç Specc leri- jant , cam tavan donansın paketine varana kadar inçe hesap yapıp deniyordular :)
Olayın çok matematiksel hesaplamalarını bilmem. Lakin 1000 yazan 100 yazad ise, dr ecu giden arkadaş x yazılım lı firma aracını geçemiyorum diye gitti ve dpf üstünde dumanlı araçla geldi, öncekine göre daha iyiydi ama gene geçememişti.belki dr ecu yoğundu ilgilenemedi bilemem. Tekrar. diyorum amacım hiç bir firmaya leke atmak değil. Bir önceki aracın megacips yazılım lı idi. Onda da memnun kalmıştım arkadaş tavsiyesi ile 2cr ile tanıştım. Orijinal haritaya yakın bir devir bandı oluyor.
Ben şunun kanısında yım. Her motor he ünitenin ayrı bir uzmanlık alanı inçe ayarları vardır. 2cr tsı- tdı - multijet grubunda ciddi olarak takip ediyorum başarılı araçları var soft dosya halinde.
Tabi 5 bar mı açıyor bilmem. Ben kendi yaşadığım olaylardan tecrübe ediniyorum. 2cr müşteri odaklı biraz kafa yoruyor. İleride yoğunluktan bu başarısını devam ettirir mi bilemem. O onun esnaflığına kalmış.
Yukarıda arkada şikayetlerini olumsuz durumları Belirtmiş.
ben yazdığın yazıya cvp verdim mekanik aynı 100 yapan 1000 de yapabilir:) ama iştebilinmeyen söylenmeyen seyler var söylenmeside gerekmeyen düşündüğünüz sirketler hakkında ondan dolayısen mutlu isen ne mutlu sana
ama bahsettiğim sey baska
+ ben dumanlı yapmam yanlış olmasın o
ALLAH ( cc ) kimseyi " anlamadığı işlerde ahkâm kesecek " kadar UKELA
Kafasının çalışmadığı noktada araştırmak yerine alay etmeyi tercih edecek kadar EDEPSIZ,
" Nasıl güç alınıyoki yeaa dua ile mi muska ile mi diyecek kadar TERBIYESIZ "
Gücün sadece basınç, hava yakıt karışımı ya da avanstan ibaret olduğunu sanıp, aksini açıklayana karşı SAYGISIZ
Yaratmasın. Rabbim yaratıyorsa da vardır hikmeti o bize düşmez dua ederiz ancak, bunlar can sıkıcı...
O sis + park + 8cm press gezenlerin grubu motosportturkey kıvamına geliyor gruplar her geçen gün.
Techturkey ise çok seviyeli bir forum, çok güzel bilgiler var almasını bilene.. Ama saygısızlar da diz boyu.
-------
Burada konu DR ECU değldi, konu RSA'nın Vw Bullet " balistique *arkadaşımızı boş vaadler ile kandırmış olmasıydı.
Fakat arkadaşımız hem forumda hem burada bu kadar bilgi kirliliğinin üzerine bir açıklama yapmış hem de tecrübelerini paylaşmıştır.
İlk izlenimde " paralı asker " diyenler de oldu fakat konunun paralı asker olmadığı anlaşılınca gerekli düzenlemeler de yapılmış.
Ben buradan sağduyulu davranışı ile hepimize örnek olacak şeffaf forumculuk tutumu, düzgün izahati için DR ECU Özgün Güleç ve semihekim ( DR ECU BURSA ) teşekkür ediyorum.
İnsanlar tartışmasını da bilmeli, nazik davranışları için teşekkür etmesini de bilmeli. Kimse sağa sola çekmesin.
yaw kardeşim yazmim diorum diorum diorum 1-2-3-4-5 gidiyor yazmakistemiyorum parali asker dien semih edepsiz olan semih azdaha zorlarsanız ben edepsiz olucam ben sildim mesajlarını megenmediğimden Dolayı ama ben uslubumu bozarsam cok güzel olmuyor bilen biliyor onun için burda bu konuları uzatmanın manası yok herkezler için geçerli
ben yazdığın yazıya cvp verdim mekanik aynı 100 yapan 1000 de yapabilir:) ama iştebilinmeyen söylenmeyen seyler var söylenmeside gerekmeyen düşündüğünüz sirketler hakkında ondan dolayısen mutlu isen ne mutlu sana
ama bahsettiğim sey baska
Hocam öncelikle şimdi farkettim sizler dr ecu imişsiniz. :) kusura bakmayın tekrar belirtiyorum amacım sizlere dil uzatmak değil haddime düşmez zaten :) ve bazı başarılarınızı hayretle takip ediyorum.
Olayların iç yüzünü bilmem etmem bizler gördüklerimiz kadar ve duyduklarımız ve yaşadıklarımı kadar biliyorum.
sadece şu kadar belirteyim. Sizden yazılım lı 2-3 aracı 2cr de arıza yaşanılıyor diye yeni yazılım ile oh be dediler. Sizler yoğunluktan belki farkında bile değilsiniz. Belki elemanınız bir hata yaptı.
Sizler için hep söylenen şu. Abi çok yoğun bulamıyoruz .
Rabbim başarılarınızın devamını nasip eylesin.
Şunuda ekleyeyim. Bir arkadaşım sizde yazıldı araç 1.6 mtj Gui. Elemanınız yazmış.
Stock araç ile anca yürümüştü :)
Sonra sizi bulmuş sizler yazmışsınız araç ciddi güzel yürüyordu ve duman sıfırdı. O dumanlı denen aracı geçiyordu ve duman yoktu :)
Beni gene geçememişti ayrı konu :) :) :)
Hatam oldu ise affola
Hocam öncelikle şimdi farkettim sizler dr ecu imişsiniz. :) kusura bakmayın tekrar belirtiyorum amacım sizlere dil uzatmak değil haddime düşmez zaten :) ve bazı başarılarınızı hayretle takip ediyorum.
Olayların iç yüzünü bilmem etmem bizler gördüklerimiz kadar ve duyduklarımız ve yaşadıklarımı kadar biliyorum.
sadece şu kadar belirteyim. Sizden yazılım lı 2-3 aracı 2cr de arıza yaşanılıyor diye yeni yazılım ile oh be dediler. Sizler yoğunluktan belki farkında bile değilsiniz. Belki elemanınız bir hata yaptı.
Sizler için hep söylenen şu. Abi çok yoğun bulamıyoruz .
Rabbim başarılarınızın devamını nasip eylesin.
Şunuda ekleyeyim. Bir arkadaşım sizde yazıldı araç 1.6 mtj Gui. Elemanınız yazmış.
Stock araç ile anca yürümüştü :)
Sonra sizi bulmuş sizler yazmışsınız araç ciddi güzel yürüyordu ve duman sıfırdı. O dumanlı denen aracı geçiyordu ve duman yoktu :)
Beni gene geçememişti ayrı konu :) :) :)
Hatam oldu ise affola
baskan estafurllah hata mata yok ortada benim söylediğim seyler cok farklı ama bu burda yüz mimiği yada ses tonu olmadığı için insanlar yanlış anlamalara uğruyor eleman değil örnek veriyorum EGR si kaçırıyordur fark etmemiştir mesela sonraki geldiğinde Egr si fark edilmiştir (örnek) düzelmişsizdir beni bulmak bulmamak diye brsey yok yani yanlış anlaşılmasın :) ben hep ofice deyim Telefonlara konuşursam yaklaşık 9 saatim telefonla geçiyor işime engel oluyor :)
Oncelikle selamlar,
Gonul isterdiki yapmis oldugumuz 100 uzerindeki tsi hybrid projesi sahibi gibi sizinde beklentilerinizi karsilasmakdi ancak
her ne kadar bunun icin cok calissakda sizleri memnun edememis bundan dolayi uzgun oldugumuzu belirtmek isteriz.
Proje araclari ozellikle standart araclardan farkli olarak herkese hitap etmeyebiliyor bazen biz iyi anlatamiyoruz bazende karsimizdaki
bizim anlattiklarimizi anlayamiyor ancak bilinen bir gercek varki kim sorun yasadiysa kapimiz acik sonuna kadar yardim etmisizdir buna mesut
beyde dahil.Yeni yaziliminizi iyi gunlerde kullanmanizi dileriz..
2cr firmasi sahibi oldugunu soyleyen beyefendi bizi tanimadan etmeden kandirmis vaadler vermis gibi sozler sarf etmis kendisini bu konuda muhatap
almadigimizi bildirmek isteriz.Kendisine onerimiz musterilerimizin uzerinden kendine reklam calismasi yapmamasi olacakdir.Gordugumuz luzum uzerine yazmak
isterizki malesef bu firma bizi kendisine rakip olarak gormekte ve her platformda hakkimizda asilsiz suclamalarda bulunmaktadir.Bugune kadar ciddiye alip
cevap vermek istemedik halada ciddiye aldigimizi soyleyemeyecegim ancak artik gerektigi yerde gerekdigi sekilde cevap verecegimizden hic supheniz olmasin..
Herkese keyifli forumlar dileriz..
Tek tek cevap vereceğim
1- Sizin isminizi yahut firmanızı az önceki an'a kadar hiç bir yerde ANMADIM. Firma ismi anmak tercih edeceğim son şeydir mecbur kalmadıkça.
Gelmiş burada başarısızlığınızı karşı tarafı suçlayarak ört pas etmeye kalkıyorsun. ! Firmanızın ismini veya şahsi isimlerinizi bir kere bile andığımı ispatlamazsanız herkesin gözünde ap açık bir iftiracı olduğunuz ortaya çıkacaktır.
Burada konu DR ECU değldi, konu RSA'nın Vw Bullet " balistique *arkadaşımızı boş vaadler ile kandırmış olmasıydı.
Bu cümleden bu suçlamayı mı çıkatıyorsun ? Bence tekrar okumalısın. Burada konu kandırılmış olmasıdır dedim. Kandırılma fiilindeki iddiayı ortaya ben atmıyorum bakınız kullanıcı ifade ediyor bunu. Ben kalkıp RSA milleti kandırmış demiyorum. KONU BUDUR diyorum. Çok kitap okumayınca böyle oluyor galiba neyse...
-----
Rövanş taleplerinizi iyi anlıyorum. Gerek izmir'de gerek buradaki geçilmelerinizden sonra hadi yarışalım diyebilirsiniz. Geçilmelerden sonra size geri gelip 2CR 'nin yazdığı araba bizi geçti bu arabayı daha da aç diye başınızın etini yiyorlar muhtemelen. Rovanş taleplerini keyfim yerine geldiğinde değerlendireceğim ancak, kullanıcıların kendi aralarında yaptığı denemelerden çıkan sonuçlar benim için kafi.. Önemli olan da budur. Makinayı gırtlağına kadar yükleyip yarıştırmak zaman benim tarzım olmadı. Kalkıp forumlarda meydan okumalar, sidik yarıştırmalar vs. vs.. Tansiyonu yükselten her hareketten kaçındım. Dediğim gibi, bu benim tarzım kişiliğim karakterim değil.
-----
Bu arada @ozgun 'e katılıyorum. Her zaman herkesi memnun edemezsiniz. Yukarıda elemanın biri 2CR yi itici buluyorum falan demiş.. gülüyorum sadece :)
Son olarak sevgili @Oz doğum günün kutlu olsun. Sevdiklerinle nice mutlu yıllar dilerim.
Balistique
22-04-2019, 01:54
utkunoa Utku sen izmirde oldugundan burdaki gelismeleri yakindan takip edemedin. Seninle konusmustuk uygulamadan once ve sonra. Oncesindeki beklenti ve kullanim amacimi sonrasindaki beklentimi ve yasadigim durumu. Araci gunluk kullandigimi roll vs. islerine girmedigimi alti ustu vs. bozulmasin demistim. Sende sorun yasamayacagimi anlatmistin.
Uygulamadan sonra ben aracin stage 1 yazilimli 125-140 ayarinda ancak gittigini soyledim. Rasit beylede konustum bunu log aldik alicanla rasit bey bakti sorun yok hersey normal dedi. Rsa instagram sayfasindada paylastiniz araci ve hala orda duruyor. 210 hp 300+nm tork aldik yaziyor. Herhangi bir olcum yapilmadi ne dyno nede sure olarak. Zaten anlasiliyor aracin gidisinden o gucler olmadigi orasi ayri.
Ben rasit bey ne dediyse onu yaptim. Dp spor katli olsun dedi spor katli taktim. Filtre su marka olacak dedi onu taktim. Memnun olmadigimi dile getirince ethanol koy dene dedi denedim degisen bisey olmadi. Dsg yazilimi yapmak lazim dedi basinda bahsedilmemisti dsg yazilimindan ben deneyelim o zaman dedim. Dsg yaziliminda deneme olmaz parasi verilecek yazilacak dedi. Ben sicak bakmadim buna. Yeteri kadar harcama yaptim cunku. 140 lik oem turboyu servisten alip daha dusuk maliyete taktirabilirdim. Tth hibrtiliyor saglam oluyor vs. tercih ettik.
Neyse uzun lafin kisasi ben bahsedilen gucleri alamadim ama suanki halinden memnunum. Malesef ulkemizdeki vergi sistemi vs. yuzunden boyle seylerle ugrasiyoruz. Allah hepimize akil versin.
Balistique izmirde olsamda tum gelismelerden haberim oldu ilk geldiginiz gun 24-11-2018 iki versiyon atilmis ve performans dan memnun
kaldigiginiz herhangi bir sorun bildirilmemis .Daha sonra 1000-1500 rpm arasi turbonuzun dolmadigindan yada alt devirinizin daha
canli olmasini istediginizden sonrasina size sport 400 cell cat onerildiginden dsg yazilimi onerildiginden ancak perforamsn ile
ilgili hic sikayet yazilmamis sadece 1000-1500 rpm icin daha iyi olabilirmi isteginiz olmus onun icinde alt devirleri biraz daha iyi olacagini dusundugumuz
farkli bir version atilmis hepsi bu sonrasi internetteki yaziniz ..
Dedigim gibi internete yazmanizda bir tercihdir ancak normalde musterilerimiz bir sorun
oldugunda bize gelip yardim istemesini bunu baska firmanin sahibi ile degilde bizle cozmesini beklerdik cunku bize gelipte yardim
alamadiginizi soylerseniz bence bu haksizlik olur size her aradiginizda bizden herkes yardimci olmak istemistir ve olmustur bu yazilanlari hakettigimizi dusunmuyorum
cunku hepimizin temel prensibi belki en iyisini yapamasakda en iyi yardimi yapabiliriz dusuncesi ile elimizden geleni yapmisizdir ama dedigim gibi
nerde mutluysaniz bu onemli bundan sonrasi icinde saglikli mutlu surusler diliyoruz.
Umit bey siz kimle kimi yaristiriyorsunuz bilmiyorum ama benim bildigim bizim hazirladigimiz sizinle yarisan hicbir aracimiz yok ,Musterilerimizin
araclarini kim kiminle yarisiyor seklinde takip etmiyoruz malesef, eger bizim yaptigimiz araclardan birini birilerini gectiyseniz ne mutlu size :D
ancak size temin ederimki bizi arayan beynimizi yiyen kimse olmadi :) Siz bizi bence kendinize rakip olarak gormekten vazgecin emin olun biz gormuyoruz ve
sadece isimize odakliyiz gecmek gecilmek bizim yonumuzu asla degistirmez nasil arac hazirladigimizi anlatmama gerek yok her gun storylerimizden takip ediyorsunuz zaten :D
lutfen sizden rica ediyorum bizi bu zengin yaris dunyaniza yada pr calismalariniza alet etmeyin basarilarinizin devamini dileyelim
hayirli isler dileyelim gereksiz sacma sapan sohbetler etmeyelim..
Valla bugüne kadar bütün arabalarıma ilk olarak Özgün-Alper ikilisinde yani eski Ecufast yeni Dr.Ecu ikilisinde yaptırdım hepsinden memun kaldım.
Bahsettiğin aracın aynısına sahibim bu sefer RSA Utku yaptı aracımı dyno vs benim için önemli değil kaç hp olduğune kadar gelişme kaydettik ona bakarım, DPF ve EGR safe bir yazılımla 100-180 8sn, 50-150 3sn fark elde ettik. Günlük biniyorum paşa paşa.Aklınıza hangisi yatıyorsa onu yaptırın.
Görünen o ki bu forumda artık referans alma olayı olamayacak.
Beyaz eşya konusu da böyle, kasko firması seçimi de böyle, lastik seçimi de böyle, öyle oğlu böyle.
Memnun olan kadar sorun yaşayanlar da var aynı firma/markadan.
Olay kısır döngüye giriyor her koşulda.
Balistique
22-04-2019, 07:53
Balistique izmirde olsamda tum gelismelerden haberim oldu ilk geldiginiz gun 24-11-2018 iki versiyon atilmis ve performans dan memnun
kaldigiginiz herhangi bir sorun bildirilmemis .Daha sonra 1000-1500 rpm arasi turbonuzun dolmadigindan yada alt devirinizin daha
canli olmasini istediginizden sonrasina size sport 400 cell cat onerildiginden dsg yazilimi onerildiginden ancak perforamsn ile
ilgili hic sikayet yazilmamis sadece 1000-1500 rpm icin daha iyi olabilirmi isteginiz olmus onun icinde alt devirleri biraz daha iyi olacagini dusundugumuz
farkli bir version atilmis hepsi bu sonrasi internetteki yaziniz ..
Dedigim gibi internete yazmanizda bir tercihdir ancak normalde musterilerimiz bir sorun
oldugunda bize gelip yardim istemesini bunu baska firmanin sahibi ile degilde bizle cozmesini beklerdik cunku bize gelipte yardim
alamadiginizi soylerseniz bence bu haksizlik olur size her aradiginizda bizden herkes yardimci olmak istemistir ve olmustur bu yazilanlari hakettigimizi dusunmuyorum
cunku hepimizin temel prensibi belki en iyisini yapamasakda en iyi yardimi yapabiliriz dusuncesi ile elimizden geleni yapmisizdir ama dedigim gibi
nerde mutluysaniz bu onemli bundan sonrasi icinde saglikli mutlu surusler diliyoruz.
Umit bey siz kimle kimi yaristiriyorsunuz bilmiyorum ama benim bildigim bizim hazirladigimiz sizinle yarisan hicbir aracimiz yok ,Musterilerimizin
araclarini kim kiminle yarisiyor seklinde takip etmiyoruz malesef, eger bizim yaptigimiz araclardan birini birilerini gectiyseniz ne mutlu size :D
ancak size temin ederimki bizi arayan beynimizi yiyen kimse olmadi :) Siz bizi bence kendinize rakip olarak gormekten vazgecin emin olun biz gormuyoruz ve
sadece isimize odakliyiz gecmek gecilmek bizim yonumuzu asla degistirmez nasil arac hazirladigimizi anlatmama gerek yok her gun storylerimizden takip ediyorsunuz zaten :D
lutfen sizden rica ediyorum bizi bu zengin yaris dunyaniza yada pr calismalariniza alet etmeyin basarilarinizin devamini dileyelim
hayirli isler dileyelim gereksiz sacma sapan sohbetler etmeyelim.. utkunoa Dogru bilgilerde var eksik olanlarda. Performanstan memnun olmak diye bisey degil. 165 hp 255 tork tan memnun olabilir insan ama 210 hp 300+ nm ayri bi olay. Ben sorunla ilgili geldim aorun yok dendi. Tekrar nasil sizle cozebilecektimki ? Ben bisey yazsam sizden baska bisey gelecek. Bu mevzuyu cokkta uzatmaya gerek yok. Size projelerinizde basarilar.
Gokhan43
22-04-2019, 08:19
utkunoa Dogru bilgilerde var eksik olanlarda. Performanstan memnun olmak diye bisey degil. 165 hp 255 tork tan memnun olabilir insan ama 210 hp 300+ nm ayri bi olay. Ben sorunla ilgili geldim aorun yok dendi. Tekrar nasil sizle cozebilecektimki ? Ben bisey yazsam sizden baska bisey gelecek. Bu mevzuyu cokkta uzatmaya gerek yok. Size projelerinizde basarilar.
Hangi dynoda ölçüm yapıldı acaba hybrid turbo ile 165 HP çıkıyorsa araç ?
Balistique
22-04-2019, 08:33
Hangi dynoda ölçüm yapıldı acaba hybrid turbo ile 165 HP çıkıyorsa araç ?
2Cr dynosunda olcum yapildi. Arac once yazilimli olculdu sonra stok haline cevrilip olculdu. Stok 122 hp - 204 tork cikti. Rsa yazilimli hali 165 hp 255 tork. 2Cr yazilimli 180 hp 295 tork. Rsa 1.4 2Cr 1.2 bar. Yukarida bahsi gecen 1400-2000 devir (1000-1500 devir degil dsg o aralikta calismiyor zaten alt vitesi 1400-1600 civari yakaliyor)arasi cansizlik sorunumda cozuldu.
Balistique
22-04-2019, 08:46
Bu yazilim isleriyle yasanan ilk sikintilar degil sonda olmayacak. Ben bazi sikintilar yasadim paylastim. Benim sikinti yasadiklarimla sorunsuz calisanlar benim memnun oldugum insanlarla problemi olanlarda var. Keske hersey sorunsuz islese hem firmalar hemde musteri adina ama olmuyor. Kendi adima yazilacak kadar yazdim cizdim. Herkese sorunsuz surusler dilerim.
1,5 senedir aracım 2cr yazılımlı , yazılımdan memnunum ama özellikle Ümit beyin müşteri ilişkisinden çok memnunum ,ne zaman istersem telefon açıp aklımda olanı sorup yardım alabiliyorum ve sıkılmadan sorularımı cevaplıyor. Yazılım olarakta araç gerçekten karakter değiştirdi ,170 lik manuel benzinli insigniaya kafa tutup 170-180 km lere kadar roll de önde gidebiliyor. Bu güne kadar da bir sıkıntı yaşatmadı yazılım.
[MENTION=6264]
lutfen sizden rica ediyorum bizi bu zengin yaris dunyaniza yada pr calismalariniza alet etmeyin basarilarinizin devamini dileyelim
hayirli isler dileyelim gereksiz sacma sapan sohbetler etmeyelim..
Ayak oyunları + kelime oyunlarını bir kenara bırakınız. Daha bir önceki soruma cevap vermediniz ? Hadi ıspatlayabilir misiniz sizin isminizi daha önce ağzımıza aldığımızı ?
Rakip görme kısmına gelince, estağfurullah ne rekabeti.. Ben sizin kadar profesyonel yalancı olamam, bu konuda kesinlikle başarısızım. Siz alt devir Problemine DSG yazılımı önerecek kadar profesyonel krizi fırsata çevirme uzmanısınız.
Ve hala yalan söylüyorsunuz, benim bildiğim sizin aracınızla yarışan yok vs vs vs vs vs :)) Komik olmayın bence
1,5 senedir aracım 2cr yazılımlı , yazılımdan memnunum ama özellikle Ümit beyin müşteri ilişkisinden çok memnunum ,ne zaman istersem telefon açıp aklımda olanı sorup yardım alabiliyorum ve sıkılmadan sorularımı cevaplıyor. Yazılım olarakta araç gerçekten karakter değiştirdi ,170 lik manuel benzinli insigniaya kafa tutup 170-180 km lere kadar roll de önde gidebiliyor. Bu güne kadar da bir sıkıntı yaşatmadı yazılım.
Burada yazılan mesajlarda herkes sorularına cevap alabildiğini belirtmiş zaten. Problem varsa sorumlu mutlaka başkası (yok dp yapan firma, yok kaçıran debriyaj, yok öten lastik vs), memnuniyet varsa zaten sorun yok, yaz referanslara. Sorunlar yazılımın güncellenmesi, beğenilmemesi, fabrikasyona döndürülmesi talebi esnasında çıkmış. "Para talebi" devreye girmiş...............
Umit bey ,
Bakin sizinle gercekten laf yaristiricak ne vaktim nede sabrim var.Bizi agziniza almiyorsunuz ama tech de ikinci mesajinizda direk bize
adimizi alarak baskasinin agziyla yazi yaziyorsunuz.Musterilerimizin sikintilari olursa bize gelirler ve biz cozeriz bazilari bizle cozmek
istemez kendilerine gore sebepleri olabilir ama bu cok nadiren yasanir ve her isde olabilir.Biz yaptigimiz isden emin oldugumuz halde mesut
beyin aracindan aynisini daha once baska bir arkadasi icin yaptigimiz halde sessiz kaldik ok dedik ki emin oldugumuz halde sirf tartisma
cikmasin gonul kirilmasin diye ama senin amacin cok belli reklamlarini yapip adini duyurma cabalarinda sana yardimci olamayacagim.
Tekrar yaziyorum bizi alet etme git sikinti yasayan musterilerinle ilgilen bizim icin endiselenme musterilerimiz icin istanbul adana ve izmirde yerlerimiz var telefonlar acik
ararlar cozerler forumlarda musterilerimize yada baska firmanin temsilcilerine cevap verme gibi bir zorunlulugumuz yok seni tanimaz etmeyiz dynona yazilimlarina
zeval gelmesin yeterki bizden uzak ol cunku gercekten seninle ayni mantikda dusunmuyoruz ..Hadi hayirli isler buda son mesajim sana ...
AlwaysFast
22-04-2019, 12:05
Rollingci değilim, haliyle alınan güçlerle ilgili de çok beklentim olmadı.
Aynı araçtan kullanıyorum, A3 1.6 TDI. Megachips yazılım 50k'da yaptırmıştım, 25K sonra dpf mortingen oldu. Keza enjektörlerim de kötü durumda. Gidişi ve yakıtından memnundum ama araba mevta oluyor. Gazihana işiniz düşerse bi yerden aşağı kasımpaşa moduyla karşılaşıyorsunuz.
2cr Ümit bey her şeyden önce telefonuna bakıyor. Teknik bilgisi iyi. Telefonda da bunu fazlasıyla paylaşıyor.
Beygiri falan geçtim, telefonunu açan yazılımcı iyidir:)
ve her platformda hakkimizda asilsiz suclamalarda bulunmaktadir.
Bunu ıspat edemedin. Ap açık bir yalancı / ftiracı olduğun şu andan itibaren tescillendi.
Sabaha kadar muahttap al akşama kadar alma. Hiç farketmez artık.
Bundan sonra, kim yalan söylüyorsa karşısında beni bulacak hiç şüpheniz olmasın.
ya alla alla bütün 2cr ciler yazıyor anlamsızcaa :) umit yapma umitttt
Gokhan43
22-04-2019, 13:10
2Cr dynosunda olcum yapildi. Arac once yazilimli olculdu sonra stok haline cevrilip olculdu. Stok 122 hp - 204 tork cikti. Rsa yazilimli hali 165 hp 255 tork. 2Cr yazilimli 180 hp 295 tork. Rsa 1.4 2Cr 1.2 bar. Yukarida bahsi gecen 1400-2000 devir (1000-1500 devir degil dsg o aralikta calismiyor zaten alt vitesi 1400-1600 civari yakaliyor)arasi cansizlik sorunumda cozuldu.
Süre ölçümü yapılmıştır illaki diye tahmin ediyorum. 165 HP ile 180 HP versiyonlarının süre olarak ölçümleme şansınız oldu mu ?
2Cr dynosunda olcum yapildi. Arac once yazilimli olculdu sonra stok haline cevrilip olculdu. Stok 122 hp - 204 tork cikti. Rsa yazilimli hali 165 hp 255 tork. 2Cr yazilimli 180 hp 295 tork. Rsa 1.4 2Cr 1.2 bar. Yukarida bahsi gecen 1400-2000 devir (1000-1500 devir degil dsg o aralikta calismiyor zaten alt vitesi 1400-1600 civari yakaliyor)arasi cansizlik sorunumda cozuldu.
Her şey turbo basıncı değil.. Etkileyen dünya kadar parametre var işin içinde.
Gokhan43 ün de sorduğu gibi süre alma şansınız var mıydı 2 halinde de?
63owen63
22-04-2019, 15:44
Her şey turbo basıncı değil.. Etkileyen dünya kadar parametre var işin içinde.
Gokhan43 ün de sorduğu gibi süre alma şansınız var mıydı 2 halinde de?
Basınç stock tutulup güç alınmaktan bahsediliyor levo, sanıırım :)
canirtuk
22-04-2019, 15:54
basınca gerek yoksa turboya da gerek yok sökün la turboları :)
basınca gerek yoksa turboya da gerek yok sökün la turboları :)
Bu tezi sevdim.
Şimdi herkes dağılsın
Mehmetmert
22-04-2019, 16:36
Bunu ıspat edemedin. Ap açık bir yalancı / ftiracı olduğun şu andan itibaren tescillendi.
Sabaha kadar muahttap al akşama kadar alma. Hiç farketmez artık.
Bundan sonra, kim yalan söylüyorsa karşısında beni bulacak hiç şüpheniz olmasın.
Yazmayim yazmayim diyorumda siz cok mu lafinizin arkasindasiniz?
https://i.hizliresim.com/8aA4ZW.png (https://hizliresim.com/8aA4ZW)
Evet 350hp baslikli ibiza cupra videosu benim cektigim video.Yakit olmadigi icinde ogun gazlayamadik.Aracin sahibi ben degilim , sahibine silah zoruyla mi yakit koydurtacagim ?
Videosu bu
YouTube (https://youtu.be/zApF2RXPw0w)
Ha sartlar oldu, (yillar once) yakit varkende gazladik.Tabii hepimiz arastirmadan sallamayi cok sevdigimiz icin yakitli videoyu izlemeden giydirmisiniz.
Baknz. Yakitli video
YouTube (https://youtu.be/ARP7tgN2WsY)
Ha isterseniz tum konusmayi koyun instagramdaki.Siz usti kapali her seyi her platformda giydiriyorsunuz ondan sonra ithamim size degil hadi kanitla deyip cekiliyorsunuz hatta bir de yalanci olarak itham ediyorsunuz :)
https://i.hizliresim.com/V9mqPy.png (https://hizliresim.com/V9mqPy)
Bende foruma soruyorum , ibiza cupra ile (350hp) yakit olmadigi icin gazlayamadigimiz video benim.Baska kimde var boyle bir video yok? Ama size ben duzgunce mesaj atip, bir sorun mu var? sizi tanimiyorum ama boyle demisiniz dedigimde.”Yok sorun olsa ben bulurum, yok genel soyledim...vs diyorsunuz” Siz itham ediyorsunuz, ustu kapali veya acik fark etmez soyluyorsunuz.Sonra kanitla hadi, yalan soyluyorsun, ben demedim oyle,iftiracisiniz,fitnesiniz, fesatsiniz...vs soyleyip cekiliyorsunuz ben demedim diye.
Not:Yukarida bahsettiği ilk CLH ben yaptim ...vs muhabbetiylede uzaktan yakindan alakam yok siz sormasan ben soyleyim(bilmeyenler icin 1449lu tdi aracim var).Hicbir yerde en hizlisi benim yada ilk ben yaptim...vs demedim zaten.Konu bana nasil geldi bilmiyorum.
basınç açmadan yapıyoruz yada eskiden 4000 dev/dk da 120 gidiyorsa araç yazılımdan sonra 3000 dev/dk da 120km/s gidecek ekonomik olacak lafları. Motorun içini bilmeyen, yüzlerce bu işlerle uğraşan varken ve yapılan işi gizemli hale getirip çok önemli bir işmiş gibi anlatan ama esas işin başkası tarafından yapıldığını söylemeyen insanlarla dolu bir piyasa. basınç açmadan lafı gerçekten doğru olabilir. enjektör avansı ile oynayıp ( eğer kendi yapıyorsa ) biraz güç alabilir. yazılım yapana sormak gerek benim turbo 1.2 basıyor şunu 1.4 yapsana diyince ne yapıyor merak ettim. yada özel bir parametre isteyince nasıl bir tepki alıyorsun. bu işleri yapanların arasında gerçekten bu programı yapan ( yardımcı programların izin verdiği ölçüde ) on kişiyi geçmez. bir database de bu programlar var alıp arabaya koyanlar ise saymakla bitmez.
Ersincelebi
01-05-2019, 19:40
Öncelikle kimsenin Fan boyu olmadığımı belirtmek istiyorum. Sadece başımdan geçenleri yazdım.
Bu yazılım işleri çok karışık hele ki birde olaya custom yazılımlar mekanik modifikasyonlar girdiğinde olay temelli komplike oluyor.Herkesin kaldırabileceği işler değil.
Benim CLH 1.6 TDI projemde bodoslama girip çok uykusuz gece geçirip başıma gelmeyen kalmadı bir çok insanı tanıma fırsatı buldum. Bir çok tecrübe edindim Firma kişiler vb. hakkında.
-İzmirde Turbo işi ile uğraşan bir arkadaş ile başladık Stage1 ve stage 2 yazılımlarda sorun yaşadığımı söyleyemem fakat big turbo işin içine girince bazı problemler yüzünden kendisi ile çalışamaz olduk çünkü vakit ayırmamaya telefonlarımıza çıkmamaya başladı.
-Sütden yanan ağzımız ile daha profesyonel bir firma ile çalışma kararı alıp yoğurdu üfleyerek soluğu DR ECU İZMİR bayisinde aldık. Mustafa BİRSESLİ abimizi ziyaret ettik kendisi sorunumuzu Özgün'ün çözeceğini merak etmememi tembihleyerek belirlediği tarihte saat 12:00 da gelmemi istedi. iş yerinden izin alarak öğlen tam 12 de dükkanına gittim saatler süren beklemeler sonunda hatırladığım kadarıyla gece 20:00 civarı özgün abimizin isteği ile aracımız okundu gece 00:00 veya fazlası olabilir atılan dosyalarda araç sürekli over boost under boosta düşüyor eskisinden daha kötü bir performans ile gittiğini belirttim daha sonra gelmem söylendi çünkü haliyle saat çok geç olmuştu. Özgün abimize whatsaappdan defalarca durum hakkında bilgi vermeme rağmen sorunlarımı çözeceğine dair düzgün bir cevap alamadım. Anladım ki böyle bir proje yapıyorsan kesinlikle Tuner'ın yanında olmalısın kendisine defalarca istanbul'a gelebileceğimi söylememe rağmen uzaktan halledebileceğini söyledi ama çözümsüz bir şekilde aracım eskisinden beter sorunlu bir halde yarım yamalak bırakıldı.
-Hemen soluğu İzmirde lokal çalışan başka bir abimizin yanında aldım aracı önce stoğa çevirdik. bir kaç yazılım denendi underboost problemi çözüldü fakat Overboost problemi çözülmedi.
Bu arada Telefon ile Piyasadaki firmaların sahipleri ile görüşmelere başladım.
RSA utku ile konuştuğumuzda aracı DPF-EGR off yazamayacaklarını araçtan sökülen her şeyin yerli yerinde olması ve bu kadar kurcalanmış aracı yazamayacaklarını belirtti. Saygı duydum kendilerine zira ben DPF ve egr üstünde bu aracın gerçek performansında bir süre gitse bile uzun vadede verimli olmayacağını düşündüğüm için çok fazla üstelemedim. (Şunu belirtmeden geçemem RSA kaliteli kendini kanıtlamış bir firmadır.Ayrıca Utkunun(RSA'nın) müşterisi olmadığım halde gerek dükkanında gerek yazışma olarak her zaman yardımcı olma peşinde yapıcı bir insandır. Kendim bizzat şahidim.)
-Konyadan birkaç arkadaşın önerisi ile 2CR firmasını aradığımda Ümit BAĞIRAN arkadaşımıza başımdan geçenleri hangi aşamada olduğumuzu anlatınca konuşmasını hiç beğenmediğim bir tavırla şu kadar para isterim şu güç şu basınç da İşine gelirse tavrıyla dyno üzerinde yazabileceğini belirtti. Sonrasında İLK SORUNSUZ CLH Big turbo projesi diye belirttikleri aracın sorunları olduğunu aracın istediği gibi olmadığını araç da mekanik problem olduğu söylenip gönderildiğini öğrendim . Tavrı ve sorunlu yazılan araç yüzünden kendileri ile çalışmaktan vazgeçtim.
-Forumdan Can abinin önerisi ile Bekir PAŞAOĞLUNA başımdan geçenleri daha önce hangi firmalarla çalıştığımı anlatınca yazılımının çalınmasından korktuğunu ve bu yüzden aracımı yazmayacağını belirtti ve kendisi ile çalışamadık(İyi ki de çalışmamışım Erman'ın başına gelenlerden sonra her şey de bir hayır varmış dedim kendi kendime.)
-Megachips gazihan ile görüştüm kendisi çok samimi ve içten konuştu sorunumu çözeceğini yanına gelmemi istedi. Daha sonra Forumda bazı arkadaşların benzer araçlarında sorun yaşadığını görünce vazgeçtim.
-Forumdan Ferhat arkadaşımızın önerisi ile Racewerks ile çalışmaya başladık Serdar bir çok konuda yardımlarını ve emeklerini esirgemedi yeri geldi gece 3 de dosya hazırladı. Sorunlar yaşamadık mı elbette yaşadık fakat hem kişiliği hemde bilgisi ile beni hiç üzmedi desem yeri var.
Bana sorsan şimdi bu projeye tekrar başlasan Türkiye'de kimle çalışırdın diye düşünmeden MGRemaps derdim. Çünkü CLH da gerçekten iddialılar güzel işler çıkartıyorlar. Kendilerini tebrik ediyorum.
Sonuç olarak şunu söylemek istiyorum Her yiğidin yoğurt yiyişi farklı Ne kadar özgün abimiz kabul etmesede her Tunerın yada her yazılım firmasının bazı Marka/model araçlarda öne çıktığı oluyor Kimine Paşaoğlu iyidir kimine RSA kimine DR Ecu vb.
su remapper grubunu bi temizle istersen
sahtekar ilan ettigin adamların projesini paylas sonra prim yap sonra Sahtekar biz olalım
burda yazılım konusunda adamlık önemlidir
Dosyayı yaparsın yapamazsın orası önemli degil.adamlik ,onemli olan
Bana Vag com ile log almayı bilmiyor diyen adam bizden Vag com aliyor.
sen 1.6 TDI big turbo projesini kimden öğrendin? ilk yaptığın araç kimin aracı ?
Bizle konuşurken ozgun e giydirmedigin laf yok ? Sonra ? Biz sana yapamadin diyince kötü olduk ve standart yalan " geçen ben aynısından yaptım hiçbir sorun yok sende sorun" nedense ne grubunda ne sayfadan baska 1.6 TDI big turbo göremedik . sen kötü söz duymaya kabullenemiyorsun. Hemen engel . şimdi utku ya filan. laf Ediyorsun da utku da ozgunde senden daha adam bir şey olduğunda cevap bulabildik. sticker muhabbetine Adam yolladın Senin yolladigin adamlara ben tek gittim . Noldu eliniz boş döndünüz. ismi lazım değil dediğin kişinin arkasinda dört dolandin su vagcomu öğret diye .ben her zaman doğruyu söylerim doğruyu söylediğim kişilerle de kötüolmusumdur . Bugun de doğruyu söylemekten cekinmiyecegim . Dolandırıcı ithaminda bulundun. Sensin lan o !!!! 1.6 TDI stage 1 de bile arıza vardı sen daha 1.6 TDI dosyasını gormemisken biz burda kafa patlatiyorduk Sen daha stage 1 i yapamadin yine söylüyorum yapamadin. biri de yazmış dr ecu ile denedim diğer firmalarla denedim diye o remapper grubunda alay edip dışarda yok ben kimseye bir şey demedim ayaklarını geçecen .yalancının şahiti şıracı hesabı . şu var ki grupta yazılımsal sıkıntıyı mekanik nasıl çözdünüz diye bir soru sordum kem küm ettiniz sonra beni engelledin . senin güttüğün koyun kadar benim çoban gütmüşlüğüm var ben damos çıkarıyorum varsa burda bi iddaan gel kapışalım ey mi yaman bey mi yaman
tr_select
01-05-2019, 22:26
Yazışım savaşı vol 1 olmuş konu içerisinde
Anlamadığımdan soruyorum..............
Otomobil ÅŸimdi oldu mu ???
yani büyük turbo falan takıldı mı ?
Bunca zamanda gözlemlediğim ise ;
Usta yada ustalık yapanlar bunu söylememin nedeni ise hiç bir denetim olmaması. Önüne gelen usta olup dükkan açabilir. Rant için girilen işlerden birisi modifiye konusu.
Adam diyor ki ustacığım benim arabamı 500 beygir yap. Usta adamı o kadar güzel ikna ediyor ki o işin olacağına adam 100 beygir ile mutlu. Fakat birisi bu ne biçim 500 beygir benim arabam kadar bile gitmiyor deyince iş bozuluyor. 500 olmasa da fena gitmiyor ama diyen de var dinamometre bozuk diyen de.
Hep söylediğim psikolojik olarak ikna eden kazanıyor. o iş olmaz uğraşma dersen o zaman sen kötü oluyorsun.
Nereden baksan 400bin tl harcanan bir araba olmadı. olmadığını söyleyince ustası ama abi ya diyor. sahibi e ne yapalım diyor. ama ustaya sorarsan ne yapalım. pek yakında daha doğrusu kullanılmaya başlanınca problemler çıkacak ama ikna kabiliyeti yüksen usta eminim ki o işin altından kalkar.
İstediğinizi yapın ama günümüz şartlarında ilk olanı yapmak git gide zorlaşıyor. Amatör ruhu olanlara tavsiyem yapılmıştan bir tane yapmak en sorunsuzu olacaktır.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.