PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Civic Dizel 9AT Otomatik



gcapraz
13-07-2018, 11:06
YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=gAuaPojG6eY&t=262s)

En nihayetinde dizel otomatik versiyonu cikti.

Yorumlarinizi alalim...

gcapraz
13-07-2018, 11:24
Ayrica sport + donanim secenegi de eklenmis hatchback versiyonuna.

arda35
13-07-2018, 11:31
ZF yaptıysa iyidir. Hb ve Sedan dizel otomatik fiyatları nasıl?

Mehmetmert
13-07-2018, 11:33
Yürürü nasıl olacak acaba ileride meraktayız :)

PiscocuK
13-07-2018, 11:35
Denemek gerek 300 tork vardı sanırım yalan olmasın.Gelgitler yaşıyorum alabilirim hem honda hem dizel hem güzel :D

BARR
13-07-2018, 11:36
Mantıklı duruyor.

Ama şimdi akıllarda bir soru belirdi. Bu araba top speed'de muhtemelen RS'ten hızlı olacaktır. Şimdi 120lik dizel Civic ile kardeşi 182hp Civic'i otobanda geçme hissi kardeş kavgası olarak adlandırılacaktır. O yüzden bu araca 200km/s hız limitörü konmalıdır.

Saygılarımızla,

HondaFANKILAP

kado
13-07-2018, 11:47
Mantıklı duruyor.

Ama şimdi akıllarda bir soru belirdi. Bu araba top speed'de muhtemelen RS'ten hızlı olacaktır. Şimdi 120lik dizel Civic ile kardeşi 182hp Civic'i otobanda geçme hissi kardeş kavgası olarak adlandırılacaktır. O yüzden bu araca 200km/s hız limitörü konmalıdır.

Saygılarımızla,

HondaFANKILAP

Biz yazılıma rs'e 270 yaptırıyoruz :D

Grimlord
13-07-2018, 11:49
9 vites olduğu için sanırım 300 km hızı zorlar diye düşünüyorum.

SULTANOGLU
13-07-2018, 11:50
Aslında sadece yazılımla açılan bir 10. vites mevcutmuş direk japonyadan aldığım bilgiye göre.

BARR
13-07-2018, 11:55
Cahil cahil konuşmayın, arazi vitesi o CRV olarak ta kullanabiliyorsunuz aracı Honda opsiyon sunuyor size.

EOZDAG
13-07-2018, 12:14
Her viteste 50 bassa 450 bile basar, siz hayır mı yaa ?????? nedir yani..

Mutlu Değerli
13-07-2018, 12:30
Bu dolar kuruyla filan binilmez şimdi buna 150bin en düşük fiyatı olur

16EC813
13-07-2018, 12:45
Denemek gerek 300 tork vardı sanırım yalan olmasın.Gelgitler yaşıyorum alabilirim hem honda hem dizel hem güzel :D

slogan gibi akü :D

Berkan
13-07-2018, 12:56
Cahil cahil konuşmayın, arazi vitesi o CRV olarak ta kullanabiliyorsunuz aracı Honda opsiyon sunuyor size.

al işte bir cahilde burda :hahaha: çampiyonçip vayt ceydiemler öyle sadece

i-vtec07
13-07-2018, 13:04
1500 de turbo açıyormuş 3000 de vtec açıyomuş, 4000 dede vag cılara acıyormuş. Efsane göçüklü.. Gamzelayn paket.

Gko
13-07-2018, 13:14
1500 de turbo açıyormuş 3000 de vtec açıyomuş, 4000 dede vag cılara acıyormuş. Efsane göçüklü.. Gamzelayn paket.

5te "şu kadar hız" yapıyo daha bunun 6sı var 7si 8i 9u var ohooo, diyen tayfa loading..

msk_bmw
13-07-2018, 13:25
Vtec koymayınca Mabud neylesin dizel civici sultan mahmut...
Lpg'li vtecli 150 km/h'den sonra kaputu oryantal yapan sedan civicten selamlar.

fthdrn
13-07-2018, 15:35
Arabaya 10 saniye bakınca vossen jant koyup air yapıyorsunuz

AşkınS.
13-07-2018, 17:18
Eskiden 2. Vites 150 yapıyordu,şimdi 5. Vites. Bu araba olmamıştır

İbrahim33
13-07-2018, 19:34
Şaka maka hondanın satışları ciddi anlamda yükselir , dizel otomatik filo muhabbetine.

ahmetakbayir
13-07-2018, 22:23
Air + Vossen opsiyonuyla alır başını gider +1500 instagram takipçisi hediye

MDeniz
14-07-2018, 05:51
Alıp Bukalemun folyo yaptırmak istiyorum.:)

Eworen
14-07-2018, 09:51
Golf dizel highline 180 bin TL civari bide bu donanimlarin yarisi bile yoktur..
Keza benzinlilerde de durum ayni
Bu dizelin fiyati yazmiyor sitesinde ama 1.5 turbo ile yakin fiyata gelirse hic durmadan alinir
Mesela 2.el hb 1.5 civicler 100 bin TL civari bu fiyat civarinda ne motor ne donanim olarak en ufak rakibi bile kalmadi arabalar uctu gitti fiyatlar garip bi hal haldi
Yok cvt mis yok 200 u gecmiyomus ben dediklerimi geri aliyorum devir ekonomi devri araba keyfi meyfi birakmadi bu adamlar..

onur_si
14-07-2018, 10:58
civic dizel otomatik 160-170 bin lira civarı fiyatı olacakmış. 9 ileri şanzuman da güzel düşünülmüş. ama ben cidden cvt ye alıştım artık yani kesintisiz güç güzel geliyor uzunyolda hep manuel 6-7 vitesleri kullanınca hız olarak 130-140 ı geçmessen 6.5 ortalama yakıt gayet güzel. ekranı da söküp el freni bypas yaptım hareket halinde video olayı ve hdmi çıkışından telefon yansıtma ile sınırsız multimedya kullanım imkanı var.
genel bir eleştirim ise bakımları her 10 binde bir ( yurtdışında 15 binde) 4-5 ayda bir 10 bin bakımına 650-700 lira bayılmak zorunda kalıyorsun, 6 yıl garanti için.

Otodr
16-07-2018, 14:23
Her Honda Civic konusunda aynı tayfa tarafından yazılan zeka özürlü mesajları okumak zorundamıyız?


Şaka maka hondanın satışları ciddi anlamda yükselir , dizel otomatik filo muhabbetine.

Honda Türkiye başkanı filoya araç vermeyeceklerini açıklamıştı. %6 dolayında filo satışımız var oranı artırmayacağız diyordu. Yine eskisi gibi perakende satışlar ve çevre ülkelere ihracat ile devam edecekeler.

Otodr
16-07-2018, 14:38
Henüz sitede yayınlanmadan fiyatlar sızdırılmış.

Sedan
Elegance 157.600
Executive 169.800

Hb
Elegance 158.000
Executive 172.000

Berkan
16-07-2018, 14:52
Henüz sitede yayınlanmadan fiyatlar sızdırılmış.

Sedan
Elegance 157.600
Executive 169.800

Hb
Elegance 158.000
Executive 172.000


Civic Sedan 1.6 Executive Dizel 1597 cc Düz Dizel 141.050 TL

25-30 bin TL manuel oto farkımı maşallah :D

onur_si
16-07-2018, 15:00
golf, leon, megane dizel otomatikler 160-170 aralığında. donanım olarak civic tatmin edici bence 9 ileri şanzumanda güzel. bu fiyatlar 1 ay sonra artar lansman fiyatları şuan. sanırım ötv dilimi nedeniyle artık dizel otomatik c segmentler 150-180 arası gidiyor

Otodr
16-07-2018, 15:08
Civic Sedan 1.6 Executive Dizel 1597 cc Düz Dizel 141.050 TL

25-30 bin TL manuel oto farkımı maşallah :D

Tam olarak öyle diyemeyiz çünkü dizel manuel versiyonu %50'lik vergi diliminin sınırında, dizel otomatik versiyon ise %60 vergi diliminde.

Her iki aracada 1000 TL zam geldiği taktirde aradaki makas bir anda 11000 TL kadar daralacak.

gcapraz
16-07-2018, 15:27
Henüz sitede yayınlanmadan fiyatlar sızdırılmış.

Sedan
Elegance 157.600
Executive 169.800

Hb
Elegance 158.000
Executive 172.000

HB versiyonunda elegance ve executive versiyonlari daha onceden yoktu.

Sanirsam sport ve sport+ olabilir iki versiyon.

Ormanci
16-07-2018, 15:33
Bu şanzıman sanıyorum CRV'de de kullanılmış olan ZF 9HP...
500x ve Renegade'in 4x4'lerinde kullanılıyor bir de.

Otodr
16-07-2018, 15:39
HB versiyonunda elegance ve executive versiyonlari daha onceden yoktu.

Sanirsam sport ve sport+ olabilir iki versiyon.

Muhtemelen sport ve sport+ donanım seviyesine ait fiyatlardır. Aldığım yerden direk kopyala yapıştır yaptığım için üzerine değişiklik yapmadım.

Dou
17-07-2018, 06:27
Aynı ZF 9 ileri şanzımanı Odyssey'de test etme fırsatım oldu, biraz sarsıntılı ve gürültülü geçişleri vardı. Yazılım güncellemesiyle daha iyi hale getirildiğini okudum ama ilk çıktığında baya şikayet aldı. Aynı şanzıman bazı Chrysler-Jeep-Dodge modellerinde de kullanılıyor. Çok büyük ihtimalle Civic'e getirildiğinde en güncel yazılım kullanılmıştır ama geçmişi çok sorunsuz bir şanzıman değil. Hatta ABD'de pek çok geri çağırma ve dava açıldı bu şanzımandan ötürü.

Örneğin: Chrysler 9-Speed ZF 9HP Transmission Lawsuit Nearly Settled | CarComplaints.com (https://www.carcomplaints.com/news/2018/chrysler-9-speed-zf-9hp-transmission-lawsuit.shtml)
ZF-9 Speed Transmission Problems Continue to Plague Jeep, Fiat, Land Rover, Honda, and Acura Drivers | Lemon Law.com (http://www.lemonlaw.com/wordpress/zf-9-speed-transmission-problems-continue-plague-jeep-fiat-land-rover-honda-acura-drivers/)

Bunun gibi bir sürü örnek var.

Keşke Honda'nın kendi geliştirdiği 10 ileri şanzımanı kullansalardı, çok daha akıcı ve sorunsuz bir şanzıman ZF'e göre. Yine de her halükarda CVT'den iyidir. Tahminimce 10. nesil Civic makyajdan sonra 9 ileri yerine kendi üretimi olan 10 ileriye geçiş yapabilir.

Tuşlu vitesleri de sedan, hatchback gibi araçlara yakıştıramıyorum. Minivan için güzel fakat normal araçlarda gündelik kullanımda insan ister istemez vites kolu arıyor. Minivan gibi büyük araçlarda vites kolu olmasa da sorun teşkil etmiyor çünkü zaten vites değiştirmek için konsola uzanmak gerekiyor. Örneğin aşağıdaki resim.

http://canalmataro.com/wp-content/uploads/2017/12/honda-odyssey-interior-images-2018-honda-odyssey-production-begins-auto-news-ng-of-honda-odyssey-interior.jpg

Şimdi bu konsolda vites topuzu olsa da elinizi koyup uzun süre kullanamazsınız. Fakat Civic konsolunda vites sürücüye daha yakın olduğu için doğal oturma pozisyonunda vites kolu yerine tuşların olmasına alışmak için baya süre gerekecek diye düşünüyorum.

MCN21
17-07-2018, 06:37
Yeni sanzımanlar rs e gelirse 300 görür diyorlar doğru mu?

Ormanci
17-07-2018, 08:47
Aynı ZF 9 ileri şanzımanı Odyssey'de test etme fırsatım oldu, biraz sarsıntılı ve gürültülü geçişleri vardı. Yazılım güncellemesiyle daha iyi hale getirildiğini okudum ama ilk çıktığında baya şikayet aldı. Aynı şanzıman bazı Chrysler-Jeep-Dodge modellerinde de kullanılıyor. Çok büyük ihtimalle Civic'e getirildiğinde en güncel yazılım kullanılmıştır ama geçmişi çok sorunsuz bir şanzıman değil. Hatta ABD'de pek çok geri çağırma ve dava açıldı bu şanzımandan ötürü.

Örneğin: Chrysler 9-Speed ZF 9HP Transmission Lawsuit Nearly Settled | CarComplaints.com (https://www.carcomplaints.com/news/2018/chrysler-9-speed-zf-9hp-transmission-lawsuit.shtml)
ZF-9 Speed Transmission Problems Continue to Plague Jeep, Fiat, Land Rover, Honda, and Acura Drivers | Lemon Law.com (http://www.lemonlaw.com/wordpress/zf-9-speed-transmission-problems-continue-plague-jeep-fiat-land-rover-honda-acura-drivers/)

Bunun gibi bir sürü örnek var.

Keşke Honda'nın kendi geliştirdiği 10 ileri şanzımanı kullansalardı, çok daha akıcı ve sorunsuz bir şanzıman ZF'e göre. Yine de her halükarda CVT'den iyidir. Tahminimce 10. nesil Civic makyajdan sonra 9 ileri yerine kendi üretimi olan 10 ileriye geçiş yapabilir.

Tuşlu vitesleri de sedan, hatchback gibi araçlara yakıştıramıyorum. Minivan için güzel fakat normal araçlarda gündelik kullanımda insan ister istemez vites kolu arıyor. Minivan gibi büyük araçlarda vites kolu olmasa da sorun teşkil etmiyor çünkü zaten vites değiştirmek için konsola uzanmak gerekiyor. Örneğin aşağıdaki resim.

http://canalmataro.com/wp-content/uploads/2017/12/honda-odyssey-interior-images-2018-honda-odyssey-production-begins-auto-news-ng-of-honda-odyssey-interior.jpg

Şimdi bu konsolda vites topuzu olsa da elinizi koyup uzun süre kullanamazsınız. Fakat Civic konsolunda vites sürücüye daha yakın olduğu için doğal oturma pozisyonunda vites kolu yerine tuşların olmasına alışmak için baya süre gerekecek diye düşünüyorum.

Evet hocam, 2 tip varmış hatta, biri daha yüksek tork muhabbetine sahip, onu galiba Cherokee'lerde falan kullanmışlar. İlk sorun çıkaranlar da onlar olmuş. Ama bildiğim ciddi sorun sadece P'ye geçmiş gibi görünüp N'de kalması ve ileri-geri kaçıp kazaya sebebiyet vermesi olmuş. O yüzden ilk geri çağırmalar bunun için yapılmış ama bunun haricinde de ciddi sorun göremedim.

Bende sert geçiş pek yok diyebilirim, ilk çalıştırmalarda silkeleyebiliyor veya hissettirebiliyor ama o da klasik otomatiklerin klasik sorunu diyorlar, F30 3 kasa kullanan arkadaşım da aynı şeyi söylüyor, o zaman normal dedim herhalde :)

Bunun yanında güncellemelerle de iyileştirmeler yapılmış galiba.

CRV'de en güncel ve en düzgün yazılım gömülü imiş okuduğum kadarıyla. O yüzden Honda'da pek sıkıntı olacağını sanmıyorum. CRV kullanıcılarından da hiç abuk subuk bişey gelmemiş gibi görünüyor.

BARR
17-07-2018, 09:14
Ben 170lik 4x4 500X'de kullandım güzel bir şanzıman konforlu diyebilirim. Dizel araba ile kombini güzel olur şanzıman ve motordan yana bu kasada bir problem çıkmaz gayet sorunsuz performanslı ve ekonomik binilir. F/P olabilir bu dizel Civic. Ama LPG ve kunfeyekün tayfa üzerine RS çi çılgın fanatikler olduğu için hemen Honda TR fiyatları pohpohlar.

gcapraz
26-07-2018, 14:00
YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=RTaATkXzWa8)

ortalama yakit tuketim ve top speed degerleri 9zf ciddi guzel isler basarmis.

onur_si
26-07-2018, 14:10
70 le yol mu biter :) ben 160 lira vercem uzunyolda az yaksın diye 90 la mı gidecem. uzunyolun hakkı 120-130 dur o hızlarda da 5 litrelerde yakacağını düşünüyorum. yine az yakıyor gibi ama sırf az yaktığını göstermek için 70 le gidip 3-4 litre arasını gösteriyorlar. hiçmi rampa çıkmıcan araç sollamıcaksın. 90 la gidecek olduktan sonra benim rs 4.5-5 arası yakıyor ama 90 la kaç kişi gidiyor uzunyolda :)
face the honda grubuna üyeyim orda yeni dizel kullanıcıları 5 litre civarı yaktığını söylüyorlar uzun yolda

Yigit-Y
27-07-2018, 11:26
Honda Türkiye aslında air araçlarda standart koymalı

Alınan her hondanın 10 da 8 i air yaptırıyor

Para yabancıya gitmesin

9 vites için ise mükemmel olmuş

150.000 TL veren dostlar olacaktır

Hayırlı olsun onlara

:)

2jz
30-07-2018, 21:46
70 le yol mu biter :) ben 160 lira vercem uzunyolda az yaksın diye 90 la mı gidecem. uzunyolun hakkı 120-130 dur o hızlarda da 5 litrelerde yakacağını düşünüyorum. yine az yakıyor gibi ama sırf az yaktığını göstermek için 70 le gidip 3-4 litre arasını gösteriyorlar. hiçmi rampa çıkmıcan araç sollamıcaksın. 90 la gidecek olduktan sonra benim rs 4.5-5 arası yakıyor ama 90 la kaç kişi gidiyor uzunyolda :)
face the honda grubuna üyeyim orda yeni dizel kullanıcıları 5 litre civarı yaktığını söylüyorlar uzun yolda

Crv ile aynı şanzıman sanırım. Crv'de 9'a geçmesi için 130'a gelmek gerekiyor. 130-135 arası 100-130 arası hızlardan daha ekonomik.


...
Yukarıda şanzıman muhabbeti geçmiş. Crv'de P, N ve D konumunda bazen saçma hareketler yapıyordu. D'ye alıyorsun çekiyorsun frenden araba boşta. D'den P veya N'ye alıyorsun vites D'de kalmış hareket ediyor.

srkns
25-02-2019, 18:56
Selamlar, yeni konu açmadan buradan yazmak istedim,
2.el Civic dizel hb manuel almayı düşünüyorum, 2015 makyajlı kasalara bakınıyorum. ikinci elde çok sıcak bir piyasası yok gördüğüm kadarıyla,
min. 3 yıl binerim diye düşünüyorum, 70k bandında alternatif golf mk6 veya midline boşline mk7, ya da premium 308 arasında gidip geliyorum
iki kez honda sahibi oldum, civic ve cvt jazz ikisi de ilana koyduğum gün çok hızlı ve karlı satılmışlardı, niyetim al sat değil tabi ama bu sefer üzer mi bu tercih?