Orijinalini görmek için tıklayınız : ..::CLK 200 KOMP. -CLK 240-CLK 320- CLK 270 CDI yardım::..
Arkadaşlar öncelikle merhabalar..
W209 kasa 2002 sonrası bir CLK düşünüyorum. Nedeni üretildiği zamanlarda paramızın yetip alamamızdan kaynaklı :)
Araba çok hoşuma gidiyor.. Mercedes kalitesi en başta gelmekle birlikte coupe tasarım olmasına rağmen açılan arka camlar rahat arka koltuklar ve geniş bagaj ilgimi çekiyor.
Benzinli alırsam tabiki LPG li kullanmak istiyorum ya LPG li alacağım ya taktıracağım.. Yakıt tüketimiyle ilgili burada olsun google'da olsun GÜNCEL konular arattım fakat bilgiler biraz eski... CLK 200 lerde kompressor sorununndan bahsediliyor.. Bunu alırken nasıl anlarız ya da satan nasıl kazıklayabilir de anlamayız?? CLK 240 alsam ara motor diyorlar performansı beklenildiği gibi değil diyorlar.. (Artık performanstan kastımız ne o da meçhul otobanda 120 şehir içi 80 km/h 'ı geçemiyoruz zaten Mercedes performanslı kullanuma çok uygun değil tarz olarak) ama kompressor olmadığı için daha sorunsuz olduğundan bahsediliyor.. CLK 320 ilanlarına bakıyorum en azından mercedesin hemen hemen her kasasında modelinde olan bir motor sahipleri LPG de CLK 200 komp'lerle aynı yaktığını iddia ediyor bu doğru mudur? En son CLK 270 CDI lara baktım dizel daha ekonomik olabilir diye ş.içi tüketim 10 lt ve o motorlar eski teknoloji traktör gibi sesli.. Aranızda bu modellerden birine sahip olan kullananlar yakıt tüketimleri (LPG'DE) ve genel çıkabilecek sorunları vs bilgiler verirse sevinirim... Avangarde Elegance vs o ayrımları iyi biliyorum öğrenmek istediğim aracın genel problemleri
Şimdiden teşekkür ederim..
44 görüntüleme 1 cvp bile yokmu yaw :)
Gecmişte 2 tane 209 kasa clk sahibi oldum makyajli masa 200 kompressor ve makyajsiz kasa 240 v6 2 sininde ortak yönü süspansiyonları oldukça sert gelmişti ve direksiyonlari sertti,200 varken zincir problemi vardi ilk çalıştırmada şarkırdama vardi yag basinci yukselince sesi keserdi m271 motorlu 200 kompressor alinacaksa ilk once zincir degisimi yapılmış mi ona bakin eger yapilmadiysa sorun vanoslara kadar gider ve masraf artar,onun haricinde benzin pompasi sıkıntısı yaşamıştım depo yarimin altina indiginde araç benzin çekemezdi,240'a gelecek olursak m112 motordur 320 lerle yuzde 80 parcalari aynidir,v6 motora sahip olup her silindirde 2 tane bujisi vardir,kronik sorunu azdır en büyük olanı külbütör havalandırmasi tikanir ilk başlarda anlaşılmaz sonrasinda sibop lastiklerine yük bindigi icin lastikleri eskitir ve araç yağ yakar çoğu usta motor sekman ister diye açar ama yağ yakma sebebi yuzde 70 siboplardandir.
YaÄ·itlara gelirsek 240 sehir içi net 14 litre yakar uzun yolda 7 civarinda gezer,200 sehir ici net 12 litre yakar uzun yolda 6.5'a kadar düşer,benim tavsiyem 200 olsun ama makyajli kasa olsun makyaji kasalarda iç tarafta teyp kisminin oldugu yer farklidir ve on tamponu farklidir ama en buyuk fark elektirk tesisatındadır en basiti tum makyajli kasalarda cruise control frende yapar makyajsiz kasa alinirsa en fullu dahi olsa bu özellik yoktur.
Oncelik makyajli kasa 200 olsun veya makyajsiz 320 olsun clk'da dizel alınmaz,aracın ruhuna aykıri.
Avantgarde donaniminda süspansiyonlar biraz daha serttir,krom cam ve tampon citalari vardir ic kapi ve teyp kisminda carbon benzeri bir kaplama vardir,genelde avantgarde en fullu derler ama classic veya elegance bir clk daha full olabilir
200 kompressor alınır diğerleri vergi dezavantajından bütçeyi yorabilir ayrıca 200 kompressor ikinci elde çok daha hızlı. Kompressor yani superchargerda sıkıntı varsa ses yapar güzel bir ekspertizde steteskop gibi bir cihazla dinlenip bakılır. Zaten içi dağılmışsa yürümez ve dağıtmak çok zordur. Bozulan/dağılan kısmı kasnak ve rulman kısmı oluyor onlarında tamir takımı bulunuyor. Güzel bir LPG kitiyle sorunsuz kullanırsınız 200k bakın bence.
Gecmişte 2 tane 209 kasa clk sahibi oldum makyajli masa 200 kompressor ve makyajsiz kasa 240 v6 2 sininde ortak yönü süspansiyonları oldukça sert gelmişti ve direksiyonlari sertti,200 varken zincir problemi vardi ilk çalıştırmada şarkırdama vardi yag basinci yukselince sesi keserdi m271 motorlu 200 kompressor alinacaksa ilk once zincir degisimi yapılmış mi ona bakin eger yapilmadiysa sorun vanoslara kadar gider ve masraf artar,onun haricinde benzin pompasi sıkıntısı yaşamıştım depo yarimin altina indiginde araç benzin çekemezdi,240'a gelecek olursak m112 motordur 320 lerle yuzde 80 parcalari aynidir,v6 motora sahip olup her silindirde 2 tane bujisi vardir,kronik sorunu azdır en büyük olanı külbütör havalandırmasi tikanir ilk başlarda anlaşılmaz sonrasinda sibop lastiklerine yük bindigi icin lastikleri eskitir ve araç yağ yakar çoğu usta motor sekman ister diye açar ama yağ yakma sebebi yuzde 70 siboplardandir.
YaÄ·itlara gelirsek 240 sehir içi net 14 litre yakar uzun yolda 7 civarinda gezer,200 sehir ici net 12 litre yakar uzun yolda 6.5'a kadar düşer,benim tavsiyem 200 olsun ama makyajli kasa olsun makyaji kasalarda iç tarafta teyp kisminin oldugu yer farklidir ve on tamponu farklidir ama en buyuk fark elektirk tesisatındadır en basiti tum makyajli kasalarda cruise control frende yapar makyajsiz kasa alinirsa en fullu dahi olsa bu özellik yoktur.
Oncelik makyajli kasa 200 olsun veya makyajsiz 320 olsun clk'da dizel alınmaz,aracın ruhuna aykıri.
Alper çok teşekkür ederim.
Bana sırf o anlattığın problemleri yaşamamak adına 240 mantıklı geliyor...ha 240 almışken neden 320 olmasın diyorum iki de V6 motor hacimleri de yakın ama Türkiyede bu tip araçları satmak çok zor işte benim gibi ince ince arayan birini bulmak lazım..donanımlar hakkında bilgi sahibiyim dediğin gibi avangarde elegance donanım olarak aynı olabiliyor avangarde daha alçak şase ve sert ..tercih tamamen zevke kalmış brn avangarde dan yanayım.. Makyajlı kasa bende bakıyorum dediklerinin haricinde makyajlıda arka stop farıda farklı ancak makyajlılara sahipleri 85-90 bin lira istiyor maalesef
200 kompressor alınır diğerleri vergi dezavantajından bütçeyi yorabilir ayrıca 200 kompressor ikinci elde çok daha hızlı. Kompressor yani superchargerda sıkıntı varsa ses yapar güzel bir ekspertizde steteskop gibi bir cihazla dinlenip bakılır. Zaten içi dağılmışsa yürümez ve dağıtmak çok zordur. Bozulan/dağılan kısmı kasnak ve rulman kısmı oluyor onlarında tamir takımı bulunuyor. Güzel bir LPG kitiyle sorunsuz kullanırsınız 200k bakın bence.
Vergi dezavantajı derken 2002 model CLK 320 nin MTV si 569 lira ...CLK 240 404 TL ki bu araba 2600cc... CLK 200komp ise 2003 modelde 124.50 TL. Böyle bir araç için atla deve değil çok fark yok
240 alinacaksa 320 alinmasi daha mantıklıdır,sibop lastiği sorunu 240 ve 320 lerde de vardir araci test ederken oldugu yerde makina sicakken rölantide 10 dk calistirin sonra gaza basin ve dumanı gözlemleyin sibop lastiklerinin asindigini en iyi bu sekilde anlarsiniz m112 motorlarda 320 ve 240 motorlarin makyajlısı kasası yoktur,makyajli kasa clk lar 200 kompressor(makyajsiz kasadada kullanildi) 220 cdi ve 280 diye biliyorum 220 cdi ve 280 benzin tr pazarına pek girmedi diye biliyorum.
Bu arada Yakit olarak 320 240 dan ortalama 1 litre az yakar
240 alinacaksa 320 alinmasi daha mantıklıdır,sibop lastiği sorunu 240 ve 320 lerde de vardir araci test ederken oldugu yerde makina sicakken rölantide 10 dk calistirin sonra gaza basin ve dumanı gözlemleyin sibop lastiklerinin asindigini en iyi bu sekilde anlarsiniz m112 motorlarda 320 ve 240 motorlarin makyajlısı kasası yoktur,makyajli kasa clk lar 200 kompressor(makyajsiz kasadada kullanildi) 220 cdi ve 280 diye biliyorum 220 cdi ve 280 benzin tr pazarına pek girmedi diye biliyorum.
Egzoz dumanına bak demek istedin değil mi?
220 CDI yurt dışı forumlarda gördüm ama Türkiyede yok dediğin gibi 270 CDI bildiğin traktör ses olarak 220 CDI daha iyi.. Ama sana sadece CLK 320 de katılmıyorum sanki makyajlı kasa 320 var diye hatırlıyorum o kadar çok ilan baktım ki :)
Vergi dezavantajı derken 2002 model CLK 320 nin MTV si 569 lira ...CLK 240 404 TL ki bu araba 2600cc... CLK 200komp ise 2003 modelde 124.50 TL. Böyle bir araç için atla deve değil çok fark yok
Hem makyajlı diyorsunuz hem de 2002 diyorsunuz ben anlayamadım makyaj 2006 da geldi w209 kasaya.
320 olsa 12-15 yaş arası 1.550 lira 6 aylık
240 zaten makyajda yok hadi en yüksek modeli aldınız desek 2005 o da 12-15 yaş arası 731 lira 6 aylık
200k alsanız makyajlı 2008-2009'a kadar bulursunuz bu da 525 lira yapar
Makyaj görmüş bir araç bakıyorsanız zaten ya 200k ya da 320cdi alabilirsiniz.
ANDURİL modifiyem zamanında auris iniz vardı doğru mu hatırlıyorum?
Hem makyajlı diyorsunuz hem de 2002 diyorsunuz ben anlayamadım makyaj 2006 da geldi w209 kasaya.
320 olsa 12-15 yaş arası 1.550 lira 6 aylık
240 zaten makyajda yok hadi en yüksek modeli aldınız desek 2005 o da 12-15 yaş arası 731 lira 6 aylık
200k alsanız makyajlı 2008-2009'a kadar bulursunuz bu da 525 lira yapar
Makyaj görmüş bir araç bakıyorsanız zaten ya 200k ya da 320cdi alabilirsiniz.
Dostum ben makyajlı demedim diğer arkadaş alırsan makyajlı al dedi... Benim makyajlı takıntım yok az km temiz binilecek bir şey olsun bana yeter
Sana yazdığım MTV ücretleri direkt favori ilanlarımdan bu arada.. Salalama değil
Ha bir de şu durum var misal aracın kasko değerinin %15i zama zingosundan dolayı bir alt dilimden de ödenebilir
ANDURİL modifiyem zamanında auris iniz vardı doğru mu hatırlıyorum?
Yok beni Barışla karıştırdın Wolrath nickli...ama ben de modifiyemin eskilerindenim tabi ki
200 komp ve 240 LPG li kullanan var mı? Güncel fiyatlarla ne yakıyor acaba
200 komp alacaksan zinciri ve egzantirik dişlerini kontrol ettirmen gerekebilir, 320 de de m112 motor mevcut, onun da zinciri ses yapabilir, onu da alırken kontrol et.
Ben şahsen 320 almanı isterim, hem 320 ler daha dolu, bose, keyless go, distronic, vs vs.
Arkadaşımda 2002 model 320 var, en dolusu, atiker LPG var, Ankaradan İstanbula 4 kişiyle gittik, 9.5-10 litreyle falan gittik, gelirken biraz sıkıştırdık, hem de rampa çıktı 11.5 la falan geldik.
200 komp alacaksan zinciri ve egzantirik dişlerini kontrol ettirmen gerekebilir, 320 de de m112 motor mevcut, onun da zinciri ses yapabilir, onu da alırken kontrol et.
Ben şahsen 320 almanı isterim, hem 320 ler daha dolu, bose, keyless go, distronic, vs vs.
Arkadaşımda 2002 model 320 var, en dolusu, atiker LPG var, Ankaradan İstanbula 4 kişiyle gittik, 9.5-10 litreyle falan gittik, gelirken biraz sıkıştırdık, hem de rampa çıktı 11.5 la falan geldik.
Bu bahsettiğin litre yol bilgisayarı verisiyse benzini gösterir değil mi? LPG li araçlarda LPG ile giderken veri LPG ile mi alakalı benzinle mi blmediğin için soruyorum..
Bu bahsettiğiniz tüketim değerleri km'de kaç kuruşa geliyor
Grimlord
10-06-2018, 23:22
Bu bahsettiğin litre yol bilgisayarı verisiyse benzini gösterir değil mi? LPG li araçlarda LPG ile giderken veri LPG ile mi alakalı benzinle mi blmediğin için soruyorum..
Bu bahsettiğiniz tüketim değerleri km'de kaç kuruşa geliyor
Klasik lpg hesabı yapmak için normal benzin tüketim verisine 1-2 litre daha ekleniyor, misal 8 litre benzin yakan araba 10 litre lpg yakar gibi.
Bu hesaba göre şehir dışı 30-33 kuruş yakıyormuş
Bu bahsettiğin litre yol bilgisayarı verisiyse benzini gösterir değil mi? LPG li araçlarda LPG ile giderken veri LPG ile mi alakalı benzinle mi blmediğin için soruyorum..
Bu bahsettiğiniz tüketim değerleri km'de kaç kuruşa geliyor
Nisan ayıydı, giderken 30 kuruş yaktı işte kilometrede.
Lpg ile binmedim ben o yuzden lpg ile ilgili yorum yapamam,dedigim gibi 240 pek tavsiye etmem olu eşşek gibi gidişi,ki lpg takacagim diyorsunuz iyice kotu olur gidişi,yakit olarakta 320 den fazla yakar,ilk tercih 200 kompressor 2. 320 olsun 3. Tercih 240 olabilir.
Bu arada makyajli 320 yok 2004 de uretimi bitti 320 lerin 320 cdi derseniz var ama o da tr pazarina girmedi diye biliyorum.
2005 in 2. Yarisinda makyajlandi clk lar.
Lpg ile binmedim ben o yuzden lpg ile ilgili yorum yapamam,dedigim gibi 240 pek tavsiye etmem olu eşşek gibi gidişi,ki lpg takacagim diyorsunuz iyice kotu olur gidişi,yakit olarakta 320 den fazla yakar,ilk tercih 200 kompressor 2. 320 olsun 3. Tercih 240 olabilir.
Bu arada makyajli 320 yok 2004 de uretimi bitti 320 lerin 320 cdi derseniz var ama o da tr pazarina girmedi diye biliyorum.
2004 den sonra 280 ve 350 var benzinli M272 motor ama onlarda yok bizim ülkede.
Lpg ile binmedim ben o yuzden lpg ile ilgili yorum yapamam,dedigim gibi 240 pek tavsiye etmem olu eşşek gibi gidişi,ki lpg takacagim diyorsunuz iyice kotu olur gidişi,yakit olarakta 320 den fazla yakar,ilk tercih 200 kompressor 2. 320 olsun 3. Tercih 240 olabilir.
Bu arada makyajli 320 yok 2004 de uretimi bitti 320 lerin 320 cdi derseniz var ama o da tr pazarina girmedi diye biliyorum.
İlanlarda 320 CDI var o yüzden karıştırmışım zaten
Nisan ayıydı, giderken 30 kuruş yaktı işte kilometrede.
320 için çok iyi değer uzun yol tabi bu ş.içine yakar acaba
320 için çok iyi değer uzun yol tabi bu ş.içine yakar acaba
Şehir içide 45-50 kuruş anca yakar, üstü olmaz ama şuanki yakıt fiyatlarına göre.
Dizel arabayla ş.içi en iyi 6 lt yakıyorum 40 kuruşa yakın zaten
salih_560
11-06-2018, 08:35
Bende bir konuda soru sorayım w 210 ların 1996 kadar olan 320 ile sonra ki seri olarak motor farkı nedir acaba bir düz 6 silindir biri v6 oluyor avantajı dezavantajı nedir ??
2 motoruda yıllaca kullandım ve sahip oldum , 320 net bir şekilde kompressorden 2-3 litre fazla yakar.
240 bence konuşmaya bile gerek yok. Lpg uyumu için belki , çok bilgim yok o konuda.
2005 makyajlı kompressör bakarım ben olsam. 2 motorda genel olarak sorunsuz bence kendi yılındaki araçlara göre.
270 cdi da bildiğim kadarıyla sorunlu bir motor , zaten çıktıktan yakın bir zaman sonra revize görmüştü. Ayrıca çok titreşimli ve gürültülü çalışır.
2 motoruda yıllaca kullandım ve sahip oldum , 320 net bir şekilde kompressorden 2-3 litre fazla yakar.
240 bence konuşmaya bile gerek yok. Lpg uyumu için belki , çok bilgim yok o konuda.
2005 makyajlı kompressör bakarım ben olsam. 2 motorda genel olarak sorunsuz bence kendi yılındaki araçlara göre.
270 cdi da bildiğim kadarıyla sorunlu bir motor , zaten çıktıktan yakın bir zaman sonra revize görmüştü. Ayrıca çok titreşimli ve gürültülü çalışır.
270 CDI'ın yerine 280 CDI çıkardılar o dönemde haklısın 270 5 silindir 280 6 silindir V6 mı sıralı 6 mı emin değilim ama.
Bana da mantıklı gelen 200 komp. ama bu oluşabilecek komp arızaları vs komplike bir motor oluşundan tırsıyorum..
Bu arada 270 CDI lar için yazılım araştırdım 170 hp olan gücü 200 hp ve 370Nm olan torku 450Nm oluyor yakıt %10 oranında düşüyor..iyice 270 CDI mı olsa demeden alamıyorum kendimi
Bende bir konuda soru sorayım w 210 ların 1996 kadar olan 320 ile sonra ki seri olarak motor farkı nedir acaba bir düz 6 silindir biri v6 oluyor avantajı dezavantajı nedir ??
96 ya kadar M104 düz 6 var, 97 ve üstü M112 motor. M104 motor M112 ye göre daha sağlam ve cefakar. M112 daha torklu.
M104 24 sübap 6 buji düz 6.
M112 18 subap, 12 buji V6.
M112 de silindir başına 2 emme 1 eksoz subabı ve 2 adet buji var.
salih_560
12-06-2018, 09:05
96 ya kadar M104 düz 6 var, 97 ve üstü M112 motor. M104 motor M112 ye göre daha sağlam ve cefakar. M112 daha torklu.
M104 24 sübap 6 buji düz 6.
M112 18 subap, 12 buji V6.
M112 de silindir başına 2 emme 1 eksoz subabı ve 2 adet buji var.
Bilgi için sağolun birde yakıt olarak m104 daha mı iyi olur m112 ye göre ???
Bilgi için sağolun birde yakıt olarak m104 daha mı iyi olur m112 ye göre ???
Tüketimler aynı aşağı yukarı, 14/16 litre civarı.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.