PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Fiat 1.4 Turbo Multiair Yazılım



BARR
02-04-2018, 09:29
Merhaba arkadaşlar,

Fiat 500X 1.4 Multiair 140hp TCT (çift kavrama otomatik) aracıma yazılım yaptırmak istiyorum.

Araç Jeep Renagede ile tamamen aynı, 500X beyin olarak Magnetti Marelli kullanıyor Jeep Bosh olabilir.

Yurtdışı sitelerde bakıldığı zaman 140>165-170hp aralık belirtiliyor. Ben İzmirde X bir firmada denedim yazılım yazılım vs sıkıntı yok ancak sonrasında arıza ışıklarını söndüremiyoruz ve Start Stop devre dışı kalıyor, o yüzden orjinale döndük.

Kendi veya çevresinde yaptıran veya bilgi sahibi olanlar yazabilirse sevinirim. Son çare Racechip 'e yönelecem yoksa istemeye istemeye.

punto_multijet
02-04-2018, 16:54
Merhaba arkadaşlar,

Fiat 500X 1.4 Multiair 140hp TCT (çift kavrama otomatik) aracıma yazılım yaptırmak istiyorum.

Araç Jeep Renagede ile tamamen aynı, 500X beyin olarak Magnetti Marelli kullanıyor Jeep Bosh olabilir.

Yurtdışı sitelerde bakıldığı zaman 140>165-170hp aralık belirtiliyor. Ben İzmirde X bir firmada denedim yazılım yazılım vs sıkıntı yok ancak sonrasında arıza ışıklarını söndüremiyoruz ve Start Stop devre dışı kalıyor, o yüzden orjinale döndük.

Kendi veya çevresinde yaptıran veya bilgi sahibi olanlar yazabilirse sevinirim. Son çare Racechip 'e yönelecem yoksa istemeye istemeye.

Kardeşimde Punto evo abarth var. multiair turbo o da. Orjinal beyine dr. ecu özgün yazdı kardeşim gayet memnun. İstersen görüş derim.

BARR
03-04-2018, 07:31
Mustafa abiyle bir görüşeyim, problem start stop ile alakalı sanırım veya otomatik olduğu için kalibrasyon yaparken sıkıntı çıkıyor da olabilir.

powERS
03-04-2018, 15:20
magneti marelli nin box uygulaması var eger onunla uyumluysa onuda dusunebılırsın.
rahmitanir kullanıyor tjet te yardımcı olur danışabilirsin.

rahmitanir
03-04-2018, 16:29
magneti marelli nin box uygulaması var eger onunla uyumluysa onuda dusunebılırsın.
rahmitanir kullanıyor tjet te yardımcı olur danışabilirsin.

Konuyu ilk gördüğümde benim de aklıma geldi. Ama Magneti Marelli'nin sitesine baktığımda, Jeep için yazılım yapmamışlar, desteklemiyor maalesef.

Ormanci
04-04-2018, 08:06
Ben de box taraftarıyım çünkü sanıyorum Multiair ünitesi yazılım anlamında kıllık yapıyor. Dediğiniz gibi start-stop iptal olması, boost-cut vs. gibi sorunlar oluyor.

Zaten box'lara baktığınızda beyin haricinde 2-3 sensöre birden bağlanıyor, yanıltma manıltma bişeyler yapıp açmayı sağlıyor gibi geldi :)

punto_multijet
04-04-2018, 08:14
Mustafa abi aracılığıyla Özgün'ün yaptığı yazılım ile arıza vermesi veya start stop iptal olması vs gibi sorunların hiçbirini yaşamadık ama acaba uygulamadan uygulamaya fark mı oluyor.

Ormanci
04-04-2018, 08:37
Mustafa abi aracılığıyla Özgün'ün yaptığı yazılım ile arıza vermesi veya start stop iptal olması vs gibi sorunların hiçbirini yaşamadık ama acaba uygulamadan uygulamaya fark mı oluyor.

Özgün benim Giulietta'ya da yapmıştı sağolsun, sorun yoktu bende de ama Multiair motor cins, öyle TSİ'lardaki gibi çatır çutur artmıyor maalesef. Gerçi bendeki motor 170'likti, 140'lıklar da aynı dertten muzdarip midir bilemiyorum.

Start-stop iptali vb. konusunu eksik yazdım, gücü daha fazla artırmaya çalışınca bunları yapıyor. Örneğin 170'lik motoru 190 yapıyorsunuz, 191 yapınca kalıyor. Bi değeri yanlış okuyor, hemen motor arıza lambası yanıyor, start-stop iptal oluyor falan...

punto_multijet
04-04-2018, 08:45
Özgün benim Giulietta'ya da yapmıştı sağolsun, sorun yoktu bende de ama Multiair motor cins, öyle TSİ'lardaki gibi çatır çutur artmıyor maalesef. Gerçi bendeki motor 170'likti, 140'lıklar da aynı dertten muzdarip midir bilemiyorum.

Start-stop iptali vb. konusunu eksik yazdım, gücü daha fazla artırmaya çalışınca bunları yapıyor. Örneğin 170'lik motoru 190 yapıyorsunuz, 191 yapınca kalıyor. Bi değeri yanlış okuyor, hemen motor arıza lambası yanıyor, start-stop iptal oluyor falan...

bizdeki araç şuanda 200+ ama bilemedim siz öyle yazınca. bizdeki arac punto evo abarth. acaba model beyin versiyon farkı falan mı var?

Ormanci
04-04-2018, 09:19
bizdeki araç şuanda 200+ ama bilemedim siz öyle yazınca. bizdeki arac punto evo abarth. acaba model beyin versiyon farkı falan mı var?

Olabilir hocam, hepsinde farklı bişeyler kullanıyorlar. Bahsettiğime stg1 diyebiliriz, daha sonra downpipe vs. falan da yaptım, yuvarlak 200 olmuştur diye düşünüyordum, rakamları afaki yazıyorum... Özgün'e tekrar gidip ince ayar yaptıramadım, kendisini de çok meşgul etmek istemedim :)

BARR
04-04-2018, 09:25
Valla attığımız yazılım kısık bir yazılımdı yani 160hp civarı taş çatlasın, bakayım bir Mustafa abiyle konuşayım deneyelim ne çıkacak :)

Bu arada Tjet ve Multiair (ikiside 1.4 140) farklı. Beyin olarak Bravo veya Punto Bosh kullanırken 500X'te Magnetti marelli var.

Not: Araba zaten 140hp ile çok can yakıyor hafiflikten dolayı 60-160 arası 1.4 160dsg Passat CC ile aynı gidiyor mesela ama yazılımla yakıt tüketimi düşültüp verimi arttırmak hedefim.

Ormanci
04-04-2018, 10:58
Valla attığımız yazılım kısık bir yazılımdı yani 160hp civarı taş çatlasın, bakayım bir Mustafa abiyle konuşayım deneyelim ne çıkacak :)

Bu arada Tjet ve Multiair (ikiside 1.4 140) farklı. Beyin olarak Bravo veya Punto Bosh kullanırken 500X'te Magnetti marelli var.

Not: Araba zaten 140hp ile çok can yakıyor hafiflikten dolayı 60-160 arası 1.4 160dsg Passat CC ile aynı gidiyor mesela ama yazılımla yakıt tüketimi düşültüp verimi arttırmak hedefim.

Ben de 170'lik 500x aldım Aralık ayında 2.el... 140'lık böyleyken 170'lik tam sleeper modunda :)

Ama bu motordan çok bişey alamadığımı bildiğim için Özgün'e tekrar götürsem mi kararsız kaldım :) Bir de bu sefer artık alet iyice aile modunda kullanılacağından, yalnızca yazılımla kalmış olacak.

BARR
04-04-2018, 11:00
140'ta TCT Çift kavrama 6 ileri var, sizin 170'liklerde 9 ileri ZF tork konvertörlü Cherokee'lerde kullanılan şanzıman.

Birde 170'lik lerin 4x4 dezavantajı var ağırlık ve aktarım olarak. Ama ikiside çok güzel gidiyor.

cnzdmr
04-04-2018, 13:07
Bizde geçen ay 500x 1.4 140hp aldık eşime.

Gayet güzel ve yeterli bir motor gücü var. Yazılımla çok daha iyi olur ancak frenleme ve yol tutuşunda elden geçmesi gerekebilir.

Konudan bağımsız olacak ama tavan rayı yok bizim aldığımız modelde. Tavan rayı nerden temin edebiliriz bilgisi olan var mı ? :)

BARR
04-04-2018, 13:18
Güle güle kullanın, frenleme kötü ama yol tutuşu zorlayın derim alışınca oynak ve güzel yol tutuyor ama hafif yattığı için alışana kadar kötü gibi geliyor aslında oldukça sert ve güzel.

Tavan rayı serviste 1100tl civarıydı yanılmıyorsam.

punto_multijet
04-04-2018, 13:26
Valla attığımız yazılım kısık bir yazılımdı yani 160hp civarı taş çatlasın, bakayım bir Mustafa abiyle konuşayım deneyelim ne çıkacak :)

Bu arada Tjet ve Multiair (ikiside 1.4 140) farklı. Beyin olarak Bravo veya Punto Bosh kullanırken 500X'te Magnetti marelli var.

Not: Araba zaten 140hp ile çok can yakıyor hafiflikten dolayı 60-160 arası 1.4 160dsg Passat CC ile aynı gidiyor mesela ama yazılımla yakıt tüketimi düşültüp verimi arttırmak hedefim.

evoda da magnetti var. fiat bu işte enteresan.

buarada bende 1.6 mjet 500x var cross pluss bu bile zevkli sınıfına göre 1.4 140 olanı dusunemiyorum tam saka makinasıdır tahminen

Ormanci
04-04-2018, 14:18
140'ta TCT Çift kavrama 6 ileri var, sizin 170'liklerde 9 ileri ZF tork konvertörlü Cherokee'lerde kullanılan şanzıman.

Birde 170'lik lerin 4x4 dezavantajı var ağırlık ve aktarım olarak. Ama ikiside çok güzel gidiyor.

Aynen hocam, alet 1.5ton civarında, hesapta küçük suv :)
Giulietta'da aynı motor ile 0-100 7.2 veriliyordu, bunda 8.6 gibi bişey verilmişti teknik verilerde. Ama ufak tefek gazlamalarda pek fark hissetmiyorum diyebilirim, baya zevkli gidiyor hissiyat olarak, hiç ağırkanlı değil. Tabi ki yan yana iki aracı yürütsek fark belli olur.

Tavan rayı sunroof olmazsa kendiliğinden gelmiyor mu? Cross Plus pakette mi yoksa o...

BARR
04-04-2018, 14:22
Pop'ta gelmiyor, Cross'ta standart.

Bu da bizim ufaklık;

https://i.hizliresim.com/y0ZOYy.jpg

Ormanci
04-04-2018, 14:33
Güle güle kullanın, renk çok güzelmiş. Hmm Cross'ta öylemiş demek, eyvallah...

cnzdmr
04-04-2018, 14:57
Maşallah 500x lere :)

1100 tl servis fiyatı biraz fazla. Ben bi sanayide araştırayım belki daha uyguna bulurum 500-600 bandında.

Gerçi yıllık bakımına 800 tl verdik 2 hafta önce. Fiat'ın fiyat politikası efsane. Servis bomboştu :)

BARR
04-04-2018, 15:10
30.000 bakıma bujilerle 960TL verdim. Şaka gibi neyse ben şu yazılım işini bi çözeyim haber vereyim buradan. Sonra Twingchargelara salçalı ekmek :D

punto_multijet
04-04-2018, 15:17
buradan gaza gelerekten ctesi gunu dpf iptali ve yazılım hayırlısı olsun diyelim :D

punto_multijet
04-04-2018, 15:24
30.000 bakıma bujilerle 960TL verdim. Şaka gibi neyse ben şu yazılım işini bi çözeyim haber vereyim buradan. Sonra Twingchargelara salçalı ekmek :D

benzinlide bakım kac kmde bir? dizelde 20binde 1 giriyorum. benzinli 15de bir mi 30da bir mi?

BARR
04-04-2018, 16:08
Yıldan girdim ben dikkat etmedim 15K olabilir. 30K oldu ve 2. bakım ikisi de yıldan.

BARR
12-07-2018, 10:07
Güncel,

Arkadaşlar yazılım hala yaptırmadım vakit yok gitmeye, buji veya ateşleme ile alakalı bir sıkıntı yaşayan oldumu?

Alttan gazı kapatınca yani vites düşürmeden bazen VW'lerdeki patırdama gibi araba kesiklik yapıyor gaz yemiyor. Bir kere Bozcaadaya giderken motor arıza ışığı yaktı gaz yemedi, kapattım açtım ışık kaldı ama araba düzeldi Bozcaadaya geçerken vapurdan inerken düzeldi. Serviste bujileri değiştirdim bir daha yapmadı, şimdi değiştireli 8K km oldu bujileri geçen yine aynısını yaptı. Sebep ne olabilir?

Not: Araştırdım Allahtan satılıyor araba Amerikada :)

10 Complaints: 2016 Fiat 500X Engine Problems (https://www.carcomplaints.com/Fiat/500X/2016/engine/engine.shtml)

Bu sorun 2.4lt atmosferikte dahi var ve milletin başına gelebiliyormuş. Özel bir hata değil, ateşeme veya başka bir sıkıntı ile alakası yok. Başka bir forumda Amerikada (2.4lt) termostat değiştirilmiş. Başka bir değişiklik olmamış ama adam traction control + modunda (4x4) yine oluyor diyor. Muhtemelen yazlımsal bir hata bu kafasına göre oluyor boşuna parça değiştirmeyelim.

BARR
12-07-2018, 10:22
Bu arada makyajlı 500X geliyor farlar, direksiyon, gösterge, stoplar, jantlar değişmiş. Retrofit yapılır :)


https://www.youtube.com/watch?v=U2osk6_eEdw

i-vtec07
12-07-2018, 11:33
500x gerçekten ezber bozan bi araba Fiat ta çalışırken işim çıktığında, test araçlarından onu almaya çalışırdım hep. Bide aktarmasımi iyi yoksa başka bişey mi var bilmiyorum ama 500x dizel 120 lik egea dizel 120 likten iyi yürüyodu. Makyajlı güzel olmuş :D

OnrYLDRM
01-08-2018, 08:38
Bende 500X 1.4 Cross Plus Otm.kullanıcısıyım aynı sorunu birkaç kez bende yaşadım motoru kapatmadan önce ECUya bağlanıp hata kodu aradım ve P0236 Turbo basınç sensörü hatası, performans kaybına yol açar diye bir uyarı buldum. arıza ışığı yakmadı fakat güçten düşmüştü. napıcam nasıl çözerim diye aracı tekrar çalıştırdığımda sorun yoktu :) yazılımsal bir sorun gibi geldi banada servise gitsemde derdimi anlatana kadar yüzüme aval aval bakacaklarını düşünüyorum. olmadı bi sensörleri yağsız kontak spreyi ile temizlerim bakalım ne sonuç alırım.

Bu arada multiaiar bravomdan sonra yine alıştığım motor diye 500x multiaire geçtim. çok keyif alarak kullanıyorum. 4x2 olmasına rağmen arazi modunda gayet güzel yoldan çıkabiliyorsunuz. vites bazen kararsız kalsada günlük standart kullanımda cevap verebiliyor. sport özelliğinde de araça tamamen hayvanlaşıyor :)

BARR
01-08-2018, 13:43
Bende 500X 1.4 Cross Plus Otm.kullanıcısıyım aynı sorunu birkaç kez bende yaşadım motoru kapatmadan önce ECUya bağlanıp hata kodu aradım ve P0236 Turbo basınç sensörü hatası, performans kaybına yol açar diye bir uyarı buldum. arıza ışığı yakmadı fakat güçten düşmüştü. napıcam nasıl çözerim diye aracı tekrar çalıştırdığımda sorun yoktu :) yazılımsal bir sorun gibi geldi banada servise gitsemde derdimi anlatana kadar yüzüme aval aval bakacaklarını düşünüyorum. olmadı bi sensörleri yağsız kontak spreyi ile temizlerim bakalım ne sonuç alırım.

Bu arada multiaiar bravomdan sonra yine alıştığım motor diye 500x multiaire geçtim. çok keyif alarak kullanıyorum. 4x2 olmasına rağmen arazi modunda gayet güzel yoldan çıkabiliyorsunuz. vites bazen kararsız kalsada günlük standart kullanımda cevap verebiliyor. sport özelliğinde de araça tamamen hayvanlaşıyor :)

Ben buldum her seferinde neredeyse oluyor muhtemelen çoğunda da var. Arabayı manuele alın, yüksek viteste hızınıza göre deviri 2500-3000 arsında tutun. Gazı (kickdown yapmadan) biraz fazla basın araba silkeliyecektir. Bu devirlerin altından veya üzerinden basarsanız silkeleme olmuyor. Anlamadım sebebini :)

onursumer
01-08-2018, 14:31
Ben buldum her seferinde neredeyse oluyor muhtemelen çoğunda da var. Arabayı manuele alın, yüksek viteste hızınıza göre deviri 2500-3000 arsında tutun. Gazı (kickdown yapmadan) biraz fazla basın araba silkeliyecektir. Bu devirlerin altından veya üzerinden basarsanız silkeleme olmuyor. Anlamadım sebebini :)

sensorsel bişey olabilirmi ?

BARR
01-08-2018, 14:58
rahmitanir

Ne diyorsun seninle bir bakalım mı?

OnrYLDRM
01-08-2018, 15:01
Evet hemen hemen buna benzer bir durum yaşıyorum bende. Biz çözüm bulabildin mi ? sensörleri temizledin mi ? yada değiştirdin mi?

BARR
01-08-2018, 15:29
sensorsel bişey olabilirmi ?

Ya yazılımsal ya sensörsel :)


Evet hemen hemen buna benzer bir durum yaşıyorum bende. Biz çözüm bulabildin mi ? sensörleri temizledin mi ? yada değiştirdin mi?

Malesef vakit bulamadım denemeye günlük hayatta herhangi bir sıkıntı yok çünkü, gazlarken de yok :)

rahmitanir
01-08-2018, 15:32
Valla bakalım. bakalım da, ancak obd bağlanıp hata falan bakarız:)

bu akşam müsaitim ama, dilersen buluşalım Bostanlı taraflarında.

OnrYLDRM
01-08-2018, 15:35
Valla bakalım. bakalım da, ancak obd bağlanıp hata falan bakarız:)

bu akşam müsaitim ama, dilersen buluşalım Bostanlı taraflarında.

Arkadaşlar Takipteyim bişeyler bulursanız bizleride bilgilendirmeyi ihmal etmeyin :):icon_tup:

BARR
01-08-2018, 15:54
Bu akşam olmaz da müsait bi zamanda Bostanlıda test sürüşü + OBD incelemesi yapalım. rahmitanir

punto_multijet
01-08-2018, 16:02
1.6 mjet cross plus manual aracım

farklı bir durumda bende oldu gecenlerde 2 kere . sabit gazda giderken arac silkeleme yaptı. başka bir gunde cruise ile giderken yaptı aynısını sanki gaza basıp cekiyormusum gibi yavaslayıp hızlanıyordu devamlı sekilde. gaza bastım biraz hızlandım ve duzeldi. arıza ısıgı vs hiçbirşey yok toplam 2 kere yaptı

BARR
01-08-2018, 16:18
Valla 2.4 Atmosferik'te de Amerikada oluyor motorla alakalı olduğunu düşünmüyorum. Şanzıman da farklı onlarda. Bana ya sensör ya da yazılım ile alakalı gibi geliyor.

onursumer
01-08-2018, 16:25
yazılım işi daha mantıklı arac yazılsa yeniden belki sorun ortadan kalkıcaktır

tuFAN
01-08-2018, 16:44
Bu silkeleme olayıyla yeni bir yazılım / güncelleme çıkmış olabilir hiç sordunuz mu servise ?

levent
01-08-2018, 17:33
1.6 mjet cross plus manual aracım

farklı bir durumda bende oldu gecenlerde 2 kere . sabit gazda giderken arac silkeleme yaptı. başka bir gunde cruise ile giderken yaptı aynısını sanki gaza basıp cekiyormusum gibi yavaslayıp hızlanıyordu devamlı sekilde. gaza bastım biraz hızlandım ve duzeldi. arıza ısıgı vs hiçbirşey yok toplam 2 kere yaptı

Yazılım sonrası olmaya başladıysa yakıt avansından dizellerde görülmesi olası..

Benzinlilerin yaşadığı şey eğer boost cut tarzı hissiyatta ise de sorun yazılımsal, Corollaya ilk yazılımı yaptığımızda bende de vardı sonra sağolsun Eyüp düzeltti :)

punto_multijet
01-08-2018, 20:46
Yazılım sonrası olmaya başladıysa yakıt avansından dizellerde görülmesi olası..

Benzinlilerin yaşadığı şey eğer boost cut tarzı hissiyatta ise de sorun yazılımsal, Corollaya ilk yazılımı yaptığımızda bende de vardı sonra sağolsun Eyüp düzeltti :)

yok yazılım yapmadık aracın belki satılma durumu var ondan ellemedik. yazılımı orj suanda

Erdem K.
03-08-2018, 07:49
Güncel,

Arkadaşlar yazılım hala yaptırmadım vakit yok gitmeye, buji veya ateşleme ile alakalı bir sıkıntı yaşayan oldumu?

Alttan gazı kapatınca yani vites düşürmeden bazen VW'lerdeki patırdama gibi araba kesiklik yapıyor gaz yemiyor. Bir kere Bozcaadaya giderken motor arıza ışığı yaktı gaz yemedi, kapattım açtım ışık kaldı ama araba düzeldi Bozcaadaya geçerken vapurdan inerken düzeldi. Serviste bujileri değiştirdim bir daha yapmadı, şimdi değiştireli 8K km oldu bujileri geçen yine aynısını yaptı. Sebep ne olabilir?

Not: Araştırdım Allahtan satılıyor araba Amerikada :)

10 Complaints: 2016 Fiat 500X Engine Problems (https://www.carcomplaints.com/Fiat/500X/2016/engine/engine.shtml)

Bu sorun 2.4lt atmosferikte dahi var ve milletin başına gelebiliyormuş. Özel bir hata değil, ateşeme veya başka bir sıkıntı ile alakası yok. Başka bir forumda Amerikada (2.4lt) termostat değiştirilmiş. Başka bir değişiklik olmamış ama adam traction control + modunda (4x4) yine oluyor diyor. Muhtemelen yazlımsal bir hata bu kafasına göre oluyor boşuna parça değiştirmeyelim.

silkeleme dedin mi beni yakaladın
bilirsin az uğraşmadım
belli bir devir aralığında gaz oturunca yapıyorsa ;
buji ilk akla gelen
benzin pompası bile olabilir
ama kötü senaryoda üst kapak
kurum vs.temizleyici kullan, gözlemle

BARR
03-08-2018, 07:57
silkeleme dedin mi beni yakaladın
bilirsin az uğraşmadım
belli bir devir aralığında gaz oturunca yapıyorsa ;
buji ilk akla gelen
benzin pompası bile olabilir
ama kötü senaryoda üst kapak
kurum vs.temizleyici kullan, gözlemle

Aşkım bütün arabalarda ve motorlarda aynı durum olduğu için ben yazılımsal diyorum aklıma başka bişey gelmiyor. Ama buji değiştirince kesilmişti o kısmını da anlamadım :)

forwett
18-08-2018, 22:05
1.4 tjet aracım var. geçen sene lpg taktırdım. Araç tam turboyu (1700-2000 devir arası) doldurduğu anda silkeleme yapıyor. Kaç kere lpg ayarı yaptırdım. Yetmedi wideband ile ayar yaptırdım. Bujileri ve bobinleri değiştirdim sorunum devam ediyor. Aracımda yazılım yok. Sanırım fiatlarda ateşleme sistemi ucu ucuna yetiyor. Çözemedim bir türlü sinir bozucu bir durum.

t-jet ali
01-09-2018, 10:06
T-jet ve multiairlerde ateşlemeye dokunmadan 300 HP. ler alınıyor, kendi td04 set up li t-jet im 250+ güçte ve oem bobin buji.

16EC813
14-03-2019, 13:54
T-jet ve multiairlerde ateşlemeye dokunmadan 300 HP. ler alınıyor, kendi td04 set up li t-jet im 250+ güçte ve oem bobin buji.

motoriçine girilmeden oem bobin buji ile 250 hp mi çıkıyo ? dogru mu anladım ?
bu fiat 500 X Model 1.4 T larda td04 oem olarak mı çıkıyo ?

Ertug_T.
14-03-2019, 18:03
motoriçine girilmeden oem bobin buji ile 250 hp mi çıkıyo ? dogru mu anladım ?
bu fiat 500 X Model 1.4 T larda td04 oem olarak mı çıkıyo ?

Bobin buji istege gore degistirilebilir tabiki daha iyi oluyor ama tdo4 ile motor icine girmeden cok rahat 250 ve uzeri ainiyor. Hybrid tdo4 lerle ve motor iciyle cok daha fazlalari tabiki. TDO4 oem degil hicbir tjet motorda ama artik kit olarak heryerde satiliyor. Direk tak kullan seviyesinde meshur bi kit oldu artik. Tabi yazilimi ayri.

MURAT_HLX
14-03-2019, 18:48
motoriçine girilmeden oem bobin buji ile 250 hp mi çıkıyo ? dogru mu anladım ?
bu fiat 500 X Model 1.4 T larda td04 oem olarak mı çıkıyo ?

gel sana tjet alalım abi,bi ara geleyim tjet kafası yaşayalım :D

BARR
15-03-2019, 07:47
motoriçine girilmeden oem bobin buji ile 250 hp mi çıkıyo ? dogru mu anladım ?
bu fiat 500 X Model 1.4 T larda td04 oem olarak mı çıkıyo ?

Stok'a stok 200hp çıkıyor ben bu konudan sonra Dr.Ecu'da yaptırdım 170hp 300nm tork. Yukarıdaki kesiklikler vs hepsi de gitti zaten yazılımsal bişey olduğu belliydi. Turbo üst devirlerde biraz yetersiz, alt devirlerin maaşallahı var güzel tork geliyor.

16EC813
15-03-2019, 08:33
Stok'a stok 200hp çıkıyor ben bu konudan sonra Dr.Ecu'da yaptırdım 170hp 300nm tork. Yukarıdaki kesiklikler vs hepsi de gitti zaten yazılımsal bişey olduğu belliydi. Turbo üst devirlerde biraz yetersiz, alt devirlerin maaşallahı var güzel tork geliyor.

yani orijinal turbosu td04 degil sanırım dogru anladım

rahmitanir
15-03-2019, 08:43
yani orijinal turbosu td04 degil sanırım dogru anladım

Doğru anladın abi, stock turbo td04 değil.

Mito tjet stock turbo vl38, mito qv stock turbo gt1446'dır.

t-jet ali
18-03-2019, 07:39
[QUOTE=16EC813;8556863]motoriçine girilmeden oem bobin buji ile 250 hp mi çıkıyo ? dogru mu anladım ?
bu fiat 500 X Model 1.4 T larda td04 oem olarak mı çıkıyo ?[/QUOTE
Oem bobin, buji, multiairde tek egzantrik degişerek 300 hp. ler alınıyor. T-jet lerde 1.4 NA egzantrikle 275-280 hp.
td04 orj turbosu değil, şu an bende 250 hp. punto var 4 senedir kullanıyorum, yolunun düşerse incelemeye beklerim.

t-jet ali
18-03-2019, 07:41
yani orijinal turbosu td04 degil sanırım dogru anladım

Bu değerler 100 octane için geçerli , bizim yakıtla güçler biraz daha düşük tabii.

Umut melek
21-03-2019, 16:06
Tjet motor da çıkan turbolar ,

Mito 1.4 TB 155= IHI vl36
Punto T-Jet 1.4 120 = IHI vl37

TD serisi Mitsubishi turbolar Volvo Subaru gibi modeller de 13T 15T vs olarak ayrılıyor. Fabrikasyon stage 1 forget pistonlu bu araçlar ciddi anlamda iyi ellerde iyi iş çıkarır. Özellikle Yunan tayfası revlimit fotis bu aracın ve motorun DNA sını baya çözmüş bulunmakta. Motor içine girmeden 200 HP ler rahat alınıyor .

Ormanci
21-03-2019, 16:16
T-Jet'lerle veya 140'lık Multiair ile ne kadar güzel oynanıyorsa 170'lik MA ile de bi o kadar oynanamıyor yav ne gıcık :)

MURAT_HLX
22-03-2019, 12:04
T-Jet'lerle veya 140'lık Multiair ile ne kadar güzel oynanıyorsa 170'lik MA ile de bi o kadar oynanamıyor yav ne gıcık :)

Multi'lerde artık görüyor 300 bandını fotis onlarıda gıdıkladı,

T'Jetler motor içine girilmeden çok rahat 250 bandında oynanabilir.umut zaten gerekli açıklamayı yapmış

M U R A T
05-06-2019, 10:41
Bu motorların lpg uyumunda bir sorun var mı kullanıp memnun kalan var öıdır

levent
05-06-2019, 15:06
Bu motorların lpg uyumunda bir sorun var mı kullanıp memnun kalan var öıdır

LPG ile uyumlu deniliyor bizim alfa wp grubundan bildiğim kadarıyla, pek sorun yaşayan da duymadım

erh
06-06-2019, 17:10
140 hplil multiairlerin hepsinde magnetti marelli ecu cikar bosch yoktur..