PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Arazi/pickup Ssangyong/l200 kullanicilari +offroad cilar



sweatcaptain
11-01-2017, 01:46
Arkadaslar selamlar

Forumda arattim ancak pek bisey cikmadi.
Hem gundelik kullanicilar hemde off road a ucundan merakli arkadaslar yardimci olur kanisindayim.

Hem gundelik kullanilacak hemde ihtiyac halinda koy bag bahce keyfi olarakta dag bayir gezmelik bi arac alma niyetindeyim.

Keyfi olacagi icin butce 35 bin civari.
Alternatif araclar

1-ssangyong actyon sport 4x4
2-mitsubushi l100 4x4

Arac kesinlikle otomatik ve 4x4 olmali.vites durumundan dolayi o paraya baska cokomel zor gibi 😂 alternatif azaliyor haliyle.

Snorkel,vinc,yukseltme kiti ve camura kara gelicek orta seker bi jant lastik seklinde bi konsept isimi gorucektir.

Sssangyong u avantajli kilan donanim olarak gayet tatminkar...4 disk fren ve on arka amotusor sistemi. Hoplama ziplama yok gayet konforlu. DeZavantaji ise off road a yonelik hic bir after market urun neredeyse yok... snorkel , yukseltme kiti , vinc bi ihtimal...

L200 icin ise her turlu imkan var. Ancak sehir icinde gundelikte makasli olmasi sikinti yaparmi acaba ? Cunki ssangyong gercek otomobil konforunda.

Yakit durumu , bakim maliyetleri vs iki arac icinde kullanici yorumlarini ogrenmek istiyorum.

Yardimci olucak arkadaslara simdiden tesekkurler.

stak67
11-01-2017, 02:20
Alternatif olarak ranger da bakilabilir. Wildtrak serileri konfor ve motor gücü bakimindan tatminkar. Arkanin makasli olmasi konforu cok fazla düşürmüyor. 2011 ranger kullaniyoruz ve bence alinabilecek iyi pick uplardan biri.

Seyfettin777
11-01-2017, 02:45
Ssangyong bazı motor, şanzıman gibi bileşenlerde Mercedes altyapısını kullanıyor diye biliyorum fakat, emin olmamakla beraber hiç kullanıcısını tanımıyorum, yanlış olmasın.
Öte yandan, av meraklısı bir abimiz var.L200 kullanıyor, yükseltme kiti, şnorkel, vinç, büyük turbo ve yazılım gibi kendi ihtiyacına uygun birçok değişiklik yapmıştı.Araç çok sertti birkaç sefer bindim böbrek taşı düşürtür, kocaman çamur lastikleriyle de içeri ciddi ses alıyor.Performansı o kadar ekipmana rağmen fena sayılmaz fakat dediğim gibi motor tamamiyle oem değildi.
Arasi konusunda ise çok çok tatminkar.İnsanın yürüyerek giremeyeceği yerleri keçi gibi tırmanıyordu.Piyasası nedir ne değildir bilmiyorum, kendi birkaç sene önce 48 bine almıştı, 20-25 bin civarı da kendi masraf etti benim bildiğim.
Bu arada evlere şenlik bir yakıtı var, ağırlığından lastiklerinden falan mıdır bilmem ama, 10 litre civarı yakıyor Adana gibi şehirde, rahatlıkla arttırabilirsiniz yakıtı üstelik...

sweatcaptain
11-01-2017, 13:30
Ranger cok fazla yakiyor diye duydum arastirmalarim sonucu

Ssangyong tada sanzuman sikintilari oldugunu ogrendim

L200 de mantikli ancak kullanici yorumlarina onem veriyorum

Tesekkur ederim yorumlar icin

MCN21
11-01-2017, 13:31
İlla kamyonet olmayacaksa dacia duster 4x4 ler bildigin keci :D

driftboy
11-01-2017, 13:37
7 tane ssangyoung sattım, hertürlüsünü. Günlük Binecek olsam kesinlikle alırdım bidaha. Battığı yerden çıkmasında çekişinde suda karda çamurda hiç sıkıntı çekmedim. Ama işin içine ekstrem girince yorum yapamıcam..

Halihazırda yükseltme kitli lastikli vinçli hem L200 hem ranger hem cheeroke kullanıcısıyım. L200 tam bir at arabası. Konfor sıfır. Ranger'a göre yakıt fazla. Aralarında en keyif aldıgım gcheeroke.

Tunacan
11-01-2017, 13:48
Toyota Hilux lara da bakmanızı öneririm..

8.000rpm
11-01-2017, 18:31
SS tavsiye ederim
onu saplamak da sapladığı yerden çıkaramamak da offroad tekniklerinin yetersizliğinden kaynaklanır
tek ihtiyacınız olan doğru lastik seçimi
ek olarak aftermarket ürünler yükseltme kitleri vs ihtiyacınız olmayacaktır

sweatcaptain
12-01-2017, 10:56
7 tane ssangyoung sattım, hertürlüsünü. Günlük Binecek olsam kesinlikle alırdım bidaha. Battığı yerden çıkmasında çekişinde suda karda çamurda hiç sıkıntı çekmedim. Ama işin içine ekstrem girince yorum yapamıcam..

Halihazırda yükseltme kitli lastikli vinçli hem L200 hem ranger hem cheeroke kullanıcısıyım. L200 tam bir at arabası. Konfor sıfır. Ranger'a göre yakıt fazla. Aralarında en keyif aldıgım gcheeroke.

Ranger benimde aklimda ancak butce durumundan fazla secenek cikaramiyorum onume.

2009 2010 l200 ler 4x4 otomatikleri 30 35 bin bandinda. Lastik yukseltme vs derken yine astari yuzunu gececek.

Ssangyong icin ise otomatik sanzuman sorunundan bahsediyor herkez. Keza birde yukseltmeydi vinc ti vs hic bir seyi bulmak hic kolay degil. Nerdeyse yok.
Bide ssangyong un 2 modeli var
2.0 sxid 4x4 ve 2.0 xdi 4x4 hangisj daha makbul acaba farklari nelerdir ?

sweatcaptain
12-01-2017, 10:57
İlla kamyonet olmayacaksa dacia duster 4x4 ler bildigin keci :D

Malesef kamyonet olmak zorunda ihtiyaclardan dolayi

yyfidan
12-01-2017, 12:56
Ekipmasız aaraç alıp yapmak yerine bir miktar hazırlanmış araçları almak daha mantıklı olabilir. Araç olarak tavsiyem Hılux olacaktır. L200 offroadda başarılı ancak offroad dışında ekipmanlarla çarşıya pazara gidelemeyecek araç. Yukarılarda benzetmesini de yapmışlar. Resmen at arabası. Biraz modeli düşük olsun Hılux olsun derim ben

+soner
12-01-2017, 13:05
L200 kullanıyorum ve tavsiye ederim.
Önemli olan düzgün kullanılmış bir araba almak. Parçaları biraz pahalıdır. Sadece difrensiyl,akslar ve şanzımana bilen birinin anlayan birinin bakması gerek.
35 bin civarına düzgün 4x4 ve otomatik araba bulmanız biraz zor gibi geliyor.

semavi
12-01-2017, 13:10
Ssangyonglarda 2009 sonrası modellerde şanzıman ile ilgili güncelleme yapıldığı ve sorunsuz olduğu söylenmişti... 2.0 motor olması her türlü avantaj... Bende Hyundai Tucson varken bindim Actyona... Çok daha sessiz, performanslı ve titreşimsizdi...

Off road donanımı ile kişiselleştirenler oldu. Facebook grupları olması lazım...

Çok uğraştım denk getirip alamamıştım...

Mercedes efsanesine çok inanmayın. Eski Musso diye arazi araçları vardı, onlar ML320 ile aynı altyapı ve motordu sanırım. Actyonlarda motor ve şanzıman mescedes değil bildiğim kadarıyla... Forumlarında öyle yazmışlardı. Avustralya menşeli bir firmamı neydi şanzıman üreticisi...

eraslanb
12-01-2017, 13:32
L200 temiz olmayanı çok üzer. Şirket arabası olarak bindim ses var konfor yok içinde çok besmele çektirmişimdir millete çok anlamsız yerlerde önden kayar.

F.Esen
12-01-2017, 13:48
ssangyong u yükseltmen dünya maliyet tutar snorkel zaten yok universal bi ürünü uydur kaydır yaparsın sağlıklı olmaz jant desen yanlış bilmiosam bijon aralığı garip saçma bişi olması gerek. SSangyoung alıp extreme hiç bişi yapılmaz bence he bide bazı arkadaşlar yazmış yapılı araba al diye haklılar çünki sonradan kendin yapınca rakamlar hiç karşıdan gözüktüğü gibi olmuyor bilgine... Hilux Ranger L200 bunlardan birini seçersen rahat edersin Ranger fazla yakar sağlamdır L200 az yakar komyon gibidir Hilux modelsizi acık çirkin durur ama arazide destan yazar.

individual
12-01-2017, 13:57
Kamyonet olarak geçtiği için her sene muaynesi var sanırım birde köprü geçişleri sıkıntılı.

Neden Pick-up'tan Uzak Durmalı? - YouTube (https://youtu.be/pEwL8W_M9GI)

sweatcaptain
12-01-2017, 14:15
Kamyonet olarak geçtiği için her sene muaynesi var sanırım birde köprü geçişleri sıkıntılı.

Neden Pick-up'tan Uzak Durmalı? - YouTube (https://youtu.be/pEwL8W_M9GI)

Vaz gectim ������

taylaner
12-01-2017, 14:15
İkisinide hem On-Road hem Off-Road uzun süre kullanma şansım oldu. Ssangyongun Mercedes motoru sayesinde atiklik ve tork açısından tek geçerim. Hem çamurdan kurtulma hem yokuş hemde Asfaltta kesinlikle Ssangyong. L200 biraz daha güçsüz kalıyor ama difransiyel vs. olsun , taş kaya tırmanışlarında daha iyi. Genel olarak hangisi derseniz , Ssangyong derim. Mercedes motoru olduğuna bakamyın , serviste parçaları nispeten ucuz. Ve L200 ' ün Ssangyong kadar gidebilmesi için biraz masraf yapılması lazım ; Yükseltme , lastik vs. Hem Ssangyong'u daha taşa vurduğunuzda içiniz daha az acıyacaktır :)

Ferhat_V
13-01-2017, 11:07
l200 4x2 düz vites kullandım 2011 model..araç çok konforsuz gaza basarsın arkaya yatarsın frene basarsın öne yatarsın çok yumuşak bir süspansiyonu var ve hiç rahat değil

navara serttir güzeldir spor araç hissi verir

ssangyong hiç kullanmadım yorum yapamıyorum..