PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : accord k24 manuel şanzıman swap?



lowfamilia
22-05-2016, 20:51
insignia 2.0 cdti otomatik aracım 130 ecotec olmasına rağmen izmirde şehiriçi sakin kullanımda 11 ltlerde geziyorum buda 0-100 11 saniye olan aracı cazip kılmamaya başladı bende aklımda forumda okuduğum k24 motorlu accordları gördükçe araç kafama yattı. Tarkan abinin stock otomatik accordla 184lük e92 320d yi izledikten sonra dahada hoşuma gitti. aracı k20 kapak f/e/h kpro beyin kapma gibi düşüncem var ama sorun otomatik olması. Düşüncem manuel şanzıman swaplamak typer şanzımanı olurmu? fiyatı kaça patlar?

speed_emre
22-05-2016, 20:53
izmirde honda masters bu dediklerini yaptı konuş istersen hatta satılıklarda vardı honda accord manueldi :)

lowfamilia
22-05-2016, 22:02
orjinal manuel diye sahibindendeki ilandan mı bahsediyorsun.

Ome_RS
23-05-2016, 14:59
STP selçukta istediğiniz şekilde yapılmış beyin hariç otm vardı.
2006 üzerine yazılım yapılabiliyor. Hatta hazır epromlarda var.
6500vtec 212Hp idi sanıyorum. filtre eksoz sonrası 215-220 arası rahat alınır keyifli kullanılır.
Manuel işini bilmiyorum ama en kötü euroR şanzımanı getirtilebilir.

TaGo
23-05-2016, 15:24
6 ileri kısa bir şanzıman ile o araç uçak olur iddia ediyorum. 220 hp lere gelebiliyor rahat rahat. Ama typer 220 hp sinden çok daha iyi gider. Çünkü hem devir çevirme potansylei var hemde torku fazla

Ers
23-05-2016, 15:27
k24 swaplı typer lardaki şanzıman, oem typer şanzımanı diye biliyorum.

LnchCntrl
23-05-2016, 15:29
güzel proje olur eminim, araştırdıktan sonra buraya yazarsanız sevinirim.

Diyadin
23-05-2016, 15:37
izmirde honda masters bu dediklerini yaptı konuş istersen hatta satılıklarda vardı honda accord manueldi :)

Arkadaşında yazdığı firma ile görüş istersen bir ara bahsedilen araç vardı satılıktı.

Geçmişte açılan konularda var belki faydası olur. Detaylı arama yaparsan daha fazla bulabilirsin.

http://www.techturkey.com/forum/archive/index.php/t-28724.html
http://www.techturkey.com/forum/atmosferik-besleme/111145-2-4-accord-2.html
http://www.techturkey.com/forum/isletim-sistemleri/21594-accord-2-4-a.html
http://www.techturkey.com/forum/sohbet/178467-2004-accord-2-4-sanzuman-12.html

lowfamilia
23-05-2016, 16:17
STP selçukta istediğiniz şekilde yapılmış beyin hariç otm vardı.
2006 üzerine yazılım yapılabiliyor. Hatta hazır epromlarda var.
6500vtec 212Hp idi sanıyorum. filtre eksoz sonrası 215-220 arası rahat alınır keyifli kullanılır.
Manuel işini bilmiyorum ama en kötü euroR şanzımanı getirtilebilir.

güç alma konusunda sıkıntı yok tek sorun manuel şanzıman olması lazım arkadaşımda 2.4 accord var 5. vitesi bitirebilen görmedim. 4. viteste dahi 225 yapıyor buda aracı çok yoruyor.


6 ileri kısa bir şanzıman ile o araç uçak olur iddia ediyorum. 220 hp lere gelebiliyor rahat rahat. Ama typer 220 hp sinden çok daha iyi gider. Çünkü hem devir çevirme potansylei var hemde torku fazla

abi dediğin gibi kısa bi şanzıman çok iyi yürütür araçı uzun oranları çok yoruyor. bide senin accordla e92 denemende bile otomatik olması ve stock olmasına rağmen iyi yürüyordu bide manuel dolu düşünemiyorum.

lowfamilia
23-05-2016, 16:31
k24 swaplı typer lardaki şanzıman, oem typer şanzımanı diye biliyorum.

benimde düşüncem typer şanzımanından yana fiyatını araştırıyorum ama bi bilgi edinemedim forumda fiyat bilgisi olan kişilere ulaşmaya çalışıyorum.


güzel proje olur eminim, araştırdıktan sonra buraya yazarsanız sevinirim.

aynen araştırmadayım yürüyen bi accord k24 projesi peşindeyim turbo falan değil basit f/e/h yanı sıra k20 kapak beyin yapıp yürütücem devir çevirmem lazım.

lowfamilia
23-05-2016, 16:33
Arkadaşında yazdığı firma ile görüş istersen bir ara bahsedilen araç vardı satılıktı.

Geçmişte açılan konularda var belki faydası olur. Detaylı arama yaparsan daha fazla bulabilirsin.

http://www.techturkey.com/forum/archive/index.php/t-28724.html
http://www.techturkey.com/forum/atmosferik-besleme/111145-2-4-accord-2.html
http://www.techturkey.com/forum/isletim-sistemleri/21594-accord-2-4-a.html
http://www.techturkey.com/forum/sohbet/178467-2004-accord-2-4-sanzuman-12.html

forumda k24 olarak okumadığım konu kalmadı.

lowfamilia
23-05-2016, 18:42
antalyadan fiyat aldım k typer oem şanzıman işçilik dahil anahtar teslim 9100 tl dediler. Sizce çok fazla değil mi? en fazla 5-6 civarı bekliyordum.

edit: sadece şanzıman 3500 TL. sizce şanzımanı alsam 5-6 arası bitirebilirmiyim izmirde?

Seven7
23-05-2016, 19:10
Ne kadar bütçen var?
Hayaller güzel her Accord'cunun aklından geçmiştir bu araba bir de manuel olsa diye ama maddiyat önemli.
k20 kapak, f-e-h ve manuel için min 15bini gözden çıkarman lazım. Bildiğim kadarıyla İzmir'de yapılan araç 2.0'dı, şuan 2.4 manuel yürüyen bildiğim kadarıyla bir tane araç var gümrük girişli, stock olmasına rağmen deli yürüyor. Accord'da manuel gerçekten çok keyifli oluyor.

Şuan düzgün bir Accord demek 40bin demek. 15bin de arabaya gömsen 55bin civarına ömürlük mis gibi makine olur. Yürümeyse yürüme konforsa konfor.

lowfamilia
23-05-2016, 23:19
Ne kadar bütçen var?
Hayaller güzel her Accord'cunun aklından geçmiştir bu araba bir de manuel olsa diye ama maddiyat önemli.
k20 kapak, f-e-h ve manuel için min 15bini gözden çıkarman lazım. Bildiğim kadarıyla İzmir'de yapılan araç 2.0'dı, şuan 2.4 manuel yürüyen bildiğim kadarıyla bir tane araç var gümrük girişli, stock olmasına rağmen deli yürüyor. Accord'da manuel gerçekten çok keyifli oluyor.

Şuan düzgün bir Accord demek 40bin demek. 15bin de arabaya gömsen 55bin civarına ömürlük mis gibi makine olur. Yürümeyse yürüme konforsa konfor.

bende o civarı düşünmüştüm kapak ve beyin girmezsem komple 10 liraya patlar diye düşünüyorum. STP F/E/H le 6.8 saniye yakaladı otomatikte bide manuel oldumu ileride belki direk turbo girerrim. ilk planım feh ve manuel şanzıman.

Seven7
23-05-2016, 23:57
bende o civarı düşünmüştüm kapak ve beyin girmezsem komple 10 liraya patlar diye düşünüyorum. STP F/E/H le 6.8 saniye yakaladı otomatikte bide manuel oldumu ileride belki direk turbo girerrim. ilk planım feh ve manuel şanzıman.

Tek problem otomatik olması ise dizel neden düşünmüyorsun? Dizel Accord'ların hepsi manuel vites ve önü ciddi açık araçlar. Stock hali 2.4 kadar yürüyor, ufak tefek şeylerle çok eğlenceli hale gelebilir.

vtec26
24-05-2016, 09:29
Kardeşim maddiyatını geçtim, bu iş cidden sabır ve emek işi :)
K20 şanzımanı direk olur, fakat shifter mekanızması, montajı, elektrik tesisatı(ep3 ler gibi al tak olmuyor kpro accord için). k20 kapak isticek vs. Minimum 20 bin tl yi gözden çıkarman lazım. Zaten izmirdeymişsin, yalçın abimiz manuele çevirdi kendisiyle konuşabilirsin :)

johoho
24-05-2016, 09:58
kardeşim gerçekten güzel proje yalnız yeterli zaman, maddiyat ve sabrın varsa..
yapman gereken asgari pekçok değişiklikler var olmazsa olmaz.
Biz baya sindire sindire yaptık aracı çok şükür. Ben pek çok parçayı sıfır aldım motoru toplarken. Yaptığın maliyet hesabı çok iyimser onu söylemiş olayım.
İşin tesisat kısmı da ayrı bi süreç çünkü accordun orj beyni olmadan iç tesisat ı kullanamazsın, ktuned in dual harness ı var ama üretimi ve stoğu olmadığından biz kendimiz yaptık.
Mekanik süreçtede pek çok ince durum var motorun toplanmasının dışında , biz bütün bu süreçleri HondaMasters da aştık. Zaten onlar olmasa bu işe girmezdim.
müsait olduğunda detaylar için arayabilirsin .
Yalçın Ilgaz 05326218888

lowfamilia
24-05-2016, 11:32
Tek problem otomatik olması ise dizel neden düşünmüyorsun? Dizel Accord'ların hepsi manuel vites ve önü ciddi açık araçlar. Stock hali 2.4 kadar yürüyor, ufak tefek şeylerle çok eğlenceli hale gelebilir.

kmleri çok yüksek bence çoğunun kmsi de oynanmış halde 200k civarlarında o yüzden 2.2 dizeli düşünmüyorum.




Kardeşim maddiyatını geçtim, bu iş cidden sabır ve emek işi :)
K20 şanzımanı direk olur, fakat shifter mekanızması, montajı, elektrik tesisatı(ep3 ler gibi al tak olmuyor kpro accord için). k20 kapak isticek vs. Minimum 20 bin tl yi gözden çıkarman lazım. Zaten izmirdeymişsin, yalçın abimiz manuele çevirdi kendisiyle konuşabilirsin :)

10bin tl mevcut aracıma yatırsam stage 5 yapılıp 290whp güç 500nm tork alınıyor ama tek sorunum 1700 kg boş ağırlığı aracın. yani aracı sökük hafifletmeyede gidemem ki araç insignia öyle bi anlamı kalmaz. acaba diyorum 2.0 turbo 220 mi geçsem sadece yazılımla 270whplerde güç alınıyor.

diğer altarnatif satıp 330 alıp jdmworksa turbolatmak.


kardeşim gerçekten güzel proje yalnız yeterli zaman, maddiyat ve sabrın varsa..
yapman gereken asgari pekçok değişiklikler var olmazsa olmaz.
Biz baya sindire sindire yaptık aracı çok şükür. Ben pek çok parçayı sıfır aldım motoru toplarken. Yaptığın maliyet hesabı çok iyimser onu söylemiş olayım.
İşin tesisat kısmı da ayrı bi süreç çünkü accordun orj beyni olmadan iç tesisat ı kullanamazsın, ktuned in dual harness ı var ama üretimi ve stoğu olmadığından biz kendimiz yaptık.
Mekanik süreçtede pek çok ince durum var motorun toplanmasının dışında , biz bütün bu süreçleri HondaMasters da aştık. Zaten onlar olmasa bu işe girmezdim.
müsait olduğunda detaylar için arayabilirsin .
Yalçın Ilgaz 05326218888

yalçın abi honda mastersın k20 swapladığını accord senin mi?

onur_si
24-05-2016, 13:06
hayal etmesi güzel fakat en az 15 bin lira tutar. şanzumanı değiştirsen bile bunun pedalları var, beyni var, hız sabitleyici gibi tamamen elektronik gaz kelebeği ile bağlantılı sensörler var manuel de uyumlu olurmu vs vs. bence o paralara fn2 typer almak daha mantıklı. bunu 2.4 accord kullanıcısı olarak söylüyorum ayrıca triptonik kullanımda 5 ileri spor şanzuman gayet başarılı. sona 2 tane warex tak, güzel bir headers ile gayet keyifli olur.

lowfamilia
24-05-2016, 13:35
hayal etmesi güzel fakat en az 15 bin lira tutar. şanzumanı değiştirsen bile bunun pedalları var, beyni var, hız sabitleyici gibi tamamen elektronik gaz kelebeği ile bağlantılı sensörler var manuel de uyumlu olurmu vs vs. bence o paralara fn2 typer almak daha mantıklı. bunu 2.4 accord kullanıcısı olarak söylüyorum ayrıca triptonik kullanımda 5 ileri spor şanzuman gayet başarılı. sona 2 tane warex tak, güzel bir headers ile gayet keyifli olur.

şanzımanın ne kadar güç kaldırdığı hakkında bilginiz varmı? 250-260 arasını kaldırımı? superchargerla 0.4 bar falan üfletsem.

Ome_RS
24-05-2016, 13:39
Bildiğim ve araştırdığım kadarıyla 240 sınır. üzerinde şanzıman sıkıntı yaratıyor. Onur'a Accordu ben satmıştım. Zamanında bende araştırdım ama çook maliyetli olduğu için stok binme kararı almıştım.

vtec26
24-05-2016, 15:01
Yalçın abim yazmış konuya, gerçekten bahsettiği gibi mekanil detaylar var "al-tak" şeklinde olmayan :)
kendisi ile görüşürsen zaten vazgeçersin :)

lowfamilia
24-05-2016, 15:09
Yalçın abim yazmış konuya, gerçekten bahsettiği gibi mekanil detaylar var "al-tak" şeklinde olmayan :)
kendisi ile görüşürsen zaten vazgeçersin :)

vazgeçmeye çok yaklaştım zaten o rakamları gömeceğime e90 330i falan almayı düşünmek daha mantıklı. 2-3 aya netleştiricem yaa araç değişimine yada mevcut aracımı yüklemeye devam edicem.

lowfamilia
24-05-2016, 15:10
Bildiğim ve araştırdığım kadarıyla 240 sınır. üzerinde şanzıman sıkıntı yaratıyor. Onur'a Accordu ben satmıştım. Zamanında bende araştırdım ama çook maliyetli olduğu için stok binme kararı almıştım.

aynen düşüğümden daha maliyetli. 230 kadar falan yüklesem atmosferik ama otomatik binsem STP selçuk abi headers eksoz filtre ile 6.8 saniye 0-100 değeri lpgde otomatik binsemde olur aslında turbo yapmayı düşünürsem komple şanzıman gidererim yada şanzıman arıza yaptığında.

johoho
25-05-2016, 15:13
Bence güzel bir 76lık filtre, 4 2 1 header 70lik düz boru warex, imkan varsa da orj kapağa oem type r yay, b.crower stg 2 egzantrik ve safc mis gibi olur, fiyat/performans tertemiz binersin.

lowfamilia
26-05-2016, 22:13
Bence güzel bir 76lık filtre, 4 2 1 header 70lik düz boru warex, imkan varsa da orj kapağa oem type r yay, b.crower stg 2 egzantrik ve safc mis gibi olur, fiyat/performans tertemiz binersin.

ne kadar maliyet ve güç elde ederim?