PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : General Mobile Discovery 2 Plus - Dokunmatik ve Servis Sorunu



LnchCntrl
02-03-2016, 15:59
Merhaba,

6 ay kadar önce Gm Dıscovery 2 plus model telefonu aldım, 10 gün sonra sım kartı okumaması üzerine servise gönderdim.

Başka bir problem kesinlikle yoktu gönderdiğimde, neyse yapıldı geldi fakat aynı sorun devam ediyordu,

iş stresinden dolayı sım kartımda problem olacağı aklıma gelmemişti, başka bi sımkart taktım telefon düzeldi, , sorunsuz kullanmaya devam ediyordum. Bu arada kesinlikle telefonun hızı felan çok iyiydi samsung s4 'ten geçmiştim. Donma felan kesinlikle yoktu, fazlada bi beklentim olmadığı için satmayı felan düşünmedim, kullanmaya devam ettim.

2 ay sonra kadar telefonun ekran kısmının alt bölümünde dokunmatik işlemez oldu, bi süre daha kullandım ( en büyük hatamda buydu ) belki yazılım hatası güncelleme ile düzelir diye. Sonrasında telefon günlük hayatta engel oldu bugün tekrar servise gönderdim, gelen cevap şu;

Telefonuzu daha önce gönderdiğinizde düşmeden dolayı hasar aldığını belirtmiştik, kullanıcı hatası tarzında bi malumatları var. 280 Tl masrafı olduğunu da eklemişler. Bana ilk sebepten gönderdiğimde yapılıp ( güya ) geri gönderdikleri tamir belgesinde böyle bilgi vs kesinlikle yok.

Biraz uzun oldu kusura bakmayın ama bilginiz olsun diye paylaştım bu marka modelde yaşadığım sorunları ve servisin en ufak şeyde kullanıcı hatası ( telefonda çizik var, kılıf varmış vs. ) demelerinden dolayı aldığıma çok pişman oldum.

Bilginize..

LnchCntrl
02-03-2016, 16:01
Telefonuzu daha önce gönderdiğinizde düşmeden dolayı hasar aldığını belirtmiştik, kullanıcı hatası tarzında bi malumatları var. 280 Tl masrafı olduğunu da eklemişler. Bana ilk sebepten gönderdiğimde yapılıp ( güya ) geri gönderdikleri tamir belgesinde böyle bilgi vs kesinlikle yok.



Ek olarak , benim o zamanlar dokunmatik sorunum bile yoktu ki :)

KÖROĞLU
02-03-2016, 16:44
Seninle yine ilgilenmişler, yazılı da olsa cevap almışsın.

Dark evo diye bir cihaz aldık zamanında telefon 550 TL düştü ekranı kırdık aradık servisi ne kadar diye 400 TL dediler şaka gibi.

GM servisine 1 defa GM Discovery varken ekran yaptırdım sorunsuz kullandım. GM 4g kullanıyorum 8 aydır oldukça memnunum.

GM Discovery de klasik şarj soket sorunu yaşadım. GM cihazları belirttiğin gibi F/P olarak iyi oluyor. Serviste o an ilgilenen kişiye de bağlı olabilir.

Mail + telefon yolu ile ulaşmaya çalış. Hatta donanımhaber forumunda ilgilenen biri vardı diye hatırlıyorum. Geçmiş olsun.

LnchCntrl
02-03-2016, 16:51
Gerek Profilo Avm servisi, gerek kayseri servisi ikisindende cevap aldım fakat ne yaradı ? hiç :)

Sağlık olsun , benim gibi amaan telefon telefondur diye düşünüp alacak olan varsa 2 kere düşünsün derim. + larınıda - lerinide yazdım yukarda.

KÖROĞLU
02-03-2016, 16:57
Teknoloji işi biraz da şans. Teknosa dan z2 almıştık, cihaz çalışıyor sadece kamera da ufak bir pembelik var.

Götürdük onarım beklerden sıfır cihaz geldi şaşırdık. GM de 2 defa 50 verdim şarj soketine 2 si de bozuldu :)

Şimdiki taş gibi ama. Dışarıda çözmeyi denesen ?

LnchCntrl
02-03-2016, 17:05
Aynen öyle abi şans ki ne şans :)

Dışarda yaptırıyorum şu an zaten, servis bedava yapıyoruz deseler daha göndermem bişey çözdükleri yok 10 gün telefonsuz kalıyorsun o kötü