PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Şahin Atmosferik Besleme



93SLX
21-01-2015, 19:09
Öncelikle merhaba

89 Model Yeni kasa 5 vites arkadaşımızın şahini var ve bunun motoru bildiğimiz üzere kara düzen olduğu için pek oynamaya müsait değil s motor olsaydı daha çok verim alabilirdik şöyle bir liste yaptık

-84mm Mahle Piston
-268 Dereceli Egzantirik Estaş Marka
-206 GTİ Subap
-1300 Kapak
-Çelik Conta
-Hafif Volant
-Bronz Baskı Balata
-SLX Emme Manifoldu
-SLX Karbüratör
-Mercedes W124 Ateşleme Bobini
-Opel Vectra Buji Kablosu
-Ultrasonic Buji
-SLX Distirbütör
-Karbüratör Hava Filtre Kepi
-Apexi Power Hava Filtresi
-Oil Catch Tank
-Karbüratör Benzin Memelerini Genişletme
-Karbüratörün Lpg Girişini Yandan Verme İşlemi
-Kule Gergisi
-4lü Süper Radyatör
-100 Amper Şarj Dinamosu
-72 Amper Akü
-4lü Manifold 48lik Düz Boru Orta Susturucu İptal Orjinal Son Susturucu

bunlarla alacağımız güç getirisi pek yüksek olurmu yoksa oynamaya deymez mi

Mehmet_61
24-01-2015, 19:07
Kardeşim kolay gelsin . piç motor diye tabir edilen motor sanırım aracın ,atmosferik olarak yapmak çok sınırlı yazdıklarının bir çoğu uyumsuz parçalar zaten ve çok paralar harcarsın pişman olursun harcadığın emeğin karşılığını alamazsın . Turbo daha az maliyetli ve temiz olur

Zorbey
24-01-2015, 19:28
Bu islemlerden sonra 1lira yakacak ona göre baslayin projeye

strosFer
24-01-2015, 22:27
merhaba arkadaşım.
birkaç soru ve tavsiye 1,6 tofaş std piston ölçüsü 86,4mm iken 84 mm nasıl takıcaksın? slx karbüratör yerine 20m ford çift bogaz taksan daha iyi olur. 1,3 kapak yerine mevcut kapagı portpolish ve taşlama yaptırsan sıkıştırma 10 üstü olur hafif volanla beraber bronz debriyaj yaptırmalısın büyük ölçüde fark edicektir. ayrıca 10*41 ayna mahruti ve 100 amper şarj dinamosuna şartel yapsan
25-30 hp alırsın hayırlısı olur inş.

Zorbey
24-01-2015, 22:42
merhaba arkadaşım.
birkaç soru ve tavsiye 1,6 tofaş std piston ölçüsü 86,4mm iken 84 mm nasıl takıcaksın? slx karbüratör yerine 20m ford çift bogaz taksan daha iyi olur. 1,3 kapak yerine mevcut kapagı portpolish ve taşlama yaptırsan sıkıştırma 10 üstü olur hafif volanla beraber bronz debriyaj yaptırmalısın büyük ölçüde fark edicektir. ayrıca 10*41 ayna mahruti ve 100 amper şarj dinamosuna şartel yapsan
25-30 hp alırsın hayırlısı olur inş.

25 30 hp hayal olur. İmkanı yok o speclerle o güçlerin.

boosted_pug
25-01-2015, 00:27
merhaba arkadaşım.
birkaç soru ve tavsiye 1,6 tofaş std piston ölçüsü 86,4mm iken 84 mm nasıl takıcaksın? slx karbüratör yerine 20m ford çift bogaz taksan daha iyi olur. 1,3 kapak yerine mevcut kapagı portpolish ve taşlama yaptırsan sıkıştırma 10 üstü olur hafif volanla beraber bronz debriyaj yaptırmalısın büyük ölçüde fark edicektir. ayrıca 10*41 ayna mahruti ve 100 amper şarj dinamosuna şartel yapsan
25-30 hp alırsın hayırlısı olur inş.

Altdan ve ortadan egzantrikli tofaşlar dan 84mm piston cıkar senin bahsettiğin üstden egzantrikli s motor veya tempra motor die tabir edilen motorlar

Konu sahibi arkadasa önerim eski motorlarla hic ugrasma al bitane s motor ne yapicaksan o motor ile yoluna devam et daha uygun maliyetle daha saglam ve sikintisiz bir motorun olur

93SLX
30-01-2015, 12:06
Altdan ve ortadan egzantrikli tofaşlar dan 84mm piston cıkar senin bahsettiğin üstden egzantrikli s motor veya tempra motor die tabir edilen motorlar

Konu sahibi arkadasa önerim eski motorlarla hic ugrasma al bitane s motor ne yapicaksan o motor ile yoluna devam et daha uygun maliyetle daha saglam ve sikintisiz bir motorun olur

Elimizde kalacak bugün sattık şahini zaten :)

Abi elimizde birde doğan slx 1.6 ie var 2002 model orjinal lpgli bunu 4 nokta enjeksiyona çevirip turbolasak şehir içi veya uzun yolda bize sıkıntı cıkarırmı acaba çok düşündürüyor motoru kırarmı turbo şişermi bi sıkıntı oluşurmu diye arabaları elleyemiyoz malesef :) doğanı ya atmosferik yapıp 4 nokta enjeksiyona çevirip kullanacaz yada turbo yapıp lpg ile devam ettirecez :)

tornado38
06-03-2015, 19:51
turboya yağlama konusunda sıkıntı çıkarmayın o da size sıkıntı çıkarmaz :D yağ borularını kalın 10mm çapında az ekli ve ek parçaların içlerinide mümkün olduğunca genişletin mümkün olduğunca boruları kısa kullanmaya çalışın tam topuk kullanınca soğumasına izin verin yağını zamanında değiştirin kaliteli yağ kullanın ben 15w40 turbo dizel mobil veya castrol kullanıyorum bir tane blos bir kelebek bir intercooler şahinin işi tamam