Orijinalini görmek için tıklayınız : teknosa....
Arkadaşlar 7. Ayda teknosadan mağazadan philips desıgn lıne tv aldım, bu hafta ekran ile cam arasında buhar olduğunu fark ettim servisi aradım geldi, bu sorunun neden olucağını sordum genellikle teşhir ürünlerde olur dedi, yok dedim kapalı kutu ürünüydü neyse tv nin çalışma saatine bi baktık 2186 yani 90 gün 7/24 çalışmış demek evimiz iki katlı ve biz sadece 2 ay orada oturduk ve günlük kullanım saatimiz 3 veya 5 tir. Anlaşılan teşhir ürününü yollamışlar aldığım teknosayı aradım tutanak tutturun genel merkeze bildirelim dediler başka hakkım varmıdır ne yapmam gerekir
hemen sıkayetım var a yaz bu durumu aynen boyle yapıldıgını yaz bak nasıl gerı donuyorlar sana yaptıkları resmen ayıptır.Urunden sogudum para ıadesı ıste hatta
Şikayetvar etkili olmazsa tüketici hakem heyetine başvur. Üç aydan önce satın alınmış olsaydı televizyonun çalışma saati fatura tarihinden erken olurdu. İşin daha kolay olurdu ama yine de hakkını ara çünkü bu durum teşhir ürünlerinde meydana geliyormuş, bir çıkar yolun olabilir yine de. Geçmiş olsun.
onursumer
11-12-2014, 05:09
Servisten calisma saati ile ilgili tutanak tutturun sikayette bulunun buyuk ihtimal cozerler
Merak ettigim servis problemi cozmek icin bir uygulama yaptimi yoksa tv de ayni sorun devam ediyormu ?
Servisten calisma saati ile ilgili tutanak tutturun sikayette bulunun buyuk ihtimal cozerler
Merak ettigim servis problemi cozmek icin bir uygulama yaptimi yoksa tv de ayni sorun devam ediyormu ?
Problem ı çözmek için birşey yapmadı çünkü asıl sorun ekran cam arasındaki leke ilen çalışma saati oldu. Asıl saçmalığa bakın tutanak tutturcaz saati ile ilgili diyorki tv yi götürmem gerek ee burda görüyorsun saatini yok illa alıp götürcek hey allahım şimdi arıyacağım philips ı boşuna tv yi taşımadan tutturabilirsem iyi
kardeşim pm attım sana, teknosa yöneticileri mail adresleri. kimseyle uğraşma at maili hızlıca çözsünler
Kutuda ürün almak demek sıfır ürün demek değil ne yazık ki. Ürün alındığı veya eve geldiği zaman 2 şeye bakılmalı:
1) Kutuda yırtık falan (bant sökülürken oluşan yırtık şeklinde) var mı
2) Kutu üzerinde çift kat bant var mı. Eğer çift kat bant varsa kutu açılmış tekrar kapattılmış demektir.
kardeşim pm attım sana, teknosa yöneticileri mail adresleri. kimseyle uğraşma at maili hızlıca çözsünler
Şu yöneticiler kim merak ettim bana da yollarmısınız..
Furkane: Ürünü sen mi getirdin eve yoksa servis yada Taşıma firması mı ?
Ürünü yüksek ihtimal tahminimce servis kurmuştur. Üsküdar Philips servisi !! peki servis kurarken sana bir rapor evrak vermiş olması gerek ürünün kutusu kurulumu vs bilgi içeren ondan yazmıyor mu yada ürün senin yanında mı açıldı ? Bu eğer teşhir ürünü ise ve servis bunu kurul esnasında bildirim de bulunmuyorsa
Kontrole gelen servis kurulum raporunu istemedi mi ?
Daha detaylı bilgi istersen özelden yazabilirsin..
Çalışma saati nasıl tespit ediliyor. kendimizde görebilir miyiz??
hemen tüketici hakem heyetine gidin teknosa ile başka şekilde sorununuzu çözemezsiniz
Teknosadan sıfır kutu mutfak için 24'' Philips LED TV aldım, kutunun ağzı ufakça yırtıktı, sordum sıfır ürün açılmış vs olmasın diye, yok yok sıkıntı bi bakın isterseniz dedi şöle bir baktım tv açılmamış vs ok dedim aldım. Eve gittim, kurdum tv'yi herşey sıfır güzel kumanda çıkmadı...
Gittim cumartesi akşamı böle böle tamam dediler, depo sorumlumuz yok yarın gelin.. O anda başka bir tv nin kumandasını verdiler idareten, pazar gittim kumanda bulamadılar, aynı seriden 47'' Led TV'nin kumandasını verdiler aynı kumanda sıkıntı yok ama şaka gibi..
Ürünü eve teknosa getirdi 14.06 tarihinde biz ise yazlıkta olduğumuz için 28.06 tarihinde philips servisine kurdurduk akutu kapalı duruyordu herşey sıfır gibiydi ve açan arkadaşlarda herhangi birşey demedi dün akşam kü gelen servis elemanı ise biz anlayamayız kutuda yıpranma içinde bi eksik yoksa biz anlayamamyız dıyor benim tahnimi kullanım saatim 500-700 geri kalan 1300-1500 saati kullanmışlar buda ortalama 12 saatten 100 güne denk geliyor servisi aradm tekrar gelip alsınlar raporu versinler diye değişim olucağını zannetmiyorum çünkü ürün yok sersisi bitti belki iade olur tabii mağduriyet ne olur bilmiyorum
hondafit
11-12-2014, 10:12
cihazınızı aldığınız zaman keşke servis kursaydı bu şekilde sizi biraz uğraştırabilirler
hondafit
11-12-2014, 10:13
cihazınızı aldığınız zaman keşke servis kursaydı bu şekilde sizi biraz uğraştırabilirler
son postu görmemişim sory
Low-Rider
11-12-2014, 10:35
Ürünü eve teknosa getirdi 14.06 tarihinde biz ise yazlıkta olduğumuz için 28.06 tarihinde philips servisine kurdurduk akutu kapalı duruyordu herşey sıfır gibiydi ve açan arkadaşlarda herhangi birşey demedi dün akşam kü gelen servis elemanı ise biz anlayamayız kutuda yıpranma içinde bi eksik yoksa biz anlayamamyız dıyor benim tahnimi kullanım saatim 500-700 geri kalan 1300-1500 saati kullanmışlar buda ortalama 12 saatten 100 güne denk geliyor servisi aradm tekrar gelip alsınlar raporu versinler diye değişim olucağını zannetmiyorum çünkü ürün yok sersisi bitti belki iade olur tabii mağduriyet ne olur bilmiyorum
O seri olmasada muadilini verirler, ben samsung monitörümü 3 kere aynı arızadan sonra değiştirdim. Aradan 1 sene geçmişti, o dönem piyasada olan, benim monitörüm ile aynı özelliklere sahip olan monitör almıştım.
onursumer
11-12-2014, 10:43
aynısı olmasına gerek yok farklı modelle değişim olur veya beğendiğin başka birşey vardır onu alırsın vs onemli olan değişim onayı gelmesi
Seri sonu ürün mü aldınız?
Teknosa açık ürün veriyor çok problemler oluyor bu yüzden artık ürün almıyorum oradan
kelalper
11-12-2014, 10:49
led tv im 1 sene 6 ay önce aldım. Şimdi dur bi bakiim kaç saat olmuş diye baktım 2700 saat olmuş. Teknosa nasıl böyle bişey yapar anlamıorum.
Ayıplı ürün sarmışlar, hakkınızı kesinlikle arayın.
led tv im 1 sene 6 ay önce aldım. Şimdi dur bi bakiim kaç saat olmuş diye baktım 2700 saat olmuş. Teknosa nasıl böyle bişey yapar anlamıorum.
Düşünün sizinki 18 aylık ürün benimkisi 5 aylık ve dediğim gibi kullanmadığım bir tv bu rağmen 2186 da
bnde teknosa dan aldım lg tv acaba nereden bakılıyor kullanım suresıne baktım bulamadım
onn_dear
11-12-2014, 15:13
bizim arkadaşın aldığı sıfır fotoğraf makinasında başkalarına ait onlarca fotoğraf çıkmıştır. (Mediamarkt)
bnde teknosa dan aldım lg tv acaba nereden bakılıyor kullanım suresıne baktım bulamadım
Yanılmıyorsam kumandaki menü tuşuyula tvdeki menü tuşuna aynı anda 5-6 sn basılı tutunca servis menüsüne giriliyordu.Hiç bir ayarla oynamayın bakıp çıkın derim.
Yanılmıyorsam kumandaki menü tuşuyula tvdeki menü tuşuna aynı anda 5-6 sn basılı tutunca servis menüsüne giriliyordu.Hiç bir ayarla oynamayın bakıp çıkın derim.
valla benım tv de bı alta dugme var acıp kapatıyor kanal degıstırıyor sadece
kardeşim pm attım sana, teknosa yöneticileri mail adresleri. kimseyle uğraşma at maili hızlıca çözsünler
Evet arkadaşlar sonuç belli oldu tv yi değiştirme kararı aldılar süreç şöyle oldu philips e bu durumu anlattım extra yukarıda arkadaşın vermiş olduğu kişilere mail attım durumu anlattım garanti belgesi foto faturahepsini attım sonra bi saat sonra aradılar durumla ilgilenecekelrini ve phılıps e iletişim içinde olucaklarını bildirdiler ve bugün aradılar tv yi dğişim yapılacağını bildirdiler daha zahmetli olucağını düşünüyordum ama uğraştırmadılar bu konuda gerçekten iyi oldu yarın değişim belgesini servis getircek...
Evet arkadaşlar sonuç belli oldu tv yi değiştirme kararı aldılar süreç şöyle oldu philips e bu durumu anlattım extra yukarıda arkadaşın vermiş olduğu kişilere mail attım durumu anlattım garanti belgesi foto faturahepsini attım sonra bi saat sonra aradılar durumla ilgilenecekelrini ve phılıps e iletişim içinde olucaklarını bildirdiler ve bugün aradılar tv yi dğişim yapılacağını bildirdiler daha zahmetli olucağını düşünüyordum ama uğraştırmadılar bu konuda gerçekten iyi oldu yarın değişim belgesini servis getircek...
gözün aydın dostum
TechTurkey uyelerı sayesınde bır olay daha cozuldu gozun aydın hayırlı olsun
mehmetbirdall
22-12-2014, 21:11
***** firma sana teşhir ürünü satmış olsa bile suç kurulumu yapmaya gelen servisindir. Eğer ürün fabrikadan çıktığı gibi kapalı kutu değilse kurulumu yapmayıp tutanak tutması gerekir. tv grubun da garanti kuruluma gelen servisin 0 kutuyu açıp kurması ile başlar. hepsi bi kenara en eğer ispatlaya biliren teşhir ürününü ana sattığını son derece haklısın ürünü geri iade almak zorunda. yasal zorunluluktur teşhir ürünü satışında faturaya teşhir ürünüdür kaşesi basıp müŞteriden imza almak.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.