Orijinalini görmek için tıklayınız : BMW 520-25-28 hangisi alınmalı E39
bmw kullanan arkadaslar eskileri ve artilari yazabilir mi ? daha önce konusu geçti mi bilmiyorum ama hatirlayamadigim icin konu açtım. yakin zamanda 525 düşünüyorum. hangisi kıymetli ,tutulan ,performans /fiyat oraninda değerli ise onu tercih edeceğim.
merak ettiklerim.
yakıtlari neler
vergiler ne durumda
paket olarak hangisi alınmalı
km. üst sınırı ne olmalı.
degerli bmw den anlayan abilerim kardeşlerim. fikirleriniz benm için önemli.
Bütçe max 35k tl.
Gokmen Erbas
25-11-2014, 18:30
530i en verimlisi ve tatmin edebileni. motoru sağlamdır, yakıtı israf seviyesinde değildir. bu kasayı kaldırabilen en ufak motor bu.
tutulan 5.20 dir ama kıymetlisi 5.28 dir . aralarında ciddi performans farkı vardır . bi de m paketse tadından yenmez 5.28 . dışı koyu ise içi açık renk, dışı açık ise içi koyu renk olsun . recaro ısıtma cruise far yıkama ekran vs ne kadar dolu olursa o kadar iyi . manuel olursa daha da kıymetli olur ama sizin tercihiniz . km'de sınır yok motor durumuna göre karar verin .
SerkanKurt
25-11-2014, 19:11
bende var temiz 528i 34000TL ye veririm. ilanlarımdan bakabilirsin.
530i en verimlisi ve tatmin edebileni. motoru sağlamdır, yakıtı israf seviyesinde değildir. bu kasayı kaldırabilen en ufak motor bu.
530 piyasasi cok yuksek malesef ve vergisi yüksek olur tahminim.
tutulan 5.20 dir ama kıymetlisi 5.28 dir . aralarında ciddi performans farkı vardır . bi de m paketse tadından yenmez 5.28 . dışı koyu ise içi açık renk, dışı açık ise içi koyu renk olsun . recaro ısıtma cruise far yıkama ekran vs ne kadar dolu olursa o kadar iyi . manuel olursa daha da kıymetli olur ama sizin tercihiniz . km'de sınır yok motor durumuna göre karar verin .
Ic krem döşeme düşünüyorum tabiki cruse kont.olmazsa olmaz. 28 bakiyorum smdilik
bende var temiz 528i 34000TL ye veririm. ilanlarımdan bakabilirsin.
Otomatik ve sunrooflu düşünüyorum dostum aracina baktim bi kac kez daha önceden masallah cok temz ama manuel malesef:/
2.0 tat vermez 2.8 veya 2.5 alınmalı. 2000 model ve üstü 2.0 lar 170hp dır biraz daha tatmin eder. Donanımda ilk olarak sunroof olmalı bence. Benzinde 60-70kr dan aşağı yakacağını sanmam. Bakımları zamanında ve eksiksiz yapılmış hiçbir BMW üzmez.
SerkanKurt
25-11-2014, 22:05
530 piyasasi cok yuksek malesef ve vergisi yüksek olur tahminim.
Ic krem döşeme düşünüyorum tabiki cruse kont.olmazsa olmaz. 28 bakiyorum smdilik
Otomatik ve sunrooflu düşünüyorum dostum aracina baktim bi kac kez daha önceden masallah cok temz ama manuel malesef:/
Steptronic lerde sıkıntı çıkması baya üzer. Otomatik alırken çok dikkat et iyice baktırmanı tavsiye ederim. 528i ve üstü makbul 520i ler biraz ağır kalıyor tabi 2200cc olanları güzel 170hp likler yani.
ALPER-VNS
26-11-2014, 02:21
520vardı e39 bende 150hp.. şimdi 170hp e60 520 var.. o aradaki 20hp arap beygiri midir nedir çok fark var arada :) 520 olucaksa 170lik olsun kesin.. olmadı 25 28 30 artık hangisinin temizi denk gelirse..
2.0 tat vermez 2.8 veya 2.5 alınmalı. 2000 model ve üstü 2.0 lar 170hp dır biraz daha tatmin eder. Donanımda ilk olarak sunroof olmalı bence. Benzinde 60-70kr dan aşağı yakacağını sanmam. Bakımları zamanında ve eksiksiz yapılmış hiçbir BMW üzmez.
m bakiyorum bakalm temiz diri bulursam 170lik 520 olacak.kovaliyorum ..
Steptronic lerde sıkıntı çıkması baya üzer. Otomatik alırken çok dikkat et iyice baktırmanı tavsiye ederim. 528i ve üstü makbul 520i ler biraz ağır kalıyor tabi 2200cc olanları güzel 170hp likler yani.
şanzıman ve motor a bakmaya kendi ustamla gidecegm kaportadan az cok anliyoruz zaten inşallah ağzımz yanmaz.
520vardı e39 bende 150hp.. şimdi 170hp e60 520 var.. o aradaki 20hp arap beygiri midir nedir çok fark var arada :) 520 olucaksa 170lik olsun kesin.. olmadı 25 28 30 artık hangisinin temizi denk gelirse..
20 hp ve teknoloji farki vardir muhtemelen :) 520 cift vanos bakiyorum m paket otomatik sunroof olan
dersu_06
26-11-2014, 10:50
5.20 olcaksa çift vanoslu yani 2000 model ve üzeri tercih etmelisiniz.5.28le yakıtlarıda hemen hemen aynı 1lt civarında farkediyo ama gidiş açısından 5.28.
5.20 olcaksa çift vanoslu yani 2000 model ve üzeri tercih etmelisiniz.5.28le yakıtlarıda hemen hemen aynı 1lt civarında farkediyo ama gidiş açısından 5.28.
cift vanos 520 lerle 528 ler ayni para. anlamış değilim.hala araştırıyorum.. dolar altın denkleminde zarar etmeden borsadan karla cikabilirsem yılbaşından önce güzel bi 520 buldum alacağım inşallah.
ALPER-VNS
28-11-2014, 15:35
99lar çift vanos ama 2001den sonra 170lik motora geçildi diye biliyorm.. yani her çift vaos 170lik değil.. çift vanosun da çok bi artısı olduğunu düşünmüyorum şahsen 170 olmadıktan sonra
semsialtunbas
28-11-2014, 16:31
bizde 2000 model 520i vardı çift vanos ama 150lik, tabiri caizse eşşek gibiydi çekmiyo malesef o kasayı :) 170likleri bilmem ama imkan varsa 28e yönelin, yakıtın çok farkediceğini sanmam
SekoLive
28-11-2014, 16:37
http://www.techturkey.com/forum/sohbet/68150-e39-5-20-bmwleri-nasil-bilirsiniz.html
bu konuda bayağa bilgi vardı.
Son zamanlarda aşırı ele ayağa düşmeye başladı gördüklerim ya bakımsız yada şahinden e39a geçme bir kitle var üstünde istisnaları karıstırmassak, bmwnin en cok sevdiğim kasasıdır benim için efsanelerdendir e39lar ama bu ara iticileşmeye başladı umarım ilerde temiz bi 530 kısmet olur :)
530 dan assagisi yalan hele ki manuel dusunmuyorsaniz 520 falan eziyet olur
Ozan Özer
28-11-2014, 22:55
http://www.techturkey.com/forum/sohbet/68150-e39-5-20-bmwleri-nasil-bilirsiniz.html
bu konuda bayağa bilgi vardı.
Son zamanlarda aşırı ele ayağa düşmeye başladı gördüklerim ya bakımsız yada şahinden e39a geçme bir kitle var üstünde istisnaları karıstırmassak, bmwnin en cok sevdiğim kasasıdır benim için efsanelerdendir e39lar ama bu ara iticileşmeye başladı umarım ilerde temiz bi 530 kısmet olur :)
Hemen vereyim kardeşim :)
FaruKsvs
29-11-2014, 16:19
E39 alıyım zevkini DOYA DOYA çıkarıyım diye bir sıralama yapacak olsam aşağı yukarı şöyle bir liste çıkarırım,
M5, 540i, 530i, 528i, 530d, 525i, 520i (2.2), 523i, 520i (2.0), 520d
///M5 max. zevkli, 520d en alt seviyede zevklidir. (bana göre)
Bu listeye göre de, (bir çok etken var ama kabaca) kendi ekonomime göre, yakıt miktarına ve yedek parça durumuna bakarak M5'ten 520d'e doğru eleye eleye gelirim.
525i:
- E39 için en uygun seçenek 525i'dir(bana göre).
- Yakıtı ve gidişi yeterlidir. Ayrıca 528i, 523i, 520i'den daha yeni motordur.
- 525i'den büyük motorlarda yakıtta gidişde artmaya başlar.
- 2.2 motorlu 520i'ler ile aynı vergi dilimindedir, yakıtı çok az oynar, daha iyi gider.
E39:
- 1999 model ve üstü çift vanostur.
- 2001 model ve üstü 520i'ler heryerde 2200cc 170hp olarak bilinir amma lakin ki öyle değildir. Türkiye'de bayi girişli e39 520i'lerden sadece 2003 model olanların kesin olarak M54 motorlu geldiğini söyleyebilirim. Benim 2002 model e39 520i aracımda M52TUB20 motor vardı, 2000cc 150hp yani.
- Baktığınız aracın şasi numarasını realoem'den sorgulayarak M54'mü M52'mi öğrenebilirsiniz.
exclusive
30-11-2014, 00:34
içine bindiğimde deri koltukların o kendine has kokusunu alıyorum ya tahrik işte :D
punto_multijet
30-11-2014, 10:05
Peki 520 alıp uygun fiyatlı stroker ile 528 e çıkarmak mantıklı mı?
http://www.techturkey.com/forum/sohbet/68150-e39-5-20-bmwleri-nasil-bilirsiniz.html
bu konuda bayağa bilgi vardı.
Son zamanlarda aşırı ele ayağa düşmeye başladı gördüklerim ya bakımsız yada şahinden e39a geçme bir kitle var üstünde istisnaları karıstırmassak, bmwnin en cok sevdiğim kasasıdır benim için efsanelerdendir e39lar ama bu ara iticileşmeye başladı umarım ilerde temiz bi 530 kısmet olur :)
oyle malesef suan e36 lar genelde tinerci spec durumunda. ama isi bilen insan e30a da binse kendini belli ediyor. acikcasi 530 hem pahali hem yakiti cok deniliyor.
530 dan assagisi yalan hele ki manuel dusunmuyorsaniz 520 falan eziyet olur
150 lik yani m52 olanlar eşşek gibi diyorlar. m54 olursa 2-3 fazla verip alacagm.
E39 alıyım zevkini DOYA DOYA çıkarıyım diye bir sıralama yapacak olsam aşağı yukarı şöyle bir liste çıkarırım,
M5, 540i, 530i, 528i, 530d, 525i, 520i (2.2), 523i, 520i (2.0), 520d
///M5 max. zevkli, 520d en alt seviyede zevklidir. (bana göre)
Bu listeye göre de, (bir çok etken var ama kabaca) kendi ekonomime göre, yakıt miktarına ve yedek parça durumuna bakarak M5'ten 520d'e doğru eleye eleye gelirim.
525i:
- E39 için en uygun seçenek 525i'dir(bana göre).
- Yakıtı ve gidişi yeterlidir. Ayrıca 528i, 523i, 520i'den daha yeni motordur.
- 525i'den büyük motorlarda yakıtta gidişde artmaya başlar.
- 2.2 motorlu 520i'ler ile aynı vergi dilimindedir, yakıtı çok az oynar, daha iyi gider.
E39:
- 1999 model ve üstü çift vanostur.
- 2001 model ve üstü 520i'ler heryerde 2200cc 170hp olarak bilinir amma lakin ki öyle değildir. Türkiye'de bayi girişli e39 520i'lerden sadece 2003 model olanların kesin olarak M54 motorlu geldiğini söyleyebilirim. Benim 2002 model e39 520i aracımda M52TUB20 motor vardı, 2000cc 150hp yani.
- Baktığınız aracın şasi numarasını realoem'den sorgulayarak M54'mü M52'mi öğrenebilirsiniz.
kardsm ilgin icin cok tesekkur ediyorum. gönül ister ki m5 e binelim ama ***** yakit vergi durumlari belimizi büküyor. 528 ve 525bakiyorum simdilik. bulabilirsem m54 520 daha makul bnm icin.
bizde 2000 model 520i vardı çift vanos ama 150lik, tabiri caizse eşşek gibiydi çekmiyo malesef o kasayı :) 170likleri bilmem ama imkan varsa 28e yönelin, yakıtın çok farkediceğini sanmam
aradaki 20 hp nin arap beygiri olabileceği söylentisi var :)
99lar çift vanos ama 2001den sonra 170lik motora geçildi diye biliyorm.. yani her çift vaos 170lik değil.. çift vanosun da çok bi artısı olduğunu düşünmüyorum şahsen 170 olmadıktan sonra
teknoloji farki var arada. 150 lik kesnlikle düşünmüyorum suan .ha kazasiz lacivert otomatk sunroof bej deri olursa fiyatta beklenilenden düşük olursa yine alabilirim. işe git gel olarak kullanacagm işte ayda bir iki defa da memlekete gider gelirim. tokat-corum arasi.
kalipson
30-11-2014, 12:52
170lik olan hic de oyle 170lik gibi degil... kasa ağır kalıyor.
Merhaba abilerim kardeşlerim, 2002 E39 520İ buldum, M52TU 150 HP, araç çok temiz, 150 hp olduğu için almakta kararsızım, rampalarda falan illallahmı ettirir :)
Kullanıcı
27-05-2017, 00:42
Merhaba abilerim kardeşlerim, 2002 E39 520İ buldum, M52TU 150 HP, araç çok temiz, 150 hp olduğu için almakta kararsızım, rampalarda falan illallahmı ettirir :)
2001'den sonra makyajla birlikte 2.2 motor geldi 170 hp'lik 210 torka sahip 2.0 150 hp olmaması lazım. E39 520i gidişini bilmemde babamda e34 520i vardı 24 valf e39 520i aynı motor araç şehir içi zorlandığı hissettiriyordu uzun yolda pek sorun olmuyordu. Senin 300e'den sonra yavaş gelecektir
Kullanıcı
27-05-2017, 00:47
2001'den sonra makyajla birlikte 2.2 motor geldi 170 hp'lik 210 torka sahip 2.0 150 hp olmaması lazım. E39 520i gidişini bilmemde babamda e34 520i vardı 24 valf e39 520i aynı motor araç şehir içi zorlandığı hissettiriyordu uzun yolda pek sorun olmuyordu. Senin 300e'den sonra yavaş gelecektir
Pardon makyajlı E39 520i(2.2) gidişini bilmemde olacaktı:) Şimdi herhalde makyajlı 520i 300e'den 1 adım filan gidecektir.
Merhaba abilerim kardeşlerim, 2002 E39 520İ buldum, M52TU 150 HP, araç çok temiz, 150 hp olduğu için almakta kararsızım, rampalarda falan illallahmı ettirir :)
Şasiden kontrol edelim gerçekten 2002 mi
2001 sonrası direk m54e geçti
2001'den sonra makyajla birlikte 2.2 motor geldi 170 hp'lik 210 torka sahip 2.0 150 hp olmaması lazım. E39 520i gidişini bilmemde babamda e34 520i vardı 24 valf e39 520i aynı motor araç şehir içi zorlandığı hissettiriyordu uzun yolda pek sorun olmuyordu. Senin 300e'den sonra yavaş gelecektir
Şasiden kontrol edelim gerçekten 2002 mi
2001 sonrası direk m54e geçti
ETK dan kontrol ettim, bi kaç siteden kontol ettim hatta, araç 2002 4. ay üretimi, Türkiye için gönderilen araçlar böyle araştırdığıma göre, 2.2 170 HP E39 a sadece 2003 de gelmiş ülkemizde. Önceki yorumlardada bahsedilmiş zaten.
Araç M52TU çıkıyor direk. :)
Mutlu Değerli
28-05-2017, 09:18
Kendim sahip olmadım ama arkadaşım bunların hepsine sahip oldu.
5.20i vardı, tam bir yakıt canavarı.
5.20i 2003 vardı 2.2 motor, o biraz başarılıydı (1.4iS'le hardcore yaptım buna :D )
5.25i'de başarılı,
5.28i 20yle aynı yakıyor, daha iyi gidiyor dogal olarak.
5.30i Favorim. Çok rahat hızlanıyor, donanımsal olarakta en dolu model 30larda mevcut. Zaten fiyatlarına bak 30lar çok pahalılar, tutuldugu için
forumdan bir arkadaşımızın arabası 2000 modeldi ama m54 motorluydu
cabrioleter
28-05-2017, 13:16
Kendim sahip olmadım ama arkadaşım bunların hepsine sahip oldu.
5.20i vardı, tam bir yakıt canavarı.
5.20i 2003 vardı 2.2 motor, o biraz başarılıydı (1.4iS'le hardcore yaptım buna :D )
5.25i'de başarılı,
5.28i 20yle aynı yakıyor, daha iyi gidiyor dogal olarak.
5.30i Favorim. Çok rahat hızlanıyor, donanımsal olarakta en dolu model 30larda mevcut. Zaten fiyatlarına bak 30lar çok pahalılar, tutuldugu için
170 lik e39'un manueli 0-100 9.1, otomatik 10.2
1.4 is'in 0-100 değeri ise 10.8
hardcore yapman için ya arkadaşının aracı bitikti. ya 150lik otomatikti ya da arkadaşın kaplumbağa hızında vites değiştirmiş..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.