PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Evaporation Cannister-Benzin Havalandırma Tankı



ghibli06
14-05-2014, 19:06
Arkadaşlar bu hada hödönün ömrü tamamlanmış gibi, depoda devamlı vakum yapıyor... nedir bu değiştirilir mi? başka marka olur mu? temizlenir mi? bozuk olduğu nasıl anlaşılır?

resimde sağ alttaki zımbırtı...

http://www.eurospares.co.uk/userImages/070/Large/070_010_5.gif

Cliosportve
14-05-2014, 19:21
canisteri cogu kişi kaile almaz
cogu arabada niyadı dolmustur
ozellikle govdesinde catlak olan ucundaki valfi bozuk olan cogu canister araca cok yaktırır aractan hafif ciğ benzin kokusu gelir
içinde kum gibi malzeme var
temizlenmesi pek olmaz
genelde ucunda ufak bir sensoru olur ac kapa mantıgınla calısan eger aracın soketine uyuyorsa baska bir kanister takılabilir
veya soket kesilip adepte edilir

ghibli06
14-05-2014, 19:28
canisteri cogu kişi kaile almaz
cogu arabada niyadı dolmustur
ozellikle govdesinde catlak olan ucundaki valfi bozuk olan cogu canister araca cok yaktırır aractan hafif ciğ benzin kokusu gelir
içinde kum gibi malzeme var
temizlenmesi pek olmaz
genelde ucunda ufak bir sensoru olur ac kapa mantıgınla calısan eger aracın soketine uyuyorsa baska bir kanister takılabilir
veya soket kesilip adepte edilir

aynen, çiğ benzin kokusu var ve de depoda da taşkınlık yapıyor yarım depodan fazla alınca... geçen sene pistte rezil olmuştum bu sebeple, depo kapağı dedik önce ama değil...

ghibli06
14-05-2014, 19:43
BMW ninki olur mu acep?

http://i01.i.aliimg.com/img/pb/918/997/717/717997918_438.jpg

Spawn
14-05-2014, 19:51
bülent abi , eğer senin için çok zor olamayacaksa direk bağla hatları kütüğe, yenisini takmakla uğraşacağına .

ghibli06
14-05-2014, 19:58
bülent abi , eğer senin için çok zor olamayacaksa direk bağla hatları kütüğe, yenisini takmakla uğraşacağına .

yok düz bağlarım ama yine de mantık olarak deponun hava alması gerekmez mi?

penguinhakan
14-05-2014, 21:37
Eğer iptal edersen Bülent abi , depo hava yaparsa araba kağnı gibi olur biraz ısındıktan sonra.

turboman
14-05-2014, 21:44
benim arabada depo kapağını açarken yüksek bi basınç oluşuyor yani karnister tıkalı veya iptalmidir acaba

Yekta
14-05-2014, 22:41
benim arabada depo kapağını açarken yüksek bi basınç oluşuyor yani karnister tıkalı veya iptalmidir acaba

olabilir, kanisterin işlevi bu :)

Spawn
14-05-2014, 23:36
deponun kendisinin havalandırması yok mu ?

en kötü çıkan hortumlardan bir tanesi ( canister iptalinden sonra boşta kalanlardan ) depo seviyesinden yukarı bir yere sabitlenir , depodaki benzin buharı oradan çıkar ( araya tek yön valfi basınç altında açılan) . S13 de standart sistem bu şekilde. bizim valf de bozulur hatta arada , benzin kokusu gelir kabine , valfi değiştirip devam ederiz.

ghibli06
15-05-2014, 06:12
depoda bir tane check valf bir tane de roll-over tip kesici var, kesicide havalandırma özelliği var mı bilemiyorum...

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/835/de18k.jpg (https://imageshack.com/i/n7de18kj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/841/hjmf.jpg (https://imageshack.com/i/ndhjmfj)

ghibli06
15-05-2014, 06:13
Volkan abi bunun üzerinde selenoid bir valf var demişti arızalıysa o arızalıdır ya da hortumlara bak demişti...

shkodra
15-05-2014, 22:50
Bülent Bey..Benim Sierra'da yoktu fakat Escort'ta vardı ve problem çıkarıyordu. Ben Sierra'ya bakarak komple çıkardım. Tabi bu hareketi yaparken elimde bir örnek Sierra vardı. Arabanın Ecu'su ile veya motorun çalışması ile bağlantısı olmadığını biliyordum. Eğer Senin arabada böyle ise Benzin Deposuna kadar komple sökebilirsin. Yok eğer motorun çalışması ve Ecu'su ile bağlantılı ise herhangibir Canisster aynı görevi görür. İçinde Kömüre benzer bir madde vardır benzinin zararlı moleküllerini temizler arabanın çevreye zararını azaltır.
Kolay gelsin

Cliosportve
16-05-2014, 00:45
kanister benzini temizlemez
depoda normalde buharlasıp sıkısan benzini içinde hapsederek damıtır
dolayısıyla kanisterli veya kanisteri saglam araclarda depoyu actınızmı bir basıc olusmaz
benzinde havaya buharlasmaz
damıtılan benzin arabayı calıstırdıgınızda ufak ufak emme manifolduna verilerek hem benzinin ziyan olmaması saglanır hemde o anlık yakıt ihtiyacınıda biraz karsılar
giris cıkıs sayısana bakarak uygun baska kanister takabilirsiniz
dedigim gibi 10 yasını gecmiş cogu aracta bu sistem adam gibi calısmaz degişmesinde fayda vardır
uzun vadede kendini amorti eder
düsünsenize duran benzin surekli havaya buharlasıyor

bad cat
16-05-2014, 01:04
benim araçta da varmıdır acaba bu parça? geçen gün istasyon görevlisi basınçtan açamıyordu kapağı.

XSi
16-05-2014, 07:10
Bende de canister hattinda kacak var bu nedenle arabanin benzin ayarlari bozuluyordu. Tespit edince once sistemin solenoid valfinin fisini cektim. Ariza isigi yanik dolastim.

Sonra plastik cirtla solenoid valften motora giren hortumu iyice sıktım :) fiside yerine taktim motor normal calismasina devam ediyor

Depoda da herhanbi bir sıkısma olmuyor bende.

ghibli06
16-05-2014, 07:34
Benmki de rolantide zengine gitme egilimde sanirim bu sebepten... Sende de selenoid bozulmus muhtemelen ayni tipbi hidrolikciden bulabilirsin aslinda ben henuz sokmedigim icin sorun nerede bakamadim yarin sokeriz insallah

bad cat
17-05-2014, 02:31
bugün dikkat ettim de aracımın performansı soğukken iyi ancak ısındımı devir çevirmekte isteksiz ve içeriye banzin kokusu geliyor. sanırım bu veya benzeri bir parçada problemim var. bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.

levent
17-05-2014, 02:41
bugün dikkat ettim de aracımın performansı soğukken iyi ancak ısındımı devir çevirmekte isteksiz ve içeriye banzin kokusu geliyor. sanırım bu veya benzeri bir parçada problemim var. bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.

Hattı da kontrol etmekte fayda var.

Soğukken değil de böyle 60-70 derece civarında iken daha iyi gidiyor dimi :)

Yani yağ ortaya gelmeden, 1/3 hizasında iken yaklaşık?

bad cat
17-05-2014, 02:46
levent kıyabilsem soğuk motorla rolle çıkacam o şekilde. yarın bi kontrol ettireyim hattı falan komple :)

ghibli06
18-05-2014, 08:46
bizim iş arap saçına döndü :) sistemde bulunan check valf bozukmuş, onu değiştirdik, baktık koku var, neyse hortum aldık yeniledik, hala koku var... sonra fark ettik ki deponun pompa girişindeki kapaktan geliyor koku... conta aldık, yok olmadı, silikon bastık hala geliyor koku, resmen kafayı yedirdi... ayrıca check valfi değiştirince araç fakirledi rölantide, emmeye ciddi benzin buharı gidiyormuş demek ki... AFR yi tekrar ayarladık, biraz daha incesine uğraşacağız...

sonuç olarak Gurcell le gece 9 a kadar uğraştık, şimdi püfür püfür kokan bir depomuz var, canister ise sağlam gibi...

shkodra
18-05-2014, 10:04
http://i60.tinypic.com/2emolqf.jpg

Bülent bey..Benim arabanın benzin deposuna benzin doldurmak için bağlı hortumda bir mekanizma var. Benzin deposunda oluşan fazla havayı yüksek basıçta tahliye etmesini sağlıyor. Bu mekanizma veya bağlı hortumlarında bir sorun olabilir belki devamlı açık kalıyordur ..

Maxi
18-05-2014, 10:40
depo kapagini iyi inceleyin.
o konuda bir tecrubem var.

bir gun arabanin ici benzin kokmaya basladi.
saga sola baktim hatta benzin kacagi var sandim birsey bulamadim.
olay bir hafta devam etti
ise gidip geldim bu arada
sonra benzin almaya gittigimde bir onceki adamin depo kapagini tam kapamadigini fark ettim.
benzini aldim kapagi tam kitledim sorun kayboldu.
o gunden sonra depoyu ben acarim ben kaparim. kimseye dokundurtmam.

ghibli06
18-05-2014, 11:28
http://www.eurospares.co.uk/userImages/039/Large/039_023.gif

arkadaşlar koku A 24-25-26 parçalarının birleşiminden geliyor...

Spawn
18-05-2014, 11:44
Abi , depo yuzeyi duzgun mu? Contanin ve kapagin oturdugu?

ghibli06
18-05-2014, 11:46
Abi , depo yuzeyi duzgun mu? Contanin ve kapagin oturdugu?

görünürde bir düzensizlik yok, kapakta çatlak da göremedik ama yarın depoyu söküp ne var ne yok bakacağız...

ATA156
18-05-2014, 19:14
Depo kapağini her açtiğimda basinçla benzin buhari dışarı çikiyor. Tamircime kaç kere söylediysemde üzerinde durmadi. Kendim kurcaliyim bakalim birsey bulabilecekmiyim?

ATA156
18-05-2014, 20:03
Depo kapağini her açtiğimda basinçla benzin buhari dışarı çikiyor. Tamircime kaç kere söylediysemde üzerinde durmadi. Kendim kurcaliyim bakalim birsey bulabilecekmiyim?

Bu konuyu görmem çok iyi oldu, elektrovalfi buldum. Muhtemelen sorun yaratan parça bu. Haftaiçi değiştirip göreceğim :)

Spawn
19-05-2014, 12:30
depoyu sökecekseniz, komple sızdırmazlık testi iyi olur . renkli duman olabilir .

oxygen
19-05-2014, 12:36
Depo kapağini her açtiğimda basinçla benzin buhari dışarı çikiyor. Tamircime kaç kere söylediysemde üzerinde durmadi. Kendim kurcaliyim bakalim birsey bulabilecekmiyim?


Ata gtv'de mi basınç oluşuyor 156'da mı? Benim gtv'nin depo kapağını açarken baya basınç oluyor. Eğer sorunu bulursan paylaşır mısın?

bad cat
19-05-2014, 20:06
Bugün akşam üstü depo kapağını açtım. Baya bir buhar çıktı. Yaklaşık 5-6 km mesafede evime varınca benzin deposu kapağını tekrar açtım ve yine azımsanmayacak miktarda buhar çıkışı oldu. Yakıtım dolu olduğu için kontrole gidemedim. Sizce problem nedir?

Maxi
19-05-2014, 20:16
bence yanlis anlama var
depoda bir miktar basinc surekli olur
bir degerden sonra bu buhar geri kazanilir diye biliyorum.

asil depoda basinc yoksa korkun
dusunsenize depoyu keselim biraz. basinc olurmu? ee ucsun gitsin butun benzin o zaman?

ghibli06
19-05-2014, 22:51
arkadaşlar hikayenin sonunu anlatayım size:

öncelikle sistemdeki check valf arızalı imiş onu tespit edip değiştirmiştik... sonrasında ne mi oldu? AFR fakirledi :) çünkü check valf görevini yapmaya başladı ve emmeye daha az benzin buharı gitmeye başladı... fakat araba bu sefer bildiğiniz buram buram kokmaya başladı, bagajı açtığımızda sarhoş oluyorduk neredeyse... bu gündepodaki benzin pompasının üzerini tekrar söktük, ben incelerken benzin pompasının dibinden kırık olduğunu gördüm, muhtemelen 044 ü takarken oldu ve de eleman japonu basıp geçmiş... biz fişi iptal ettik, orayı polyesterle doldurduk, sonrasında ise tekrar delik açarak kablolamayı bitirdik... 5-6 saatimizi yedi Gürcell le ama koku bitti, bu arada yenilediğimiz kablo ve fişler sayesinde AFR bu sefer zengine çekmeye başladı, sanırım daha fazla akım çekiyor... aşağıda bizi uzun zamandır uğraştıran kırık ve polyester dolumuyla sızdırmazlık sağladığımız fotoları bulabilirsiniz...


hala ayık mıyız bilemiyorum o kadar benzinden sonra :D


http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/838/e1au.jpg (https://imageshack.com/i/nae1auj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/843/jvjr5.jpg (https://imageshack.com/i/nfjvjr5j)
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/836/ggmye.jpg (https://imageshack.com/i/n8ggmyej)
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/835/yb04.jpg (https://imageshack.com/i/n7yb04j)
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/841/xkcbw.jpg (https://imageshack.com/i/ndxkcbwj)

shkodra
19-05-2014, 22:55
Tebrik ederim..

Spawn
19-05-2014, 22:56
geçmiş olsun abi :)

ghibli06
19-05-2014, 22:58
düzeltme yapayım, 'benzin deposunun fişinin köşesinin kırık olduğunu farkettim'

şu an sistem gayet düzgün çalışıyor ve de kaçak yok... bundan daha iyi olmazdı sanırım, baya yordu ama elimize sağlık Gurcell le beraber :D

gurcell
20-05-2014, 08:09
Gule gule gazla abi :)

Bu arada kullandigimiz malzeme polyester degil, meshur jal-alcon siyah beyaz karisim epoxy :)

ghibli06
20-05-2014, 08:44
Gule gule gazla abi :)

Bu arada kullandigimiz malzeme polyester degil, meshur jal-alcon siyah beyaz karisim epoxy :)

sağolasın, evet malzeme epoxy ve cidden çok başarılı ürün :) sanayinin bütün işini çözmüş adamlar :D

ATA156
20-05-2014, 09:48
Ata gtv'de mi basınç oluşuyor 156'da mı? Benim gtv'nin depo kapağını açarken baya basınç oluyor. Eğer sorunu bulursan paylaşır mısın?

Gtv'de oluyor, 156'da hiç başima gelmeyen bir durum. İki gündür denemek için Motor isininca depoyu açiyorum, fisss diye dişi buhar çikiyor. :)
Bu sirada bosch dv kodunu verecektim sana unuttum. Sorunu çözersem ikisini bir pm atarim.

timuçin38
21-05-2014, 08:05
integralarda ve ae101 corollalarda varmı bu sistem acaba? 2 aracımdada basınc var çünkü.

ghibli06
21-05-2014, 08:23
depo havalandırma ve buhar ayırıştırıcıyı karıştırmamak lazım, konuda hepsi birbirine girdi çünkü... BMW karbon filtre der mesela ama ayrıca depo havalandırma ventili vardır...

buhar ayırıştırıcıyı bilmem ama depo havalandırma her arabada vardır...

ATA156
21-05-2014, 11:20
Bu konu sayesinde sorunumu çözdüm sanirim. :)

Eper'den şase numarasi ile kontrol ettiğim. Bende olmasi gereken elektrovalf yeni modelinki ile değiştirilmiş önceki sahibinde :) ama akillilar soket bağlantisini değiştirmeyi akil edememişler. + ve - ters bağliydi düzelttim. Artik valf çalişiyor.

Ama! Bu valf her zaman açik değil, motoru çaliştirdiğimda, soket uclarina +12v geldiğinde bile kapali konumda. Kömür filtrelerde biriken gaz sonrasi mı açiliyor? Yoksa motor çalişmaya başladiği itibaren valf açik mi kalmali? Bunu çözemedim...

ghibli06
21-05-2014, 14:23
Bu konu sayesinde sorunumu çözdüm sanirim. :)

Eper'den şase numarasi ile kontrol ettiğim. Bende olmasi gereken elektrovalf yeni modelinki ile değiştirilmiş önceki sahibinde :) ama akillilar soket bağlantisini değiştirmeyi akil edememişler. + ve - ters bağliydi düzelttim. Artik valf çalişiyor.

Ama! Bu valf her zaman açik değil, motoru çaliştirdiğimda, soket uclarina +12v geldiğinde bile kapali konumda. Kömür filtrelerde biriken gaz sonrasi mı açiliyor? Yoksa motor çalişmaya başladiği itibaren valf açik mi kalmali? Bunu çözemedim...

hocam elektrikli olanların işlevi o zaten, belli bir yerden sonra kapak açılıp buharı damıtılmış olarak emme manifolduna gönderiyor...

ATA156
21-05-2014, 14:41
ama hala depo kapagini açtiğimda basinçli hava dışarı çıkıyor? Bunun düzelmesi gerekmez miydi?

ghibli06
21-05-2014, 14:49
sistemdeki check valfa baktın mı? dopoya basınç yaratan aslında o check valf... haa bana nerede dersen bilemiyorum hiç bakmadım 156 nın neresinde var diye :)

ghibli06
21-05-2014, 14:50
http://img.photobucket.com/albums/v513/stockdam/alfa%20misc/evapdiag.gif

sistem bu mu?

ATA156
21-05-2014, 17:03
Benziyor ama gtvdeki sistem biraz daha farkli. Eperden özellikle kontrol ettim check valve yok.
2 adet evaropation canister ve bir adet electro valve var. Resimlerini eve döndüğümde buraya ekleyebilirim.
Electro valve kesin çalişmiyordu, bağlantısı hataliydi, düzelttim. Valfin çaliştiğindanda eminim evde güç kaynaği ile denedim. Ama depodaki fazla basınçtan kurtulamadım. Akşam biraz daha fazla yol yapip test edeceğim...

ghibli06
21-05-2014, 19:50
Benziyor ama gtvdeki sistem biraz daha farkli. Eperden özellikle kontrol ettim check valve yok.
2 adet evaropation canister ve bir adet electro valve var. Resimlerini eve döndüğümde buraya ekleyebilirim.
Electro valve kesin çalişmiyordu, bağlantısı hataliydi, düzelttim. Valfin çaliştiğindanda eminim evde güç kaynaği ile denedim. Ama depodaki fazla basınçtan kurtulamadım. Akşam biraz daha fazla yol yapip test edeceğim...

hocam roll-over valf de mi yok? çıkışa koy o zaman canister a giden ince hortuma bir check valf rahat et...

ATA156
21-05-2014, 22:33
hocam roll-over valf de mi yok? çıkışa koy o zaman canister a giden ince hortuma bir check valf rahat et...

Yok abi malesef. eper resimlerini buraya ekliyorum.
Chek valve takarsam aracın içi benzin kokmaz mı? Sonuçta benim bu canister sistemim bagajda :)

Burda iki adet canister tankları gözüküyor:
http://i61.tinypic.com/29f86de.png
Canlısı:
http://i62.tinypic.com/2ldu1xz.jpg

Burda ise 3 numara olan elektrovalf - selenoidvalf herneyse:
http://i60.tinypic.com/3zzt0.png
Canlısı (yeni parça numarası olan):
http://i60.tinypic.com/2eowfie.jpg

Depo üzerinde yada dolum boğazında vs başka hiçbir checkvalve, selenoidvalve, electrovalve yok malesef.

Az önce biraz gezdim geldim, depo kapağını açtım. Fısssss =) çıldıracağım.
Acaba bu elektrovalfi tetikleyen zımbırtı nerede yada neresi?

ghibli06
21-05-2014, 22:39
hocam ilk foto 4 numaraya bir check valf takıp dener misin...

ATA156
21-05-2014, 22:48
hocam ilk foto 4 numaraya bir check valf takıp dener misin...

Tamamdır teşekkür ederim. Yarın check valf alıp takacağım...

ghibli06
21-05-2014, 22:50
Tamamdır teşekkür ederim. Ama bu şekilde arabanın içi benzin kokacak sanırım. yarın check valf alıp takacağım...

hayır kokmaz, yönünü ters takma, depodan canistere doğru düz üfleyecek ama oradan tekrar deponun içine dönmeyecek...

XSi
21-05-2014, 23:21
Bu konu sayesinde sorunumu çözdüm sanirim. :)

Eper'den şase numarasi ile kontrol ettiğim. Bende olmasi gereken elektrovalf yeni modelinki ile değiştirilmiş önceki sahibinde :) ama akillilar soket bağlantisini değiştirmeyi akil edememişler. + ve - ters bağliydi düzelttim. Artik valf çalişiyor.

Ama! Bu valf her zaman açik değil, motoru çaliştirdiğimda, soket uclarina +12v geldiğinde bile kapali konumda. Kömür filtrelerde biriken gaz sonrasi mı açiliyor? Yoksa motor çalişmaya başladiği itibaren valf açik mi kalmali? Bunu çözemedim...

seyir hızlarında açılır genelde, en azında benim vectrada öyle..

rölantide kapalı, tam gaz da kapalı..

hem on-off da çalışmıyor bendeki, PWM % sel olarak aç kapa yapıyor..

ghibli06
22-05-2014, 21:17
Tamamdır teşekkür ederim. Yarın check valf alıp takacağım...

denedin mi?

ATA156
23-05-2014, 00:16
denedin mi?

Malesef... Yarım günüm yazılımla uğraşmakla geçti, eprom bulmaya çalıştık. Günün diğer yarısı mecburen işe gittim.

Yazılımla uğraşırken 1 numaralı tankı söküp inceledik. Tamda sizin söylediğiniz gibiymiş... Tankın içinde check-valve var ve tahmin edeceğiniz gibi bozuk. Tankın içine ne hava giriyor nede çıkıyor.
Tankın en üstünde bir kapak var (13 numaralı hortumun bağlandığı yer) ve tahminim valf tam onun altında. Sabah söküp bakacağım ve yerine benzer bir valf bulup takarsam sanırım sorunu bu sefer tam olarak çözeceğim.

ghibli06
23-05-2014, 07:15
Malesef... Yarım günüm yazılımla uğraşmakla geçti, eprom bulmaya çalıştık. Günün diğer yarısı mecburen işe gittim.

Yazılımla uğraşırken 1 numaralı tankı söküp inceledik. Tamda sizin söylediğiniz gibiymiş... Tankın içinde check-valve var ve tahmin edeceğiniz gibi bozuk. Tankın içine ne hava giriyor nede çıkıyor.
Tankın en üstünde bir kapak var (13 numaralı hortumun bağlandığı yer) ve tahminim valf tam onun altında. Sabah söküp bakacağım ve yerine benzer bir valf bulup takarsam sanırım sorunu bu sefer tam olarak çözeceğim.

biz VAG grubundan bulduk check valfi... basınç görmüyor, işini yapsa yeter...

ATA156
08-07-2014, 23:26
Konuyu hortlatayim :)

1 numarali parçayi zorda olsa italyadan temin ettim :) ama sevincim uzun sürmedi bu parçada valfini açmiyor sanirim. Sorun aynen devam.

Eskisini söküp parçaladim. İcinde iki tane check valve var. Biri araç devrilirse benzin ordan sizmasin diye konum tahrikli. Diğeri ise bizim baş belasi basinç tahikli... Orjinal olsun uydurma olmasin diye zar zor buldum ama sonuç elde var sifir.

ykilinc
23-03-2016, 16:59
Konuyu hortlatayim :)

1 numarali parçayi zorda olsa italyadan temin ettim :) ama sevincim uzun sürmedi bu parçada valfini açmiyor sanirim. Sorun aynen devam.

Eskisini söküp parçaladim. İcinde iki tane check valve var. Biri araç devrilirse benzin ordan sizmasin diye konum tahrikli. Diğeri ise bizim baş belasi basinç tahikli... Orjinal olsun uydurma olmasin diye zar zor buldum ama sonuç elde var sifir.

Ata selam, konuyu hortlatmak durumundayım. Aynı durumdan ben de şikayetçiyim. Bende de v6tb bir gtv var. Ve benzin kokusu buram buram. Canister ile alakalı dediler. Sorunu nasıl çözebildin mi?

Paradox
08-08-2016, 10:16
Arkadaşlar bu parça bozuksa eğer nasıl değiştirmek gerekiyor komple mi almak lazım ? bende bu parçadan şüpheleniyorum sabahları araç öksürmeli ve boğularak çalışıyor ayrıca rölantide iken çiğ benzin kokusu geliyor ... bendeki parça şu üstünde 2 parça daha var ;

http://justgermanparts.co.uk/ekmps/shops/69c0c0/images/vw-bora-1j-1.6-1999-2005-carbon-canister-charcoal-filter-1j0201801h-4074-p.jpg

dragstar
08-08-2016, 20:14
direk iptal edip depo havalandırmayı atmosfere verebilirsiniz

Paradox
10-10-2016, 16:26
Beyler bu n80 valfi selenoid valfimi oluyor ? bu valfin çıt çıt çalıştığını duyuyorum ancak bazen o ses yok , bu valf hangi durumlarda çalışmalı ? kafasına göre mi çalışıyor ?