Orijinalini görmek için tıklayınız : Yeni Clio Rs 200 Martta Türkiye'de
Yeni Clio R.S. 200 EDC, çift kavramalı EDC vites kutusu ve Renault Sport tarafından geliştirilen yeni motor 1.6 Turbo 200 bg ile spor otomobil yelpazesini genişletiyor.
Yeni Clio R.S. 200 EDC, Renault'nun konfor ve çok yönlülük konusundaki deneyimine, aynı zamanda Renault Sport Technologies'nin yarış alanında oluşturduğu uzmanlığına dayanıyor. Yeni Clio R.S.'te sürüş kolaylığı ve üstün keyif şaşırtıyor.
GÜZELLİK VE SPORTİF ADRENALİN KARIŞIMI
Yeni Clio R.S. 200 EDC, duygu odaklı, yüksek performans ve F1'e göz kırpan, sade, duygusal ve sıcak bir tasarım sunuyor.
Renault Sport Technologies'nin en yenisi, sportif tarzının özgünlüğü ile dikkat çekiyor : özel tamponlar ve eşikler, çift egzoz çıkışı, cömert boyutlu jantlar... Coupé profilli beş kapılı gövde çok yönlülük anlamında açık bir üstünlük sunarken, Renault Sport'un sportif kodları güç ve sadelik ile kendini gösteriyor.
F1 BAŞARILARINI HATIRLATIYOR
Renault Sport araçlarında, tarza ait detaylar tekniğe de yansıyor. Arka difüzör ve rüzgarlık ideal bir aerodinamik etkinlik için birlikte tasarlandı. Arka difüzör arka desteğin artırılmasında %80 katkıda bulunuyor. Özel tasarımlı rüzgarlık %20 ilave destek sunuyor. F1 kanadı gibi, difüzör ve rüzgarlık tüm R.S. gamının güçlü ve ortak yönlerini oluşturuyor. Bunlar, Renault'nun otomobil sporunun kralı olan Formula 1'deki başarılarını hatırlatıyor.
Önde, R.S. kısaltması logo altında yer alarak ızgaraya katılıyor. Izgaranın alt bölümüne entegre park ışıkları rolü oynayan LED gündüz farları, gündüz ve gece tanınabilir bir görsel imza çiziyorlar. Egzoz çıkışları difüzöre tamamen entegre ve çok belirgin dikdörtgen bir anahatla ön plana çıkarıtılıyor.
RAHAT VE ENERJİ DOLU İÇ MEKAN
Baskın siyah tonunun şıklığına kontrast yaratan kırmızı rengi bakışları Yeni Clio R.S.'in üzerine çekiyor ve iç mekanı farklılaştırıyor. Yeni Clio tarafından benimsenen tutkunun rengi olan kırmızı, Renault Sport ile sportiflik anlamına geliyor. Emniyet kemerleri ve gösterge panelinin ibreleri çok görünür şekilde bunu vurguluyor. Kırmızı renk, dikişler ve spor direksiyonun sıfır noktası ile aynı zamanda havalandırma çerçeveleri ve kapı çıtaları üzerinde de kullanılmış. Vites kolu topuzu da kırmızı detaylar sunuyor.
Renault Sport araçların geleneksel güçlü noktası olan yan takviyeli koltuklar, Clio R.S.'den beklenen konforu ve beklenen kusursuz korumayı sağlıyor. Kırmızı dikişli siyah deri koltuklarda seçenek olarak sulunuyor.
Downsizing Turbo motor, EDC vites kutusu
1.6 benzinli Turbo motorun 6 vitesli çift kavramalı kutu ile birleşimi, Yeni Clio R.S. 200 EDC'ye özel. 200 bg güç ve 240 Nm tork, manuel veya otomatik olarak seçilebilen vites kutusu yer alıyor.
Motor ve EDC kutusunun birlikteliği, Renault Sport Technologies mühendisleri tarafından gerçekleştirilen titiz çalışmanın sonucu. Yeni Clio R.S. 200 EDC gündelik keyif için için düşük devirlerden itibaren yüksek bir tork ve kendinden emin sportif bir kullanım için yüksek hızlarda güç ve hızlanma.
0'dan 100 km/saate çıkmak için 6,7 saniye, 1000m durma deparını aşmak için 27,1 saniye ve pistte 230 km/saatlik maksimum hız: Yeni Renault Clio R.S. 200 EDC şehirli bir Clio'da uyuyan bir Renault Sport.
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/602250_10151518082607863_932790459_n.jpg
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/5428_10151518082672863_870797983_n.jpg
http://i.ensonhaber.com/resimler/galeri/2013_Renault_Clio_RS_200_3.jpg
http://i.ensonhaber.com/resimler/galeri/2013_Renault_Clio_RS_200_4.jpg
kaynak:Renault Clio RS 200 martta Türkiye?de - Foto Galeri en son haber (http://www.ensonhaber.com/renault-clio-rs-200-martta-turkiyede-foto-galeri-2013-02-18.html)
acaba ne zaman Türkiye'de olur ?
200 mart ?
model clio rs 200:)
Umarım güzel bir fiyat ile girer piyasaya. Rocco görmekten sıkıldık artık, Hyundai de Veloster ı getirseydi keşke :)
Başlıkta virgül eksiği anlamı karıştırmış. ;)
Onurkk06
28-03-2013, 18:17
Normalinden çok da farklı durmuyor ama poloya ciddi rakip olur
halilcan9455
28-03-2013, 18:29
Normalinden çok da farklı durmuyor ama poloya ciddi rakip olur
olamayacak çünkü 1618 cc olduğundan bir üst vergi diliminde polonun ötv si % 40 bunun % 80
izmirlicem
28-03-2013, 18:35
ön tampon daha spor olabilrmiş arkada öyle. 200 beygir bir araç gibi durmuyo bence dışı.olmamış
Kım 90-100.000TL vermek ıster?
Dün sabah sarı plakalı mavi clio 4 geçti.
Gt yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam sağdan direksiyonlu , arka tamponda difüzör falan vardı..
Turkiyeye 3 tane gelicek 3u de alindi renaultta calisanlar tarafindan bildigim kadariyla
Farkeden bırsey yok suan bıle normal clıo kullananların ( yenı kasa ) cok buyuk kısmı kendını RS kullanıyor sanırım :) Bi bitmediler anasını satıym .
mert_leon
28-03-2013, 19:16
Bu ne ya çokmu süper bir araç bu 3 tane geliyor.
ProdriveSTI
28-03-2013, 19:18
Cok iyi duruyor yahu ama nedir o 1618 cc :ofk: Edecegi max 70 bin tl su aracin.
70-80 bine kadar olursa baya satılabilir 1.6 200bg güzelmiş
- Dış görünüşünün hiç bir albenisi yok
- 1618 cc olması tam bir hayal kırıklığı
- 70 - 80 bin TL sittinsene verilmez.
ProdriveSTI
28-03-2013, 19:22
- Dış görünüşünün hiç bir albenisi yok
- 1618 cc olması tam bir hayal kırıklığı
- 70 - 80 bin TL sittinsene verilmez.
Keşke o kadar olsa 100 bin tl + olarak bekleniyor.
Keşke o kadar olsa 100 bin tl + olarak bekleniyor.
Evlat olsa sevilmez :D
- Dış görünüşünün hiç bir albenisi yok
- 1618 cc olması tam bir hayal kırıklığı
- 70 - 80 bin TL sittinsene verilmez.
o fiyatlar olunursa verilir vtilara 30 veren var rs 70 olmuş çok mu bence?
Onurkk06
28-03-2013, 19:44
o fiyatlar olunursa verilir vtilara 30 veren var rs 70 olmuş çok mu bence?
Konu nasılda vti ya geldi bravo :)
4 kapı olması, edc olması, 1.6 olması, turbo olması ciddi hayal kırıklığı, 2.0 172 yaptılar 2.0 182 yaptılar 2.0 200 yaptılar, yine 2.0 220 230 hp lerde bişi yapsalardı keşke..
4 kapı olması, edc olması, 1.6 olması, turbo olması ciddi hayal kırıklığı, 2.0 172 yaptılar 2.0 182 yaptılar 2.0 200 yaptılar, yine 2.0 220 230 hp lerde bişi yapsalardı keşke..
Büyük ihtimalle emisyon değerlerini düşürüp vergiyi düşürmektir amaçları ama 1618cc dalga geçer gibi olmuş Tr için
mechanic
28-03-2013, 20:00
Kım 90-100.000TL vermek ıster?:icon_tup:
sti gibi 210000 tl o da
m. ali öz
28-03-2013, 20:28
İkinci fotoğraf ateş etti resmen.
Gel gelelim vergilerden ötürü sadece bakmakla yetiniliyor. 100+ bin tl nedir. Üzücü.
Ayrıca vti a getirmeye gerek yok konuyu. O araca göre kıyas edilirse her araç ucuz.
Low-Rider
28-03-2013, 20:50
4 kapı olması, edc olması, 1.6 olması, turbo olması ciddi hayal kırıklığı, 2.0 172 yaptılar 2.0 182 yaptılar 2.0 200 yaptılar, yine 2.0 220 230 hp lerde bişi yapsalardı keşke..
Polo GTI'da hayal kırıklığı o zaman ?
Yeni trend ufak hacim turbo motorlar adam niye kassın başka türlü
manual olmamasi beni soguttu. ha zaten alici degildim ama sempatim cok buyuktu tum rs lere, bayagi bir azaltti.
polo gti fiyatı karşısında işi zor.
Konu nasılda vti ya geldi bravo :)
arkadaşın avatarında vti vardı o yüzden söyledim. daha tr ye gelmemiş, kimsenin bilmediği bir araç hakkında nasıl eleştiri yapılıyor bende ona hayret ediyorum....
FeaTuRiNG
28-03-2013, 21:25
2010 da 10 yaşında RS almıştım... 2023 uygun olursa alabilirim : ) o yaşda 4 kapı gider.
içi de dışı da çok güzel. ;)
http://img11.imageshack.us/img11/5438/68496798.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/11/68496798.jpg/)
ecz_murat
28-03-2013, 21:43
Tsi gibi bir önü açık kendini kanıtlamış motor teknojisi ve alman kalitesi varken 60 binde olsa çok fazla satacağını düşünmüyorum
o fiyatlar olunursa verilir vtilara 30 veren var rs 70 olmuş çok mu bence?
arkadaşın avatarında vti vardı o yüzden söyledim. daha tr ye gelmemiş, kimsenin bilmediği bir araç hakkında nasıl eleştiri yapılıyor bende ona hayret ediyorum....
Üstad neden konuyu marka fanatikliği bazında cevaplıyorsun, biraz mantık çerçevesinden baksak daha doğru olmazmı sence :)
benim avatarımda vti var evet kapımda da vti var fakat kıyasa gelecek bir durum söz konusu değil.
şmdi ben spor bir araba alacağım ne kadar çok para kazanırsam kazanayım bu 1618cc olayı benim için hayal kırıklığıdır. Tıpkı benzinli getz in 1343cc olması gibi.
Dış görünüşünde ayrıcalık istemem gayet doğal çünkü ortadaki araç Clio Rs yani özel seri bir araç yanlışmı düşünüyorum yoksa beklentimmi çok.
100k TL fiyatlara böyle bir spor arabaya bineceğime aynı sınıfta bir çok rakibi daha düşük rakamlara fazlasıyla seçenek olacak. hani bunun bir artısı Clio Rs için :)
Yani demem o ki sırf siz Renault seversiniz diye mantıksız bir duruma mantıklı bir yorum yapmamız yada yapmanızmı gerekir :)
Ben şahsen bu sınıfta merakla beklediğim bir arabanın ki Mk1 ve Mk2 Clio Rs sever birisi olarak bu arabanın tam bir saçmalık olduğunu tekrar ve tekrar söylemek isterim. öyle de baksan mantıksız böylede baksan mantıksız.
Polo GTI fiyatlarında bile olsa (hoş hiç sanmıyorum) polo kadar satamaz.
Güzel mi cirkin mi bilemedim, içi bence çok çirkin dışı bir nebze idare eder o kamyon logosu hariç.
Renkleri çok güzel o açıdan trafikte çok dikkat çekiyor, rs görürmüyüz bilmem trafikte hele bi gelsin de.
Polo GTI'da hayal kırıklığı o zaman ?
Yeni trend ufak hacim turbo motorlar adam niye kassın başka türlü
evet yeni trend öyle ama ne bileyim abi alışmıştık 2.0 rs ve 3 kapı serisine böyle devam etmesi daha iyi olurdu gibime geliyor, 4 kapı olması satışı arttırır ( bahsedilen fiyatlar olursa clio 3 gibi 1 elin parmağını geçmez ) 3 kapı olması bi ayrıcalıktı diğer cliolardan ben böyle düşünüyorum.
Tsi gibi bir önü açık kendini kanıtlamış motor teknojisi ve alman kalitesi varken 60 binde olsa çok fazla satacağını düşünmüyorum
yenilikçi olmak gerek, belki bu motorda kendini kanıtlayacak ama tabi fiyatlar 100+ olursa çok fazla satıcağını bende düşünmüyorum.
Üstad neden konuyu marka fanatikliği bazında cevaplıyorsun, biraz mantık çerçevesinden baksak daha doğru olmazmı sence :)
benim avatarımda vti var evet kapımda da vti var fakat kıyasa gelecek bir durum söz konusu değil.
şmdi ben spor bir araba alacağım ne kadar çok para kazanırsam kazanayım bu 1618cc olayı benim için hayal kırıklığıdır. Tıpkı benzinli getz in 1343cc olması gibi.
Dış görünüşünde ayrıcalık istemem gayet doğal çünkü ortadaki araç Clio Rs yani özel seri bir araç yanlışmı düşünüyorum yoksa beklentimmi çok.
100k TL fiyatlara böyle bir spor arabaya bineceğime aynı sınıfta bir çok rakibi daha düşük rakamlara fazlasıyla seçenek olacak. hani bunun bir artısı Clio Rs için :)
Yani demem o ki sırf siz Renault seversiniz diye mantıksız bir duruma mantıklı bir yorum yapmamız yada yapmanızmı gerekir :)
Ben şahsen bu sınıfta merakla beklediğim bir arabanın ki Mk1 ve Mk2 Clio Rs sever birisi olarak bu arabanın tam bir saçmalık olduğunu tekrar ve tekrar söylemek isterim. öyle de baksan mantıksız böylede baksan mantıksız.
hayır ben renault seviyorum diye değil, sen genel genelleme yaparak konuştuğun için yazdım. sen beğenmeyebilirsin, yada vermeyebilirsin. ama genelleme yapma, çünkü birileri çıkıp verecek o parayı...
vti örneğini niye verdim çünkü benim gözümde parasını hak etmeyen araç kategorisinde ilk sırayı alır... vti kötüdür demiyorum yanlış anlaşılmasın, o paraları hak etmez bence diyorum.
marka fanatikliği ile alakası yok daha binmediğin onu bırak çıplak gözle görmediğin bir araç hakkında genelleme yapıp kötü demen garip geldi. bilip bilmeden körü körüne yorum yapmak saçma bence...
neyse uzatmayalım. zevk ve renk. sen o parayı vermezsin gidip vti alırsın. ben vti'ya o paraları vermem rs alırım. uzar gider. salla boşver takma benim sölediklerimi kafana...
son olarak RS tr için mantıksız olabilir, gözükebilir ama yurtdışında öyle olmayacağını düşünüyorum. Çünkü avrupada rs ler genelde pistlerde kullanılıyor. yurt dışı renalt forumlarında bir çok uygulamaları var. muhtemelen clio 4 rs de biraz bu dikkate alınarak üretilmiş. pist için daha uygun. ama malesef ülkemizde herşey 60-200 üzerine olduğu için bize saçma geliyor....
O sorun olan 18cc olmayıp 1599cc ile satılıp insan gibi vergisi olsaydı bile Türkiye'de Polo GTI kadar satması imkansız. Aksini düşünen yoktur sanıyorum.
Şuan Polo GTI rakipsiz. 208 GTI ona olabilecek en yakın rakip. Ama oda dıştan çirkin bence.
Cliosportve
28-03-2013, 22:12
Sıvı sarısı yangın yeri gibi
İnanılmaz beğendim
Renault Sport bu işi iyice aştı
Tek sorun 1618cc lik motorun vergi sıkıntısı
Umarım bunu aşarlar
GokhanRS
28-03-2013, 22:14
clio 4 bende ciddi hayal kırıklığı yarattı, ancak clio 4 rs 10 katı daha hayal kırıklığı yarattı bende. açıkcası ne doğru düzgün satabilirler nede beklenenleri karşılar bu rs.
en iyisi ipimle kuşağım .... .... diyip geçmek.
Tr kimsenin umurunda degil. adamler emisyona bakiyor. 200 hp bir araci en dusuk hacim ve emisyon sinirlari icinde en uygun deger 1618 cc cikmis demekki yapmislar. adamlarin yaptiginda sorun yok sorun tr deki kanunlarda.
Tsi gibi bir önü açık kendini kanıtlamış motor teknojisi ve alman kalitesi varken 60 binde olsa çok fazla satacağını düşünmüyorum
1.4 tsi lar tas catlasin 240 hp oluyor. rs sadece yazilimla 240 olmus. hadi egzoz-filitre yazilim la 240 olsun. performans konusunda altta kalmaz bence ama fiyat yuksek olacagi icin 3-4 amca alir sonrada satiliklara sabitlenir.
O sorun olan 18cc olmayıp 1599cc ile satılıp insan gibi vergisi olsaydı bile Türkiye'de Polo GTI kadar satması imkansız. Aksini düşünen yoktur sanıyorum.
Şuan Polo GTI rakipsiz. 208 GTI ona olabilecek en yakın rakip. Ama oda dıştan çirkin bence.
evet fiyat açisindan rakipsiz. Polo gtiların fiyatı öle bir araba için çok çok uygun.
Tr kimsenin umurunda degil. adamler emisyona bakiyor. 200 hp bir araci en dusuk hacim ve emisyon sinirlari icinde en uygun deger 1618 cc cikmis demekki yapmislar. adamlarin yaptiginda sorun yok sorun tr deki kanunlarda.
1.4 tsi lar tas catlasin 240 hp oluyor. rs sadece yazilimla 240 olmus. hadi egzoz-filitre yazilim la 240 olsun. performans konusunda altta kalmaz bence ama fiyat yuksek olacagi icin 3-4 amca alir sonrada satiliklara sabitlenir.
evet yurt dışında sadece yazılımla 240 alınmış, biraz daha uğraşılsa ve filtre egsoz gibi şeylerle 260 hayal değil bence. kilo olarak da tsi ile çok fark yoktur.
Cliosportve
28-03-2013, 22:20
1.4 tsi lar tas catlasin 240 hp oluyor. rs sadece yazilimla 240 olmus. hadi egzoz-filitre yazilim la 240 olsun. performans konusunda altta kalmaz bence ama fiyat yuksek olacagi icin 3-4 amca alir sonrada satiliklara sabitlenir.
Aldıkları değer çok başarılı bencede önü daha fazla açık İbrahim
243hp 332nm tork
Kanıt olarak Linkine girip bakabilirsiniz
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=590046337672291&set=a.175981862412076.44844.175636559113273&type=1&theater
Tr kimsenin umurunda degil. adamler emisyona bakiyor. 200 hp bir araci en dusuk hacim ve emisyon sinirlari icinde en uygun deger 1618 cc cikmis demekki yapmislar. adamlarin yaptiginda sorun yok sorun tr deki kanunlarda.
Motor daha önce Juke'da kullanıldı 190hp olarak, şu kısmı biraz polyannacılık olmuş abi yazının kusura bakma :)
Bence de sarısı aşırı güzel bir araba ama, bizim millette alman durumları olduğu sürece Şuayb abinin dediği gibi Polo GTi kadar satmasının mümkünatı yok, Renault biraz kardan kısıp sürümden kazanmak istese de o şekilde fiyatlandırma yapsa saçma sapan 80-100k TL değil de Juke Dig-T fiyatına satsalar yine satılır bu araba Polo kadar olmasa da rakamsal olarak, yollarda görürüz TR de 3-5 tane ile kalmaz en azından..
hayır ben renault seviyorum diye değil...
Üstad sen şimdi bu arabanın Tr de o paralar verilip alınması mantıklımı diyosun bana sadece bunu söylesen kafi :) bende eyvallah diyim
Yazık olacak eğer şu vergi olayına ayar çekebilirlerse ben almayı düşünüyorum açıkcası.
mechanic
28-03-2013, 22:54
Yazık olacak eğer şu vergi olayına ayar çekebilirlerse ben almayı düşünüyorum açıkcası.
ayar çekemezler ki.. tip onay için reno başvurmuştur o değerler ile...
cgnozdmr
29-03-2013, 01:13
Yazık olacak eğer şu vergi olayına ayar çekebilirlerse ben almayı düşünüyorum açıkcası.
ayar derken nasıl bir ayar?
100 bin + nedir yahu komik:)
Dogmamis cocuga don bicmeye bayiliriz biz milletce.Geldi+fiyati belli oldu
+satildi+begenilmedi.Renault sakin getirme biz forumca karar verdik.
Dışında daha farklı değişiklikler olabilirmiş aslında.
208 gti'de 1.6 turbo 200 hp... Bayi çıkış fiyatı bundan kat kat düşük olacaktır. Eskiden oldugu gibi RS grubu azınlık olmaya devam edecektir...
Tsi gibi bir önü açık kendini kanıtlamış motor teknojisi ve alman kalitesi varken 60 binde olsa çok fazla satacağını düşünmüyorum
tsi kullanmadım ama forumlarda çevremde çok duydum sıkıntı yaşayan tsi motorda gtilarda sürekli yağ yakan patronmda vardı 1.4 tsi 156 lık galibba tiguan 50 binde motor kırıldı formda konusuda vardı uzun bi knu şahsen imkanım olsa tsi motor bi araba almam dci alırım tsi almam :D
tsi kullanmadım ama forumlarda çevremde çok duydum sıkıntı yaşayan tsi motorda gtilarda sürekli yağ yakan patronmda vardı 1.4 tsi 156 lık galibba tiguan 50 binde motor kırıldı formda konusuda vardı uzun bi knu şahsen imkanım olsa tsi motor bi araba almam dci alırım tsi almam :D
Cupra da tfsi ama kir kirabilirsen.Genelleme yapmamak lazim.
Cupra da tfsi ama kir kirabilirsen.Genelleme yapmamak lazim.
ben aslında 1.4 tsi motorları kast ederek konuştum ama cupralarda kırılıyor niye kırılmasın hatta bikeresine çok yakından şahit olmuştum pistonun yarısı yoktu :D tabi imkanım olsa 2.0 tfsi bi araç alırım benim bütün ön yargım 1.4 tsilara ve söylemek istediğim o kadar sorunsuz güvenilcek bi motor olmaması
Sıvı sarısı yangın yeri gibi
İnanılmaz beğendim
Renault Sport bu işi iyice aştı
Tek sorun 1618cc lik motorun vergi sıkıntısı
Umarım bunu aşarlar
50 lira civarında falan olursa ne yapar ne eder alırım abi :D evdekileride kandırması kolay 4 kapı çünkü ahahahha
63owen63
29-03-2013, 10:12
Bu fransızlara kapitülasyon verilmeli yada onlar vermeli :)
Bu araç TR'de max 60-65 bin tl'ye satılmalı. Yollar bayram etmeli..
Keşke o kadar olsa 100 bin tl + olarak bekleniyor.
O nedir yaa, 100 bin tl :eek:
biraz daha koyar yeni kasa astra GTC OPC alırım :S
O fıyatlara olursa renonun marketıng stratejısını anlamak zorlasır:D az olsun kar ıstemıyoruz prestıj ıstıyoruz, ızlenımı cıkar. demekkı çok bir para beklentısı yok bu aractan denebılır.
Low-Rider
29-03-2013, 12:01
Yahu renault sanki keyfinden satıcak satarsa 100 bin TL 'ye, bu vergi sisteminde 1600 üzeri olan arabaya ne yapsınlar zararına mı satsın adamlar
alihan_27
29-03-2013, 13:42
Nissan Juke DIG-T'de kullanılan motorun aynı. Bu motorlu Juke geldiğinde, Nissan ötv farkını kendi karşılıyordu. (Şuan hala böylemi bilmiyorum.)
Renault'da aynı stratejiyi izleyebilir(Ne de olsa ortaklar). Ama zaten düşük sürümü olan bir modelde pek önemsemeyedebilirler.
Yahu renault sanki keyfinden satıcak satarsa 100 bin TL 'ye, bu vergi sisteminde 1600 üzeri olan arabaya ne yapsınlar zararına mı satsın adamlar
oncekıde 2.0dı ama olması gerekenden bıraz pahalıydı, 2.0 diğer aracların fıyatlarını tam bılmıyorum 100den asagı yoksa sorun yok, yoksa 100 nedır clıo sınıfındakı aracta, golf r lar ona yakın nerdeyse.
Reno ve yeni teknoloji, bunun makyajli versiyonunu almata fayda var allahtan 3 tanem geliyor iyi kobay olurlar artik servise git gel :)
kelalper
29-03-2013, 14:07
valla bilmiyorum kaça satılır ama polo kadar satamaz. Bizde hatunlar bile polo GTI alıyor. Haa bu arada bugün burada Çin de Veloster turbo gördüm. Türkiyedekiler dua etsinler gerzek hyundai Türkiye o arabayı getirmiyor. Sıra olur yok satar o araba Türkiyede. Dehşet beğendim. Rengide saçma sapan pempe ile kızıl rengi arası bişeydi. Çinliler alışmış bakmıo ama benim gibi taksi durağında bekleyen bütün yabancılar aynen dikkatlice izledi aleti. Alet bildiğin bitmiş artık okeye dönüyodu.
Yahu renault sanki keyfinden satıcak satarsa 100 bin TL 'ye, bu vergi sisteminde 1600 üzeri olan arabaya ne yapsınlar zararına mı satsın adamlar
Cruze 2.0 Dizel 56.000tl ye mi ne satılıyordu :D
fbh_honda
29-03-2013, 16:42
Fransada 25000 € dan satılıyormus delı para
Arkadaslar renault zaten turkiyeye getirmicek araci bildigim kadariyla sadece 3 tane ust duzey renault calisani tarafindan ozel istek uzerine getiriliyor. Yani bayiye gidip alamiyacagiz. Sknti yok yani fiyati 1 milyon tl de olsa
Üstad sen şimdi bu arabanın Tr de o paralar verilip alınması mantıklımı diyosun bana sadece bunu söylesen kafi :) bende eyvallah diyim
senin için mantıklı olmayabilir, alan alır kullanır. sen genellene yapıyorsun alınmaz edilmez diye....
bu araç bu vergi sistemiyle bana görede mantıklı değil, piyasada 1600 cc nin altında polo gti lar, cupra lar, vrs ler, mini cooper s ler varken bu araç ne sunabilir ki mantıklı olsun. Adamlarda biliyor mantıklı olmadığını ondan getirmiyor zaten.
ayar derken nasıl bir ayar?
100 bin + nedir yahu komik:)
90,100 binden bahsediliyor ben şunu kastediyorum aynı motora sahip juke dig-t 50 küsür bine satılıyordu , hadi clio edc'li,spor araç vs 60-65 bin diyelim bu fiyattan gelirse bence satar bu araç
63owen63
30-03-2013, 00:00
Fr' da 25 bin euro ise bu araç Tr fiyatı 75 binden aşagı olmaz.. En iyimser şekilde.
cirkin ama cok basarılı gorunuyor.
Chris Harris sıkı bir test yapmıs
Renault Clio RRS 200 EDC: On Road and Track - CHRIS HARRIS ON CARS - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=KsUPixwMDg0)
Doğuş videolarda paylaşmıştı Görkem, aynı kanıdayım, en azından mercekli far falan koysalarmış dışına da azcık düzelirdi :)
cabrioleter
30-03-2013, 11:19
4 kapı olması, edc olması, 1.6 olması, turbo olması ciddi hayal kırıklığı, 2.0 172 yaptılar 2.0 182 yaptılar 2.0 200 yaptılar, yine 2.0 220 230 hp lerde bişi yapsalardı keşke..
doğru diyorsun ya m departmanı bile turbo, otomatik araçlara geçmişken renault biraz daha diretmeliydi bu konuda.
renault atmosferik araç üstünde direten bir marka değil tarihinde renault 5 turbo gibi efsaneler var şimdi turboya geçince mi hayal kırıklığı oldu?
Daha önce güncel haberler konusunda yazmıştım bu yazıyı
Nedir 1600 cc ve üstü motorun katacağı dezavantaj ,açıklayalım ;
Misal Renault Clio nun en full modelinin ( 1.5 dci icon 90 bg stop&start ) anahtar teslim fiyatı şu an 42.490 TL
Bu 42.490 TL nasıl oluşuyor
Aracın ham fiyatına ilk önce 1.5 hacim olduğu için %40 lık ÖTV ekleniyor bu eklendikten sonra çıkan fiyata %18 lik KDV ekleniyor ( verginin vergisi )
Yani daha kolay olsun diye yaklaşık fiyatlarla baştan sona gideyim
Bu aracın ham fiyatı 25.720 TL
25.720 TL ye %40 ÖTV eklendiğinde fiyat 36.000 TL oluyor
36.000 TL ye %18 KDV eklendiğinde toplam sonuç 42.490 TL oluyor
Peki bu araç 1600 cc altı değilde 1600 cc ve üstü olsa idi nolurdu
25.720 TL ye %80 ÖTV eklendiğinde fiyat 46.290 TL oluyor
46.290 TL ye %18 KDV eklendiğinde toplam sonuç 54.630 TL oluyor.
keşke polo gti parasına falan olsada alıp binsek mis gibi
Polo GTI ın fiyatı uygun olduğu doğrudur ama;
Şu an Seat İbiza Cupra Uygunluktan ta öteye resmen bedava olmuş
Standart donanıma ne var ne yok koymuşlar ve sadece 45.900 TL
Bu fiyatlarla dacia bile yarışamaz..
ama 4 kapı senegi yok cuprada
ama 4 kapı senegi yok cuprada
+1. 4 kapılı olsa direk alınırdı... :icon13:
Clio RS te de tek kapı seçeneği yok..
Zevk ve ihtiyaç meselesi elbet..
MatraX_07
30-03-2013, 12:10
1618cc olması dezavantaj
Ama uygun fiyata girerse alınabilir tabi 100 de verilmez
Yalnız şöyle birsey var Polo ile kıyaslanıyorda Poloya evirir çevirirse baksen o zaman Clio fanatikliğine:D
Yalnız şöyle birsey var Polo ile kıyaslanıyorda Poloya evirir çevirirse baksen o zaman Clio fanatikliğine:D
Bence daha iyi olmaması için hiç bir nedeni bahanesi yok..
20 hp fazlası var
Vites sistemi aynı başarıda.
Renault her daim RS lerde yol tutuş konusunda iddialı
Olurda yakın/aynı olursa başarısız sayılabilir..
Ben teknik olarak daha iyi olabileceğini düşünüyorum
Ama görücez..
Polo - cupra filan varken işi zor clio nun bu fiyatlarla.
muhtemelen yol tutuş, verdiği his, direksiyon tepkileri olarak polo'dan daha başarılı olacaktır ama şanzumanı dsg kadar başarılı değil. Vitesleri dsg kadar hızlı geçiremiyormuş ve manuel modda gecikmeli atıyormuş.
e.karamanoglu
30-03-2013, 17:00
Şu Clio'nun adı değişşe herkes rahatlayacak bence :)
muhtemelen yol tutuş, verdiği his, direksiyon tepkileri olarak polo'dan daha başarılı olacaktır ama şanzumanı dsg kadar başarılı değil. Vitesleri dsg kadar hızlı geçiremiyormuş ve manuel modda gecikmeli atıyormuş.
nerden biliyorsunuz hocam?
muhtemelen yol tutuş, verdiği his, direksiyon tepkileri olarak polo'dan daha başarılı olacaktır ama şanzumanı dsg kadar başarılı değil. Vitesleri dsg kadar hızlı geçiremiyormuş ve manuel modda gecikmeli atıyormuş.
EDC kuru tip, DSG ıslak.
Clio yol tutuş, genel sürüş dinamikleri ve frenaj konusunda Polo'dan iyi olur. İç malzeme kalitesi olarak Polo önde olur.
150ms de atıyor EDC vitesleri yetmez mi?
hocam dsg de kuru tip, bir vitesten diğerine geçiş değil tek bahsettiğim, manuel modda bir sonraki vitese geçmek için pedala basıldığı zaman gecikme yaşanıyormuş, yani vitesi değiştirme komutunu geç algılıyormuş. yazılım güncellemesi ile çözülebilecek bir problem olabilir belkide.
m. ali öz
30-03-2013, 22:48
valla bilmiyorum kaça satılır ama polo kadar satamaz. Bizde hatunlar bile polo GTI alıyor. Haa bu arada bugün burada Çin de Veloster turbo gördüm. Türkiyedekiler dua etsinler gerzek hyundai Türkiye o arabayı getirmiyor. Sıra olur yok satar o araba Türkiyede. Dehşet beğendim. Rengide saçma sapan pempe ile kızıl rengi arası bişeydi. Çinliler alışmış bakmıo ama benim gibi taksi durağında bekleyen bütün yabancılar aynen dikkatlice izledi aleti. Alet bildiğin bitmiş artık okeye dönüyodu.
:icon_tup: Genesis coupe nin geldiği yerde bence volester ın da gelmesi gerekirdi. Ki bence de bi hayli satardı.
Bu sinifta tek gecerim clio rs'i polo 2. Sirada olur viraj,surus yol tutus fren vs konularda cliodan iyi olamaz hicbir rakibi.75-80bin tl gibi rakamlar cok mutevazi olur nerdeyse o fiyatlara dolu megane ve fluanceler satiliyo bayide artk.bence satis fiyati 100bin tl civarini bulur vergi diliminden dolayi.
hocam dsg de kuru tip, bir vitesten diğerine geçiş değil tek bahsettiğim, manuel modda bir sonraki vitese geçmek için pedala basıldığı zaman gecikme yaşanıyormuş, yani vitesi değiştirme komutunu geç algılıyormuş. yazılım güncellemesi ile çözülebilecek bir problem olabilir belkide.
Pardon, diğer DSG ler ile karıştı bi anda da neyse..
Videolardan (20 civarı farklı videosunu izledim arabanın) pek gecikme yok gibi geldi kulakçık değişiminde, yani VAG gruba kıyasladığımızda en azından..
Juke dig-t 'yi düşününce umudum artıyor fiyat konusunda
Pardon, diğer DSG ler ile karıştı bi anda da neyse..
Videolardan (20 civarı farklı videosunu izledim arabanın) pek gecikme yok gibi geldi kulakçık değişiminde, yani VAG gruba kıyasladığımızda en azından..
Renault Clio RS 200 Turbo vs Toyota GT86 - autocar.co.uk - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=IUlNvovXtVc)
video'da 3.20 civarı bahsediyor.
63owen63
31-03-2013, 00:03
Edc'nin ne oldugunu hala bilmeyen varsa bir baksın..
YTsm68U7BLM
Pist görüntüleri
pRaevyp9pT8
Renault Clio RS 200 Turbo vs Toyota GT86 - autocar.co.uk - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=IUlNvovXtVc)
video'da 3.20 civarı bahsediyor.
Chris abinin testinde hiç öyle bir izlenim oluşmadı mesela ki dikkatlice tekrar izledim ikisini de, vites değişimleri ile alakalı.
Eğer varsa bir gecikme (ki sanmıyorum hala dediğim gibi, bir tek Autocar'ın testinde öyle bir durum gördüm, test aracından kaynaklı da olabilir) yazılımsal güncelleme ile halledilir diye düşünüyorum keza DSG - Stronic de de zamanla yavaşlıyor yeni yazılım ile tekrar hızlanıyor :)
GT86 ile kıyaslamak cidden saçma olmuş. Sonuçta en başta birisi RWD diğeri FWD, onu da geçtim GT86 nın ağırlık merkezinin ne kadar yere yakın, ağırlık dağılımının ne kadar lineer olduğunun herkes farkındadır sanırım, keza arabanın üretilirkenki sloganı bile "Fun to drive car" idi, which means "sürüş zevki" yani :)
Tur zamanlarını da ekliyim, gerçi Clio daha ölçülmemiş görünüyor ama ilerde karşılaştırırız.
Toyota GT-86 lap times and specs - FastestLaps.com (http://fastestlaps.com/cars/toyota_ft-86.html)
Renault Clio RS 200 EDC lap times and specs - FastestLaps.com (http://fastestlaps.com/cars/renault_clio_rs_200_edc.html)
63owen63
31-03-2013, 00:47
Şimdi her ne kadar farazi olsa da iki araç hakkında bazı teknik esaslara dayanarak karşılaştırma yapılabilir. Gti ile rs ciddi rakip olacaklar.. Rakamsal olarak olmasa bile yollarda enazından.. :)
Şöyle genel olarak verilere bir bakarsak
Gti : 1390 cc , 6200 rpm de 180 ps ve 250 nm tork ( 2000-4500 rpm ) veren bir üflemeliye sahip.
Rs : 1618 cc, 6000 rpm de 200 ps ve 240 nm tork ( 1750 - 5500 rpm ) veren bir üflemeliye...
Gti : 7 ileri dsg , 1270 kg (en boşu olsa gerek)
Rs : 6 ileri edc , 1280 kg ile 1370 kg arasında degişecek (donanıma göre)
1204 kg yazıyor uk versiyonunda.
Gti : 0-100 : 6.9 sn , top speed 229 kph
Rs : 0-100 : 6.7-6.8 sn, top speed 230 kph
Gti : Yakıt : 7.5 / 5.1 / 5.9 lt (ş.içi / ş.dışı / karma )
Rs : Yakıt : 8.1 / 5.1 / 6.3 lt (ş.içi / ş.dışı / karma )
Veriler birbirine çok yakın. Rs de Normal, Sport and manual Race olarak 3 şekilde yönetilebiliyor şanzıman (shift time- 150 milliseconds :) ) Launch control var ve gerek ESC gerek ASR manuel olarak tamamı ile kapatılabiliyor.
Yine ingiltere de fiyatlandırma vs 28 şubatta açıklandı, Nisan ortasında sipariş alınmaya başlanıp , haziranda da ilk teslimatları gerçekleşecekmiş. TR'de ilk teslimatlarda temmuzdan önce olmaz diye bekliyorum..
etO63DxijMg&feature=youtube_gdata_playe
Şimdi her ne kadar farazi olsa da iki araç hakkında bazı teknik esaslara dayanarak karşılaştırma yapılabilir. Gti ile rs ciddi rakip olacaklar.. Rakamsal olarak olmasa bile yollarda enazından.. :)
Şöyle genel olarak verilere bir bakarsak
Gti : 1390 cc , 6200 rpm de 180 ps ve 250 nm tork ( 2000-4500 rpm ) veren bir üflemeliye sahip.
Rs : 1618 cc, 6000 rpm de 200 ps ve 240 nm tork ( 1750 - 5500 rpm ) veren bir üflemeliye...
Gti : 7 ileri dsg , 1270 kg (en boşu olsa gerek)
Rs : 6 ileri edc , 1280 kg ile 1370 kg arasında degişecek (donanıma göre)
1204 kg yazıyor uk versiyonunda.
Gti : 0-100 : 6.9 sn , top speed 229 kph
Rs : 0-100 : 6.7-6.8 sn, top speed 230 kph
Gti : Yakıt : 7.5 / 5.1 / 5.9 lt (ş.içi / ş.dışı / karma )
Rs : Yakıt : 8.1 / 5.1 / 6.3 lt (ş.içi / ş.dışı / karma )
Veriler birbirine çok yakın. Rs de Normal, Sport and manual Race olarak 3 şekilde yönetilebiliyor şanzıman (shift time- 150 milliseconds :) ) Launch control var ve gerek ESC gerek ASR manuel olarak tamamı ile kapatılabiliyor.
Yine ingiltere de fiyatlandırma vs 28 şubatta açıklandı, Nisan ortasında sipariş alınmaya başlanıp , haziranda da ilk teslimatları gerçekleşecekmiş. TR'de ilk teslimatlarda temmuzdan önce olmaz diye bekliyorum..
rs in özelliklerine bakılırsa fiyat farkının olması çok ama çok normal bence. tüm verileri gösteren ekran vs felanda cabası. dediğim gibi malesef ülkemizde spor araç sadece 60-200 olarak düşünüldüğü için hemen gti - rs karşılaştırması yapıldı.
tekrar söylüyorum gti güçlü konforlu bir hothatch olabilir ama rs ile farklı. rs ağırlıklı olarak pist kullanımı için üretilmiş bana kalırsa...
Bence ufak arabasıyla hızlı viraj dönmek isteyenlere göre RS daha çok :)
ben çok begendim şahsen
4 kapı olması satış grafiğini arttıracaktır
ayrıca 1.4 tsi motorlar piyasada yokken kimse verimliliğini bilmiyordu :)
o yüzden bende bi vag cı olarak diorum ki neden rs in motor verimliliği düşük olsun ???
herşeyi zaman gösterdiği gibi bunuda zaman göstericek , doğmamış çocuga don biçmenin alemi yok ;)
şuda unutulmamalıdır ki ÇOĞU zaman için turbo > n/a :) (turbo çıkmasına üzülenler için yazdım)
atmosferiğe dökülen paranın tamamı ile aradaki fark nirvana boyutlarını alabilir :)
edit ; N/A king hondalar bile ilerleyen günlerde turbo halleriyle bizi selamlayacak :) bakalım herşeyi zamanla görücez..
keşke 2 kapı olsaydı eski rs in yanından geçemez
İnsanlar turboya karşı değil sadece spor araç kavramından geliyor atmosferik taraftarlığı. Saf spor araç benim görüşüme göre de atmosferik olmalı fakat çokta takılmam buna. GTİ günlük kullanım adına daha uygun olacaktır RS daha sert, daha agresif olur keza fransız ekolü de böyledir. Ayrıca Emisyon mevzusu turboya ilgiyi çok arttırdı. Bu emisyon kuralları yararlıdır buna bir şey demem fakat eğer bu durum olmasaydı günlük kullanılan modellerde bu kadar çok turbo nesli göremezdik.:)
O paraları verdikten sonra GP alınır sıfır :). Benim gözümde ederi 55-60 bin. İşim gereği EDC'yide DSG'yide kullandım. EDC ani güç ihtiyaçlarında ne yapacağını şaşırıyor. RS 'te belki bunu düzeltmişlerdir. Malzeme kalitesini konuşmaya gerek yok zaten.
mert_can 41
02-04-2013, 21:38
eğer 100 bine gelirse golf r alırım daha iyi :) uzun zamandır bekliyodum ama fiyatı hüsran oldu ne yazıki yolda fazla göremem bundan :(
Renault bayii çalışanı bir arkadaş varsa aramızda, şu araç hakkında biraz bilgi sızdırması mümkün müdür?
Tam olarak ne zaman piyasaya sürülmesi planlanıyor, fiyat aralığı ne olacak, vergi kabusu için bir önlem alınacak mı? Hala renk vermiyor Renault Türkiye..
Polo GTI 1194 kg, düzelteyim.
http://www.techturkey.com/forum/7085384-post1674.html
Gunes G.
09-10-2013, 18:30
Clio'ya 100.000 TL mi? Saka yapiyor olmalisiniz... Degil RS, uzay yolu atilgan edition olsa gene verilmez bu rakam.
HondatugraL
09-10-2013, 19:07
200 mart ?
hahaushhahuas ula cihan yıktın ya akşam akşam :hahaha::hahaha::hahaha:
Fiyat belirsiz hatta arac hakkinda Mais'in bile haberi yok...
cabrioleter
09-10-2013, 22:55
Yeni Clio Icon 1.5 dCi EDC 90 bg 54.300TL
R-link
Geri Görüş Kamerası
Yedek Lastik
Metalik Renk
sadece bu dört opsiyonla fiyatı 59.050 TL
Rs gelirse en az 80bin olur gibime geliyor. Renault uçuşlarda. daha önceki postlarda şu versiyoniçin 42bin denmiş şu an 49bin;
Clio Icon 1.5 dCi 90 bg Stop & Start..
m. ali öz
10-10-2013, 09:12
Yeni Clio Icon 1.5 dCi EDC 90 bg 54.300TL
R-link
Geri Görüş Kamerası
Yedek Lastik
Metalik Renk
sadece bu dört opsiyonla fiyatı 59.050 TL
Rs gelirse en az 80bin olur gibime geliyor. Renault uçuşlarda. daha önceki postlarda şu versiyoniçin 42bin denmiş şu an 49bin;
Clio Icon 1.5 dCi 90 bg Stop & Start..
Yanlış düşünüyorsunuz. Çoğu aracın spor versiyonuyla dizel full versiyonu arasında dağlar yok.
Hatırlatayım;
Polo 1.6 TDI 90 PS Tiptr. DSG Comfortline 49.600 TL (sıfır opsiyon)
Polo GTI 1.4 TSI 180 PS Tiptr. GTI 50.400 TL (sıfır opsiyon)
208 GTi 1.6 THP 200 hp 59.900 TL
208 ALLURE 1.6 HDi Auto6R Stop&Start 92 hp 51.400 TL
Seat İbiza 1.6lt TDI CR 90 hp > Reference 41.400
Seat İbiza 1.4 lt TSI 180 hp DSG > Cupra 48.300
GokhanRS
10-10-2013, 09:14
Yanlış düşünüyorsunuz. Çoğu aracın spor versiyonuyla dizel full versiyonu arasında dağlar yok.
Hatırlatayım;
Polo 1.6 TDI 90 PS Tiptr. DSG Comfortline 49.600 TL (sıfır opsiyon)
Polo GTI 1.4 TSI 180 PS Tiptr. GTI 50.400 TL (sıfır opsiyon)
208 GTi 1.6 THP 200 hp 59.900 TL
208 ALLURE 1.6 HDi Auto6R Stop&Start 92 hp 51.400 TL
rs malesef 1.6 sınıfının üstüne çıkıyor az bi cc farkı ile. yani ötv iki katı gibi.
m. ali öz
10-10-2013, 09:15
rs malesef 1.6 sınıfının üstüne çıkıyor az bi cc farkı ile. yani ötv iki katı gibi.
Hadi ya bunu bilmiyordum.
Kac cc abi ?
Clio dizel 60 Megane dizel 80 olunca, RS için 100 pek fazla sayılmaz
onurgoyunc
10-10-2013, 09:44
Hadi ya bunu bilmiyordum.
Kac cc abi ?
1618 cc
Almanya başlangıç fiyatı 23950€. onu baz alarak vergisiz fiyatı (19200€) üstünden hesaplarsak %80 ötv+ %18 kdv ile 40000€ dan fazla fiyatı oluyor
1618 cc
Almanya başlangıç fiyatı 23950€. onu baz alarak vergisiz fiyatı (19200€) üstünden hesaplarsak %80 ötv+ %18 kdv ile 40000€ dan fazla fiyatı oluyor
mantıklı hesap 110 TL yapar, zaten reno da bu rakamları gorunce muhtemelen getirmekten vazgecmiştir. 60 a Polo GTI varken bana gore şansı yok.
hasan çağri
10-10-2013, 09:54
18cc yüzünden vergi alıp başını gidiyor. Böyle güzel arabaların yüzünü bile göremiyoruz bırak almayı...
saçmalığın daniskası bu arabaya 70 80 yada 100 deniliyor o kdr para verip alanın aklına ben... polo gtı , ibiza cupra , yada 208 gtı ,mini cooper fln varken çok gereksiz.
o paraya git s2k al bin bari :) yada leon cupra
individual
10-10-2013, 10:58
o paraya mini cooperS alınır valla.
110u bulmicak ama yaklaşık 90 ile 100 arası bi fiyata geliyo.15 dci ların 70 civarında olduğu düşünülürse gayet normal bi fiyat.
110u bulmicak ama yaklaşık 90 ile 100 arası bi fiyata geliyo.15 dci ların 70 civarında olduğu düşünülürse gayet normal bi fiyat.
100 TL ye eldeki megane rs ler zor satıldı, ben çok şans vermiyorum o rakamlara satacağına.
100 TL ye eldeki megane rs ler zor satıldı, ben çok şans vermiyorum o rakamlara satacağına.
Kıymetini bilen yok o yüzden öyle oluyo işte o fiyata şunu alırım mantığı olunca satılmıyo halbuki sınıfındaki diğer araçlardan aradaki fiyat farkını fazlasıyla hakedecek kadar iyiler.
olamayacak çünkü 1618 cc olduğundan bir üst vergi diliminde polonun ötv si % 40 bunun % 80
Türkiye'de vergilendirme değişmedi mi? 1.6 altı %37 üstü %130 şeklinde?
Türkiye'de vergilendirme değişmedi mi? 1.6 altı %37 üstü %130 şeklinde?
1.6 altı %37, 1.6 üstü %80, 2.0 üstü %130 diye hatırlıyorum. Eğer değişmemiş ise 1-2 yıldır böyle.:)
Kıymetini bilen yok o yüzden öyle oluyo işte o fiyata şunu alırım mantığı olunca satılmıyo halbuki sınıfındaki diğer araçlardan aradaki fiyat farkını fazlasıyla hakedecek kadar iyiler.
Kıymetini halkımız değil vergi sistemi bilmiyor. Arada 30-40 bin tl fark var diyoruz ve bu çok yüksek bir rakam aynı sınıf araçlar için. Clio RS daha başarılı olsa da Polo GTİ çok daha mantıklı bir araç.
1.6 altı %37, 1.6 üstü %80, 2.0 üstü %130 diye hatırlıyorum. Eğer değişmemiş ise 1-2 yıldır böyle.:)
aynen öyleymiş. Ben yanlış hatırlıyormuşum. :icon_tup:
Emre Ekrem
10-10-2013, 12:30
Kasanın nihai görüntüsü bu ise şayet, belirgin bir farklılığı yok normal modellerinden, ayrıca motorun hacmi TR koşullarında tam bir fiyasko, satışı hayal kırıklığı olma ihtimali yüksek, umarım görüntüde ayırt edebileceğimiz belirgin özellikleri olur..
Kıymetini halkımız değil vergi sistemi bilmiyor. Arada 30-40 bin tl fark var diyoruz ve bu çok yüksek bir rakam aynı sınıf araçlar için. Clio RS daha başarılı olsa da Polo GTİ çok daha mantıklı bir araç.
+ Clio 200 :D
Vergi zaten en büyük problem ama polodan 30-40 değilde 10bin tl pahalı olsa yine tercih edicek kişi çok nadir çıkar.ama tabi clio rs'e 100 vermektense eğer pist veya süre kovalanmicaksa cupra yada polo almak mantıklı
Yurtdisi fiyatlarina bakin ayni sinif araclarin.
Clio RS'in tek sansizligi otv dilimi.
O fiyata biraz konur,0km megane rs alinir...
Bu clionun Sonu günümüzün megy RS i :D gerek dış grünüş gerek motor hacmi olarak. alırsın satamazsın.
87 milyar civarinda olucak fiyati gelseydi ama gelmiyo :)
GokhanRS
10-10-2013, 16:28
megane 3 rs fiyatına geliyor 18 cc yüzünden. hacimi çok az daha kısa bilselerdi gti fiyatlarına gelirdi.
o yüzden clio rs i tr de unutalım. mantıklıda değil zaten. git 265 hp meggy al egzoz chip 320 hp gez daha mantıklı.
OrcunInce
10-10-2013, 17:05
Vergi zaten en büyük problem ama polodan 30-40 değilde 10bin tl pahalı olsa yine tercih edicek kişi çok nadir çıkar.ama tabi clio rs'e 100 vermektense eğer pist veya süre kovalanmicaksa cupra yada polo almak mantıklı
Pist kullanımında da pek bir artısı yok aracın. Testlerde şanzıman ve hissizlikten dolayı kimse yüksek puan vermiyor..
mechanic
03-07-2014, 10:06
renault sitesine düşmüş ben yeni farkettim. fiyat yok.
uzun zamandır var internet sitesinde ama fiyat meçhul.
From Burak Ertem ;)
Instagram (http://instagram.com/p/p9O7Stv2Yk/)
http://i.imgur.com/mYYkbtLl.jpg (http://imgur.com/mYYkbtL)
renault sitesine düşmüş ben yeni farkettim. fiyat yok.
uzun zamandır var internet sitesinde ama fiyat meçhul.
Yeni Clio R.S. 200 EDC 44.000Euro, Megane R.S. 2.0T ise 45.000Euro fiyat ile Türkiye’de Haziran 2014’ten itibaren sipariş üzerine satışa sunuluyor.
Low-Rider
03-07-2014, 10:23
ahh şu vergilendirme sistemi
18cc yüzünden 2.0 motordan 1k euro daha ucuz
Peki 1600cc alti olsaydi tahmini ne kadar olurdu satis fiyati?
Fiyatlandirmanin vergi ile uzaktan yakindan alakasi yok
Su an clio rs ile megane rs ayni vergi diliminde TR de peki ;
Ingiltere fiyatlarina bakalim ordada extra vergilendirme yok yani TR ye uyarlarsak ayni vergi diliminde fiyatlari ise
Clio rs 18.900 £
Megane rs 25.900 £
Yani afedersiniz ama renult mais in salakligindan baska bisey degil
1.000€ fark mi olurmus hadi lan ordan..
Fiyatlandirmanin vergi ile uzaktan yakindan alakasi yok
Su an clio rs ile megane rs ayni vergi diliminde TR de peki ;
Ingiltere fiyatlarina bakalim ordada extra vergilendirme yok yani TR ye uyarlarsak ayni vergi diliminde fiyatlari ise
Clio rs 18.900 £
Megane rs 25.900 £
Yani afedersiniz ama renult mais in salakligindan baska bisey degil
1.000€ fark mi olurmus hadi lan ordan..
gercektin 1000€ neymis biri megane biri clio el insaf :confused:
Ez plakayı yolda gördüm biraz inceliyim dedim süren arkadaş bastı gitti nokta oldu anında :D Hakkaten 1000€ nedir ya saçmalık.
Hadi megane anlaşılır bir fiyat ama clio nedir ya şaka mı :) Keşke yollarda daha fazla görsek ikisinden de ama galiba clio hiç göremeyeceğiz.
Emre Ekrem
03-07-2014, 14:10
o fiyatlar olunursa verilir vtilara 30 veren var rs 70 olmuş çok mu bence?
Haklı :D , 100 ile 120 arası olacak diyorlar, çok ütopik rakkam bunlar.
ya şahsi görüşüm clio rs e o kadar para veren insan ya hasta renault sport kullanıcısıdır yada çok parası vardır harcıycak yer kalmamıştır clio rs almıştır :D
Polo GTI ın fiyatı uygun olduğu doğrudur ama;
Şu an Seat İbiza Cupra Uygunluktan ta öteye resmen bedava olmuş
Standart donanıma ne var ne yok koymuşlar ve sadece 45.900 TL
Bu fiyatlarla dacia bile yarışamaz..
ibiza cupra 45 bin derken.. bi bilgi verebilirmisiniz?
ibiza cupra 45 bin derken.. bi bilgi verebilirmisiniz?
:) mesaj tarihine bakarsan o dönem o rakamlardı ibiza cupra.
:) mesaj tarihine bakarsan o dönem o rakamlardı ibiza cupra.
:o :rolleyes::rolleyes:
o fiyat farkıyla bildiğin clio RS türkiye pazarı için ölü doğdu. clio rs'e o kadar para veren adam 1000 euro daha fişekler Megane RS alır. Eğer fanatik clio'cu değilse. :)
Clio köprü trafiğinde görmüştüm birtane burcu Çetinkaya sürüyordu
Kendimi keriz gibi hissediyorum. İnsanların aston martin aldığı paraya biz bu ülkede clio RS alıyoruz. 80 milyonun 80i de halinden memnun ayrıca. Çok tuhaf.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.