Evet deneyim sahibi insanlar foruma üye ise
Yardım beklemekteyim
Sadece araç sahibi yada deneyim olanlar yazdın
Son mtv depreminden sonra hibrid mi yoksa 1.2 turbo mu düşünülmeli
Kronik sıkıntı varmı
Gibi genel cevaplar aranıyor
Teşekkürler
Evet deneyim sahibi insanlar foruma üye ise
Yardım beklemekteyim
Sadece araç sahibi yada deneyim olanlar yazdın
Son mtv depreminden sonra hibrid mi yoksa 1.2 turbo mu düşünülmeli
Kronik sıkıntı varmı
Gibi genel cevaplar aranıyor
Teşekkürler
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
ben bayide inceledim arkası mezar gibi dar..yani 4 kişi bindiğinde 1.80 boydaki birisi arkada bunalır..gidip hilux tercih ettik.
Psikolojik alışığın dışında oluşundan ötürü
Yoksa ben bugün 1,85 105 kg olarak oturdum
İçerisi hem diz hem baş olarak iyi geldi
Şu cam muhabbeti yüzünden eksi
Ama dış tasarımı yaparken orayı mecburen o hale getirmişler
Ben aracı çok beğendim
Ama nette çok az bilgi var
Yeni mtv 1.8 almamaya itiyor
Bilemedim
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
Hybrid modelinin test sürüşünü yaptım. Daha önce hybrid kullanmamıştım, diğerleriyle bi kıyaslama yapamam ama hızlanması vs. oldukça yavaş geldi.
Bana kalırsa tam anlamıyla şehir içi bayan arabası![]()
benımde merak ettıgım arabalardan bırısı
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
Yılda 1 kere bilemedim 2 kere uzun yapıyorum
Gerisi hep şehir içi trafik
Biraz yüksek tipi ayağı düzgün otomatik arayışı içindeydim
Bunu buldum pug 3008 var ama şanzıman berbat dedilerdi
Valla dün kullandım çok hantal gelmedi
Altımda 75 hb lik clio var mesela onun gibi aynı hissiyat vardı
Kasım aralık gibi birşeyler alacağım
Bakalım neyi bulacağım
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
Güncel çekelim![]()
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
benzinli geneld 11 civarlarında yakar. Hybrid 4.5 normaldir şehir içi arkası dar değil camdan dolayı öyle hissedilir. Tavan ve diz mesafesi oldukça iedaldir. Tam otomatik cvt şanzumandır . Herhangi bir kronik arızası yoktur en azındqn şuan için olacağınıda tahmin etmiyorum. Donanımı en bazında bile tatmin edicidir. Son zamlardan sonra biraz suni olarak yükseldi ikinci el ilk alım yapanlardan alınabilir. Daha uygun rakama mtv konusuna birşey diyemeyeceğim
Olayı birde hybrid kısmında şöyle düşün devlet vermiş olduğu hybrid desteğini kesse zaten araba olur 180.000 TL burası türkiye olabilir. Bagaj cok geniş değildir. Ancak istetme çıkarılarak biraz daha derinlik kazanabilirsin.
Toyota Forever
2 siylede test sürüşü yaptım. Malzeme kalitesi olarak 3008 çok daha önde. Daha kaliteli teknolojik bir araç.
3008'in motor-sanzıman uyumu çok daha iyi. CHR da cvt şanzımanın olması da buna etken. Ben CVT sanzıman sevmiyorum onun da etkisi var.
Son olarak 3008 daha geniş ve rahat bir araç. İç mekan genişliği vs. Yüksek bir araç alacaksam benim için önemli bir durum bu.
2 araç içinde test sürüşüne çıkın dediklerimi anlayacaksınız zaten. Saatlerce araçları kullanmaya gerek yok arabadan anlayan insanlarız sonuçta![]()
hem 1.2 turbo hemde 1.8 hybrid modellerini test ettim. hybrid gerçekten çok hantal öyle 1.8 felan değil bu sizi yanıltmasın. performans konusunda 1.2 turbo tatminkar ama cvt şanzuman baya baya kötü çalışıyor. arabanın arka tarafında oturana Allah yardım etsin bildiğin tabut araba iki kişilik olarak düşünülmeli. CH-R yerine HRV alternatif olarak bakılabilir crossover düşünüyorsanız. taktir sizin
Life is Too Short To Stay Stock
Araç çok fazla içeriye ses alıyor,
Biraz yüksek devirlerde çok bağırıyor,
Arka da oturan yolcu için çok basık gelebilir (arka camın kıvrımından ötürü)
Benim gibi boyu 1.90 olup koltuğu geride kullanan uzun kişiler için şöför arkası vahim.(gerçi kullandığım çoğu araçta öyle)
Sunroof ya da cam tavan olmaması çok kötü,
Bazı çocuklu aileler için de bagajı yetersiz kalıyor, hacmi küçük.
Yakıt konusunda beklentinizin üstünde yakabilir.
Genel hatlarıyla güzel bir tasarıma sahip. Beğeniyorum ben. Kronikleşmiş bir sorunuda yoktu en azından.
Hybrid versiyonunu tercih edecekseniz kullanımına çok dikkat etmelisiniz. Ani sert kalkışlarınız, agresif kullanımınız varsa ve uzun yollarda kullanacaksanız çok da faydalı olmayıp benzinli araç gibi yakacaktır.
Şehir içi çok sakin kullanımlarda, yoğun trafikte ideal. Aracın çalıştırdığınızda çalıştığını hissetmiyorsuz bile. En güzel yanı da çok sessiz olması.
Bakım masrafları hemen hemen benzinliyle aynı fiyatlardaydı.
Hybrid versiyonu, 1.2 turbo gibi gitmiyor,arkadaşların dediği gibi hantal kalabilir (kullanan kişiye göre)
Dynamic paketini almanızı öneririm. Kendi kendine parketme gibi özellikleri kullanmayacaksanız. (Tavanın siyah oluşu ve jant modeli başarılı, Dynamic pakette)
Hibrit alma derim , az yakıyor denilen bütün hibritlere bindim sürdüm hiç biri az yakmıyor.Araba çok dar arkasına oturmak için uğraşır şişman biri arkası çok basık , ayrıca kıpramıyor araba yerinden , 9 litrenin altında yaktıramadım bu arabaya.
ben bugun hem 1.2 turbolu hem de 1.8 hybrid versiyonunun testini yaptım, her 2'si de gaz yüklenmesinde deviri sabit tutup hızlanmasına devam ediyor, fakat burada devir yükseklerde iken sesi hiç azalmıyor ve vites atmıyormuş hissi uyandırıyor, ayağınızı gazdan çekip tekrar oturttuğunuzda o ses gidiyo (devir power kısmında iken) yani devirli kullanacaksanız arabayı hiç ekonomik değil. Bir de yılda yaptığınız km de önemli, 10-15bin km yapıyosanız dizel almamak gerekiyor, zaten aralarında 1200 TL gibi bi mtv farkı da var.
1.2 turbolu versiyonda 19.000 TL sıfır faiz kredi imkanı sunuyorlar. ben arabanın dizaynını beğendim, göğüsteki deri kaliteli, aşağılara doğru indikçe plastik kalitesi vasatlara iniyor. en dolu pakette led paket imkanı sunmuyorlar, orta pakette led alabiliyorsunuz.
bakım masraflarına 500 TL dediler, 5 yıl motor ömrü varmış, ama genel olarak aracı şehir içinde sıkışık trafikte kullanmayacaksanız hybrid modelini almak mantıksız.
( 🔴🔴 VETTE 🔴🔴 )
3008 gibi bir seçenek varken bakmak bile pek mantıklı değil![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)